הליגה הלאומית - עונת 2015/16: אשדוד ואשקלון מעפילות לליגת העל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י הרצליה, ‏29/5/15.

  1. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    ממוצע של 3.5 שערים למשחק ב4 המשחקים הראשונים זה לא דבר של מה בכך!

    אחלה שערים של החלוץ הארנגטינאי של אחי נצרת. ניראל מחפוד קשור לאלי מחפוד ?
     
  2. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,538
    לייקים שהתקבלו:
    2,386
    יופי של פתיחת עונה.
    להגיע למגרש כמו טדי, נגד קבוצה שבאה עם המון התלהבות, ללא השחקן הטוב ביותר שלך ולרדת עם 3-0 זה דבר יפה מאוד.

    מחצית ראשונה טובה מאוד שלנו, היו לנו עוד 2 הזדמנויות טובות עוד ב0-0, איבגי עוד הספיק לקחת כדור מסוכן דקה לפני השער הראשון.
    במחצית השנייה הלכנו יותר מדי אחורה, טבעי אבל גם מיותר במיוחד לאור יחסי הכוחות במחצית הראשונה.

    תוצאה נהדרת, שבוע הבא משחק ביתי נגד פתח תקווה והפעם עם ג'ורדן פושה בסגל.
     
  3. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,014
    לייקים שהתקבלו:
    1,378
    אני לא מעודכן בכל הנוגע להעברות בלאומית, לא ידעתי שחיים שאבו בהרצליה. יש לכם את המאמן הטוב בליגה.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,846
    לייקים שהתקבלו:
    14,641
    מין:
    זכר
    צופה עכשיו בשידור החוזר של ערוץ הקיבוץ(זה יותר נחמד כשאתה לא יודע את התוצאות). איזה פאנל של קשקנים, הם חופרים עכשיו במח(בראשות בוני כמובן) על זה שצריך ללמוד מחו"ל-לבטל את ההגבלה של הזרים בליגה הראשונה ושבליגה השניה ישחקו רק ישראלים. על מה ולמה לעזזל? אתה מסתכל על הליגות השניות באנגליה,בספרד,באיטליה,בגרמניה ובכולן יש זרים. אם שחקן צעיר לא מספיק טוב בשביל למצוא מקום בליגה השניה זה לא כי יש שם זרים,זה כי הוא בחר במקצוע הלא נכון.
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    עם זה אני מסכים איתו. למה שיהיה בליגה השניה זרים? זה לא ליגה שמתקדמים ממנה לאנשהו, אפילו לא בארץ. כל הליגות מ-ג' ועד לאומית צריכות להיות על טהרת הישראלים בלבד. ראינו גם בשנה שעברה שהרמה בין רוב קבוצות ליגת העל ללאומית היא כמעט שווה. לכדורגלן הישראלי זה יעזור בטוח. בוא נגיד את זה ככה, אם בליגה הלאומית יש בין 20-40 שחקנים זרים - זה הדבר הכי מבוזבז שקיים על פני הכדורגל הישראלי! במקום להקצות עוד עשרות מקומות לשחקנים צעירים/ישראלים נותנים לשחקנים שאפילו במולדתם אין להם מקום
     
    ocean99 אוהב/ת את זה.
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,846
    לייקים שהתקבלו:
    14,641
    מין:
    זכר
    הזרים עוזרים לשדרג את הליגה. ברגע שהישראלים משחקים הם זרים זה תמיד ישדרג אותם. אי אפשר להגיד שלליגה הלאומית במתכונתה הנוכחית אין תועלת. תראה כמה שחקנים שהפכו לכוכבים בליגה הראשונה יצאו ממנה.
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    מה? במה בדיוק הם משדרגים את הליגה? עדיף לתת לשחקנים שמסיימים נוער לסיים ולשחק שם.

    אגב זה עוד הוכחה שצריכים לעשות בחלק מהקבוצות את מה שהולנד עושים, קבוצת המילואים או כמו שרצו לעשות פה "מכבי ת"א - ב" בהחלט צריכות להיכנס למסגרת המקצוענית ויכולות להגיע עד ליגה מתחת לקבוצת האם, כמו שעושים בספרד, מבטיח לך שזה ישפר הרבה יותר את הרמה אם מי שלא ישחקו בשבת במדי מכבי + שחקנים שמסיימים את גיל הנוער, ישחקו ברמה מקצוענית של הליגה הלאומית ומדי פעם יפגשו את מכבי חיפה ב או הפועל תל אביב ב' הליגה הלאומית תהיה הרבה יותר מעניינת וחזקה, ושחקנים ישחקו הרבה יותר חזק וטוב, גם אם הקבוצות לא יוכלו לעלות ליגה. זה לא שכל קבוצה יכולה לעשות קבוצת ב' ברמה מקצוענית אבל מכבי ת"א ומכבי חיפה לבטח חייבות את זה.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,846
    לייקים שהתקבלו:
    14,641
    מין:
    זכר
    הם משדרגים את הליגה בזה שהם בדרך כלל יותר טובים מהישראלי הממוצע שמשחק. אם זה לא היה כך לא היו מביאים אותם לשם. לפעמים אפילו מגיעים זרים ברמה ליגת העל(גלבאן,בוקולי).

    הדיון באולפן היה על זה שאם מבטלים את ההגבלה של הזרים אז שלא יהיו זרים בליגה האלומית כדי שישראלים שיפגעו מעודף זרים בליגת העל יקבלו דקות בליגה הלאומית. יש כמה דרגות של ישראלים כיום בליגת העל. יש את דרג א'-זהבי,בוזגלו,מליקסון,אלירן עטר,דור מיכה חן עזרא וכו'. שחקנים כאלה יראו מגרש בליגת העל גם עם הזרים,אם לא בקבוצות הצמרת אז לפחות בקבוצות התחתית, הליגה הלאומית לא רלבנטית לגביהם. יש את דרג ב'-שובל גוזלן, בן רייכרט,אוראל דגני,ג'אבר עטאא,דור פרץ וכו'. שחקנים כאלה ככל הנראה עדיין יראו דשא בליגה עם כל הזרים, אם בכל זאת ירדו ללאומית אין בכלל ספק שהם יהיו כוכבים בליגה הזאת גם במתכונתה הנוכחית עם הזרים. תאר לך את רייכרט משחק באשדוד, יש לך בכלל ספק שהוא יהיה באנקר בהרכב? ויש דרג ג' שיאלצו לחפש דשא בליגה הלאומית ואם הם לא ימצאו אז זה אומר שהם לא מספיק מוכשרים. על כל אופן הזרים בלאומית זה דבר מבורך ולא להיפך. בסופו של דבר אם אנחנו מדברים ברמת הנבחרת אז היא תורכב מדרג א'+ב'. אלה וגם אלה יראו דקות ויהיו בכושר,בלי קשר לכמות הזרים בלאומית. אלה שישחקו בלאומית גם ישחקו ברמה גבוהה יותר,שוב בגלל הזרים.
     
  9. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    עצם זה שעולה דיון על הגדלת מספר הזרים זה כבר מבורך בעיניי, ובעיקר מפתיע
     
  10. HapoelRG Member

    הצטרף ב:
    ‏23/9/13
    הודעות:
    439
    לייקים שהתקבלו:
    165
    עומר אני לא מסכים איתך בכלל, קודם כל הרבה זרים מצויינים הגיעו לליגה הלאומית ששידרגו את הקבוצות.
    מבלי לחשוב יותר מדי - וויליאם סוארז, קאיודה, קהינדה, בוקולי, צ'קאנה, לינגנה, מאוולי, מאמדו, סרג' איילי, ליפנייה, אדריאן פרננדז, מסודי ,פושה.
    ואלו רק שחקנים שהגיעו ישירות ללאומית.
    דווקא ללאומית כשיש מקום רק ל3 זרים- בוחרים אותם יותר בקפידה ולכן הם בדרך כלל יהיו יותר מוצלחים ביחס לליגה - מאשר בליגת העל.

    ואוי ואבוי אם ליגה לאומית תתחיל להתמלא בכל מיני קבוצות ב' למיניהן, זה יהרוס את הליגה.
    זה שזה קיים בספרד (ורק שם לדעתי) לא אומר שזה מוצלח.
     
    סגול בדם ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,846
    לייקים שהתקבלו:
    14,641
    מין:
    זכר
    מה בדיוק התפקיד של ברקו בראשון? הוא הצהיר שהוא רק הבעלים ולא המנהל המקצועי,אבל כל מי שמכיר את אייל יודע שהוא לא יכול שלא להתערב מקצועית,והוא בטח שלא איזה גולדהר שיושב מהצד. אז מה בעצם התחום שלו שם?
     
  12. TariboWest Member

    הצטרף ב:
    ‏10/6/04
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    8
    זה רעיון יפה לפורום של אנשי מקצוע, אבל איזה ערך יש פה לקהל האוהדים? מי יבוא לעודד את ראשון כשהיא בסך הכל מעבדת ניסויים של אחת התל אביביות הגדולות?
    הליגה הלאומית ברובה כבר כיום היא מושא עניינה של האנשים המנהלים את הקבוצות בלבד, על גבול הטורניר פרטי. צריך לחתור נגד הכיוון הזה, לנסות ליצור פה תרבות כדורגל שבה תושבי עיר מתאגדים מאחורי הקבוצה המייצגת שלהם, ולא אחרי קבוצה של עיר הרחוקה עשרות קילומטרים. זהו כמובן חזון אוטופי במיוחד, אבל חשוב להעלות את זה. השיח הספורטיבי היום בקרב אוהדי הספורט הפך למקצועי, ענייני, אנליטי. בכדורגל צריך להיות הרבה יותר מזה.
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    מסכים איתך שזה מה שצריך לעשות כי זה משהו שישרת את ליגת העל כאשר הקבוצות יעלו אליה, זה עדיין לא סותר את העובדה שצריך שיהיה מכבי ת"א ב' ומכבי חיפה ב' עבור קבוצות שסה"כ מחזיקות את הכדורגל פה בלי יוצא מן הכלל מבחינת שחקנים ישראלים. זה לבטח עדיף מאשר להפוך את בית"ר ת"א רמלה למכבי ת"א נוער...
    לגבי מה שאתה אומר בהמשך, קודם צריך שראשי ערים יבינו שספורט מקצועני בכלל וספורט בפרט משרת את העיר שלהם - כי ברגע שאין לבן אדם מה לעשות הוא יפנה לאלימות, סמים ופשע. זה משהו שראשי ערים מתקשים להבין, ובמיוחד בערים הפחות מפותחות. קח את העיר קריית גת לדוגמא.
    מה יש שם? ברצינות, פרט למפעל של אינטל, מה יש שם? אם אני גדל בקריית גת, מה יש לי לעשות שם? לעומת זאת אם תבנה איצטדיון רציני, תבנה גם שם אקדמיה עם 10 מגרשי כדורגל, אולם כדורסל עם מגרשי כדורסל נוספים, שבילי אופניים, תפתח את ענף הספורט העממי בעיר אז וואלה, ילדים יהיה להם למה לגדול. למה ילד גדל היום? לפייסבוק, מחשב וזהו בערך.
    דווקא בעיירות פיתוח, הספורט יכול להיות הדבר שיציל המון בני נוער. וזה לא משנה איזה ספורט זה. ברגע נשאתה מחנך אנשים למצוינות והשקעה וספורט זה בדיוק זה, אתה תקבל גם אנשים חכמים יותר, שכלית וערכית. ברגע שאתה מחנך אותם שלקלל את המורה זה חלק מהחבר'ה וללמוד בכולל זה מה שחשוב אז ככה גם נראית המדינה שלך - פרזיטים ועבריינים. הכל פה מתחיל בחינוך, וממשיך בספורט - שני דברים שאין במדינה שלנו!
    לא אוהבים כדורגל? תבנה אתלטיקה. רוצה INDOOR? תבנה אולם מיועד לג'ודו. רק שיעשו משהו. בדרך הנוכחית אי אפשר לקרב אנשים לקבוצת כדורגל, אלא רק להרחיק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/8/15
  14. TariboWest Member

    הצטרף ב:
    ‏10/6/04
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    8
    זה לא יבוא מכיוון של ראשי ערים לא בגלל שהם לא מבינים את זה, אלא מהסיבה שאין להם אינטרס לזה. אם לשפוט לפי מקרי השחיתויות בעיריות השונות בארץ, רובן הגדול מונעות על ידי אינטרסים אישיים של ראש העיר וסביבתו הקרובה. ואינטרס אישי זה לא טובת העיר, אלא אולי עוד כמה שקלים לכיס מפרויקט נדלן כזה או אחר, למשל. הרי בורים הם לא, מה שאתה מציע פה ועוד רבים מציעים זו לא תורה נשגבת לסגולי בינה, זה משהו בסיסי שפשוט צריך שיהיה רצון לבצע אותו.
     
  15. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    נראה לך? הוא נמצא בכל תחום שיש לו איפה למקסם רווחים. בהנהלה יושבים אח שלו ואבא שלו (מעניין אם בשכר), למאמן הוא מינה את אופיר חיים, חבר שלו. גם את אבי סטרול שהוא חבר אישי שלו הוא הביא. שאר הרכש שלו זה כל הרכש שהוא הביא שנה שעברה להפועל תל אביב: תום אלמדון, אריאל לזמי, אביב דדו... חלקם חברים שלו, על חלקם יש לו רווח מהעסקים שלו בנשר.
    לזכותו אפשר לומר שאופיר חיים בהחלט הוכיח את עצמו כמאמן, ושיש לו בנשר אחלה שחקנים.