נבחרת אנגליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י אמיר ע, ‏8/8/10.

  1. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    אם מדברים על חלוץ, בכל שבוע שחולף הארי קיין נראה יותר ויותר כמו מי שצריך להיות החלוץ המוביל של הנבחרת.
    שני השערים שהוא הבקיע השבוע, יחד עם מגוון השערים שהוא הבקיע בעונה הקודמת מראים, לדעתי, מי הוא כרגע החלוץ האנגלי הטוב ביותר. העניין הוא שכמו במנצ'סטר יונייטד, קשה לראות סנריו בו רוני מאבד את מקומו בהרכב, והאפשרות היחידה היא שנראה את קיין בהרכב זה רק אם הודג'סון יעלה במערך של 2 חלוצים.

    אם כבר הבעיה של אנגליה היא במחסור החמור ביצירתיות. גם אוקס וגם סטרלינג הם שני שחקנים מאותו סגנון: מאד מהירים, מתבססים המון על הזריזות, מסוכנים מאד כאשר הם מקבלים את הכדור במצבים של אחד על אחד, אבל הם לא שחקים שמסוגלים לייצר מצבי הבקעה לחלוצים בעזרת מסירות. לכל אחת מהנבחרות הגדולות יש לפחות אחד או שניים כאלה כזה: סילבה, ססק, אינייסטה בספרד, פוגבה,מאטויידי בצרפת, האזר ו- KDB בבלגיה ובגרמניה יש יותר ממה שאפשר למנות (מולר, רויס, גצה, שוונשטייגר). כרגע הקשר הכי יצירתי בסגל של נבחרת אנגליה זה ג'ונג'ו פאקינג שלבי.
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    למרות שסטארידג׳ ו-ווילשר (שלדעתי טוב יותר לנבחרת מאשר לארסנל בגלל כמה גורמים) הם פצועים כרונים, אי אפשר שלא לקחת אותם בחשבון לקראת היורו. לאנגליה אין את הלוקסוס לאבד שחקנים כאלה. יש גם את הנדרסון וקאריק שמבחינתי צריכים להיות באנקרים בקישור בנוסף לעוד שחקן קישור שבמצב אידיאלי צריך לבוא על חשבון רוני, שעם כל הכבוד לשיאים שלו, נראה שהגיע הזמן להמשך הלאה.

    כבר זמן מה שחסר איזה שחקן הגנה דומיננטי כמו בימים של טרי ופרדיננד, אבל יש דיי והותר כישרון עם צעירים כמו: בארקלי, סטרלינג, קיין וכו׳, בנוסף לחבר׳ה ״מבוגרים״ לא רעים בכלל. אבל כרגיל עם אנגליה, השאלה היא לא דווקא לגבי הכישרון - אלא איך בא לידי ביטוי בטורניר גדול.

    סתם הרכב רנדומלי: הארט; קליין, סמולינג, סטונס, שואו/ביינס; הנדרסון, קאריק, בארקלי/ווילשר; צ׳מברליין/וולקוט, סטרלינג, קיין/סטארידג׳/רוני.

    לא רע בכלל על הנייר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/9/15
    oranfu אוהב/ת את זה.
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,116
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר
    מבחינת ההגנה בנבחרת יקוו שסטונס וסמולינג ימשיכו להתקדם ולא יפצעו. נראים לי כמי שאמורים להיות הבלמים הפותחים ביורו.
    גם המגנים קליין ושואו מלאים בפוטנציאל ויצטרכו לממש אותו
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,696
    לייקים שהתקבלו:
    6,732
    גם אני חושב שקיין חייב לפתוח בהרכב.
    מאוד מאוד דינאמי, לא חייב לשחק איתו רק כחלוץ מטרה.
    ראיתי אותו משחק גם מאחורי וולקוט אחרי שנכנס מול סן מרינו וגם ככה הוא יודע לשחק יפה מאוד.
    יש לו ראיית משחק טובה, הוא יכול להכניס כדורים והוא בעיקר לא מרגיש כבד כמו שרוני מרגיש.

    רוני היה נראה קצת יותר טוב מהרגע שקיין נכנס והוא זז לשחק מאחוריו(כמה מפתיע...). מכיוון שאני לא מאמין שהודג'סון זה האיש לעשות מהפכה רצינית ולהדיח את הקפטן שלו מההרכב באיזשהו שלב בעתיד הנראה לעין, אני כן מקווה שיעבדו יותר על שילוב של קיין ורוני ביחד וכשרוני מאחוריו.
    ביחד עם המהירות של אוקס וסטרלינג באגפים ובארקלי בקישור היותר אחורי יכול להיות חלק התקפי טוב לנבחרת(שכנראה לא יממש את הפוטנציאל של עצמו עם המאמן הזה).
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  5. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,208
    לייקים שהתקבלו:
    17,002
    עוד נבחרת שמשחק אחד או שניים או פנדלים יכריעו לאן בדיוק היא תגיע.
    בד"כ בטורנירים האלה כמעט כל הנבחרות משחקות כדורגל רע או סביר לכל היותר. היוצאות דופן זה כאלה שיש להן תיאום ממש טוב, לפעמים מרמת הקבוצות בכלל. אנגליה תשחק סביר ותלך לאן שהמזל ייקח אותה, היא לא מסוגלת לשחק את הכדורגל שאולי יש כאלה שהיו רוצים שהיא תשחק, זה כמעט תמיד יהיה בין חלש לסביר פלוס. אני חושב שהיא יכולה ללכת רחוק, יש לה בגדול איך לעשות בונקר ואיך לכבוש שער מחצי מצב וזה מספיק. הייתי עובד קשה מאוד על פנדלים ומצבים נייחים, זה הכי חשוב בטורנירים האלה.
     
  6. nadav_999 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/3/07
    הודעות:
    28
    לייקים שהתקבלו:
    7
    בתור אוהד של נבחרת אנגליה בערך מהיום שאני זוכר את עצמי אני חייב להודות שאני פחות מסכים עם הדעה פה לגבי רוני,עם הסגל של הנבחרת היום להודג׳סון אין את הפריווילגיה להוציא את רוני מההרכב,אין לנו שום שחקן שבאמת הוכיח את עצמו ברמות הגבוהות חוץ מרוני,מה גם שהמאמן הזה כל כך חסר מעוף ומוגבל טקטית שעדיף שלא ינסה אפילו לעשות שינויים קיצוניים כאלה,אני חושב שהחלק ההתקפי לא רע בכלל בתקווה שהארי ישחק לצידו של רוני וסטרלינג יקבל חופש ויעשה בלאגן בכנף,אם אנגליה תבין שהכדורגל שלה צריך להתבסס על משחק התקפה מהיר ולא על בונקר ומצבים נייחים אז באמת אפשר להפתיע כי כמעט כל הנבחרות באירופה לא בשיא.
    אגב,בארקלי חייב לשחק,אוהב את הילד הזה,משחק בשקט ובבטחון והוא בטח עדיף על ווילשייר הלא יציב או קאריק המזדקן.
     
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,208
    לייקים שהתקבלו:
    17,002
    ובארקלי כן יציב? הכל חוץ מ.
    יש תמיד העדפה ללכת עם השמות החדשים כי הישנים כבר "אכזבו".
    בארקלי עוד צריך למצוא מקום קבוע באברטון, לבנות יציבות ביכולת, בתפוקה, מדברים עליו המון ואני לא רואה ממנו כל כך הרבה כמו ששומע.

    משחק התקפה מהיר? אולי אם סטארידג' יהיה כשיר ותשחק צ'מברליין-סטארידג'-סטרלינג למעלה, אבל אל תבנה על סטארידג' בטורניר של משחקים צפופים.
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    בארקלי כרגע מרגיש לי כמו שחקן של נתונים פיזים אדירים והרבה היילייטס ליוטיוב (חתיכת בעיטה מרחוק).

    צריך לזכור שהוא גם עבר פציעה לא פשוטה בעונה שעברה, אבל כן, אני מסכים שיש לו עוד דרך ארוכה, אבל לדעתי הכישרון בהחלט שם.
     
    nadav_999 ו-oranfu אוהבים את זה.
  9. nadav_999 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/3/07
    הודעות:
    28
    לייקים שהתקבלו:
    7
    בארקלי אמנם רחוק מלהיות מוצר מוגמר אבל הוא לא טועה הרבה,ורסטילי הרבה יותר מהמתחרים איתו על התקפיד ולדעתי הוא פוטנציאל שיכול להיות באנקר בהרכב בשנים הבאות.
    לגבי ההתקפה,הארי קיין הוא בהחלט שחקן שיכול לשחק מהר למרות שעל פניו הוא פיווט קלאסי,הוא דינאמי וחכם מאוד במשחק שלו,רוני תמיד יידע להשתלב בהתקפה מהירה למרות שהזריזות שלו כבר לא מה שהייתה פעם,ועם סטרלינג ותיאו או צ׳מברליין בקווים יכולה להיות לאנגליה התקפה מאוד מסוכנת בקיץ.
    לגבי סטארידג׳,אף פעם לא החזקתי ממנו,סוג שלשל ג׳רמיין דפו לעניים,לא יקרה כלום אם הוא ישאר בבית בקיץ.
     
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,769
    לייקים שהתקבלו:
    19,420
    בטורניר כזה המשחקים צפופים אבל יש מעט משחקים. באופן תיאורטי סטארידג' כן יכול להתאים מהבחינה הזאת (מבחינה מקצועית וכל עוד הוא כשיר הוא מספר אחד לטעמי, בטח יותר מרוני).

    זה שאין להם שחקן מתוחכם במיוחד בסגנון סילבה וכאלה - אז מה. אפשר לבנות קבוצה שתסתגר טוב, תפעיל לחץ ברגעים מתאימים ותשחק על יציאה מהירה מאוד קדימה ולשם כך יש להם בהחלט את השחקנים.

    כמו שגיל אומר, זה טורניר של מעט משחקים, אין באמת איכות קבוצתית שם (בד"כ) ומספיק הגנה טובה וקצת מזל על מנת להגיע רחוק. יש להם את השחקנים לזה, רק צריכים לעבוד מנטאלית ולהתכונן טוב טקטית (מבחינת תוכנית משחק והרכבים). הבעיה היא שיש להם פח אשפה בתור מאמן.


    בארקלי לא טועה הרבה? סטארידג' דפו לעניים? לא יכול להיות שאתה רציני בהודעה הזאת.
     
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,208
    לייקים שהתקבלו:
    17,002
    סטארידג' דפו לעניים?
    לדעתי סטארידג' מספר 9 מהטובים ביותר שיש בכדורגל. מהירות, חוזק, יכול לשחק עם הגב לשער, בועט בימין, שמאל, נגיחות, מחוץ לרחבה, בתוך הרחבה פינישר ברמה גבוהה.
    נראה לי כתבתי את זה כבר פעם אבל הוא באמת החבילה המושלמת.
    גם בעונת 13-14 ראית שהוא יודע להרים ת'ראש ולתת פס טוב לפעמים.
     
    Scouser Tommy ו-oranfu אוהבים את זה.
  12. nadav_999 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/3/07
    הודעות:
    28
    לייקים שהתקבלו:
    7
    אשמח לשמוע על סמך מה אתה מכתיר את סטארידג׳ כ״מספר אחד״ וכיותר טוב מרוני? כי אני מזהה שחקן מאוד מוגבל טכנית,לא קילר,נפצע כל שני וחמישי ובעיקר שחקן שאי אפשר לסמוך עליו, גם ג׳יימי וארדי ייתן 12 שערים בעונה ליד לואיס סוארז,וחוץ מזה שאם איכשהו מישהו ייתן גול חשוב ביורו זה יהיה רק רוני,הוא פשוט הכוכב של הנבחרת,איך שלא תהפוך את זה על פיו יישק דבר,נכון שהוא הרבה מעבר לשיא ולהוביל נבחרת זה משהו שהוא תמיד נכשל בו אבל לדעתי הוא חייב להיות הבורג המרכזי בקיץ,נבחרת אנגליה בלי ווין רוני זאת בהחלט בדיחה.
     
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,769
    לייקים שהתקבלו:
    19,420
    מוגבל טכנית? לא קילר?

    12 שערים ליד סוארז? גם לא נכון וגם מתעלם מזה שהוא הבקיע בלי הפסקה גם כשסוארז לא שיחק. חוץ מכשירות, יש לו הכל. בנוסף לכל מה שגיל רשם גם הלינק-אפ פליי שלו מצוין ויש לו דריבל. כשהוא כשיר, אני מתקשה לחשוב על חלוצים עדיפים עליו היום באירופה, יכול לחשוב על 5-6 בלחץ. היחיד בליגה שעדיף עליו זה אגווארו (וגם הוא סובל מבעיות כשירות).

    או שאתה מנסה להטריל, או שלא ראית את סטארידג' משחק בחיים שלך.

    רוני ייתן גול חשוב ביורו? זה אותו רוני שעד היום יש לו 5 שערים סה"כ בטורנירים וארבע מהם מלפני עשור?
     
    Sturridge ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  14. nadav_999 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/3/07
    הודעות:
    28
    לייקים שהתקבלו:
    7
    אני באמת לא יודע איך אתה יכול לכנות חלוץ שנתן עונה אחת טובה בקריירה שלו שגם היא הייתה ליד החלוץ הכי טוב באירופה שמן הסתם מושך את כל תשומת הלב מההגנה של היריב, אחד הטובים באירופה.
    או שאתה הסוכן שלו או שלא ראית חלוצים גדולים באירופה,מוכן להתערב איתך שהוא לא ישחזר את עונת 13-14 עוד פעם.
    כשאתה הולך לטורניר גדול אתה צריך שחקנים שמבינים את גודל המעמד,שזכו בתארים,שיודעים מה זה לנצח משחק בשיניים,שירימו את הקבוצה גם ברגעים שקצת קשה,וסטארידג׳ הוא הכל חוץ מהסוג שחקן הזה,הוא יכול להיות חלוץ טוב בפריימרליג,אבל זה רק ליד שחקן איכותי שייקח על עצמו את משחק ההתקפה וסטארידג׳ יחייה מהשאריות,כשרון יש, להוביל את ההתקפה בקיץ?! ממש לא!
     
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,769
    לייקים שהתקבלו:
    19,420
    עונה אחת טובה בקריירה שלו? הוא אדיר מהרגע שדרך בליברפול, היה מצוין בבולטון, נחשב כישרון על בנוער של סיטי וגם בצ'לסי היה טוב.

    מי שלא ראה אותו פה זה אתה עם הדברים שאתה טוען.

    רוני לא מתפקד בטורנירים בינלאומיים (למעט הראשון שלו מלפני יותר מעשור). זה לא עניין של דעה אלא עובדה. הוא גם נראה רע כבר שנתיים ובנבחרת הוא משחק כרגע בעיקר בזכות המעמד שלו כי וולבק (וולבק!), סטארידג' וקיין נראים יותר טוב ממנו במדים הלאומיים כבר יותר משנה.

    סטארידג' היה מצוין בליברפול ליד סוארז וללא סוארז. להגיד שהוא "חי מהשאריות של סוארז" זה מגוחך.

    אגב, מבחינת כיבושים רוני נתן בסה"כ 2 עונות בהן עבר את כמות הכיבושים באותה עונה של סטארידג' והוא גם שיחק בהן יותר משחקים ממה שסטארידג' שיחק.
    ובכלל, מהרגע שסטארידג' הגיע לליברפול ממוצע הכיבושים שלו טוב משל רוני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/9/15