הישראליות באירופה 15/16 - עם הפנים לעונה הבאה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏26/5/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    באזל הייתה טובה יותר מכל זוית שנבחר לבחון דרכה את המשחק, אבל למכבי ת"א יש הילה של אלופה אמיתית, בתוספת אופי חזק וערן זהבי.
    ה-2:2 שם את מכבי ת"א בעמדה טובה וזה יהיה חבל אם הם לא יצליחו לעבור את השוויצרים. לבאזל יש את יתרון האיכות, אבל למכבי ת"א יש את היתרון הפסיכולוגי, 2 שערי חוץ ואת התחושה הזו של "לא תכו בנו בפעם השלישית".
     
  2. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    עובדתית, גם בפאן ההגנתי על כלל הפרמטרים שלו (חטיפות, מאבק בגובה, חסימת אופציות מסירה) נוסא בולט מאלברמן באופן כללי.
    אלברמן נהדר, אבל הרבה פחות טוב ממה שעושים ממנו. מה שכן, הוא שחקן שגורם לך לתפוס את הראש כי הסגנון שלו מאוד אלגנטי ודי מרהיב הגנתית עם כל הגלישות הנקיות.

    איגיבור היה היחיד אתמול שבאמת התמודד פיזית עם היריבים באופן שווה. היחיד שהצליח לגבור פיזית על אמבולו במקרים מסוימים. איך אתה אומר שאלברמן קריטי יותר ממנו מול "קבוצות עם שיניים"?

    אני אוהב את אלברמן ואפילו רוצה שיהיה הקפטן, אבל אתה מגזים איתו. לא חסרים משחקים מפוארים של מכבי בשנים האחרונות בהם לא שיחק.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,854
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    נוסא טוב וחשוב פיזית כי הוא כזה, יש לו נתונים שלאלברמן לא יהיו לעולם לכן מבחינה פיזית אין פה השוואה.
    אלברמן עושה את הדברים השחורים בצורה נפלאה וכדברך- בצורה אלגנטית. החילוצים שלו הם קריטיים ולא סתם יפים לעין, הוא יודע לדחוף את הרגל ולחלץ את המצבים שאוטוטו הופכים לבעיתיים עבור ההגנה הלא יציבה.

    אני שוב אומר, אתה פשוט מושפע פסיכולוגית מהקטע ש-90 אחוז ממשחקי מכבי הם מול קבוצות חלשות שהאיכויות של אלברמן לא נצרכות ומכבי לא זקוקה להם, מצד שני נוסא כן בא לידי ביטוי במשחקים אלה.

    נחכה לשלב הבתים, לא משנה אירופאית או אלופות, מכבי סביר להניח תשחק שם לפחות 4 משחקים מול קבוצות עדיפות, תבחן שם מי יותר קריטי למשחק של מכבי ת"א.
     
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    בסופו של דבר שניכם צודקים וגם איגייבור וגם אלברמן הם באנקרים בהרכב של מכבי, בטח באירופה.

    אני מודה שאני מעריך את איגייבור הרבה יותר מבהתחלה שלו במכבי, לטעמי גם התפקוד ההתקפי שלו השתפר מאוד ברגע שהוא משחק עם אלברמן בלבד בקישור שמאפשר לו לצאת ולהשפיע גם מקדימה. גם הנוכחות של ריקן שמחפה במקומו על החורים של בן הרוש מאוד עוזרת. עם זאת, אני באמת לא חושב שהוא שחקן כזה גדול, אבל הוא חד משמעתית נכס עבור מכבי; הבעיה שבהרכב שכל כולו שחקנים ישראלים שפיזיות אף פעם לא הייתה הצד החזק שלנו, איגייבור הופך להיות מאוד משמועתי במרכז השדה. הוא באמת היחידי אתמול שנתן פייט פיזי לבאזל בלי שום בעיה, ובכלל, הוא ללא ספק פתח את העונה בכושר מצוין. מכבי יהיו חייבים אותו בגומלין כדי לעשות את הבלתי אפשרי.
     
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    יש לא מעט מחקרים שיצא לי לקרוא על קשישים בסוף חייהם ועל התובנות שלהם על איך הם חייו את חייהם. ואני מדבר על חתך רחב של קשישים מכל הקשתות ומכל מצב סוציו אקונומי. כמעט כל מחקר מצביע על 2 תובנות ברורות. 1. אנשים מתחרטים על דברים שלא עשו בחייהם יותר מאשר דברים שהם כן עשו. 2. הדברים שהם זוכרים לטובה הם אף פעם לא חומריים. לא האוטו הגדול שקנו או הוילה עם הבריכה שהצליחו להגיע אליה בזעת אפם. דווקא הדברים המופשטים ושנוגעים לחוויות נצרבו במוחם - טיולים, אטרקציות, חוויות ממקומות שונים, דברים משוגעים שעשו, זמן מסויים שבילו עם משפחה\ חברים.

    יוצא לי הרבה להסתמס (להתוואטספ או וואטאבר) עם מישהו, נגיד, קרוב מאוד לגיבור הזה בצהוב (ספציפית אתמול בלבן). אני בדרך כלל לא מגיב יותר מדי כי אני גם לא רואה יותר מדי ואתמול פתחתי את הטלוויזיה בדקה ה-94. אחרי שקרה מה שקרה הסתמסנו קצת על הבחור ושרשמתי לו את מה שאני חושב והדברים שהוא ענה סבבו סביב שתי מילים - "נוחות" ו "כסף". ניסיתי לדחוף קצת ולהגיד שעם כל הכבוד גם באירופה הוא ירוויח סכומים לא רעים. אבל הצד השני ענה לי שההצעות הכלכליות (ואני לא מדבר על ההיא מסין, עם כל הכבוד) מאירופה, הן, למרבה הפלא - לא מתקרבות לסכום שהשחקן מרוויח במכבי.

    עכשיו, מצד אחד, אפשר להסתכל על בניון, ברקו, רביבו וכל אחד על מי שהוא רוצה ולנסות להשוות. אבל להם זה היה ברור. מדובר בשידרוג מקצועי גדול ושידרוג כלכלי אדיר. מספר 7 הוא הראשון כנראה שאמנם, מעבר שלו יהיה בוודאי שידרוג מקצועי, אבל לא כלכלי. וזה לא פשוט. אני לא אדבר סרה אף פעם על בן אדם שרוצה להרוויח יותר כסף. מה אני שונה ממנו ? אני לא אשאר במקום העבודה שלי אם יציעו לי יותר כסף? כנראה שכן.

    השאלה הגדולה אם ביום מן הימים, שאדון זהבי יהיה קשיש כמו אותם קשישים מהמחקרים (ואולי אפילו לפני, אולי אפילו עוד עשר שנים...) הוא יתחרט בדיוק על אותם הדברים שהם מתחרטים רגע לפני מותם. 1. מה שהוא לא עשה, 2. החוויה ה(לא) חומרית שהוא לא חווה.

    מה שלא יהיה - זאת זכותו.

    יהיה גומלין מעניין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/8/15
    שי, אלעד, idans10 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  6. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אחד העמדות שמכבי צריכה לשדרג זה הקישור האחורי(אני מדבר ברמה האירופית כן).
    אלברמן לא מתאים לרמות האלה, מאוד לא מגוון וכל המשחק שלו מסתכם בגליצ'ים. כמובן שמגנים זה חובה. צריכים איזה משהו שמזכיר את אלבארז שהיה לבית"ר. בלם מהיר גם מכבי חייבת.אחרי הכל במשחק אתמול ראינו פערי איכות מאוד גבוהים. וזה הרגיש כמו משחק בארץ של מכבי נגד רעננה.
    החומר שיש למכבי בחוד יכול להספיק. יש שם מספיק כישרון. גם בלי חלוץ זהבי יכול להספיק.
     
  7. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    בקשר לדיון על אלברמן .. תענוג לשמוע אותו מתראיין . מדבר ענייני בלי
    יותר מדי קלישאות .
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    אלברמן אתמול היה נהדר ולהגיד שהוא לא מתאים לרמות האלה...תלוי, אם יש לך את חדירה בשלוף אז כן הוא לא מתאים. אני לא רואה אלטרנטיבה שמכבי יכולה להביא ומגיעה לרמה של גל.
     
    עומר אוהב/ת את זה.
  9. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    איזה משחק את ראית אתמול?
    אלברמן היה השחקן הבולט במכבי יחד עם ריקן וזהבי, אם אותו צריך להחליף אז את כולם צריך להחליף.
     
  10. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אם אתה רוצה להמשיך להיות אנדרדוג מובהק מול הקבוצות האלה אז אלברמן זה מצוין. יותר ממה שהוא תרם אתמול הוא לא יכול לתת ופה הבעיה. אם מכבי לא רוצים להמשיך להגיע למשחקים כאלה ולהסתמך על בונקר 90 דקות וערן זהבי אז יאללה צריך שדרוג.
     
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מכבי תיהיה אנדרדוג גם אם תשתדרג, אין שום סיבה לשנות את סגנון המשחק - אני אפילו הייתי עולה הגנתי יותר במשחק כמו אתמול.
     
  12. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    לשנות סגנון משחק ליותר התקפי עם ההגנה שיש כרגע זה מטומטם.
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    זה מדגים שעד כמה שמכבי עדיין רחוקה בהרבה מאוד מובנים (מתקן אימונים מודרני, איצטדיון, שחקנים זרים) מהכדורגל האירופאי, כמה פער היא פתחה מהכדורגל הישראלי, ועדיין אפשר בהחלט לסגור את הפער הזה ממנה...

    אני לא מאמין שמכבי תביא בלם זר במקום גארסיה, אם כבר מה שנראה לי יותר ריאלי זה שבשנה הבאה מכבי תביא 4 זרים חדשים (או 5 אם ימכרו את איגיבור בסכום), 4 זרים טובים יכולים להוות תחליף אפילו למכירה של ערן זהבי. אני לא צריך לספר לכם מה זה 4 זרים איכותיים בקבוצה ישראלית, בטח ובטח במכבי שאליה גם ככה מתנקזים רוב הישראלים הטובים, זה יכול להיות אפילו יותר קטלני מבחינת פערי איכות של מכבי עם זהבי...
     
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אין שום סיכוי שמכבי תשחק יותר התקפי, היא תשחק באותו סגנון, אולי עם שינוי פה ושם. אני בטח שלא הייתי נותן לעדן בן בסט לפתוח בבלומפילד, אולי עדיף להזיז את ריקן לשמאל, את טב"ח לימין, את זהבי להתקפה ולתת לורמוט לשחק מאחוריו, כאשר יצחקי ימתין ל-30 הדקות האחרונות.

    באזל מעולה אבל אתמול היה נראה שאמבולו זה שובר השיוויון בין הקבוצות...עוד יהיה ענק!!!

    איך הייתם עולים במקום יוקא למשחק בשבת? את מי הייתם מושיבים בחוץ? זה נראה כמעט בוודאות שדסה ואזולאי ישחקו, גם קרלוס גארסיה, ויש סיכוי טוב שורמוט בן בסט ויצחקי
     
  15. pongpong Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/15
    הודעות:
    26
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מין:
    זכר
    בשבת כדי לתת מנוחה להרכב שייפתח בשלישי כמה שאפשר.במקומו הייתי פותח בשבת עם חואן פאבלו בשער דסה, זיו, גרסיה וטיבי בהגנה פרץ, אזולאי ומיטרוביץ' בקישור מיכה, יצחקי וזהבי בהתקפה(ואם מובילים במחצית להוציא את זהבי)
     
מצב נושא:
הנושא נעול.