ליגת העל:: המחזור השני - משחק עונה בטדי - באר-שבע נגד מכבי ת"א!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏25/8/15.

  1. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    אתם טועים בביקורת שלי עליי, אני לא בכיתי על השער הפסול הזה, אני לא התלוננתי, הסיבה היחידה שהעלתי את הסרטון כי אמרו שברדה לא יודע את החוק ושהוא צריך ללמוד את החוק.
    אז שברדה טועה זה רע זה אסור, ברדה הוא דוחה אבל שאטו, או רונאלדיניו, או ניימאר טועים הם שחקנים אדירים בכל זאת....
     
    oranfu ו-Landon Donovan אוהבים את זה.
  2. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    מודה ומתוודה, אני מתחיל להתחרט על כך.
    אני אומר זאת שוב, אולי אם זה יהיה מודגש זה גם יהיה ברור יותר. השופט שאישר את השער של אטו טעה. הוא טעה כל-כך שהוא הושעה משיפוט לשבוע לאחר מכן (Cardiff City blunder ref Anthony Taylor to be dropped for a week by Premier League chiefs - Mirror Online).
    מעבר לזה, אם היית קורא את הקישורים שהבאתי בהודעתי הראשונה בנושא, היית רואה שמה שהשופטים חשבו (או לפחות, זה מה שהם אמרו למאמן של קארדיף) במקרה הזה שהשוער עזב את הכדור, לא הקפיץ אותו. כלומר, הם אפילו לא טעו בפרשנות של החוקה, אלא בפרשנות של האירוע עצמו - לא שונה בהרבה משער שנפסל בטענת נבדל שלא היה.

    לגבי זה ש"קצת מעצבן לראות שלאטו מותר ולברדה המלוכלך אסור," ובכן, גם קצת מעצבן שלמראדונה מותר להבקיע עם היד ולשחקנים אחרים אסור. אולי נשנה את החוקה גם במקרה הזה?
     
  3. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    אני תמיד מקפיד לנמק, ואני לא קורא לאדם הזוי, אלא טוען שכותב דבר הזוי בעיני (הפער עצום). לעולם לא אטען שאחר ממציא, אלא אם הוא באמת ממציא.
     
  4. Luis Suárez Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/11
    הודעות:
    413
    לייקים שהתקבלו:
    17
    לפי התגובות כאן אפשר להבין ששופטים באנגליה ובספרד לא טועים. גם הגיע לנו כרטיס אדום נגד ווסטהאם לפי האנשים כאן. החוקה די ברורה לגבי מצבים כאלה והשער של ברדה לא חוקי. מישהו העתיק את הנוסח המדוייק לכאן.
     
    Turgi אוהב/ת את זה.
  5. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    לזכות ברדה יאמר שהוא לא נגע בראיקוביץ׳, מה שאי אפשר להגיד על אטו ולכן גם אם השער היה נפסל אני מניח שהסיבה הייתה המגע שנוצר בין אטו לשוער, שזאת אגב הסיבה שמשיח פסל את השער על פי דבריו של ברדה שטוען שמשיח אמר לו שהוא פסל את השער בגלל מגע ואני בוחר להאמין לו שזה מה שקרה למרות שלדעתכם הוא שחקן מלוכלך.
    אתה טומן את הראש כל כך עמוק בחול בלי לשים לב שהטענה שלי לא נוגעת בכלל לביטול השער אלא לעובדה שקיים חוק שאוסר על שחקן לחטוף לשוער את הכדור מבלי לגעת בו ומבלי שיקח לו אותו מהידיים ושאני חושב שיש מקום לשנות את זה כמו ששינו הרבה חוקים במהלך ההיסטוריה, אמרתי גם שעצוב שיש מישהו שתולה את המקרה הזה בהפסד שלנו ויותר מזה אין לי מה להתייחס לעניין הזה, רציני או לא זאת זכותך לקבוע אבל זוהי דעתי.
     
  6. $zinedine zidane$ Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/05
    הודעות:
    305
    לייקים שהתקבלו:
    44
    מביך. ועוד יותר מביך זה שאפילו אחרי שאנשים מאיגוד השופטים סימסו לצוות השידור במשחק (שאגב בעצמו היה מביך כשקבע בנחרצות שזה גול חוקי למרות 0 הבנה שלהם בחוקה) שההחלטה של משיח נכונה, אנשים פה ציטטו את החוקה מס' פעמים וגם כתבים כמו אורי קופר בדקו את העניין ואמרו שההחלטה של משיח נכונה ולא נתונה לוויכוח, עדיין יש פה אוהדים של באר שבע שבוכים על הגול שנפסל! כנראה שהם שוב בוכים על כך שלא השתמשו בחוק שהם המציאו לפני שנתיים, "חוק ההיגיון", שאומר לא לשרוק לטובת מכבי גם אם השריקה נכונה.
     
  7. $zinedine zidane$ Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/05
    הודעות:
    305
    לייקים שהתקבלו:
    44
    כמה נקודות על המשחק:
    מכבי פתחה טוב יותר את המשחק, אבל אחרי 10 דקות ב"ש התחילה להשתלט על מרכז השדה ועל המשחק כולו. עם אלברמן ופרץ הצעיר אי אפשר לשלוט במרכז השדה מול אוגו, הובאן וראדי ומכבי עברה יותר להתקפות מתפרצות. למרות השליטה של ב"ש וכמות המצבים המעט גדולה יותר שלה, מכבי הגיעה למצבים יותר מסוכנים במחצית הראשונה וסיימה אותה ביתרון מינימלי לאחר התקפה נהדרת.
    במחצית השניה המשחק טיפה התאזן, אך הסיפור נשאר אותו דבר פחות או יותר.

    מכבי פותחת פער לפני משחק חוץ קשה בק"ש, אבל בב"ש יכולים להיות מרוצים. הם אומנם התקשו להגיע למצבים בתוך הרחבה, אך שלטו במשחק ושיחקו יפה. רואים שהקבוצה השתפרה גם בעמדת המאמן, גם בסגל שחקנים טוב יותר שמתבטא בהרכב הפותח ובספסל וגם בגלל פתיחת העונה הטובה של מליקסון.

    אני לא אוהב לשפוט אחרי משחק אחד, לטובה או לרעה, אבל הייתי מאוד מרוצה מהמשחק של ראייקוביץ' אתמול. הילד בקושי התאמן פעם אחת עם הקבוצה והצליח לשמור על שער נקי בפעם השניה בלבד העונה מתוך 12 משחקים של מכבי. היו לו כמה הצלות יפות לצד השמטה אחת, הראה הרבה ביטחון עצמי, יציאה נהדרת מהמקום ומשחק רגל טוב. למשחק ראשון זה מצוין, נראה מה יהיה איתו בהמשך.

    טל בן חיים הבלם נכנס לקצב ונתן עוד משחק מצוין. ראשון לכל כדור גובה, לא נותן לאף אחד לעבור אותו ולא עושה שטויות בהגנה. בכלל ההגנה עשתה עבודה טובה, כולל גם את שפונגין שהיה טוב בהגנה בעמדה שהוא לא רגיל, אבל התקשה לתרום בהתקפה בגלל שהוא ימני ברגל.

    ורמוט ממשיך להראות ניצוצות, אבל אני מצפה ממנו ליותר. כל פעם שהכדור אצלו יש הרגשה שיכול לקרות משהו מסוכן, רק שייכנס לעניינים והוא יקפיץ את היכולת ההתקפית של הקבוצה.

    עריכה: משהו ששמתי לב אליו רק עכשיו - מכבי שיחקה עם זר אחד בלבד אתמול, שגם הוא רק 24 שעות בארץ. גארסיה היה על הספסל, איגבור פצוע, מיטרוביץ' מורחק והחלוץ החדש עוד לא בכושר משחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/8/15
  8. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    מה זה משנה אם ברדה נגע בו או לא? השער היה צריך להפסל, הוא אכן נפסל, אין מה להתלונן בכלל.
    לגבי ביטול החוק - אתה יודע, הוא לא שרירותי, יש סיבה שהוא קיים - והוא נועד ע"מ למנוע משוער לבזבז זמן בכלל. אם אתה מעדיף ששוער יוכל להקפיץ את הכדור במשך חמש דקות רצופות וששחקני היריבה יוכלו לנסות לחטוף לו את הכדור בזמן הזה אז סבבה, אני מעדיף את המצב הנוכחי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/8/15
    Love Is Red אוהב/ת את זה.
  9. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    כל שרשרת התגובות שציטטת נכתבו שניות אחרי ההחלטה לפסילת השער של ברדה. גם לשפילגר ואיווניר ששידרו את המשחק לקחו דקות ארוכות עד שאסמסאסים הגיעו והבהירו לכולנו מה אומרת החוקה. בדיעבד זה הכי קל להיות חכמולוג ואין לי ספק שגם אתה לא שולט בחוקה.
     
  10. $zinedine zidane$ Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/05
    הודעות:
    305
    לייקים שהתקבלו:
    44
    כמובן שאני לא שולט בחוקה ואני לא מצפה שאוהדי כדורגל, עם כל הכבוד לנו, יידעו בעל פה מה החוקה אומרת על אירועים שכמעט ולא קורים כמו המקרה מאתמול. הביקורת שלי היא על הנחרצות שבתגובות אף על פי שאף אחד לא באמת יודע מה אומרת החוקה במקרה הזה.
     
  11. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    מסכים שהביקורת נובעת מלהט הרגע, אבל אני גם מבין את השלט שאוהדי ב"ש הכינו מבעוד מועד "שופטים בצהוב".

    אגב, גל אלברמן שהיה נוכח על הדשא אתמול היה מעורב באירוע דומה לפני כמה שנים אז בבית"ר ירושלים
     
    Love Is Red אוהב/ת את זה.
  12. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,669
    לייקים שהתקבלו:
    1,938
    מין:
    זכר
    אני לא מבין למה עדיין יש דיון על זה כשהביאו לפה את חוקי המשחק .

    הגיונית זה נראה חוקי לגמרי , אני חושב שכל אחד ואחד חשב שזה די הגיוני גם אוהדי מכבי .
    אבל יש חוקים והולכים איתם , אין מה לעש ות אין שער.

    ושוב , הפסדנו לא בגלל הגול שנפסל , אלה בגלל שמתוך 21 בעיטות 4 הלכו למסגרת ואף אחת לא הייתה כ זו מסוכנת .
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  13. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    לא הבנת אותי, מעצבן אותי שאתם לא קוראים לאטו מלוכלך או דוחה, אבל ברדה הוא דוחה ומלוכלך וספורטאי חרא.
    זה מה שמעצבן אותי.
    ממש לא דיברתי על לשנות את החוקה, תראה את כל התגובות שלי ותבין שבסך הכל הגנתי על ברדה.
    גם גל אלברמן אהוב ליבך עשה אותו דבר לפניי כמה שנים ואישרו את זה, אז הוא גם דוחה?
    או שאולי להתלונן לשופטים שזה תפקיד של קפטן גם אסור ובגלל זה ברדה הוא ספורטאי דוחה ובנאדם דוחה וכו'?
    על זה דיברתי, אני בניגוד אלייך ואל אוהדי מכבי לא שם זין על כל העולם ואשתו ואכפת לי מה אנשים חושבים על ספורטאי ענק כמו ברדה ולראות את הדיבור המסריח עליו זה מגעיל אותי פשוט.
    ממש לא באתי להגיד לבטל את החוקה, להפך אם זה החוק אני שמח שמנשה משיח לא עשה שום טעות לא נגדכם ולא נגדנו ושפט סך הכל סבבה.
     
  14. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,595
    לייקים שהתקבלו:
    5,965
    אין לי שום בעיה עם מה שברדה עשה. גם אם זה לא חוקי, אפשר לנסות. עבד לפניו ויעבוד אחריו. את מה שאמרתי על ברדה ייחסתי לנפילות, זעקות השבר והתלונות לשופטים. הוא מתעסק בשופט ובהחלטותיו פי עשרות מונים משהוא מתעסק בלשחק כדורגל כשהוא על הדשא. אמרתי ואומר שוב - הוא ספורטאי דוחה. מי שמעוניין לתקוף אותי אישית על סמך זה שיבושם לו.
     
  15. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    אני לא חושב שהויכוח שלך הוא איתי, אין לי שום טענה לברדה. לא על הניסיון לכבוש ולא על התלונות לשופטים. המטרה שלו היא שהקבוצה תנצח והוא עושה הכל בשביל זה. לגיטימי בעיני. אני מבין את הטענות שהוא "מלוכלך" - הוא בהחלט צוללן, ומתווכח עם שופטים הרבה מעבר למקובל. אז מה? אפשר לחשוב שהוא היחידי שעושה את זה. זה כל כך non-issue שאני לא מבין למה זה בכלל נושא לדיון.