יובנטוס 2014/15:: רוצים לקפוץ כיתה ולהצליח גם באירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Raulito, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. נדבד Member

    הצטרף ב:
    ‏22/9/11
    הודעות:
    117
    לייקים שהתקבלו:
    10
    וידאל יותר מדי חשוב. הוא עושה הכל מהכל, בכל מקום במגרש, מבשל, מעורב בכל מהלך התקפי וגם הגנתי. מתאבד על כל כדור. אני לא ראיתי שום ברך דפוקה בקופה, שם הוא נתן טורניר מדהים. כמובן, אחרי שיש דיבורים על מכירה אז מתחילים לחפש דברים שלילים על שחקן.

    אני הייתי מעדיף לוותר על פוגבה ולא על וידאל. פוגבה לא הראה שום דבר מיוחד בעונה האחרונה ועדיין יובה הייתה קרובה לטרבל. ואם מישהו חושב שמרקיזיו, קדירה ובטח סטורארי או אסמואה (הוא לא משחק בשלישיית קישור אלא כשחקן אגף) מסוגלים למלא את הבור של וידאל, אז באמת שאין לי מה להגיד.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני חושב שמהפכה בסדר גודל כזה היא גדולה מדי עבור יובה, ובהנחה שאת המעבר הזה היא יכולה למנוע אז היא צריכה לעשות זאת. עוד לפני הקיץ היה נראה שפירלו בדרך החוצה, כל סיפור טבז הגיע די בהפתעה ועכשיו לוותר על וידאל זה לוקסוס גדול מדי, לאו דווקא בנוגע לסרייה A שם ליובה יש יתרון גדול אלא בכל הנוגע להמשכיות באירופה. וידאל שחקן עם ברך דפוקה? אני לא יודע, לא בטוח. גם סמי קדירה שחקן עם ברך דפוקה. כמה הוא שיחק כבר בשנתיים האחרונות? חצי מהזמן הוא היה פצוע. לא צריך למנות כאן את כל המעלות של וידאל אבל הוא מוסיף הרבה תשוקה וטירוף במשחק של יובה, הוא כל הזמן רעב לנצח. אגב, אני ממש לא משוכנע שגצה מגיע ליובה ופתאום ממשש את כל הפוטנציאל שלו ועומד בציפיות להן גרם עם היכולת המעולה במדי בורוסיה דורטמונד. מבחינת 'מוסר העבודה' הוא הכי פחות מתאים ליובה. יש אצלו בעייה בגישה.
     
    נדבד אוהב/ת את זה.
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    1) אף אחד לא צריך למלא נעליים של אף אחד. ברור שאם שחקן כמו וידאל הולך ושחקן כמו גצה מגיע יהיה כאן שינוי בסגנון המשחק. ואם למישהו יש ספקות לגבי שחקן שיהיה נטל הגנתי בהרכב אז מה תגידו על פירלו שמשחק בעמדה שדורשת הרבה יותר הגנה? אי אפשר לקחת את האיכויות שלו, אבל ככל שהזמן התקדם העונה הוא היה יותר ויותר נטל על הקבוצה, בעיקר במשחקים האחרונים באירופה.

    2) הבעיה העיקרית של גצה לא טמונה אצלו, אלא אצל פפ ובמערך שלו; הוא לא מספיק טוב למרכז השדה ו/או לאגף, אלא רק כקשר התקפי שמקבל את החופש שלו במגרש - כך שיחק בהצלחה יתרה בדורטמונד - וזו כנראה גם העמדה שאלגרי ישחק איתו במידה ויגיע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/7/15
    VAR אוהב/ת את זה.
  4. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    יובנטוס בלי וידאל, פירלו וטבז? אולי מי שהגיע ויגיע במקומם יוסיף דברים אחרים אבל זו כבר לא אותה קבוצה. זו לא תהיה יובנטוס של ה4 שנים אחרונות שפתחה פער משמעותי באיטליה. זה היה צריך לקרות מתישהו כי הסגל מאוד מבוגר, אבל בקיץ אחד לאבד שלושה שחקנים כה משמעותיים זה נראה יותר מדי. זו קבוצה חדשה שצריכה להתחבר, שהמנהיגים החדשים שלה צריכים להראות שהם באמת מוכנים לזה, לדעתי היא בקלות יכולה להסתבך מאוד בליגה, מה שלא היה נראה הגיוני עם הסגל המוכר.
     
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    הקפיצה המטורפת בהכנסות של יובה עשתה עליי רושם שהם מסוגלים לצרף שחקן התקפה בכיר מאחורי החלוצים מבלי לפרק את השלישיה מאחוריו. אם לא כך הדבר, למה הם סירבו למכור שחקן פחות משמעותי כמו פוגבה בסכום כפול?
     
  6. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    סתם כי כבר עכשיו - בערך 60 אחוז מהמוצר המוגמר - הוא הרבה יותר משמעותי.

    בכנות, אני עדיין לא יודע איך לעכל את העניין ועל מי אני אמור לכעוס. לא יודע אם זו פניית פרסה של מארוטה שהבין שאלגרי לא יקבל מספר 10 (הלהיט התורן של GDM - יוליאן דרקסלר. כמה טוב הילד הזה?) בלי שנקריב מישהו. אולי זה בכלל וידאל שהסתנוור מההצעה של באיירן ושכח את ההבטחה להחזיר אותנו לגמר האלופות. המוח לא נח כבר כמה שעות ופשוט אין לי מושג איך ומאיפה הגיעה המכה הזאת.

    מה שאני כן יודע זה שמארוטה ואניילי עשו מספיק בשנים האחרונות כדי שאני, וכל אוהד יובה בעולם, יסמוך על חוש השיפוט שלהם. במידה וזו החלטה שלהם, אני נותן להם ליהנות מהספק גם הפעם ומחכה לראות מה יעשו עם הכסף.
     
  7. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    פוגבה יותר משמעותי מוידאל? איך?

    לפי מה שקראתי, אין שום הבטחה שגצה בא במקום וידאל. 40 מיליון יורו = אלכס סנדרו + קשר בינוני אחר. לא יותר מזה. ובמצב כזה אנחנו נחלשים מאוד.

    אני מסכים לגבי הקרדיט למארוטה ואניילי. נקווה שזה לא יעלה לנו ביוקר.
     
  8. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,323
    לייקים שהתקבלו:
    2,539
    מין:
    זכר
    באופן תיאורטי, גם ללא וידאל וטבז אתם אמורים לזכות בסקודטו ללא בעיות מיוחדות כי פשוט אין מספיק תחרות לדעתי. אבל אתם הולכים ולוקחים הימורים מסוכנים. אם איכשהו מילאן מנחיתה את זלאטן... זו כבר עשויה להיות בעיה רצינית.
     
  9. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    קודם כל הדיל תלוי בכמה כסף יובה מקבלת בנוסף לגצה. 40מ' בלעדיו נשמע לי בדיחה (אלא אם הסיפור על הברך רציני, ואז לא מובן מה באירן עושים). גצה ועוד 20+ נשמע הגיוני.
    אבל גם אם מתקבל דיל טוב, אני לא רואה סיבה אמיתית בשביל יובה ללכת עליו. ככל הידוע לי (תקנו אם אני טועה) יובה יכולה להרשות לעצמה להוציא 20-30 מ' על קשר התקפי (גצה, דרקסלר, איסקו, אוסקר), ואלא אם כל האופציות מוצו - חבל לוותר על שחקן וורלד-קלאס בשביל לסגור עמדה חסרה.

    חוץ מזה יש כאן פגיעה תדמיתית - שחקן מהטובים בעולם בתפקידו עוזב את סגנית אלופת אירופה. ממשיך לקבע את המצב שבו באיירן בארסה וריאל ממצבות את עצמן כמועדוני-על, ברמה (תדמיתית בעיקר) מעל כל השאר, כולל יובנטוס וצ'לסי.
     
    נדבד אוהב/ת את זה.
  10. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    מי קבע שיובה לא הייתה מסתבכת גם עם וידאל וטבז (פירלו צריך לצאת מהמשוואה כי הוא חדל מלהיות משמעותי בעונה הזאת)? אף אחד לא מבטיח שהם יציגו אותו רעב ונחישות אחרי שרשרת ההישגים ב-4 השנים האחרונות מאחר ומאוד סביר שתהיה ירידת מתח מנטלית טבעית שטמונה במיצוי ורצון לאתגר חדש.

    אוזיל וגצה אלה שחקנים שלא שווים השקעה ולכן הייתי מרכז את מיטב המאמצים באוסקר או איסקו.

    נ.ב אני באמת לא מבין מה הבעיה לוותר על שחקן שהערך שלו כבר לא יעלה מעבר למה שהוא היה היום (רק ירד) כשיש חוליית קישור טובה בלי קשר אליו, כשהוא בטח כבר שבע ורוצה אתגר חדש, בשביל להתחזק בכלי התקפי רציני שיישא על כתפיו את החלק היצירתי במשחק שכל כך חסר לקבוצה? בזמנו יובה וויתרה על זידאן בערך באותו גיל אבל בנתה עם הכסף שהוא הביא קבוצה ששלטה באיטליה עוד כמה שנים טובות (עם קצת עזרה מחברים אבל עדיין). בהנחה שבקיץ הבא זה תורו של פוגבה בכמעט כפול מהסכום הזה, ועוד סך ההכנסות שרק גודל בזכות האיצטדיון וההישגים, יש לכם פה ארנק שמן מאוד שמחכה למארוטה (התותח!) כדי שיבנה את הקבוצה הגדולה הבאה בהרבה יותר כסף (= הרבה יותר אפשרויות) ממה שבנה את הנוכחית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/15
  11. נדבד Member

    הצטרף ב:
    ‏22/9/11
    הודעות:
    117
    לייקים שהתקבלו:
    10
    בדיוק.
    יובה מוכיחה במכירה הזו שהיא לא רואה את עצמה בטופ האירופי. היא כאילו מוותרת על תחרות בגדולות, כי היא מוכרת את השחקן הכי טוב והכי חשוב שלה, שנמצא בשיא הגיל והקריירה, לטובת.. אחת מהיריבות הפוטנציאליות שלה. ממש חכם, וממש טיפשי לשמוע כל מיני אנשים עוד תומכים במהלך הזה. בדיוק הסיבה מדוע הכדורגל האיטלקי ימשיך להתבצר מאחור.
     
  12. נדבד Member

    הצטרף ב:
    ‏22/9/11
    הודעות:
    117
    לייקים שהתקבלו:
    10
    הודעה שהיא גניבת דעת ותו לא (בלי להעליב או משהו).
    'מי קבע', 'מי מבטיח', 'שחקן שהערך שלו רק ירד'. אתה קורא בקלפים?
     
  13. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    עלית עלי.
     
    אלעד ו-ג'ורדן לאב אגדה אוהבים את זה.
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    @Alta Tensione,

    אוזיל לא רלוונטי לדעתי ואני מעדיף לא להתעסק בו כי אני בעצמי אחרי כבר יותר מחצי עשור לא משוכנע לגביו.

    בכל מקרה, גצה ״לא שווה השקעה״ אבל איסקו ואוסקר כן? למה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/15
  15. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    אני דווקא לא מבין את ההפך כשמדובר במועדון שמכניס מעל 350מ' יורו בעונה. אתה רואה את המועדונים הגדולים מוותרים על שחקן שמגיע לשיאו כי הערך שלו רק ירד בעתיד? אפילו לא בגדולים ביותר, רומא צריכה למכור את ניינגולאן בעונה הבאה כי יגיע לגיל 28? בעיניי זה יהיה הדבר הכי מאכזב שיכול לקרות לקבוצה. שחקנים כאלה, עם גרינטה בלתי נגמרת שמזוהים על המועדון מהרגע הראשון, אפשר להרוויח מהם את כל הקריירה. את הכסף לבניה נוספת תמיד אפשר להכניס מריג'קטים ושחקני הייפ גרוטסקי כמו פוגבה (פיאניץ' אצלנו).

    חוליית הקישור לא מספיק טובה בלי קשר אליו. הוא השחקן המרכזי בהצלחה של יובה ב4 השנים האחרונות. אף אחד לא לוחץ ומגן כמוהו ובו-זמנית מהווה איום תמידי על הגנת היריב. היחיד שמתקרב למספרים שלו מלטש את עצמו לקראת מעבר לברצלונה (או משהו בסגנון) וללא יובה גוגלס, רחוק מהדחיפה והתרומה של וידאל בסך המרכיבים של שחקן כל כך ווינר.

    50מ' על זידאן אז שווה ערך ל100מ' היום. אז זה הספיק לנדבד וטוראם. היום זה יספיק בקושי לאוסקר או גצה. שחקנים שלא בטוח יגיעו לתפוקה ההתקפית של וידאל, שזה החלק השולי בתרומה שלו ליובנטוס.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.