צ׳לסי 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    זה מבחן, מוריניו לוקח את זה בתור מבחן. כל מה שאוהדי מנצ'סטר יונייטד מספרים אנחנו יודעים, כולנו ראינו חלוץ שנראה פשוט רע, אין שום דרך אחרת לתאר את הקדנציה שלו במנצ'סטר.
    מוריניו לא ראה משהו אחר, הוא פשוט חושב שאפשר להחזיר את פלקאו לעיניינים, הוא רואה את זה בתור פרוייקט, הוא רוצה שזה ייזקף לזכותו ואין לי ספק שפלקאו יתחיל יותר כחלוץ 2 מאשר 3. השאלה מה נראה ממנו.
     
  2. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    נכון, אבל הוא גם היה יכול להישאר במונאקו עם המשכורת המנופחת שלו ומיסוי כמעט אפסי.
     
    לירן אוהב/ת את זה.
  3. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    הבעיה היתה שרוב הזמן שקוסטה היה פצוע גם רמי נפצע. הוא לא משמעותי ודומיננטי כמו קוסטה אבל הוא כבש שערים כשהיה כשיר והציע סגנון אחר של חלוץ חוד.

    לגבי החלק השני, זו פרשנות לדעתי מאוד לא מדויקת. אני לא חושב שהסיבה לכדורגל פחות טוב היתה קוסטה פצוע או פחות טוב, מין הסתם הוא גם חשוב למשחק שלנו אבל כך גם ססק ואוסקר שהיו מעולים בחלק הראשון של העונה ונחלשו. גם היו עוד משתנים שגרמו לנו לשחק פחות טוב, שוטף והתקפי, שלא קשורים לשחקן כזה או אחר.

    ראוליטו, למה לא לקנות את רויס? אם זה היה אפשרי אני מאמין שהיו כמה קבוצות שהיו מנסות, אני די בטוח שהוא חתם על חוזה חדש בשביל להישאר וכך זה גם נראה מבחינת חוסר בשמועות או 'דיווחים' לגבי מעבר שלו.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  4. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    בצרפת ובאיבנינג סטנדרט מקשרים אותנו לוויטסל. כן, כן, כן. בדיוק מה שאנחנו צריכים.

    קראתי אתמול שאחד הסקאוטים הבכירים שלנו, דה ויסר, שיבח אותו ואמר שיכול להיות שיום יבוא והוא יתאים לצ'לסי. מקווה שהיום הזה קרב.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    בצ'לסי לא מצפים מפלקאו להציג את הגירסה הטובה ביותר שלו, לא נראה אותו מעולל ברחבה את מה שעשה בגמר גביע המלך או בגמר הליגה האירופית, הימים האלה חלפו ומוריניו לא קוסם. אבל אין לי ספק שהוא יהיה יותר טוב מאשר במנצ'סטר יונייטד. כמובן שלמטבע יש שני צדדים אבל ואן-חאל די 'חיפש אותו' והוא היה השעיר לעזאזל, לפחות איך שאני רואה את הדברים.
    עוד שתי נקודות בנוגע לצ'לסי - ססק בכל עונה פותח בצורה נפלאה ואז נחלש, מישהו פירסם פעם אפילו גרף עם הרקורד, וצריך לתת על זה את הדעת. לא יודע אם זה נובע מחוסר רוטצייה או לא. אגב, בריאל מדריד למשל חלה נסיגה עצומה במשחק של הקבוצה בחצי השני של 2011/12 ובכל-זאת זכינו באליפות, זה נראה לי דפוס חוזר בקבוצות של מוריניו. דבר נוסף - החוזה החדש של רויס - כדי שדורטמונד תרוויח עליו כמה ג'ובות, אני מניח. אין מצב שהעזיבה של יורגן קלופ לא השפיעה עליו. לדעתי צ'לסי 'מוותרת מראש' וזה עושה לה את זה שסטרלינג שחקן אנגלי והיא כביכול מחלישה את אחת היריבות שלה, אבל ליברפול תתמודד על הליגה האירופית בכלל.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    לא נראה שצ'לסי נלחמת על סטרלינג.
     
  7. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    כמה קשקושים... אם צ'לסי 'מוותרת מראש' אז כך גם כל שאר היבשת שמחפשת קשרים התקפיים. לא מזמן רויס גם אמר שהוא לא מתחרט על החוזה החדש, והוא חשב על מה שיכול לקרות. אולי הבחור רוצה להיות הסמל של הקבוצה הזאת, מה אתה יודע. צ'לסי אפילו לא ביצעה מהלך לכיוון סטרלינג, אני לא ממש מבין על מה כל הסיפור שלך. 'עושה לה את זה שהוא אנגלי, להחליש יריבהי, בסדר.

    לגבי ויטסל, זה נשמע די סתמי, הסקאוט אומר שאין עניין כרגע וחושב שיובה זו אחלה אופציה בשבילו, סטנדרט סתם זורקים את השם בכתבה על שמועות ברשת, ואקספרס כותבים 'דיווחים מצרפת' כרגיל בלי ביסוס. דוקא GOAL נשמעים יותר משוכנעים אבל זה לא שווה הרבה. למען האמת, לא ממש תופס ממנו. הייתי רוצה קשר קצת יותר אינטנסיבי, כל פעם שאני רואה את ויטסל בזניט או בלגיה הוא לא ממש בולט. הוא אופציה סבירה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/6/15
  8. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    למה לעזאזל לחשוב שואן חאל חיפש אותו? הרי גם האינטרס שלו היה שפלקאו יצליח, והוא קיבל מספיק הזדמנויות, גם כשהיה ברור שזה לא יעבוד.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    חבר, אין לי איזה עיתונאי חצר שמדווח לי ואני גם לא חבר של מוריניו, אני מעלה השערות. אני לא יודע אבל גם אתה לא, אז אתה לא יכול לבטל את מה שאני כותב. נניח רויס רוצה להיות סמל בדורטמונד - זו גם אחלה בחירה, אבל להציע הצעה - את זה אפשר וצריך לעשות. הרי יש הבדל מבחינתו בין ללכת לבאיירן לבין לעזוב לצ'לסי. מה שאני כותב נאמר על סמך זה שרויס לא עלה בהקשר של צ'לסי אפילו פעם אחת בעוד על סטרלינג שמענו פה ושם דיווחים גם אם לא בצורה רציפה, ומוריניו בעצמו שלח איזה ציטוט וחצי בנושא ואמר בזמנו 'אין שחקן שאין לו מחיר, גם לסטרלינג יש'. מקבל את מה שאתה אומר ששקט בגיזרה של רויס באופן כללי, אבל בוא נגיד שלצ'לסי בוער יותר להחתים קשר התקפי מאשר ריאל מדריד, נכון? ואלינו הוא כבר קושר. ולפני כמה חודשים הוא קושר לבאיירן מינכן.

    - ואן-חאל רצה להצליח, זה לא קשור, אבל הוא לא היה הוגן איתו ויש דרך לעשות את הדברים. הוא לא עמד מאחוריו אף-פעם. גם הקרדיט לדי-מאריה היה צריך להיות רחב יותר.
     
  10. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    שוב, אתה כותב פה משפטים ולא מגבה אותם בשום דבר. שני החבר׳ה הנחמדים קיבלו ים הזדמנויות, לא סיפקו את הסחורה, ודווקא בלעדיהם עשינו את הריצה המוצלחת בסוף העונה. מה לא בסדר? בגלל שהם שמות נוצצים הם צריכים לשחק תמיד? שילמדו מאשלי יאנג ומפלייני איך מנצלים הזדמנויות שאתה מקבל בהרכב.
     
    alexshw ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  11. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    רויס 'קושר' לריאל ובאיירן לפני שחתם על חוזה חדש (אלא אם עיתן ספרדי כלשהו הוציא עוד איזו ידיעת חרטא אחרי סיום העונה הלא מוצלח של ריאל, כמו שהם עושים לגבי חצי מכוכבי היבשת). להציע הצעה? למי? אנחנו לא יודעים אם צ'לסי או כל קבוצה אחרת פנתה לרויס בשביל לשאול אם הוא בכלל חושב לעזוב, אני מניח שזה קרה והוא אמר לכולן שזה לא יקרה. יש גם עוד קבוצות חוץ מריאל מדריד.. סיטי, פסז', יונייטד, אני מניח שכל אלו היו מנסות להשיג את רויס אם זה היה אפשרי, למה אתה לא הולך לדיון שלהם ושואל שאלות ומעלה השערות. אגב, אם דיברת על ריאל, סתם הערה - מקשרים אותם לסטרלינג מאז שבניטז הגיע, ולא לרויס. למה?

    לא זוכר את הציטוט הזה של מוריניו לגבי סטרלינג. אני מאמין שהוא נמצא ברשימות שלנו כמו שמספר מקורות טענו, אבל אנחנו לא מתכוונים לשלם עליו סכומים כאלה, ולכן אתה לא שומע שום דבר קונקרטי בזמן שסיטי זורקת הצעות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/6/15
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    דור, די מאריה ופאלקאו קיבלו גיבוי רחב מאוד מואן חאל.
    עד לאותה הרחקה טיפשית בגביע מול ארסנל, במשחק שדי סיכם את העונה של די מאריה אצלנו, די מאריה היה שחקן קבוע אצלנו ונעדר רק כשהיה פצוע (משהו שקורה אצלו לא מעט). אחרי ההרחקה בגביע הייתה לנו תקופה טובה בלי די מאריה, ההרכב רץ מצוין יחד, ולכן די מאריה קיבל פחות דקות, למרות שואן חאל עדין הכניס אותו כמחליף כמעט בכל משחק שהוא היה כשיר.
    אותו הדבר פאלקאו, עוד אחד שקיבל לא מעט דקות בתחילת השנה, נפצע, חזר למגרש, וקיבל שוב לא מעט קרדיט מואן חאל.
    בשני המקרים, הקהל דרש את הספסול של השחקנים הרבה לפני שואן חאל הוריד אותם לספסל, כלומר למרות הביקורת הגדולה מכמעט כל מי שראה אותם משחקים, ואן חאל ניסה בכל זאת להוציא מהשניים את הדברים שראינו מהם בעבר, אבל ללא הצלחה.
    במקרה של די מאריה זה כמובן עוד אפשרי, במקרה של פאלקאו אני חושב שמדובר בסוג של טורס, שהפך לשחקן אחר אחרי הפציעות שעבר.
    קל מאוד להסתכל מהצד ולהגיד שהכישלון של השניים בעונה החולפת היה באשמת יונייטד או ואן חאל, בטח כשנזכרים ביכולת של השניים כשהם היו בשיאם, אבל המציאות היא שהליגה באנגליה היא מאוד קשה, ושניהם, כל אחד מהסיבות שלו, לא הצליחו להסתגל אליה ולהתמודד עם הקשיים שהיא מעמידה.
    גם די מאריה וגם פאלקאו לא סיפקו את הסחורה, והם יכולים להאשים רק את עצמם בכישלון של העונה החולפת.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  13. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    לפי הטלגרף אנחנו לא מעוניינים למכור את רמי אבל הוא חושב על מעבר, ואנחנו לא נתפשר על סכום נמוך מ-15 מיליון ליש״ט. גם שם מקשרים אותנו לוויטסל אבל יכול להיות שמאט לואו, כהרגלו, רוכב על הגל.
    Chelsea put £15m price tag on Loic Remy - Telegraph
     
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,186
    לייקים שהתקבלו:
    16,969
    לא ברורה לי הרכבת יוצאים נכנסים הזאת. סלאח הגיע, הלך. קווארדאדו הגיע, הולך? רמי מגיע והולך?
    או שהשחקנים האלה חיים בסרט שהם יפתחו כל שבוע, או שהמועדון מאבד אמון במי שהוא רוכש מהר מדי. במקרה של רמי זה יותר כמו החלק ה-1 של המשפט.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,084
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    נראה לי יש פה סוג של ביזנס גם. צ'לסי מצליחה בשנים האחרונות להרוויח מהדברים האלה
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.