מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    טופי נחשב כזר, לא שווה את המקום.
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני חושב שכמגן שמאלי הוא אסון בערך כמו שמעון הרוש.
     
    Drama אוהב/ת את זה.
  3. Bilev Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/14
    הודעות:
    305
    לייקים שהתקבלו:
    73
    מין:
    זכר
    לדעתי לוגסי יכול טוב בתור מגן שמאלי.
     
  4. Drama Guest

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4693970,00.html

    "בלם נוסף שצפוי להצטרף מחר לאימונים הוא הבלם דודי תירם ממכבי נתניה, שבתקופת הפגרה כבר החל את האימונים ברעננה, אבל נתניה רצתה אותו והיה לה הזכות לכך כיוון שהוא גדל אצלה. עם הגעתו של זאב חיימוביץ', נתניה הסכימה לשחרר את תירם. כעת הבעלים אשר אלון ינסה למצוא חלוץ וקשר עושה משחק מנוסים."

    אתם משחררים אותו או משאילים אותו ?

    @עידן444 אתה יודע משהו ?
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    עד כמה שאני יודע שוחרר ללא תמורה. הפתרונים לצמד דורה את אוסידון שלדעתי מתחילים לזייף בגדול. שום חשיבה קדימה, שום עתיד, שום חזון. ממשיכים את הדרך של דיכוי שחקני הבית. גם המעטים שכן שחקנים לגיטימיים שיכולים להשתלב.
     
  6. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    צריך להפריד לשני דברים שונים:
    1. השחרור של דודי העונה.
    2. לתת לו כרטיס ביד.

    בקשר ל-1, אני חושב שאוירת התשעה באב בפייסבוק היא אחד הדברים המוגזמים שראיתי.
    יש לו הופעה אחת בנתניה ובקריירה בליגת העל. הוא היה בה סביר. בנוסף הוא צפוי להיות בלם רביעי בסגל ואם הוא החליט שזה לא מתאים לו זכותו. לא יודע אם הייתי מוותר עליו אבל יש גם שיקולי תקציב שאנחנו לא מודעים להם ואם זה מה שיעזור בלהביא את בדש או וואטבר אז כן, חלוץ הרבה יותר דחוף מבלם קצה רוטציה.
    אם כל הכבוד גם אין מקום להשוות אותו כרגע לחיימוביץ' כמו שאין מקום להשוות את זגורי לאביב אברהם. אם היינו קבוצת מרכז טבלה עוד היה אפשר לנהל דיון מה יותר חשוב, מקום שניים למעלה או למטה או לקדם שחקנים. בגלל שאנחנו בעונה שכל מה שחשוב בה זה להישאר בליגה הסיפור הוא שונה.
    אני קורא גם שאנשים באים בטענות לדורה שדואג לכסת"ח למקרה שנרד ליגה. ממש אסון, מאמן שקיבל את הצ'אנס הכי גדול בקריירה שלו עד עכשיו עושה הכל כדי לא לחרבן אותו. הרי ברור שמה שזוכרים לבנין מעונת הירידה זה את העובדה שהוא נתן את הקרדיט לירין חסן ועידו לוי.

    בקשר ל-2, אם הוא באמת קיבל כרטיס ביד כמו שנטען זה צעד מוזר ולא ברור אבל את השאלות כאן צריך להפנות לאוסידון. גם שמעתי שעידו לוי קיבל כרטיס ביד בהתחלה ומאז לא ראיתי אותו הולך לאנשהו.
     
  7. Drama Guest

    בשבת במושבה היה בלם אחד טוב (תירם) ובלם שני שלומיאל ומגזימן ברמות אחרות (חסן)

    היה גם לתירם קצת מזל כמו כדור שהוא בא להרחיק ובמקרה נחת לשחקן על הרגל (ראיתי שזה לא מכוון כי הוא לא הסתכל לכיוון שלו), אבל קל לראות כי הוא יותר טוב מחסן.
     
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    דודי גם ברעננה לא הולך להיות שחקן הרכב. בפורום מקורות יודעי דבר טוענים שהוא גבר אמיתי וגם שנאמר לו שהוא בלם רביעי ושפחות מחזיקים ממנו החליט להישאר ולהוכיח את עצמו. בדיוק מהזן של שחקני הבית ש״ירצחו״ כדי ללבוש את החולצה הצהובה עם סמל היהלום. השכר שלו נמוך ואל תשלה את עצמך שזה מדגדג במשהו את השכר של בדש( מכוון ל abcd(.
    פשוט חבל. ואם שוחרר ללא תמורה עוד נבכה על זה...
     
  9. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
  10. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    אני מאלה שלא מבינים את השיחרור התמוה של תירם. ראיתי אותו במשחקי אימון ובמשחק הליגה והוא די הרשים אותי. למרות גילו הצעיר הוא משחק ברוגע ובאחריות (בניגוד לחסן לדוג' שכל כדור שני עף למעלה) והיה נראה שהוא הולך להשתלב ברוטציה השנה כבלם השלישי שלנו. אם היו מביאים את חיימוביץ כדי להיות הבלם המוביל ביחד עם הזר החדש, אז מילא. היה אפשר לדבר על ניסיון, עונה קשה וכו'... אבל הביאו את חיימוביץ להיות הגיבוי הראשון למקרה שאחד הבלמים יפצע/יורחק, כך שבשביל להיות הגיבוי הראשון לא היה נורא אם היו משארים את תירם בסגל "ומפסידים" עליו את חוסר הניסיון. את אבו עביד ידעו להריץ שנה שלמה בהרכב! כדי שיברח להפועל ת"א, אז אותו אי אפשר לחשל?

    אין לי דבר נגד חיימוביץ, להפך. בואו תרם לעזיבה של עידו לוי (בעקיפין כמובן) ורק על זה הייתי נותן לו מנוי לתא כבוד לכל החיים, אבל ספק אם בכושרו היום, בגילו, יש כזה הבדל עצום בינו לבין תירם, כזה שמצריך שנפרד משחקן צעיר, כנראה מבטיח, לשחקן שהוא לקראת סוף הקריירה שכל מטרתו להיות גיבוי...לא מובן וחבל מאוד.
     
  11. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    תשמע אני לא יודע למה שיחררו אותו, אני יכול רק לנחש. ברור שיחסית לבדש הוא מרוויח כלום אבל זאת לא השאלה, השאלה היא כמה הוא מרוויח יחסית למה שחסר לנו להשלים בשביל להביא את בדש או סליחי או כל אחד אחר. אם הפער בינינו לסליחי הוא 30 אלף דולר ודודי תירם חוסך לנו חצי מזה (לא סגור אם הוא על משכורת חייל) אז זאת כבר התקדמות.
    שוב, הכל פה הערכות שלי פשוט אני לא רואה שום סיבה הגיונית אחרת מלבד שיקולים כלכליים לשחרור הזה.
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    זה יותר בכיוון של שיקול מקצועי או ״שיקול מקצועי״ לא ברור...
     
  13. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    אני לא יודע למה אתה מתכוון ב״מקצועי״. אני כן יודע שבין תירם לשחקן נוסף יש יריבות גדולה כבר זמן רב, אבל אני ממש לא חושב שהשחקן הנוסף הזה במעמד של לקבוע מי נשאר ומי הולך.
     
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    כפי שאמרת- השחקן הזה לא במעמד לקבוע. אין קשר אליו.
     
  15. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כמה דגשים לאחר המשחק מול ביתר ירושלים:

    א. מכל שחקני הרכש הטובים שהקבוצה צירפה בקיץ האחרון, ברק לוי מסתמן כמשמעותי ביותר. מאז קרלוס אריאס לא הייתה לי את תחושת הבטחון ש'יש שוער בשער'. זה גם מרגיש שהוא נהנה מכל רגע במכבי נתניה, כשהוא יודע שהוא השוער הראשון ושסומכים עליו. הלוואי שהשוער הסרבי שמכבי ת"א רכשה יסייע להישארות של ברק לוי במכבי נתניה. זה יהיה עוול גדול לשוער אם הם יתעקשו עליו כשוער שני.

    ב. בניגוד לרוב אוהדי מכבי נתניה, אני חושב שהקישור אחורי שמורכב מרומריו פירס, מילן סמיליאניץ' ומושיקו לוגסי הוא לגמרי במקום. לכל אחד מהם יש יתרון בולט במיוחד וחסרון בולט במיוחד ויחד הם משלימים אחד את השני את השלישי. אפשר לבחון שינוי תוך כדי משחק ובהתאם לצרכי הקבוצה במשחק נתון, אבל לאורך זמן אני חושב שטוב עושה שלומי דורה שהוא נשען עליהם.

    ג. מעניין יהיה לראות מי יהיו שני הבלמים שיפתחו ברוב משחקי הקבוצה. אני מהמר שלאורך זמן אלה יהיו אנדריי מישצ'נקו וזאב חיימוביץ', למרות שירין חסן משתדל מאוד.

    ד. עמדת המגן השמאלי היא הנחותה ביותר במכבי נתניה. קשה היה שלא לשים לב לעובדה שביתר ירושלים ניסתה להתקיף אותנו כמעט רק מצד שמאל. החסרון במגן שמאלי זועק לא פחות מהחסרון בחלוץ.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.