יובנטוס 2014/15:: רוצים לקפוץ כיתה ולהצליח גם באירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Raulito, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    זה משהו שמטריף אותי. ליובה יש הזדמנות חד פעמית לנצל את המעמד שהיא נמצאת בו(פינאליסטית בצ'מפיונס) שימשוך אליה תותחים שישמרו את את המעמד שלה בטופ, במקום זה כמו לא מעט קבוצות שקדמו לנו אנחנו מתעקשים לפספס את הרכבת והולכים אחורה.
     
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,768
    לייקים שהתקבלו:
    1,152
    הקבוצה הראשונה שלו בגרמניה: וולפסבורג לא רצתה לוותר עליו אבל בליגה הגרמנית אי אפשר להגיד "לא" לבאיירן מינכן שויתרה עליו כי מה לעשות שגווארדיולה מעדיף את לבנדובסקי בגלל שהוא קצת יותר מגוון ובאתלטיקו קורה שלא הולך לשחקן פעם בכמה שנים, מנדז'וקיץ' כבר כמה שנים אחד החלוצים הטובים באירופה.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    קשה להאשים את יובה בעזיבה של טבס, בטוח ניסו לשכנע אותו להישאר והוא קיבל החלטה וצריך לכבד אותה, אין ספק שהיה לו טוב ביובנטוס מכל הבחינות. קיבל את חולצה מס' 10 של אלכס דל-פיירו האגדי ולא איכזב. מה שכן בשליטה של יובה כרגע היא האלטרנטיבה בשוק. עם כל הכבוד למנדג'וקיץ' - מעבר לכך שאף-אחד לא מבטיח השתלבות חלקה שלו בקבוצה החדשה - הוא חלוץ נפלא בתוך הרחבה, עם דגש על 'בתוך הרחבה'. אין לו את ההילה, הקסם והתחכום של טבז שבנה כמה וכמה שערים פשוט לבד כשהוא לוקח כדור ולא סופר את שחקני ההגנה בדרך לשער. בשורה התחתונה יובה מאבדת את שחקן ההתקפה הבכיר שלה. אני פחות נכנס לחישובים של החלוצים מאחוריו בהיררכיה, וכמה שאני אוהב את מוראטה וסיום העונה שלו היה אדיר - הוא עדיין לא יכול לסחוב את יובנטוס לדעתי.
     
  4. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,768
    לייקים שהתקבלו:
    1,152
    הוא לא בסוג של קרליטוס בכלל, הכיוון הוא שדיבאלה יהיה השחקן בסגנון טבס ויש לו את כל הנתונים לכך.
    קרליטוס הוא שחקן מאוד מושפע מהרגשות שלו על המגרש ומחוצה לו ואם הוא חושק בחזרה לבית בארגנטינה אסור ליובה לעמוד בדרכו כי היא תקבל שחקן ממורמר שלא ייתן אפילו 50 אחוז ממה שהוא מסוגל, יהיה לי חבל אישית לאבד את קרליטוס שהוא אחד מהשחקנים האהובים עליי בעולם (הארגנטינאי האהוב עליי עוד הרבה לפני שהגיע ליובנטוס, בעצם מהימים בבוקה) אבל לפעמים אין ברירה, יובה צריכה להודות לו ולתת לו ללכת
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אתה ממש לא צריך לספר לי על הסגנונות השונים של מנדג'וקיץ' וטבז, גם האיכות היא כלל לא אותו דבר. טבז הוא קראק לכל דבר בעוד מנדג'וקיץ' חלוץ טוב אך הוא פחות קונצנזוס. לא אמרתי שיובה צריכה לעמוד בדרכו(בתאכלס היא יכולה לדרוש עליו כמה מיליונים כי הוא עוזב שנה לפני תום חוזהו, אבל ברור שיובה הולכת לקראתו). מה שכן כתבתי - קצת תמוה בעיני הלחץ הזה לחזור הביתה, התקופה ביובנטוס הייתה מוצלחת פי כמה מאשר בסיטי וכאן טבז גם נגע בתהילה האירופית. שוב, יובה לא יכולה לעשות דבר בעניין טבז. מה שהיא כן יכולה לעשות - להתעקש על אלטרנטיבה ראויה. גם אם דיבאלה רשם עונה גדולה והוא בסגנון של קרליטו - ברור לכם שזה הימור, נכון?

    בהנחה שכל הסגל נשאר(פוגבה לא עוזב, השאלה מה לגבי וידאל), מה הכיוון של יובה, איזה שחקני חיזוק עוד עומדים על הפרק, או ששומרים על השלד הקיים ודי?
     
  6. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,768
    לייקים שהתקבלו:
    1,152
    כשטבז הגיע הוא לא היה קראק אלא חלוץ ממורמר מהשיטי כי הוא לא רצה להיות שם, ביובנטוס הוא קיבל שוב את חדוות המשחק ושדרג את עצמו לרמת כוכב, אני לא בא לומר שמנדז'וקיץ' ברמה של קרליטוס אבל הוא גם לא אמור להיות ברמה שלו והוא שדרוג לעומת יורנטה/מאטרי.

    דיבאלה הימור אבל הוא זה שאמור לתפוס את מקומו של טבז, זה יכול להיכשל אבל גם יכול להצליח ורק ימים יגידו, בכל מקרה לא נראה לי שגם עם טבז נחזור על אותה עונה בצ'מפיונס ולא נראה לי שדיבאלה יעלה לנו באליפות ככה שטבז אמנם אבדה אבל יובה יכולה להסתדר גם בלעדיו.

    לעניין החזרה שלו הביתה: לא יודע מה בוער לו אבל טבז הוא שחקן עם טמפרמנט ורגש שקשה להסביר אותו, בגלל זה הוא כל כך מיוחד, אני אוהב את הגישה שלו למשחק.

    להתעקש על אלטרנטיבה ראויה? בתור אוהד ריאל אתה אולי לא מודע לאפשרות של מגבלות כלכליות, ליובה אין אפשרות כלכלית להתחרות על שחקנים של 60-70 מיליון יורו, גם טבז עצמו היה מציאה של 10 מיליון יורו, אם תקפוץ ליובנטוס האפשרות להביא שחקן ברמה הגבוהה ביותר בעולם במחיר ושכר הולם אני מאמין שהיא תעשה זאת ובבקשה אל תגיד לי זלטאן.

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
     
  7. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,951
    לייקים שהתקבלו:
    3,355
    לא אוהב את הדיווחים על מאנדז׳וקיץ׳. הוא עושה לחץ מדהים על הגנת היריב, עובד קשה ופינישר טוב. אבל ההתקפה שלנו בעיקר חסרת ברק, ולזרוק את כל זה על דיבאלה זה קצת לא אחראי,גם אם יגיע אוסקר בסופו של דבר. השמועות הם על 18 מליון, סכום גדול מדי לטעמי, אם הוא בא כדי להחליף את יוריטה,ניחא . אבל לא מביאים מחליף בכזה סכום, ואז נשאלת השאלה , מה עם מוראטה? או מה על דיבאלה?

    הרי חוד של מוראטה/מאנדז׳וקיץ׳ הוא יותר אפור מסן-אנטוניו בNBA ו4-3-3 פשוט לא יכול לעבוד עם שניהם. בנוסף, קשה לי להאמין שאלרגי כבר מראש מתכנן להסיט את דיבאלה לעמדת הטרקוורטיסטה עוד לפני שערך אימון ראשון, כשלפניו שני חלוצים שמשחק פנים הוא לא הצד הכי חזק שלהם.

    מה שמחזיר אותנו לשאלה, למה מריו?
     
  8. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    כל כך ברור שאתם תשחקו רק עם שלישיית קשרים?
    פירלו-פוגבה-מרקיזיו-וידאל (סטורארו\פריירה\חדירה), ולפניהם דיבאלה עם מנדזוקיץ' או מוראטה (על הספסל ברארדי\זאזה\יורנטה\קומאן).

    אלא אם דיבאלה יתן עונת פריצה - זו לא התקדמות גדולה. לאליפות זה כנראה יספיק (מה עוד שהספסל כנראה יהיה חזק יותר), אבל קשה לי לראות בהרכב כזה משהו טוב יותר ממה שהיה השנה.
     
  9. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    מנדזוקיץ' הוא ההוכחה שאפשר ליצור מצבים גם בלי להיקרא "קוסם" או "נסיך" או "10 קלאסי". הוא מביא עוצמה ודיוק בהתקפה ללא flair מיותר, וזה מה שיובה הייתה צריכה עם עזיבתו של טבס.

    אני עדיין חושב שבטוטאל נחלשתם, אבל מבחינת יובה, הם עשו את הדבר הנכון ביותר.
     
  10. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,951
    לייקים שהתקבלו:
    3,355
    אני חושב שבטוטאל(שוב במידה וכך מסתיים המארקטו שלנו בחלק ההתקפי) איבדנו מהמחץ,אבל כן נרוויח גיוון. דיבאלה,מוראטה,מריו,זאזא יותר מגוון מטבז,יורנטה,מוראטה ומאטרי.
    נכון,אין לנו קראק כמו טבז, אבל הרחבנו את הכלים שלנו...


    אנחנו צפויים להמשיך ב4-3-1-2 , כשאלגרי ביקש טרקוורטיסטה (אמר שהוא רוצה את אוסקר ואוהב גם את איסקו ) מההנהלה.
     
  11. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    ביאנקונרי, איך אפשר לחשוב שמנדזוקיץ ב18 מיליון זה יקר מדי? זה סכום מצחיק לאחד החלוצים היותר בולטים באירופה בשנתיים האחרונות, כשבקיץ שעבר הוא עלה לאתלטיקו 25. כאילו בכמה אפשר לצפות להביא חלוץ פותח ליובנטוס, ב10 מיליון?
     
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    הוא לא כבש אפילו שער אחד מפברואר. סיים את הליגה עם 12 שערים בסה"כ. אני לא מבטל אותו ולדעתי הוא בחירה מצויינת, אבל על סמך העונה האחרונה, הרצון הפומבי של אתלטיקו להיפטר ממנו וחוסר התעניינות ממועדונים אחרים, אולי היה אפשר למרוח את זה עוד כמה שבועות ולהוריד כמה מיליונים. זה כמובן לא קריטי והוא עדיין שווה את המחיר לדעתי.
     
  13. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    פרט לתלונות על המחיר אני מסכים עם ביאנקונרי. לא שהייתה ליובה ברירה אחרת כמחליף לטבץ (כאילו באמת, איזה אופציה ריאלית יש בשוק היום שיובה יכולה לעמוד בה?), אבל מנדזוקיץ' הוא באמת לא מחליף ראוי לשחקן שהיה מפרק הגנות צפופת עם דריבלים ומכריע משחקים קשים ביכולת אישית. יובה צריכה להתפלל שדיבאלה לא יעבור עונת התאקלמות קשה כפי שעבר איטורבה אלא יספק את הסחורה במיידי. אחרת היא תתקשה לכבוש שערים בעונה הבאה, במיוחד מול קבוצות שיבואו לצופף מולה. אני יודע שלאגרי רוצה להביא את אוסקר כתרופה לבעיה הזאת. זה רעיון טוב, אבל אני לא בטוח כמה זה יספיק בלי עוד סקנד סטירקר איכותי לידו שיעשה עבודה ויוריד נטל. בלי קשר שאוסקר זה לא קאקה או משהו כזה שיכול לפרק קשרים אחוריים קשוחים בדריבל בלי למצמץ.

    בקיצור זה טוב לליגה.
     
  14. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אני לא מאמין שאוסקר הוא בכלל אופציה. מוריניו לא יוותר עליו אלא אם נעשה החתמה ממש גדולה בסדר גודל של פוגבה או רויס, וזה לא נראה סביר.

    אם ריאל תביא עוד קשר אז אולי דוקא איסקו הוא אופציה ריאלית יותר.
     
  15. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,768
    לייקים שהתקבלו:
    1,152
    איסקו רך מדי לטעמי וזה מה שמפחיד אותי בו אבל רמת הפוטנציאל שלו עצומה

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.