הישראליות באירופה 15/16 - עם הפנים לעונה הבאה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏26/5/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    עכשיו בגלל שזהבי נתן גול קריטי נגד פלזן הוא הגדול בכל הזמנים?
    זה היה כ"כ צפוי שהסגידה תחזור.

    הלו, כולה ויקטוריה פלזן.
    אחלה הישג, הם קבוצה טובה. אבל זה לא שמכבי העיפה אפילו את רד בול זלצבורג שנחשבת משום מה להגרלה הכי גרועה חוץ מבאזל.

    אז בזכותו הם עברו את ויקטוריה פלזן. נו?
    ואיפה הוא היה נגד מאריבור? אסטרס? באזל פעמיים? בנבחרת?
    וואו, אז זהבי שלח את פאקין ויקטוריה פלזן הביתה. באמת גדול שחקני ישראל.
     
    oranfu, Love Is Red ו-Nigel de Jong אוהבים את זה.
  2. Andrea21 Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/05
    הודעות:
    865
    לייקים שהתקבלו:
    79
    תקרא את כל התגובות שלי בנושא. לא טענתי שהוא גדול כדורגלני ישראל בכל הזמנים, למרות שלדעתי הוא הבחלט בטופ 10, הורסטיליות והווינריות שלו זה משהו שלא ראיתי אצל אף שחקן ישראלי מאז שאני רואה כדורגל. מה שכן, הוא בהחלט גדול יותר מרפאלוב וברדה! אין מה להשוות בכלל! "כולה וקטוריה פלזן"? פעמיים שלב בתים ב5 שנים, רד בול זלצבורג לשם השוואה, לא הייתה שם מעולם.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,141
    לייקים שהתקבלו:
    26,247
    מין:
    זכר
    שוב לא ניתן להביא הוכחות לטענה שלך בגלל התעקשות של זהבי עצמו לא להוכיח אותה.
     
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מסכים.
    קבוצות ישראליות שאינן הקבוצה של זהבי כבר הגיעו לצ'מפיונס. קבוצות ישראליות שזהבי לא משחק בהן כבר עשו דברים גדולים יותר בהרבה באירופה. ולא היו צריכות סגל שעולה ככ הרבה בשביל זה.

    מבחינתי, שחקן ישראלי שמצליח בחו"ל, גם אם זה "רק" בקבוצת צמרת בליגה הבלגית, או הרוסית, אני מעריך אותו הרבה יותר מכל שחקן ישראלי שמשחק בליגת העל, ולא משנה כמה פיו פיו הוא יעשה נגד חיפה, הפועל, עכו או מכבי פ"ת.

    אבל זה עניין של גישה.
    אני גם חושב שאפשר היה "לדעת" רק אם היה מנסה את מזלו באירופה פעם נוספת.

    רפאלוב לדוגמא, יכול להיות שהוא לא היה מעביר את מכבי שלב "לבד" כמו זהבי, אבל גם ייתכן מאוד שזהבי לא היה מקבל את תואר שחקן העונה בבלגיה אף פעם.
     
  5. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,866
    לייקים שהתקבלו:
    6,443
    אז תחליט, סיבוב ראשון במוק' ליגת האלופות זה מעמד גבוה אפילו יותר מרבע גמר הליגה האירופית אבל נצחון חוץ של חיפה והפועל על זלצבורג בפליאוף ליגת האלופות לא משכנע אותך? סולם המידות שלך מקולקל מאוד.
     
  6. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,689
    לייקים שהתקבלו:
    814
    מין:
    זכר
    כל עוד זהבי לא יביא תנבחרת לפחות לפלייאוף אז הוא לא עשה כלום מבחינתי. אי אפשר בחיים להשוות אותו לברקוביץ ולמה שהוא עשה בנבחרת... סתם דוגמא. בוא נראה את הגדול הזה בווילס שוב הופך לנמושה ומאשים את גוטמן שמדכא אותו בעמדה שלו כי נאתכו הוא הבייבי שלו וכו... פעם אחת בנבחרת נראה אותו עושה משהו כמו אמש ואז אשתוק
     
  7. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,689
    לייקים שהתקבלו:
    814
    מין:
    זכר
    1-1 להערכתי אחרי יתרון של הצ'כים מטעות גדולה של חיימוב ב30 הדקות הראשונות. ק''ש תשווה דקה 75+- ועד הסיום רוצט יחמיץ ממצב טוב מאד לגרור המשחק להארכה. אם ק''ש תוביל אני מאמין שהיא תעלה שלב.
     
  8. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    אמממ... בוסניה.
    אבל אם הנבחרת זה מה שעושה לך את זה אז כנראה שבן-בסט אחד הגדולים בהיסטוריה על ההופעות שלו נגד פורטוגל. שלא לדבר על שירן ייני.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    הצלחה של זהבי בליגת האלופות עם מכבי - מקום 3 ומעלה מוחקת כל הצלחה של שחקן ישראלי בליגה שהיא לא טופ 4 בקלילות. בכלל לטעמי, אין שום שחקן ואני חושב את זה כבר עכשיו, שמבחינת ליגה שהוא לא טופ 4, שעשה הישגים עם קבוצות ישראליות בליגה ועם קבוצות ישראליות באירופה טובים יותר משל ערן זהבי ב-2 הקדנציות שלו גם יחד. אתם יכולים לסלף ולטעון, בפועל גם אתם יודעים שאין לכם קייס.
    וכבר הראיתי, מה שזהבי עשה מבחינת מספרים בליגה ובאירופה עם הקבוצות הישראליות (הפועל ומכבי), שחקנים שלנו בליגה הבלגית לרבות רפאלוב, יכולים לחלום עליהם.

    רק אנשים פה משווים אותו לברקוביץ' ושות', אני לא חושב שהוא עצמו מחשיב את עצמו במסגרת שלהם. שחקנים מהסוג שלהם, שהתמידו שנים על גבי שנים בליגה של טופ 4 הם יחידי סגולה יוצאים מן הכלל, ואני לא חושב שמישהו מכוון את ההשוואה של זהבי למישהו מהם, אבל להשוות אותו לשחקן כמו רפאלוב? סליחה אבל זה להעליב את זהבי שבכלל משווים אותו אליו, הוא לא רואה אותו, גם אם הוא משחק מול רעננה ועכו, אפשר לחשוב שמוסקרון או אוסטנד זה קבוצות יותר טובות...קבוצות ברמה של ליגה לאומית. במקרה הרע והפועל עכו במקרה הטוב. אגב גם אם נחפש את השחקנים האלה, אני חושב שמדובר בלא יותר מ-10 שחקנים כאלה במקרה הטוב: אוחנה, אבי כהן, ברקוביץ', רביבו, טל בן חיים הבלם, ועוד כמה שברחו לי מהזיכרון ככה בשלוף, ו-לא, נאתכו ממש לא נכנס אליהם לקטגוריה, הוא יכול לרוץ להיכנס עד מחר, אבל הוא לא.

    אגב להגיד על שחקן שהלך לשחק בפאלרמו ההזוייה מהליגה האיטלקית פחדן זה טיפשות. במקום להגיד שהוא פחדן, תביאו לי הצעה על השולחן מקבוצה באנגליה/ספרד/איטליה/גרמניה שהוא סרב לה. קודם תביאו אחת כזו, אחרי זה, תבלבלו כמה שאתם רוצים במוח. אבל קודם תביאו. ברוז' היא לא יותר טובה כיום ממכבי ת"א. גם רפאלוב, יסתכל בעוד כמה שנים על הקריירה שלו ויגיד לעצמו, אוקיי שיחקתי בברוז'. מי זוכר אותי? איזה חותם השארתי על הכדורגל הישראלי באירופה? בליגה? בנבחרת? כלום ושום דבר. אז סבבה זהבי לא השאיר חותם בנבחרת ובאירופה הוא קצת התפספס (חוץ מרמי גרשון תראו לי אחד ב-5 השנים האחרונות שעשה גרף עלייה תמידי ולא נעצר/דעך באמצע, והיום בשיא שלו באירופה, תביאו לי אחד!), אבל בכל השאר, הוא ביג טיים השאיר גם השאיר, ולא רק שהוא השאיר, הוא שחקן שיזכרו אותו, ויכול עוד לשבור שיאים. רפאלוב? יכול בעיקר להתנחם אצל אשתו גל אביב ולקנא בקרלוס באקה ואיבן פריסיץ', זה הכי טוב שהקריירה שלו יכולה להגיע תאכלס. אפילו בשכר זהבי בארץ עושה יותר ממנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/8/15
  10. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    רפאלוב מרוויח בברוז' 750 אלף יורו לעונה לא כולל בונוסים
    עם הבונוסים הוא מגיע בקלות למיליון יורו
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    סבבה. זהבי מרוויח מיליון יורו לפני הבונוסים...עדיין יותר מרפאלוב. ואם יגיע לליגת האלופות לא אתפלא אם ישלשל לכיסו עוד כמה מאות ובצדק כי מגיע לו
     
  12. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,595
    לייקים שהתקבלו:
    5,965
    איזה דיון לעוס ומשעמם.
     
    EuropeGuy ו-עומר אוהבים את זה.
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    יש כאן כמה כאלה...
    אז כנראה שזה לא כל כך משעמם... ;)
     
  14. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,944
    לייקים שהתקבלו:
    10,120
    זהבי הגדול בכל הזמנים..נכון כי זה לא ש:

    - יוסי בניון עשה במכבי חיפה את מה שזהבי עושה בשנים האחרונות בגיל צבא, בליגה טובה יותר מהיום, שלא נדבר על הקריירה שלו באנגליה וספרד והרגעים הגדולים בנבחרת.
    - אייל ברקוביץ' היה שחקן מרכזי במכבי חיפה בגיל 19 וזכה איתה באליפות גדולה ועוד דאבל, על הליגה שלנו הוא היה גדול כבר בגיל 24 אז הלך לאנגליה לעשות 10 שנים קריירה גדולה באנגליה. בהתחשב בכך שאנחנו רואים ושומעים כל יום כמה הבן-אדם דביל וילדותי זה הישג בלתי רגיל.
    - אלי אוחנה הפך מועדון בינוני כמו בית"ר ירושלים לאימפריה בכדורגל הישראלי, הביא במו רגליו 3 אליפויות ו-2 גביעים, היה שותף גם לאליפות הרביעית. העלה את הקבוצה לליגה השניה לאחר שחזר מאירופה וזכה בתואר שחקן העונה בגיל 34 בהפרש של 13 שנים(!) מהזכיה הראשונה. זכה בתואר השחקן הצעיר של אירופה בין ואן-באסטן למאלדיני בתואר בו זכו במהלך השנים כל הכוכבים הגדולים של הכדורגל העולמי. לקח אליפות בבלגיה בתקופה שהיא הייתה אחת הליגות הטובות באירופה עם קבוצה שהיא בסדר גודל של בני יהודה והוביל אותה גם לזכיה בגביע המחזיקות עם בישול בגמר ושערים בחצי וברבע.
    - רוני רוזנטל זכה באליפות בבלגיה, הגיע לליברפול בינואר וכבש 7 שערים בחצי עונה בדרך לאליפות האחרונה שלה, המשיך לאחר מכן לקריירה של 10 שנים באנגליה כולל כמה שנים בטוטנהאם.
    - חיים רביבו עם מועדון קטן כמו סלטה ויגו עשה רבע גמר גביע אופ"א וצמרת ליגה ספרדית. לקח עם פנרבחצ'ה אליפות אחרי 5 שנים עקרות תוך כדי שהוא מעלה אותם לשלב הבתים של ליגת האלופות והופך ל-שחקן הזר בליגה התורכית.

    ואני יכול לתת שמות של עוד 10-15 שחקנים ישראליים שלא נופלים מEZ7 מבחינת מה שהשיגו בקריירה.
    אני מחזיק מזהבי שחקן מצוין עוד שראיתי אותו נותן לנו גול מהאוויר בגמר הגביע לנוער ודופק משקוף מ-30 מטר בטדי בעונת החזרה שלו להפועל, ראו שיש בו משהו מיוחד. היכולת שלו בהפועל הייתה אדירה ובעונת הפוסט-דאבל הוא החזיק אותם לבד עם עזרה קצת מתמוז ושהר לאחר ששכטר נפצע וגילי ורמוט נעלם. במכבי הוא הגיע כבר לקצה גבול היכולת, העונה הוא יקח עוד אליפות, שוב יהיה מלך שערים ואם המזל ישחק לו ולמכבי הוא יעפיל עם מכבי לשלב הבתים של ליגת האלופות.
    קשה לי אבל להלל שחקן שמתעקש להישאר בארץ ולא לנסות לשדרג את עצמו ברמות הגבוהות ביותר(והגרופיות שלו טוענות שלמרות שהוא נשאר הוא גדול בדיוק כמוהם) גם בניון לפני המעבר לליברפול יכל להגיע לבית"ר תמורת שכר דימיוני אבל העדיף לעבוד קשה ולהישאר בחו"ל ועד היום נזכור אותו כזה ששיחק בליברפול, ארסנל וצ'לסי במשך מספר שנים. עוד כמה שנים אני אזכור את זהבי כמו שאני זוכר את אבי נימני, שחקן ליגה גדול שהייתי חושש ממנו ששיחק נגד הקבוצה שלי אבל כזה שאני לא אעמיד בשורה אחת עם ברקוביץ', רביבו, אוחנה, בניון והשאר.
     
  15. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,546
    לייקים שהתקבלו:
    3,896
    להגיד שהליגה הבלגית לא כזאת רחוקה מאיתנו זה כזה פרימו
     
מצב נושא:
הנושא נעול.