דיון החדשות וההעברות 2015/16

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏1/6/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    בכל תגובה שלך אתה מתייחס לכדורגל הישראלי דרך המשקפת הצרה שלך(הצרה מאוד יש לציין!!!) של אוהד מכבי ת"א.
    בשנים שמכבי ת"א טובה הכדורגל הישראלי טוב בעיניך. בשנים שהיא לא טובה הרמה בליגה היתה איומה ונוראה.
    גבר, הליגה פח! הליגה בשפל בשנים האחרונות! רוב המשחקים משמימים! הקהל בארץ נוטש את הכדורגל הישראלי בכמויות מדאיגות הרייטינג ברצפה! הסכומים שהטלויזיה מוכנה לשלם כדי לשדר את הזבל הזה יורדים כל הזמן. תרשה לי לא להתרשם מהגדילה בכמות הצופים. כולם יודעים שזו פיקציה. הנבחרת מקמפיין לקמפיין רק נחלשת.
    כפי שאמרתי, הויכוח במבוי סתום ואם אתה חושב שהליגה מתקדמת ובשנות ה- 90 היא היתה איומה ונוראה ברמתה קיבלנו עוד סיבה למה אין טעם להמשיך את הדיון.
     
    Nigel de Jong אוהב/ת את זה.
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לא הבנתי את הפסקה הראשונה.
    לגבי הפסקה השניה-
    אם אתה חושב שהיום, בעידן של 5 זרים, הזרים מעלים כאן את הרמה יש לנו עוד מחלוקת בסיסית.
    כולם מסכימים שקשה מאוד להביא זרים ברמה אז אני באמת לא מבין מה גורם לך לחשוב שאם נביא יותר הרמה תעלה.
     
  3. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    מה שאני אומר זה שברור שאם אתה מביא זר הוא צריך להיות יותר טוב ממה שיש לך, אף אחד לא אומר אחרת.
    זה נכון גם אם אתה מביא ישראלי.

    קשה להביא זרים ברמה של אובארוב, טרטיאק,פישונט ורוסו כמו שכולם חולמים עליהם, אבל אי אפשר להגיד שהזרים בליגת העל לא טובים ולא מעלים את הרמה. ועם כל הכבוד לפחות רבע מהשחקנים בליגה הזאת אפשר להחליף בזרים יותר טוב או מקצוענים.
    אתה מתעלם גם מהעניין הכלכלי, אם הקבוצות לא יהיו מוגבלות בזרים אז מחירי הישראלים ודרישות השכר שלהם ירדו באופן התואם את המציאות.
     
  4. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    תן שמות של 20 זרים שהעלו בעונה האחרונה את הרמה
     
  5. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    לא יודע איפה היית בניינטיז, מכבי הייתה נהדרת רוב הזמן. הליגה הייתה חלשה, ואם תראה משחק מלא מאז תשבור את הראש איך אפשר לשחק כל כך לאט.
    הליגה עדיין הייתה חלשה לא פחות מהיום (והטיעון של משחקים משמימים כיום קצת מוזר, כי אז היו פחות שערים והתקפות בדרך כלל), פשוט היינו חשופים הרבה פחות לעוד כדורגל ומכאן גם הסיבה לירידה בנתוני הרייטינג בכדורגל הישראלי (תופעה כלל עולמית במקרים כאלה, דרך אגב).
    והסכומים שמשלמים על זכויות שידור דיי האמירו בשנים האחרונות.

    ואין קשר בין הנבחרת לליגה, והגיע הזמן שיבינו את זה. הנבחרת חלשה כי לא מפתחים כאן שחקנים טובים (ולא, דקות משחק לא הופכות בינוני לטוב, אלא לכל היותר לבינוני מלוטש), וזה קשור גם לסיבה בגינה צריך כאן עוד זרים - אין מספיק כדורגלנים ישראלים (כמה עוד אצטרך לציין את זה?).

    ואני מוכרח לציין שבתור אחד שלא מסוגל לקבל הסברים קצת יותר נרחבים ומעמיקים על תופעות בכדורגל הישראלי (כמו במקרה הזה בו אתה מתעקש להיצמד לטיעון רמת הזרים למרות שמדברים כאן על השפעות כלכליות של הגבלת הזרים כיום והמחסור בכדורגלנים ישראלים), אין לך זכות לומר לאחר שהראייה שלו צרה.
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    המודגש- חובה שזו תהיה צורת החשיבה בקבוצת כדורגל נורמלית!!! זה ממש לא המצב היום.

    לגבי הפסקה שניה- אפשר להגיד. אני טוען כך. זו דעתי. ואני ממש לא לבד.

    אני מתעלם מהעניין הכלכלי? יש יותר זול מלתת לשחקן בית מוכשר את הבמה? ואם איזה טמבל אחרי עונה סבירה של שחקן צעיר מחליט שהוא רוצה לשלם לי 1.5-2 מיליון ש"ח ולתת לו חוזה של 100 אלף דולר- הוא זה שמנפח כאן את שכר השחקנים על כלום! וככה נוצרים מנודים... וככה יושבים שחקנים ביציע... לא זה שנתן את הבמה לשחקן צעיר! זה שנתן את הבמה לשחקן צעיר הרוויח! וזו צריכה להיות החשיבה בעיני. וכך הכדורגל הישראלי יגדיל את כמות השחקנים הישראלים. מי אשם ששחר מעדיף לשלם על דגני מיליון דולר במקום לתת את הבמה לשחקן צעיר? מי אשם לשחר שהוא זרק ים של כסף על שחקנים בינוניים ממקומות אחרים במקום לתת לשחקני הבית שלו את הבמה? בגלל מגבלת הזרים הזה קרה? ממש לא! זה קרה בגלל חזירות! והתנהלות לא נכונה שאני מקווה שתשתנה במכבי חיפה אחרי כל כך הרבה שנים של כשלונות ובזבוזי כספים אדירים על כלום רק כי "הדשא הירוק יותר של השכן". לא בגלל רצון לחסוך כסף!
    צריך לרצות לגדל ולהשקיע במחלקות הנוער ולייצר כמה שיותר שחקנים. הכסף צריך להיות מנוטב לשם- ובסוף גם לתת להם את הבמה. הם לא פחות טובים מרוב הזרים שמגיעים לכאן! הפתרון הוא לא להביא עוד ועוד זרים כדי למצוא איזה קאיודה אחת לכמה שנים.
     
  7. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    כל הזרים של מכבי (5), כל הזרים של באר שבע (10), כל הזרים של בית"ר (15) מנגה, קולה, וקאסיו, וואקמה, סטויקוביץ', לוקאס סשה.
    ואפשר בקלילות למנות עוד שמות. לקח לי לחשוב על השמות בדיוק 10 שניות.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  8. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    [
    איזו צורת חשיבה קיימת בקבוצות כיום אם לא זה? מה, מביאים זרים בשביל הכיף? מביאים אותם כי חושבים שהם טובים, ואם זה מסיבות אחרות אז זה כבר נושא אחר לגמרי שלא אמור להשפיע על הרציונאל.


    אתה זורק פה המון סיסמאות באוויר,בלי לגבות אותם במציאות. אי אפשר להמשיך את הדיון הזה ככה.
    לתת לשחקן בית מוכשר את הבמה? למה? כי מגיע לו או כי הוא שחקן בית?
    אייל גולאסה וטאלב טאווטחה הם שחקני בית זולים או שהם מרוויחים שכר שלא תואם את היכולת שלהם?
    אתה לא יכול להכריח אנשי מקצוע להחתים או לתת לשחקני נוער מקום בהרכב כי לדעתך זה טוב. זה מהלך שצריך להתבצע באופן אורגני שמוציא את המיטב עבור שני הצדדים מהסיטואציה.

    אף אחד פה לא מתווכח על מדיניות הרכש של חיפה וזה בכלל לא קשור לנושא, אם שחר רוצה להחתים את דגני או עזריאל שיהיה לו לבריאות.
    אנחנו מנסים לנהל דיון על למה המחירים הם כמו שהם, ולא זה לא קשור לנדבנות של שחר, כי אלה המחירים שגם קבוצות אחרות משלמות. וכן,אם תגדיל את כמות הזרים אז באופן לוגי המחירים של הישראלים ירדו כי יהיו לך יותר אופציות, היצע וביקוש, מכיר?
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    איזה היבטים כלכליים? רוב הקבוצות בוחרות גם לא להביא חמישה. על מה אתה מדבר תגיד לי? זה בדיוק הניתוק שלך מהמציאות. אתה מסתכל בראיה צרה של קבוצה עשירה. החלטות כאלה מקבלים בהסתכלות כללית. לא כדי לשרת מועדון ספציפי. איזה קבוצה בארץ יכולה להביא יותר מ 3-4 זרים?
     
  10. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    אני מסביר לך לאורך 737348 הודעות שבשל מיעוט שחקנים ישראלים (עובדה) ומנגד צורך גבוה מאוד בהם (עובדה), נוצר מצב בו התחרות על ישראלים היא מאוד חזקה ומשמעותית, וזה, כחלק מעיקרון של היצע וביקוש שקיים בכל שוק, מזניק את מחירי הישראלים בכדורגל הישראלי באופן חסר פרופורציה למקומות אחרים, ואתה שואל אותי אילו היבטים כלכליים?
    באמת?

    עוד דבר שמשגע אותי זה שאתה יוצא מנקודת הנחה ששחקנים מהנוער בהכרח שווים הרכב, שזה איזשהו משהו גנרי, וכולם מתאימים כרגע או שיתאימו בעתיד. אתה לא מבין שרוב השחקנים מהנוער (בטח בישראל עם ההתנהלות הקלוקלת בגילאים הצעירים) לא שווים אפילו קריירה מקצוענית גרועה, ושאופן כללי בכל העולם רוב השחקנים בנוער לא מגיעים לכלום (וזה שוב מתקשר לכמות הנמוכה של כדורגלנים בישראל - הסבירות למצוא שחקן טוב מתוך 300 שחקנים גבוהה מהסבירות למצוא כזה מתוך 100).
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אתם מדברים על ניפוח המשכורות. מי שעשו את זה הם מספר מצומצם של אנשים שהכניסו את כולם לסחרור. לשמחתי רוב הליגה מתפכחת ושכר השחקנים יורד בהדרגה. אם תשמע כמה מציעים היום לשחקן צעיר בבית"ר ירושלים(שזו קבוצה עם תקציב ממוצע) אתה לא תדע אם לצחוק או לבכות. שחר הוא מאבות ניפוח השכר בארץ ולכן הבאתי אותו כדוגמה- לא כדי להסיט את הדיון לשם.

    אני רוצה להבין אחת ולהתמיד למה אתם קוראים ססמאות?
    מה יותר מוחשי מזה שמביאים לכאן זרים שלא רק שלא מעלים את הרמה- הם מורידים אותה? אתה רוצה שמות כדי שזה יהיה מוחשי או שתתחיל להתווכח איתי שריקטס שחקן גדול, ושגבי גיאורג'יו- שנע בין הרכב לספסל, הוא נהדר?
    "הם הגיעו כי חשבו שהם טובים"... אז הגיע הזמן שגם יחשבו ששחקן שהתבלט בנוער- יש סיכוי שהוא יהיה טוב...
    אתה אפילו לא מסכים על זה שהיום בעידן של 5 זרים עולים כאן במחזור ליגה ממוצע- 2-3 זרים בהרכב, זו הוכחה ברורה שדיבור על העלאת כמות הזרים מנותקת מהמציאות...
     
  12. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    ולמה התנפחו משכורות אם לא בגלל שרצו לאסוף את ישראלים האיכותיים לקבוצה אחת, היה מבחר קטן ונוצרה תחרות בין כמה מועדונים עשירים?
    שחקנים צעירים קיבלו תמיד את אותם הסכומים.

    לעזאזל, אתה אשכרה טוען שיש זרים שמורידים את הרמה ובטוח שאפשר לקחת את זה ברצינות.
    איך ריקטס מוריד את הרמה? יש להפועל חיפה או בשוק בהעברה חופשית חלוץ/מגן ישראלי טוב ממנו?
    שחקן לא יכול לשדרג קבוצה כחלק מרוטציה?
    התפיסה הזו ששחקן זר חייב להיות כוכב כדורגל מבחינתך, ולא יכול להיות שחקן סבבה שמוסיף משהו שחסר בסגל (אפילו גיבוי לרוטציה, שמאוד משדרג) מטריף את הדעת. זה מגוחך, זה בדיוק מה שאתה קורא לו ראייה צרה.
     
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מיעוט שחקנים ישראלים זו לא עובדה! זה משהו שאתה המצאת! העובדה היא שגם חמישה זרים קבוצות לא מנצלות. למה?
    התחרות היא חזקה כי שחר יריב על אבו עביד עם הפועל ת"א כשיש לו את חבשי! ואם הוא מאוד רצה את קהת זה לא בגלל מגבלת הזרים אלא כי הוא יודע שאין לו הרבה סיכוי להביא זר ברמה שלו בסכומים האלה!
    זה לא קשור למגבלת הזרים! מכבי חיפה לא מסוגלת להביא 3 טובים ואתה מדבר על להגדיל???

    תתפלא אבל רוב הקבוצות לא מחתימות שחקנים כי אין להן כסף ולא כי אין שחקנים- ואם אתה לא מבין את זה זה רק מוכיח שאתה אוהד מכבי ת"א שחי בבועה. בוא תסביר לי למה אף אחד לא קופץ על השחקנים של נתניה אם השוק כל כך מדולל ואין שחקנים? קבוצה שסך הכל נתנה עונה לא כל כך רעה ורק מתה להשתחרר מכמה שיותר חוזים.

    אני לא אומר על שחקני נוער שהם שווים. אני אומר שהם לא מקבלים הזדמנויות. אני אומר שעם הגישה שלך תוך 10 שנים יהיו בכל קבוצה 2-3 ישראלים והליגה תמשיך להיות ברמה נמוכה. כמו בכדורסל רק להבדיל- עם זרים שלא מעלים את הרמה.
     
    ocean99 אוהב/ת את זה.
  14. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    יש בישראל הרבה פחות כדורגלנים, מספרית, עובדתית, מבמדינות קטנות מאיתנו. באיסלנד, מדינה פחות ממיליון תושבים, יש כמות דומה לכמות הכדורגלנים בישראל.
    תקרא קצת בכלכליסט, תחכים.
    זו תופעה שניתחו כלכלנים, שמדברים עליה, שג'ורדי קרויף אפילו הזכיר אתמול, אני ממש לא המצאתי את זה.

    אבו עביד (שהוא ישראלי וצעיר) מגן וחבשי בלם, אגב. שום קשר ביניהם.
    וקהת הוא אחד הכישרונות הכי גדולים שצמחו פה בעשור האחרון (וזו לא חוכמה בדיעבד, בלט מאוד מהילדים עד הבוגרים) והוא לא דוגמה מייצגת לממוצע שלפיו צריך להעריך את השחקן הישראלי הצעיר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/6/15
  15. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    בבית״ר מציעים שכר נמוך כי זו קבוצה בלי השקעת בעלים, עם בעלים קמצן, מה הקטע פה?
    אם לא הייתה מגבלת זרים הוא היה בונה את בית״ר מ-20 שחקנים ניגרים שמרוויחים שכר מינימום.

    להגיד ״שיעלו שחקן מהנוער״ זו סיסמה.
    להגיד ״שחר ניפח את המחירים״ זו סיסמה.
    אתה מתעסק בפוליטיקה, ולא בעומק הנושא.
    שחקן נוער זה לא מילת קסם, אתה לא מעלה שחקן והוא מתאים ופורח והסגל שלך שלם. סגל של קבוצת כדורגל בנוי משילוב נכון של שחקנים ואתה חי באשליה שכל מה שצריך לעשות זה לקחת שחקן מהנוער ולזרוק אותו בסגל של הבוגרים.
    אתה לא יכול לכפות קבוצות לשחק עם שחקני נוער לא טובים כי הם שחקני נוער.
    זה גרוע בדיוק כמו להחתים שחקן זר לא טוב.

    אנחנו בכלל מנסים לחשוב על העניין הזה במאקרו במקום להתעסק בסיסמאות.
    לדוגמא, צריך יותר זרים כי אין פה מספיק שחקנים ישראלים ברמה טובה, בטח שלא בשביל להחזיק סגל שלם מהם.
    אתה רוצה לטעון אחרת? יש היום מספיק ישראלים טובים?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.