דיון החדשות וההעברות 2015/16

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏1/6/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,844
    לייקים שהתקבלו:
    6,437
    עמאשה קרוב מאוד לסכנין, ככה גם מוגרבי.

    האם בעונה הבאה היציעים של סכנין ישירו "לא ישחק יהודי בסכנין?", מזל שיש להם מאמן כזה :)
     
  2. Drama Guest

    מוגרבי קיבל הצעה של 135,000 דולר מה.חיפה ויש הפרש גדול בין ההצעה שלהם לזו של סכנין. נחכה ונראה
     
  3. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,844
    לייקים שהתקבלו:
    6,437
    הפועל חיפה מנסה להחתים את אראל, ממן וערן לוי, כאשר 2 מהם שחקנים חופשיים והם לא מצליחים. אני אהיה מופתע אם מוגרבי אכן יגיע לשם.
     
  4. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
    ככה זה כשיואב כץ מנסה לשלם בפוגים ולא בכסף אמיתי :)
    מביא להם משכורת בסיס של חייל ובונוסים אם מגיעים ל70 נקודות בעונה :)
     
  5. הפועל כפר סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏12/6/11
    הודעות:
    356
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אפשר להוסיף שבכפר סבא עזבו איתי טואף למכבי הרצליה
    אורן ניסים פרש ואוהד כהן לא ישחק בליגת העל שנה הבאה בגלל עומס,לא יודע אם ימשיך לשחק בליגה אחרת.
     
  6. אבי סנדור Member

    הצטרף ב:
    ‏24/6/05
    הודעות:
    921
    לייקים שהתקבלו:
    422
    זאב חיימוביץ חתם ברעננה.
    משה אבוטבול שוחרר רשמית, גם יוגב לרמן בדרך החוצה.
     
  7. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    ערן רוזנבאום ואור אילוז נשארים?
     
  8. אבי סנדור Member

    הצטרף ב:
    ‏24/6/05
    הודעות:
    921
    לייקים שהתקבלו:
    422
    כן
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    ברומניה אגב מתפלאים על שכרו של קלאודיו בומבה בהפועל. דיברתי עם כמה רומנים אוהדי כדורגל שם שפנו אליי ורצו לדעת אם זה נכון, מסתבר שעבורם מדובר במשכורות מאוד גבוהות.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    הרצון להגדיל את הזרים נובע מדבר מאוד פשוט: אין מספיק ישראלים טובים. בדיוק כמו בקפריסין. הנבחרת שלהם היא אכן פח, אבל השחקנים שמשחקים שם בליגה בהכרח יותר טובים משמעותית מאלה שמשחקים אצלנו - מספיק לספור את ההישגים וההצלחות של קבוצות קפריסאיות באירופה מאז 2008 בשביל לראות עד כמה הם התקדמו ועד כמה אנחנו תקועים ורצים לאחור למעשה, בעוד להם היו 2 נציגות במוקדמות האלופות בשנה שעברה ועושה רושם שהם יישארו באזור, אנחנו מדלגים לאחור. אפואל ניקוסיה ברבע גמר האלופות ועוד פעמיים בבתים, אפולון לימאסול בבתים כמה פעמים, אאק לרנקה בבתים אא"ל לימאסול בבתים, אלה לא תסמינים, זו המראה על הפנים של הכדורגל הישראלי! ולכדורגל הישראלי יש הרבה יותר פוטנציאל מזה הקפריסאי, ובטונות בטח ובטח שכלכלית!) נכון שהנבחרת הקפריסאית לא מתקדמת, אבל גם עכשיו הנבחרת הישראלית לא מתקדמת, אלא הולכת אחורה. פה יש בעיות מבניות שלא קשורות בכלל לזרים, אלא לגידול שחקנים, כל עוד לא יתחילו לגדל פה ולאמן פה, הן במסגרות ילדים, נוער ובוגרים שחקנים בצורה רצינית ולבנות אקדמיות, הכדורגל הישראלי בכלל והנבחרת בפרט לא יתקדמו במילימטר, לכן אני מאוד מסכים עם מה שקרוייף אמר היום. כל הזמן מחפשים להגביל ולחסום את ההתקדמות של הכדורגל הישראלי כי קצת קשה, זה בדיוק החאפריות הישראלית שמונעת מאיתנו באמת להתקדם. אתה מגביל את הזרים ל-5? מעולה, תקבע תקרה שאומרת שאלא אם הזר מרוויח 350 אלף יורו ומעלה, אתה לא יכול להחתים אותו, ככה יהיה יותר היצע לישראלים. חלק מהקבוצות יהיו עם 5 זרים חלק עם 2 ואולי גם כאלו בלי, אבל הישראלים ישחקו. למה לא לקבוע חוק שאומר שכל קבוצה שמשחקת בליגה מחויבת בבניית אקדמיה ולהתנהל לפי אמות מידה מסוימים שאפשר לקחת אותם בכל הקשור לגידול ילדים ונוער במדינות קצת יותר מתוקנות מאיתנו? אפילו אם צריך לעגן שבניית אקדמיה היא שילוב של עירייה מבחינה של גידול וטיפול בני נוער יחד עם בעלים פרטיים והטוטו. יודעים מה? בואו קודם כל נתחיל בחוק מאוד פשוט: עבריינים מורשעים, בכל עבירה כלשהי, לא יוכלו להיות בעלים של קבוצת כדורגל ושלא יהיו לנו אנשי קש ועבריינים מתחת לפני השטח, נמשיך משם עם שקיפות ודוחות לציבור. מבחינת אפקט ל-LONG TERM, בוודאות זה יעשה יותר טוב לקבוצות, משם נתקדם לטיפול אמיתי בגזענות ובאלימות והשאר יבואו באמת. אבל קודם נתחיל בדברים הקטנים, שלא יהיו לנו חטייארים כמו טביב בבית"ר/כפ"ס/הפועל, אבו סובחי בלוד, יוסף בר"ג, אזגי באשקלון, ג'קי באשדוד, שגב בנתניה, רמון בהפועל, ספיר בראשון, לוזונים במכבי פ"ת, חצורים ודקונים בהפ' פ"ת ויואב כץ בהפועל פ"ת. זהו? אמרתי את הכל?

    אתם מדברים לי על זרים וחולות רעות של הכדורגל הישראלי, בתאכלס? היוצא מן הכלל שהם שחר, שרצקי, ברקת וגולדהר - לא מעידים על כל החרא שמסתובב בשאר הליגה מרמת הבעלים, דרך המנהלים, בקרה תקציבית והתאחדות לחרארגל בישראל. כשנתחיל לסדר את הדברים האלה, גם אם זה אומר שפאקינג ירחיקו אותנו לשנים כי יהיה פה התערבות פוליטית!!! לצורך שינוי, אז נוכל להתקדם לדברים מקצועיים, באמת.
     
  11. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    הליגה הקפריסאית קיצונית ושונה לחלוטין. והנבחרת שלהם כן התקדמה בשנים האחרונות במעט.
    בישראל לא שאין מספיק ישראלים טובים - אין מספיק כדורגלנים ישראלים, בכלל.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,103
    לייקים שהתקבלו:
    26,240
    מין:
    זכר
    הנבחרת שלהם הלכה אחורה וזה עוד עם מספר מתאזרחים
     
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    כשיביאו לכאן זרים טובים יהיה טעם להמשך הדיון. מביאים לפה זרים פח שפחות טובים מהחומר המקומי שנדחק לפינה בגלל שהמאמנים בארץ פחדנים וברמה נמוכה ומשום מה ואין לי מושג למה- מעדיפים להיכשל עם זרים מאשר להיכשל עם שחקנים צעירים.
    אתמול שמעתי ברדיו שמכבי ת״א אפילו לא פוסלת את הרעיון להתחיל את העונה עם 4 זרים בלבד. מבינים? מכבי ת״א, קבוצה שלא מתפשרת על איכות הזרים שלה- מאוד מתקשה להביא חמישה.
    הגעתי למסקנה שההבדל הוא בסיסי בתפיסת העולם ולכן הויכוח במבוי סתום- אני חושב, כמו שלמה שרף, כמו אייל ברקוביץ׳, כמו זאביק זלצר, כמו משה גלאם, כמו דרפיץ׳(סתם נתתי דוגמאות לכאלה שיצא לי לשמוע אותם מדברים על הנושאים האלה לאחרונה) כמו עוד הרבה אנשי כדורגל- שאם מביאים זר הוא צריך להיות טוב יותר מהחומר המקומי. אם הוא לא טוב יותר מהחומר המקומי עדיף לתת את הבמה לחומר המקומי שלא מקבל אותה(ואל תגידו לי שאין שחקנים כי עובדה שיש קבוצות שמחפשת לעצמן קבוצת בת והן גם יכולות להרכיב 2 קבוצות כאלה עם כמות השחקנים שהן מייצרת ואין להם מקום).
    תפיסת העולם של החולקים עלי אומרת בואו נאפשר להביא כמה שיותר, בלי שום בקרה(מצידם שיקחו כמה פועלים סודאנים שאף פעם לא שיחקו כדורגל אבל זה נחמד יותר מלשטוף כלים) העיקר שתהיה תחרות והיצע גדול. ואני שוב חוזר- איכות עדיפה על כמות- קבוצות שמחפשות זרים איכותיים מתקשות להביא אפילו 5. קבוצות בלי כסף מביאות זרים זולים מטעמי מיסוי שרובם לא שווים כלום וסתם תופסים מקומות של שחקנים בולטים במחלקות הנוער.
    מישהו כאן אמר ש 8 זרים זה אסון לכדורגל ומישהו ענה לה שאמרו את זה שהגדילו מ 1 ל 2 מ 2 ל 3 מ 3 ל 5. עובדתית רמת הליגה בירידה מתמדת. רמת הזרים בירידה מתמדת. הנבחרת נחלשת. אז אולי כדאי לעצור רגע ולשנות משהו בחשיבה?
    5 זרים לקבוצה זה אומר 70 זרים בליגה. כמה מהם עדיפים על החומר המקומי? 20? 30? מה זה תורם?
     
    ocean99 ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  14. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    אני לא יודע מה מכבי שוקלת וסביר להניח שגם מי שאמר את זה ברדיו לא יודע, אבל אם מכבי שוקלת לפתוח את העונה עם ארבעה זרים אני מעריך שזה כי אין כסף לזר שטוב מהחומר המקומי, בעקבות זה שמדיניות הרכש תואמת את החוקים המגבילים בישראל. לא נשאר לזה כסף כי המחירים על הישראלים חסרי פרופורציה - כי אין הרבה ישראלים, וכי צריך המון כאלה.

    וכן, אין מספיק שחקנים, וזו לגמרי עובדה. כמות הכדורגלנים בישראל נמוכה מזו של המון מדינות קטנות מאיתנו פי 2 ויותר. כמות הכדורגלנים ביחס לאוכלוסייה היא בתחתית הרשימה באירופה.
    אז מכבי חיפה ומכבי תל אביב, יצרניות השחקנים הכי גדולות בישראל, מחפשות קבוצות בת, אוקיי. שמת לב שחצי לאומית גם ככה שחקנים של הקבוצות האלה? ומה אם אספר לך שברחבי אירופה יש מסה אדירה של קבוצות ב' שלא קיימת כלל בישראל?

    ובאיזה עולם הזרים לא עדיפים ברוב המקרים בליגה על החומר המקומי?

    ועוד משהו לסיום - הליגה ממש לא בירידה מתמדת ביחס לימים שהיו בה פחות זרים, זו פיקציה שאנשים מכניסים לעצמם לראש. הליגה בשנות ה-90 הייתה נוראה ואיומה ברמתה.
     
  15. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    בניגוד לאלה שחושבים שצירך להביא זרים, סתם כי הם זרים?
    על מה לעזאזל אתה מדבר?

    מי שבעד הגדלת כמות הזרים, בעד כי הוא חושב שתהיה אפשרות לצרף יותר שחקנים שיעלו את הרמה של הליגה. אף אחד פה לא אומר "בוא נגדיל את כמות הזרים כי בא לנו", או כי "אנחנו רוצים להוריד את הרמה של הליגה".

    ציינת גם את מכבי ת"א, אז אולי הם באמת יפתחו את העונה עם ארבעה זרים "בלבד", אבל רק אתמול ג'ורדי קרוייף אמר במסע"ת שלדעתו הכדורגל הישראלי ירוויח מהגדלת כמו הזרים בליגה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.