צ׳לסי 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,079
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    דווקא צ'ך יכל היפוטתית להגיע לצ'לסי גם של עידן שלפני רומן
     
  2. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
  3. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    לפי די מרציו צ'לסי ואינטר מדברות על קואדרדו, כשצ'לסי נראית פתוחה לאפשרות של השאלה+התחייבות לרכישה.

    לגבי טוראן, מוקדם יותר היום הסוכן שלו אמר שטוראן בטוח לא יעבור לפסז', ובאחד הערוצים בטורקיה נטען שהוא סגור ביונייטד, מה שגרם לסוכן להגיב כך בתכנית אחרת:
    “Arda has not met with Manchester United or passed a medical, when you find out who his new team are on Friday you will all agree that we made the right choice,”

    ההרגשה שלי היא שהוא יעבור אלינו.
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לפי התקשורת בקולומביה פאלקאו חתם בקבוצה וצפוי להיות מוצג בקנדה ב-19 או 20 ביולי. סכום ההשאלה המשוערך עומד על 9.4 מ' דולר. נקווה שיצליח יותר בלונדון. לגבי קואדראדו, אני מקווה שאם באמת צ'לסי לא בונה עליו, שלא תחזיק אותו סתם על הספסל ותמכור אותו.
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    הוא תמיד נראה לי כמו עוד שחקן עם מוסר עבודה גבוה ללא פרודוקטיביות מספקת בחלק ההתקפי, סוג של הטמעה בין אוסקר לוויליאן.

    בקיצור, עושה לי הרושם במידה ויגיע, כמו עוד שחקן שיגיע בסכום העברה גדול וכזה שלא באמת יעשה את ההבדל. רק שלהבדיל מקוואדראדו, אני לא רואה בטוראן שחקן שיכול לשחק באגף בליגה כמו הפרמיירליג וזה יכול ליצור חור לא פשוט במקרה של פציעה.
     
  6. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    מסכים שהוא לא פרודוקטיבי אבל הוא בדיוק מי שאנחנו צריכים כדי להשלים רוטציה של שלושה שחקנים (הוא, וויליאן ואוסקר) על שתי עמדות. אני לגמרי רואה אותו משחק על האגף ועושה חיל בליגה. מקווה שאני לא טועה (אלא אם הוא עובר ליונייטד).
     
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לא יודע לגביו, אם הוא יהיה הקראק של מוריניו בהתקפה לקיץ הזה אני דיי רגוע באופן יחסי.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    ארדה טוראן הוא וויליאן משודרג, בול. אני חושב שיש לו הכל(אולי חוץ ממהירות) אבל בשום אספקט הוא לא ברמה הכי גבוהה. הוא בהחלט יכול להוסיף עוד 'טירוף' לצ'לסי. בואו נודה באמת, אם יש את הסגנון של באיירן וברצלונה או נניח של ריאל מדריד שהיא טסה למתפרצות ותוקפת עם הרבה שחקנים - צ'לסי קצת(אני נזהר) דומה לסגנון של אתלטיקו(מודע לכך שלצ'לסי יש את ססק והאזרד ויש לה שחקנים טכנים), בטח כשהיא פוגשת את הגדולות. השאלה אם אתה מחזק את הסגל שלך בשחקן משלים ב-41 מליון יורו, כאן זה לשיקול מוריניו.

    לגבי פטר צ'ך - הוא לא אנגלי שזה גם 'מרחיק אותו' במידה מסוימת ואני חושב שעזיבה כמו של לאמפרד הייתה צריכה הרבה יותר לתסכל את האוהדים. ועוד משהו - אני חושב ההיפך. אם צ'ך היה מקבל הצעה מאיזו קבוצה לא רצינית, נניח קבוצה דרג ב' ומטה אז הייתי חושב שבשביל הצעה לא אטרקטיבית(מקצועית או כלכלית) הוא מוותר על האפשרות להיות סמל בצ'לסי או משהו כזה? צ'ך כבר לא ילד והוא קיבל הצעה שבאמת קשה לסרב לה - שכר נאה, קבוצת טופ, להישאר באותה המדינה עם אותה התרבות. שוערים לא פורשים בגיל 33 אבל בכל-זאת. ראיתי כמה קטעי וידאו בחדשות הספורט. תדעו לכם שזכיתם שהשוער הזה שירת אתכם נאמנה 11 שנה. מיותר להתחיל להזכיר את כל הרגעים כמו גמר הצ'מפיונס, טריליון המשחקים בלי ספיגה בשנתיים הראשונות ועוד ועוד.
     
  9. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    זכינו בגדול אבל גם הוא זכה לקחת חלק בהצלחה של המועדון שלנו. נתנו בו אמון משמעותי גם אחרי הפציעה הנוראית שלו וזה לחלוטין הדדי.

    מצחיק אותי שמצפים מאוהדים להפגין נאמנות אבל כשזה מגיע לשחקנים עצמם אז הדברים משתנים. צ׳ך אגדת מועדון ואני מת עליו, אבל המעבר הזה גורם לי לתפוס אותו בצורה שונה - והנסיבות בכלל לא משנות - ואני מאחל לו להיכשל בארסנל.
     
  10. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    הרבה מאוד דיווחים על כך שטוראן מתקרב לצ׳לסי. אני מחזיק אצבעות.
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אני חושב שפועלים יש לנו מספיק. אנחנו צריכים קסם נוסף להזאר. עוד פועל בסגנון וויליאן לא יקדם אותנו היכן שאנחנו צריכים להתקדם, לדעתי.
     
    oranfu ו-ChelseaPensioner אוהבים את זה.
  12. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,226
    לייקים שהתקבלו:
    4,494
    אני לא חושב שוויליאן פועל בכלל. הוא קוסם לא קטן וראינו את זה בנבחרת ברזיל ושחטאר לפני המעבר לצ'לסי.
    אני חושב שזה יותר קשור להוראות והמשימות הטקטיות שהוא מקבל.
     
    Liverpool-Forever, Scouser Tommy ו-golding אוהבים את זה.
  13. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    אני מסכים עם @Roma, אבל יש לו בעיה של תפוקה וזה משהו שמאפיין גם את טוראן, כך שאני מקבל את הטיעון של לירן. בכל אופן, אני מאמין שהוא ישדרג לנו את החלק ההתקפי של הסגל, בטח ביחס לסלאח וקואדראדו. הוא גם לגמרי טיפוס של מוריניו.
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    נכון, אין לי טענות לוויליאן. וויליאן פועל כי זו הדרישה ממנו. ראינו בלא מעט מקרים, גם בצ'לסי שלוויליאן יש טכניקה ברמה הגבוהה ביותר. הבעיה היא הדרישה של מוריניו ממנו לבזבז הרבה מאוד אנרגיות כפועל. ולא יהיו טעויות... זה בדיוק מה שמוריניו ירצה גם מטוראן.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    השאלה האם צ'לסי לא מוותרת מהר מדי על שחקנים שרכשה בעונות האחרונות? סאלאח(בן 23) החזיק מעמד בדיוק שנה אחת - הגיע בינואר 2014 ועזב אחרי שנה לפיורנטינה; דה-ברויאן(בן 24) הגיע בקול תרועה מהבונדסליגה ועזב אחרי חצי שנה בה היה בערך 'מביא מגבות'(בקושי שיחק והזוי למה זה קרה לשחקן ברמה שלו, הוא לא הפגין רצינות אם שמעתי נכון); ועכשיו קוואדרדו גם רשם בסה"כ 14 הופעות. לא הגיוני שכולם לא היו מקצוענים או הראו חוסר סבלנות משווע. מוריניו קידם הרבה-הרבה שחקנים בקריירה ואולי גם הוא פיספס משהו. דה-ברוין למשל עשה עונה אדירה בבוולפסבורג והוא היה בידיים של צ'לסי, הוא בהחלט היה יכול לתת את הקסם מהצד השני ולאזן את המשחק שעובר כמעט דרכו דרך צד שמאל של האזר.
    לא כל שחקן משתלב במהירות בקבוצה, לא כולם דמיאן דאף שחרש את הקו במהירות או אריאן רובן שמהרגע הראשון עשה למגנים באנגליה סחרחורת כאשר היה בריא.

    דיברו על זה לא פעם אגב גם בפורום וגם בתקשורת כשהביאו גרפים מדויקים - צ'לסי סבלה מהמנהג המגונה של ססק ללכת לישון באמצע העונה, לא הגיוני שהתופעה הזו מתרחשת שוב ושוב ושוב. במשחקים האחרונים של העונה היא נשענה אך ורק על האזר כאשר גם דייגו קוסטה היה פצוע פה ושם. רוצה לומר שקצת יותר יציבות מססק ו\או חלוקת כוחות נכונה שלו ושל מוריניו - וגם זה יהווה סוג של שדרוג עבור צ'לסי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/6/15
מצב נושא:
הנושא נעול.