מכבי חיפה 2015/16 - עונה רעה מסתיימת בטעם מתוק עם גביע המדינה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏16/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Turgi Guest

    ביקש לא להדליף?
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    לסיום היום הזה אוסיף כמה דברים.
    אני מחכה בעיקר לדבר אחד: זריקת בניון ועטר מהקבוצה. לדעתי רוני לוי אמר היום בהפסקה לשחר שזה הוא או הם. העובדה שהצמד כבר לא ישבו על הספסל אומר הכל. מבחינתי בניון צריך בכל מקרה להיות משוחרר. עטר הגיע בינואר לקבוצה ועוד הראה מספר משחקים עם יכולת. אם הוא לא מבין את המסר גם הוא צריך לעוף, אבל עם בניון גמרתי.

    אז בעיניי המפתח כרגע בידי הזקן הסנילי. אם שחר רוצה לרסק את הקבוצה לחלוטין אז שיקח את הצד את בניון ועטר. כבר אמרתי במהלך המשחק שזה לא מובן שבניון פתח היום ועוד במקום ריאן שהיה בכושר הכי טוב מכל הקשרים. בקטע הזה רוני לוי דפק לעצמו כאפה רצינית היום, אבל העובדה שהוא החליף במחצית את הבלרינות הבכירות די איזן מבחינתי את המצב.

    לי ברור היום לחלוטין שלא נרוץ לשום אליפות, גביע או גביע טוטו. רוני לוי לא קוסם, הוא בן אדם. למכבי חיפה אין חוד (צריכים לפחות שני חלוצים ברמה), חוץ מריאן אין קישור התקפי, וההגנה מסננת. לראות את השער הראשון זה כבר יותר גרוע ממביך. הבחור מחוף השנהב בועט ולא פחות משלוש ליצנים קופצים באיחור ביחד לדשא בשביל לנסות לחסום...מנחם, קינן, דגני ומשומר לא שחקנים ברמה שאנחנו צריכים. 4 דחלילים אחד אחד. באמת, חוץ מסטויקו אין לקבוצה הזאת שום שחקן ברמה הנחוצה. כמה שאני מרחם על השוער, זה פשוט לא ייאמן. לא אופתע אם בינואר או בקיץ הבא ג'ורדי יצלצל לסטויקו...שים אותו בשער במקום הליצן שם ומכבי ת"א עשתה דיל נהדר.

    מצטער להגיד לכם, לעודד יריבת מכבי חיפה זה בעיניי מעשה פסול, אבל עד ששחר והליצנים שלו לא יעופו (או יתחילו באמת להזיז את התחת) לי לא אכפת להפסיד. ברצינות, יש גבול לכל תעלול. כבר הבאתי פה מספיק רעיונות איך הזקן הסנילי יכול לנסות להחזיר את הקבוצה לתלם. עזבו אליפות, לפחות מקום בצמרת הליגה. שחר ממשיך בעקשנות נהדרת להרוס את הקבוצה אז למה לי לא לצחוק מתי שבני יהודה עושה צחוק ממכבי חיפה? אני למשל מרחם על סאן מנחם, אבל רק זקן סנילי קונה שחקן שכזה. אם כבר עדיף לתת למגן מהנוער את ההזדמנות.

    אני מאמין שבימים הבאים נראה פיצוץ בקבוצה והשאלה היא רק עד כמה רוני לוי הולך לשכב על הגב. לי באמת קשה להאמין שבניון יעוף, אבל אולי הבחור בעצמו פורש. אם זה יקרה אני נורא אשמח.

    שיהיה לכם לילה טוב ושקט
     
  3. Turgi Guest

    חיפה לא יודעת להיפטר חד צדדית משחקנים.
    יש כאלה שלקח להם שנים למצוא את עצמם מחוץ לקבוצה.
    אהיה מאוד מופתע אם עטר ובניון לא ימשיכו כרגיל.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  4. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    כשרואים את דובר המועדון יושב לצהריים עם כתב החצר דורון בר-דור, אי אפשר לצפות מהשחקנים עצמם לא להדליף.
     
  5. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,201
    לייקים שהתקבלו:
    761
    מדהים. משחק ראשון וכבר יש ריבים בין שחקנים והמאמן והנשיא יורד לחדר הלבשה (פעם זה היה קורה רק בינואר\פברואר? השחור). הניהול האירופאי של יעקב שחר כמובן. אם לא כזה קהל בכל משחק הייתי אומר שאנחנו מועדון רקוב.

    מילה לגבי המשחק. הרבה דברים הפריעו לי אבל אני אציין רק דבר אחד. רוני לוי חייב להפוך את משחק ההתקפה שלנו לקבוצתי. נמאס כבר מכל האגואיסטים האלה. והשיא זה אלירן עטר, שחקן כישרוני ללא ספק, אבל לא רואה אף אחד חוץ מאת עצמו. הוא כבר הפך להיות שקוף, השומר שלו יודע שהוא לא הולך למסור וככה יותר קל לשמור עליו. והאמת? אני לא חושב שרוני לוי היה שלם עם ההרכב הזה שהוא העלה. הוא פשוט לא רצה בלאגן כבר על המשחק הראשון והעדיף לשמור על שקט עם בניון, עזרא, ועטר בהרכב. אחרי הגול השני כבר לא היתה לו ברירה.
     
  6. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    כולם אתמול היו ביזיון. אבל שמשומר ותורג'מן לא קשורים לענף. לא יאומן איך אחד כמו משומר שלא עושה הגנה ולא תורדם להתקפה ואיפלו פיזיות אין לו ממשיך כל עונה מחדש.
    לרוני לוי יש הרבה עבודה.
    המגנים שלנו אתמול היו נקודת התורפה,מנחם פשוט לא לרמה.
    דריניצ'יץ עם כל הדיבורים סביבו אכזבה,ועזרא לכול מי שעוד חושב שיצא ממנו משהו,טועה,שחקן טיפש !! חייב לעוף.
    קודם כל צריך לשנות שיטה ה4-4-2 נכשל. צריך לעבור לשחק 4-3-3/4-2-3-1 !
    עטר חייב לחזור לאגף ואנחנו חייבים חלוץ דחוף,אין גם מי שידחוף קדימה אנחנו משחקים לרוחב,חייבים עושה משחק. אחרי זה מגן ימני רצוי שיהיה זר,עם משומר זה לעלות עם 10 שחקנים מתחילת המשחק.

    לא מגיע ל-30 אלף אוהדים שבאו אתמול (כולל אותי) בחום הזה לראות אותם מבזים את הסמל. אתמול התביישתי בקבוצה.
     
  7. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,851
    לייקים שהתקבלו:
    6,440
    הייתי אתמול במשחק, מהדקות הראשונות הבנו ששום דבר לא השתנה, אי אפשר לשנות גישה ולהתחיל דרך חדשה כשאתה פותח עם אותו הרכב, מלבד 2 שחקנים (כאשר אחד מהם מגן), ששיחק שנה שעברה.
    שחקנים לא נלחמו, היו כל כך אדישים. גוזלן וריאן שעלו במחצית עלו, ובצדק, עם אש בעיניים. חלק מזה כנראה כי הבינו שזו הדרך היחידה שלנו להיכנס ל11, וגם כי מה יש להם להפסיד?
    מה שכן, זה היה נראה שריאן היחידי שלקח את המשחק הזה ללב, עם עצבים לא נורמלים וכמעט הלך מכות עם 2 שחקנים של בני יהודה. וזה מה שאני מחפש, 22 שחקנים שיקחו ללב כל גול שנחטוף.

    אייל "המגן הכי טוב בארץ" משומר, לא רק שפשוט לא הצליח לשמור בהגנה, לא רק שאיבד כדורים שלומיאלים, גם לא הצליח לקבל שום החלטה נכונה, עם כדורי עומק הזויים, הגבות ליציע וחוסר שקט. אני באמת לא יודע מה הרמה של יובל יוסיפוביץ', גרוע ככל שיהיה, אני לא חושב שהוא פחות טוב ממשומר, אבל לפחות מדובר בשחקן נוער שיעלה עם תשוקה ומלחמה (ראה ערך ריאן וגוזלן).

    עוד דבר, 4-4-2 זה לא מערך כדורגל, לפחות לא בשנת 2015. הגנות יריב נהנות מ-2 חלוצים חופשיים. אין שום דבר חדש ומפתיע בזה. ספרד לקחה מונדיאל בלי חלוץ, מכבי כובשת את כל הגולים שלה בלי חלוץ.
    כמו שהכרתי את רוני לוי, נראה שהוא לא יחליף את זה וימשיך עם זה הלאה. דרינצ'יץ' לא יכול במערך כזה להיות הקשר האחורי, הוא חייב לשחק קדימה עם חיפוי של אביחי ידין מאחוריו. עטאא, כמו שאני אוהב אותו, לא בנוי עדין להיות בהרכב פותח. הייתי רוצה מאוד שישתלב כמה שיותר, אבל כנראה שהוא צריך שהקבוצה תרוץ טוב כדי להיכנס לעניינים.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  8. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    בלי 3 קשרים באמצע אין לנו מה למכור מול אף קבוצה
    הסגל הזה מתאים רק ל4-3-3
    בכל מערך אחר אנחנו נתרסק

    בניון ומשומר(2 השחקנים הכי גרועים בליגה) ליציע
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/8/15
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    ספר את זה לזקן הסנילי. כמה משחקים כאלה שחר עוד צריך לראות כדי להבין שכל ההגנה שלו על הפנים? שאין לנו התקפה רצינית? עזבו את סאן מנחם, הבחור הזה לפני כמה חודשים שיחק בליגה השנייה, אבל מה עם קינן, דגני (בטח כבלם), ומשומר? עד מתי נראה את הליצנים האלה בקבוצה שלנו? שחקנים כמו בניון, תורג'מן ואחרים שמשחק אחרי משחק לא מצליחים להבקיע. כמה מאמנים שחר צריך עוד להחליף לפני שהוא מבין שהבעיה היא קודם כל בשחקנים האלה?

    לא רק זה, wings מדבר על זה שהמועדון אולי רקוב. לא, זה לא המועדון, האוהדים באים ואוהבים את הקבוצה. מתי שהם רואים שוב ביזיון מותר להם לכעוס (רמי וייץ כמו אידיוט יורד עליהם בגלל זה). לא, זה לא המועדון שהוא רקוב, זה הניהול של שחר! ניהול חובבני, אופרטוניסטי, מלא אהבה לשחקנים שלא צריכים לשחק בקבוצה. זה שחר שהורס את הקבוצה, הוא ולא אף בן אדם אחר כי ברגע שהבוס מפטר על ימין ושמאל מאמנים והתוצאות עדיין גרועות מישהו צריך לעשות חשבון נפש. והאיש הוא יעקב שחר ולא שום בן אדם אחר.
     
  10. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,851
    לייקים שהתקבלו:
    6,440
    חסרים לקבוצה 2 שחקנים זרים. מה היה הלחץ הגדול לוותר על פאס? אנחנו לא במאבק הפליאוף לליגת האליפות, והוא בלם מעולה לליגה. אולי גם החיבור שלו עם ולאיינטה (שגם הוא חתול בשק, ואני לא יודע מה הרמה שלו) יכול היה להיות טוב, בעיקר בעבודה ששניהם דוברים ספרדית.
    דגני וקינן הם אחלה, בשביל בלם שלישי ורביעי, לא יותר מזה. משומר לא שחקן כדורגל, ככה שאני לא יכול להגיד עליו שום דבר כמגן ימני.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    ריקלמה, לא רק חסרים לנו שני זרים אלא אין לנו הגנה ראויה, קישור התקפי וחלוצים ברמה. למה שחר לא היה יכול למשל להגיע לעסקה כלשהי עם בית"ר לגבי דסה ואזולאי? שיוותר מצדי על דרינצ'יץ והיה מחזק את הקבוצה עם ריקן. הקבוצה זקוקה נואשות ליכולת התקפית ושחר פשוט מסרב לחזק את הקבוצה. הוא מנהל מלחמה עם האוהדים שהוא לעולם לא ינצח. יותר מדי עיתונאים עוד מלקקים לו את התחת (או משהו אחר...) והחברים שלו במועדון עוזרים לו להמשיך עם חורבן הקבוצה.

    קשה לי כרגע להאמין שבשום סיטואציה היתה לנו קבוצה שהיתה מאיימת על מכבי ת"א, אבל דחילכ, ברגע שאתה פותח עונה חדשה עם 9 שחקנים בהרכב ששיחקו לפני עונה אתה ממש לא רציני. לי ממש אין בעיה לסיים עוד עונה ללא תארים, אבל לפחות נראה התקדמות, לפחות נראה צעדים ממשיים לשיפור. אז במקום ניהול אמיתי אנחנו מקבלים עוד עונה עם בניון, משומר, טוואטחה, תורג'מן, קינן, דגני וכל השחקנים האלה. איך שחר יכול לטעון ברצינות שהוא באמת רוצה ללכת על האליפות? בשביל זה לא הייתי קונה מנוי...
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,242
    מין:
    זכר
    הנה זה מתחיל

     
  13. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    טוב מאוד. סומך על רוני לוי שיעשה סדר
    פרימדונות הבייתה
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    מצטער קשר שמאלי, אבל לא סומך מספיק על המאמן. 'פרימדונות הביתה', זה אומר לא רק עטר אלא גם את בניון ומשומר. קינן אולי אחלה בחור, אבל זמנו בקבוצה עבר. אלירן עטר הופך כנראה לשעיר העזאזעל, אבל שיזרקו אותו מהקבוצה ותראה ששום דבר ישתנה. הפרימדונה הכי גדולה עדיין מנהל לרוני לוי את חדר ההלבשה. שמו: יוסי בניון.

    אגב, עטר הציג בפברואר-מרס יכולת שרוני לוי ממש זקוק לו נואשות. לא נכנס לויכוח אם לשחקן יש בעיות מנטליות, אבל ברגע שאתה הופך רק את עטר לשעיר העזאזעאל המערכת דפוקה לחלוטין. אם יש לרוני לוי ביצים הוא משאיר את עטר בקבוצה, נכנס לו למוח וזורק דווקא את בניון מהקבוצה.
     
    oranfu ו-alexshw אוהבים את זה.
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,242
    מין:
    זכר
    בדיוק. ולכן אותו גם צריך לשלוח הביתה לפני כולם ככה זה גם ישבור את כל הקליקות.
    או שרוני לוי מעיף את בניון או שבניון יפטר אותו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.