לקהל האורח שמקבל 10% זה בסדר גמור כי אם אני שם 5 איש באוטו כפול 500, זה 2,500 מקומות זה די והותר. אבל עבור הקהל הביתי, 1,600 מקומות חניה? זה כלום. גם אם אני שם 5 איש באוטו זה יוצא 8,000 איש. מה יעשו עוד כ-6.5 אלף איש? יבואו על גמל? ועוד כשיש כביש גישה אחד ולא איזה 2-3? מילא היתה תחנת רכבת בקרבת מקום + שאטלים שלוקחים ומחזירים כמו בסמי עופר, זה עוד היה בסדר איכשהו.
בביקור היחיד שלי שם שמו אותנו בחניון שדי רחוק מהאיצטדיון , זה היה ברדיוס של בית''ר נגד מכבי בסמי עופר (1-0 אצילי) לא כ''כ שמתי לב אם יש עוד ולא זכור לי באיצטדיונים אחרים שהייתי בארץ שהחנייה ממש רחוקה מהאיצטדיון
אי-עמידה באישורים. בתחילה דובר על כך שדרכי הגישה הפילו את האירוח בטרנר ועל כך שהעירייה סירבה לשלם לשאטלים, אבל בסופו של דבר העירייה הוציאה כסף (יותר כסף, למרות שהייתה השתתפות של ספונסרים חיצוניים) על הסעות חינמיות לטדי, אז כנראה שאם באמת שאטלים הייתה הבעיה היא הייתה משלמת פחות ומארחת בטרנר.
אין שום סיבה, אני לא מבין למה ליד כל אצטדיון חדש אין חנייה תת קרקעית + קומות כמו בקניון. זה גם יהיה יותר בטוח ככה אם יחלקו את הקומות/ חלקים מהם לקבוצה האורחת ככה שתהיה אבטחה.
מקניון לא כולם יוצאים בבת אחת. אני חושב שזה יכול להיות סיוט לצאת מחניון תת קרקעי אחרי משחק. בסמי עופר הכל נבנה כך שאנשים יגיעו בתחבורה ציבורית ובקרבת האצטדיון ממש מחנים כמות מצומצמת ומורשית. זו סך הכל חשיבה נכונה ובמידה ומספקים אפשרויות הגעה(חניונים מרוחקים מספקים + רכבת + מטרוניות- אני לא רואה שום בעיה. מבחינת חניות בקרבת האצטדיון- האצטדיון בנתניה מספק את הכמות הגדולה ביותר- ואתם יכולים לצחוק מהיום עד מחר.
כשאתה בונה יציאה אחת עם כביש גישה אחד כן. כשאתה בונה יציאה עם 4 יציאות ו-4 דרכי גישה אז לא. אני אומר את זה כי ברור לכל שלא יעשו פה רכבת קלה/כבדה/מטרונית/תחבורה נורמלית לאיצטדיונים
הגיע הזמן לעשות תחבורה ציבורית למשחקי כדורגל. תחבורה שהמנהלת תדאג לעשות ולא הקבוצות, הגיע הזמן לעלות ברמה בקשר הזה.
תחבורה ציבורית בשבת זה משהו שחזק מהמנהלת, מקסימום יכולים לארגן שאטלים שזה בעיקר על ידי הערייה ופחות מנהלת. המטרה להרוויח, בגלל זה אני לא מצפה מהמנהלת. אלא מבעלי הקבוצות או העריות, כמובן שההסעה לא תהיה בחינם. יש ארגוני אוהדים שעושים הסעות שהם לרוב טובות אבל הבעיה שבגלל ההסעה מזוהה עם ארגון מסוים (נגיד אולטראס הפועל) לעיתים רחוקות קורה שאוהדים של קבוצות מנסים להפתיע שם וליזום מכות אבל זה רק מ2 תחנות, וזה לא הכי מסודר. למכבי חיפה יש מערך הסעות מסודר מרוב חלקי הארץ תמורת מנוי הסעות, אבל זה רק למשחקי בית. הייתי רוצה לראות קבוצות עושות "מנויי הסעות" כאלה ומקדמות מערך הסעות למשחקי חוץ וגם למשחקי בית מנקודות מרכזיות בערים שיש ביקוש לאצטדיון. העמותה שלנו יזמה בעבר מערך הסעות כזה לכמה משחקים.
לויטה כל כך מביך, רק יציע אחד? איך מאשרים אצטדיון כזה לליגת העל? נכון שהוא נראה חביב עם יציע יחיד שבנוי די סבבה, אבל בחיי שגם בליגה הרביעית באנגליה לא רואים דבר כזה. ואשדוד? עד מתי נסבול את המתקן העלוב הזה? עיר של 220 אלף תושבים, לך תבין. דיברו מזמן על בניית אצטדיון לעיר אשדוד, רק לא ברור לי איפה זה עומד ולמה זה לא מתקדם.