כן, בעיקר בהתחשב בעובדה שהמשחק הזה צפוי להערך 3 שבועות אחרי המשחק מול מכבי ולא שבועיים. בוא נגיד את זה ככה - תהיה הרבה התמרמרות אם האצטדיון לא יהיה מוכן למשחק נגדכם, אבל זה יעבור. אם גם למשחק מול מכבי חיפה הוא לא יהיה מוכן? זה כבר יהיה יותר בעייתי ..
אולי אבל אז זה לא יהיה משחק ביתי בכלל, כי לא יגיעו כל האוהדים כי יש אוהדים בעלי מנוי שלא יוכלו להגיע, והאוהדים של מכבי ינצלו בטח את המצב ויקנו כרטיסים. אני רוצה שיפתחו את טרנר ואלונה הרוויחה מספיק ממנוים (15 מיליון!).
לגביי הדשא אני אופטימי, ב3 שבועות חל שיפור דיי משמעותי אז אני מניח שעוד 3 שבועות יש סיכוי שהוא יהיה מוכן, לגביי המסביב, כבר הכינו את כל החניות וכמעט הכל מוכן, תוך 3 שבועות גם המסביב יהיה מוכן כולל אישורים כולל הכל. הבעיה זה הדשא, אם הדשא יהיה מוכן אנחנו נשחק מולכם, אם לא אני מעריך שמול מכבי חיפה כבר נשחק ואם זה לא יהיה מוכן עד אז צריך לחקור את נושא הדשא למה בשאר הבחינות מי שבונה את האצטדיון עושה עבודה טובה לדעתי האישית.
כביש לא מכיר, אקסטרה מקומות אני לא כל כך יודע למה הכוונה כי רוב החניון מסביב לאצטדיון הוא למנויים. לדעתי כן הכשירו מקומות חנייה חדשים, אבל לא בכמות מאסיבית.
ידיעות ירושלים (המקומון של ידיעות אחרונות) מדווח שבאצטדיון טדי החליטו להתקין מערכת שערים אוטומטית חדשה בשווי 3.5 מיליון ש"ח (כמו בסמי עופר) שאמורה לשלוט טוב יותר על כניסת הקהל ליציעים, אי מכירת כרטיסים יותר ממספר המקומות ועוד. מועצת ההימורים אמורה לסבסד חלק מעלות המערכת (שאמורה להשתלב גם באצטדיונים חדישים אחרים) בסכום של כ142 אלף שקלים. אבל קיימים חששות כי החלפת שיטת השכרת טדי לפי מספר משחקים של בית"ר לשיטה של תשלום חכירה לפי מספר כרטיסים שנמכרו לכל משחק, יוצרת מחיר לא הוגן בעלות השכירות לבית"ר. חלק מאיומי הסרק של בית"ר (לייתר דיוק של אלי טביב) הם קיום משחקי הבית של בית"ר מחוץ לעיר. לשם השוואה לפי מה שדווח מכבי חיפה משלמת 90 אגורות על כל אוהד שלה במשחקי בית וכשבית"ר אירחה בעבר באצטדיון סמי עופר משחק רדיוס שילמה שקל על כל אוהד. העלויות החדשות בירושלים לא פורסמו אבל כנראה בית"ר חוששת מעלות גבוהה בהרבה של אף יותר משלושה שקלים לכל צופה בהשוואה לכך שהיא מצפה למכירת כ200,000 כרטיסים לאוהדיה בכל העונה ושהיא משלמת לעיריית ירושלים 700-600 אלף שקל לכל העונה מה שיוצא 3 שקל על כל כרטיס (בהשוואה למכבי חיפה שמארחת בסמי עופר החדיש אך משלמת רק 90 אגורות לכל כרטיס שמשווקת). צריך גם לזכור שסמי עופר מלא הרבה יותר במשחקים של מכבי חיפה ממה שטדי מלא במשחקים של בית"ר ירושלים וגם במספר מנויי האוהדים שכל קבוצה מוכרת בתחילת עונה. יש מי ששוקל כבר לא להפעיל את המערכת במשחקי הבית של בית"ר רק כדי להמשיך בשיטות השכירות הישנות. שימו לב שלא הבהירו גם כמה הפועל והפועל קטמון ישלמו. ובוא נזכיר גם שבסופו של דבר טדי לא עבר את השיפוצים שתכננו בו כמו השלמת הגג ביציע הדרומי, החלפת שאר הכיסאות בצפוני והתקנת המערכת הסולארית שנועדה לחסוך בעלויות החשמל.
לקהל אורח...עם כל הכבוד אנחנו צריכים את החניות יותר מאוהדי באר שבע כי תל אביב באר שבע זה חתיכת מרחק ואין רכבות חזור אחריו כי אנחנו מדינה מפגרת
קראתי לא מזמן כתבה שבה כתבו שהכביש מצפון לאצטדיון והגשר יהיו מוכנים לפתיחת האצטדיון (מקווה שזה נכון). בעניין התחבורה הציבורית: האצטדיון מרוחק 10-15 דקות הליכה ממסילת הברזל. בוודאות אני יודע ששריינו שם רצועה עבור תחנת רכבת עתידית צמוד לשכונת רמות. ובכן, תחנה שם אמורה לשרת עשרות אלפי תושבים כבר עכשיו וכמובן את קריית הספורט והאצטדיון. הצורך אינו עתידי, אלא עכשווי, אני לא מבין למה לא בונים אותה כבר עכשיו.
שוב פעם אני אגיד ואומר, הכביש גישה+חניה+גשר עד לאזור האצטדיון לאורחים בתהליכי בנייה, הוא לא ייפתח יחד עם האצטדיון אבל לא תהיה בעיה לפתוח בלי, אבל זה בתהליכי בנייה ואני מאמין שזה יהיה מוכן תוך חצי שנה-שנה. נכון עד אז תהיה בעיה אבל לפחות שלא כמו בנתניה זה ייגמר דיי מהר ויהיו שם מאות או אפילו 1,000 מקומות חניה לקהל האורחים.