מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    הוא לא בא בתור מנהל עציץ. שהוא הגיע מספליט אני בטוח שהוא הבהיר שיהיה לו סיי מקצועי מאוד חזק וכנראה שהפדרמנים הסכימו לזה. הוא גם "מאמן סנטרים" ופעיל מאוד באימונים גם עם שאר השחקנים. אגב, פבראני הוחתם אחרי כמה אימונים אישים איתו (וכמובן לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות) בלבד. לא יודע עד כמה גודס היה בכלל מעוניין בו, אבל ברגע שוויצ'יץ' אמר להחתים - הבחור חתם.

    אני מניח שהאישיות שלו, העובדה שהוא יודע לנהל (הזרים מספרים מעריכים אותו מאוד - תראה מה היינס אמר עליו בראיון פרידה שלו והיינס לא בדיוק הצליח פה), עצם זה שהוא שחקן עבר עצום פה, כריזמטי וכמובן עם ידע מקצועי - הכל ביחד הופך אותו לדמות דומננטית מאוד.

    ועדיין, גודס כאן. אז כנראה שהוא לא כל יכול. אבל אחרי הבעלים (פדרמנים - רקאנטים - מזרחי) הוא הבא בתור בהירכיה, מעל גודס ולא פחות מאבן. ואני מדבר מקצועית לא רק בהירכיה הניהולית. לא דבר של מה בכך אחרי פנאן (שכמובן לא היה לו קשר מקצועי) ושלף שהיה סוג של למלם.
     
    de Middenweg ו-אלעד אוהבים את זה.
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    הבעיה שלי עם וויציץ' זה שזה נראה שיש לנו עוד מישהו אחורי ההגה. יש כבר יותר מדי אנשים בהנהלה ועכשיו יש גם מישהו על הקווים שרוצה להיות מעורב בהבאת שחקנים? לאט לאט אני לא מבין איך במכבי עוד מצליחים להגיע להחלטות, אבל כבר אמרתי לא פעם שהמצב הזה לא בריא לשום קבוצה. אם ניקולה מצליח בקשריו להביא מועמדים של שחקנים לקבוצה זה אחלה, אבל אם הוא רוצה גם להיות האיש שיבנה את הסגל אז יש לנו בעיה. שוב, כמה קפטנים אנחנו צריכים בספינה?
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אין לי בעיה עם ווייצ'יץ' בכלל. אני חושב שמלבד ההנהלה, הבעיה שלנו צריכה להיות עם גודס. עם כבר, ווייצ'יץ' הוא מהבודדים שאני אסמוך עליהם (מקצועית והאמת גם לויאלית) בעיניים עצומות. את כל הקרדיט שהיה לי לגיא והיה לי הרבה, הוא ביזבז בעונה הזו. הטעות היא של ההנהלה שנותנת לו להמשיך. לא יודע מה טיב היחסים שלו עם ווייצ'יץ', אבל גם בהנחה והקרואטי הוא סוג של יוצא נגדו, אני מעדיף אחד עם טביעת העין של ניקולה ולא בובה שמלקקת להנהלה ולא יודעת לנהל משחק. מבחינתי היה חייב לקבל בעיטה בתחת באותו הלילה של המשחק החמישי מול אילת.
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    טיוס מצטרף לאפס אנדולו לשנתיים. בסך הכל צר לי על הפרידה שנעשתה בצורה קרירה, אבל בניגוד למקרים אחרים, כאן לטיוס היה משקל מאוד גדול בריב. מכבי היתה צריכה לשדרג לו את החוזה, פשוט כי הוא היה מהגורמים העיקריים בעונת היורוליג. להערכתי הוא בהחלט ראוי לשכר של 700-800K בעונה, אולי אפילו מיליון. אם היה דוחה את זה, ניחא, אבל מכבי הציעה לו פחות משמעותית מזה, דווקא אחרי שהוכיח עצמו ביורוליג. מצד שני, מקצוען אמיתי לא עושה פוזות ושביתות איטלקיוטת כל שני וחמישי כמו איזה ילד מסכן שמקבל פרוטות. טיוס אומנם כיבד את החוזה, אבל עשה את זה בצורה הכי מסריחה, כולל התחמקויות ממשחקים בטענת פציעה והאמת שגם לא טרח להסתיר את זה. לגבי הנבחרת זה לא מעניין אותי, הוא לא חייב היה להתייצב ככה שזו זכותו להחליט מה שבא לו. יהיה מאוד קשה אם בכלל להחליף אותו גם בעבור שחקן שירוויח יותר. ולנו שוב נותר להצטער על (עוד) שחקן טוב שהלך לנו בגלל יחסים רעועים עם ההנהלה.
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    יותר מדי בעייתי בהתנהגות שלו. שחקן כזה יגיע למצב שגם במיליון דולר הוא לא יהיה מרוצה, כי תמיד תיהיה איזו משוגעת שתציע לו יותר, ואז מה, הוא יתנהג שוב פעם בצורה מסריחה ולא מקצוענית בעליל? אני האחרון שאחסוך ביקורת מההנהלה, אבל טוב שהרומן הזה הסתיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/7/15
    de Middenweg, הרצליה עד המוות ו-idans10 אוהבים את זה.
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    זה בהחלט יהיה נהדר לראות אותו כאן, אבל כמוך שי, גם אני חושב שאין הרבה סיכוי לראות אותו בצהוב. נחשב לאחד מה-4 הבכירים ביבשת ויש הרבה קבוצות שיכולות להציע לו כפול ממכבי, אלא אם השיקול שלו לא רק כלכלי.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    הקטע שאולי כן אומר משהו זה שהוא עדיין שחקן חופשי. האם הקבוצות הבכירות באירופה מבחינה כלכלית רואות משהו שמכבי לא מבינה? בכתבה כתוב שארצג עוד רוצה לחפש את מזלו בנ.ב.א, האם זו הסיבה למה הוא עדיין ללא קבוצה? יש גם אפשרות שקבוצות כמו ריאל וברצלונה לא צריכות אותו. לא יודע, לא ממש ברור לי למה הוא עדיין ללא קבוצה, אבל אם יגיע למכבי אני חושב שעשינו דיל מאד מאד יפה. הוא יתן לקבוצה מעמדה 4 קליעה יפה מבחוץ עם אתלטיות בהחלט לא רעה לפאוור פורוורד. בכל מקרה אני לא בונה עליו שיגיע.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,425
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    אליהו, כדיר, רוזפלט, רות׳בארט, אלכס, פישר כולם חתומים בקבוצות, כהן שוחרר ובדרך לבירה, מי יהיה הגבוה הישראלי ? איתי שגב ? הסנטר שמשחק ברוסיה שאני בספק אם הוא ברמה בכלל ?
    פניני וסמית׳ ב-4 לא יכול להיות קבוע.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מקווה שהשמועות על הנדריקס לא נכונות וגם אם כן, שלא יביאו אותו. שחקן שגם בשיאו במכבי לא היה להיט ודי נחלש גם ככה בשנים האחרונות. זה יותר נראה כאילו גודס רוצה ללכת על בטוח מול חבר'ה שהוא מכיר מאשר להמר על שחקנים.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    אני לא בדיוק יודע כרגע מה התכניות של מכבי. ברור לי שהמערכת רוצה חזוק לקו הקדמי, אבל אני הייתי מנסה לצרף גם את הנדריקס וגם את ארצג. אנחנו למעשה צריכים עוד סנטר, אבל גם שחקן גבוה שיש לו קליעה מבחוץ. בליגה ג'ייק כהן היה אידיאלי, אבל הקבוצה ותרה עליו.

    אז בקיצור, מכבי צריכה עוד מישהו כמו הנדריקס ומישהו כמו ארצג. (עידן, מקבל את הדיעה שלך על הנדריקס)
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    אם זה יקרה והנדריקס יגיע אז לדעתי זה נוק אאוט של וויצ'יץ' ואולי החותמת לכך שלא מביאים 4 חזק בגלל בנדר. לדעתי זה אסון. הנדריקס היה טוב רק כשהיה לו מלא להוכיח והוא שיחק עם טונות של אמבציה ועבודה קשה כי זה גם מה שיש לו. ברגע שהוא מגיע אלינו אחרי החוזים השמנים שלו ברוסיה אני לא צופה שהוא יכול להצליח כמו בקדנציה הראשונה כי את הכישרון הרי אין לו, וגם אין לו כבר מה להוכיח. המחשבה של מכבי היא לדעתי, או קיי, יש לנו מספיק כישרון בסגל, בוא נמצא פועל שחור.

    @yakov_y - האופציה של דניאל רום עלתה לא מעט. לדעתי יכל היה להיות פתרון נהדר. קלע 6.5 נק' והוריד 4.7 ריב' בעונה שעברה בVTB החזקה בקבוצה טובה כמו זניט.
    אבל כמו כל הסיפור המוזר איתו (משחק ברוסיה תחת השם פבל ספירדונוב) גם זה כנראה נפל עקב סיבה נהדרת....הוא ירד מהארץ בגיל 17 ולפי הבנתי נחשב כעריק ככה שאם הוא חוזר....
    בכל מקרה למי שמעניין אותו שיעשה גוגל דניאל רום ויקרא קצת. סיפור הזוי.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    סעמק עם הקבוצה הזו...
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    בסה"כ הנדריקס יכול להיות אחלה פועל שחור אם מכבי תחתים גם את ארצג. בעיניי הסרבי יכול להוסיף לנו המון אפילו אם הוא אולי לא אותו שחקן שראינו בעבר במוסקבה. ברגע שרק יחתימו את הנדריקס מכבי למעשה לא פתרה דבר ושוב נקבל קבוצה שתנצח רק אם הקליעה מבחוץ תלך. בשביל הצלחה באירופה צריכים גם מישהו שיכול לקלוע עשרים נק' למשחק ביורוליג.
    (ואני סותר את עצמי עכשיו כי מכבי לא לקחה לפני שנתיים את הגביע באירופה בגלל הקו הקדמי שלה אלא בעיקר בגלל רייס, בלו, ודווין. טיוס וסופו תרמו, אבל הראשון עשה את זה בעיקר בהגנה והשני מדי כמה משחקים).

    ארז, יכול להיות שאתה צודק, אבל גם בקדנציה הראשונה הנדריקס לא בדיוק בלט בחלק ההתקפי. לכן אני אומר שאנחנו צריכים בכל מקרה מספר 4 שמסוגל לקלוע ביום נתון עשרים נק'.
     
  15. yon2303 Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    208
    לייקים שהתקבלו:
    25
    מין:
    זכר