המזרח התיכון בראיה גלובלית

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Love Is Red, ‏24/10/14.

  1. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    ללא קשר , אני בטוח שאובאמה החליט להיפטר מהמטען העודף שנקרא ישראל כבר בשלהי 2009. הוא מהפכן רדיקלי שגרם די והותר נזק לעולם
    כשקיבל החלטה "אמריקה מפסיקה להיות השוטר העולמי, זה עולה לה בחיים ויותר מידי כסף. נמכור נשק לסעודים in any case .כנ"ל למפרציות. ישראל והיהודים הנודניקים הם סרח עודף עלינו , רק שחייבים לשמור על מראית עין. הוא קיבל החלטה זו במודע ומאותו היום החל לחזר ולפלרטט עם האיראנים.
    יכחיש אובאמה עד נשימתו האחרונה שהוא מוסלמי ישיר או בhold או בתחפושת , זה לא ישנה את העובדה שאביו הביולוגי מוסלמי. אחיו מאליק מוסלמי. עפ"י האיסלאם הוא מוסלמי!! הוא השתחווה בפני מלך סעודיה ,שנחשב כשומר האיסלאם ( כמנהיג שבארצו נמצאת ה"קיבלה " כיוון התפילה המוסלמי ) למה הדבר דומה? יהודיה שהתחתנה עם מוסלמי ואפילו שהתאסלמה? עפ"י ההלכה היהודית מאחר ונולדה לאם יהודיה היא גם תמות יהודיה.
    אם נחזור לאובאמה , לדעתי הוא מחוייב למאמיני הדת הזו בגלל הרקע המשפחתי שלו. אחרת מה כ"כ קשה להוציא בבירור את צמד המילים "טרור איסלאמי ". ביחד? האיש פשוט לא מוכן לחבר בין המילה טרור למוסלמי.
    בתאכלב אריק, אם יש אלוהים? זה הזמן שלו לפעול כי המצב לא מזהיר.
     
  2. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    הרבה מדברים על קריסה של כל המערכת הכלכלית של המערב בקרוב ואז הגעתו של משיח, יספק אותך? :)
     
  3. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    אני מסתפק בינתיים בזה, נחמת עניים מה שנקרא
    רוחות של שינוי. מחבל שביקש לזרוק בקבוק תבערה בעיסאוויה לעבר ציר הנסיעה לכיוון מעלה אדומים, נורה באמצעות רובה רוגר ונפצע - כך נודע לראשונה לחדשות 0404.

    המפגע, ביקש לפגוע בכלי רכב וזאת בסמוך לכוח שפעל במקום ולחדשות 0404 נודע כי כוח מג"ב קיבל אישור להשתמש ברובה רוגר ולפגוע במחבלים המסכנים חיים. מצבו של המחבל אינו ברור. הוא פונה מהזירה ע"י מקומיים. (צילום: ארכיון).

    בנוסף, שני מחבלים שזרקו אבנים לעבר רכב אבטחה בעיר דוד בירושלים נעצרו ע"י כוחותינו שארבו להם במקום. החשודים הועברו לחקירה במרחב קדם.
    http://www.0404.co.il/post/Article1442422852.html

    עוד אני כותב ומקבל דיווח שהיה ירי ישיר על רכבת נוסעים בלוד. זו עליית מדרגה שמחייבת שינוי בתפיסה.
    http://www.0404.co.il/post/Article1442425384.html
     
  4. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    הדת של אובמה או כל זה אלו התעסקויות בדברים הרבה יותר קטנים ממה שהתמונה כולה מספרת (בצורה מדאיגה מאוד). מדובר במשטר רע ומסוכן ואני אשמח אם תשקיעו שעה וחצי ותתבוננו בסרט הזה במלוא הרצינות. זה משנה את כל הפרספקטיבה של כל המלחמה הזאת שמתרחשת היום במזרח התיכון כי שם זה התחיל.

     
    Gass12, Uli Hoeness ו-Der Kaiser אוהבים את זה.
  5. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    חזק, בעיקר שערוצי הטלויזיה מודיעים על הבניין שנפל עוד לפני שנפל והחברה של CNN חודשיים לפני כל ההצגה הזאת עושים את ההסרטות עם בן לאדן.

    מנוולים.
     
  6. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    הסרט בהחלט מוציא משלווה ומביא להתעוררות לא נעימה למציאות כזאת. יש עוד הרבה עניין לגבי המטוסים שהיו צבאיים וריקים, הפנטגון שבכלל הופצץ ובלי שום שרידי מטוס ועוד הרבה דברים.
     
  7. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,198
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    אתה לא חושב שהחלטתו של אדם בנוגע למה שהוא עושה בחייו, איך שהוא חי אותם ואיך שהוא מגדיר את עצמו, משמעותית קצת יותר מהתוויות ששמים עליו מנהגים ישנים?

    אז יופי, התווית ששמים עלי היא שאני יהודי, אני לא יכול לחמוק מזה. זה לא אומר שיש בחיים שלי סממנים רבים כאלה ואלו שכן נובעים מסביבתי ולא ממני.
     
  8. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    הי אמיר, אתה הרי מבין שדתו של אובאמה בראייתו העצמית לא ממש מעניינת אותי. במבחן התוצאה ,מעשיו או יותר נכון רצף מעשיו מטרידים ועוד איך. יש מיליארד וחצי מוסלמים בעולם . רבים מהם , רבים מידי מהם מפרשים את הקוראן לשפה של שימוש קל בכוח, בג'יהאד כמלחמת מצווה ,בנכלוליות ותרמית כמצוות אללה והנביא . ( הסכם חודייבה ) אובאמה שיקר לנו ולציבור בפרשת איראן והסכם הגרעין , אובאמה שיקר לציבור שלו ולעולם בנושא בן לאדן . אובאמה שיקר לא אחת בנושא נתניהו . אובאמה מסרב בכל תוקף לחבר את צמד המילים טרור-איסלאמי ולא בגלל שהוא עיוור למה שמתרחש בעולם. אמת פוליטיקאים משקרים כל הזמן, אבל אצל אובאמה איני יכול להתחמק מהתחושה
    שמדובר בגאון יחסי ציבור ,ברטוריטיקן מדהים שעובד על כולנו בעיניים.
    יש עם הדת הזו בעיה והפתרון חייב לבוא מתוכה. היא הפכה להיות ה-בעיה של העולם . רק אם יתעוררו המוסלמים המתונים והשפויים ויש כאלו והרבה, רק שהם מפחדים לדבר ממליון סיבות. לי באופן אישי יש בעיה עם גורמים דתיים שמפריעים לי לחיות את חיי החילוניים ולא משנה באיזו דת מדובר. כאן מדובר בתופעה רחבה מאוד. להלן חלק רלוונטי מנאומו של חירט וילדרס :

    "באירופה חיים כיום חמישים וארבעה מיליוני מוסלמים. אוניברסיטת סן דייגו חישבה ומצאה לאחרונה שבתוך שתים עשרה שנים מהיום יהוו המוסלמים 25 אחוזים מאוכלוסיית אירופה. ברנרד לואיס צופה שבאירופה יהיה רוב מוסלמי עד סוף המאה הנוכחית.

    אלה הם מספרים בלבד. והמספרים לא היו מפחידים כלל אילו הייתה למהגרים המוסלמים שאיפה עזה להשתלב באוכלוסייה. אך אין סימנים רבים לכך. מרכז המחקר פיו (Pew) דיווח שמחצית מהמוסלמים בצרפת אומרים שנאמנותם לאיסלאם גדולה מנאמנותם לצרפת. שליש מהמוסלמים בצרפת אינם מתנגדים למחבלים מתאבדים. המרכז הבריטי ללכידות חברתית דיווח כי שליש מהסטודנטים המוסלמים בבריטניה הם בעד כינונה של ח'ליפות עולמית. מחקר הולנדי דיווח כי מחצית מהמוסלמים בהולנד מודים כי הם "מגלים הבנה" למתקפות אחד עשר בספטמבר."
    להלן הנאום המלא :

    פורום: בחדרי חרדים - נאומו של חירט וילדרס על התפשטות האסלאם: אסור להכנע ! – בחדרי חרדים

    ולכן אמיר ולסיכום : אובאמה אתה רשאי לבחור באיזה דת שבא לך. אני דוגל ב "חיה ותן לחיות ".אבל אם יותר משליש מבני הדת הזו מעונין לכפות עלי "חליפות איסלאמית " "חוק השאריעה " ואתה רק ממשיך להלל , לטפח ולאתרג אותם? יש לי איתך בעיה
    אני אומר לאובאמה לא תודה! כיפאיה הספיק לי .
     
  9. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    כמה מהם באמת מעוניינים בזה? איך אתה יודע שמדובר בשליש?

    אני בכנות רוצה לדעת. אין ספק שהאיסלאם הקיצוני הוא סכנה, אבל אני ממש לא בטוח שהוא מהווה יותר מ10%, אם בכלל (וגם זה המון).
     
  10. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,908
    לייקים שהתקבלו:
    1,293
    בשביל לחסום לגז הקטארי את הדרך לאירופה הרוסים צריכים בסך הכל לשמור על הכאוס הנוכחי. ממש לא חובה להחזיר לאסד שליטה על כל המדינה.
     
  11. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    הפוך גוטה, הגז והנפט הקטארי והסעודי זורם לכל מקום יחסית בחופשיות. אלו דווקא האירנים שצריכים את סוריה כדי להעביר את הנפט שלהם דרך הים התיכון ולכן האירנים והרוסים לא יוותרו על המעבר הזה .מנגד האמרקאים, אירופה והסעודים מנסים כבר 6 שנים להפיל את אסד עם חימוש מורדים כדי לדפוק את פוטין ולבודד את אירן. כנראה שהאמרקאים ויתרו בגלל הסיכסוך שלהם עם הסעודים, אבל גם זה עדיין לא בטוח.

    הם אפילו מודים בזה :)


     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/9/15
  12. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    @YYY
    הקאטרים והסעודים מעולם לא העבירו נפט דרך סוריה כך שלא היה שם לפוטין והאירנים מה לחסום גם ככה. אלו האירנים והרוסים שמעבירים לאירופה דרך סוריה והאמרקאים מחמשים את המורידים כדי לחבל להם.

    איש הקשר של ארה"ב עם דאעש, ג'ון מקיין, לא מסתיר את זה:

     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/9/15
  13. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,908
    לייקים שהתקבלו:
    1,293
    זה שהקטארים לא העבירו גז דרך סוריה לא אומר שהם לא רוצים.
     
  14. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    יותר חשוב לכל הקואליציה שאירופה ומדינות המפרץ בניהן, כרגע, לבודד את אירן (למרות שעשו הסכם איתם) ולחסום את פוטין גם במזרח התיכון מלהעביר נפט וגז לאירופה כמו שעשו לו באוקראינה (או עוד מנסים לעשות). הדרך היחידה לעשות זאת היא להוריד את אסד. אם יתאפשר בעתיד להנות מהמעבר הזה דרך סוריה אז אין ספק שינצלו את זה, אבל כרגע ולמען האמת אף פעם, לא היה לקאטרים ולסעודים בעיה להעביר את הנפט שלהם בחופשיות לכל מקום ולמכור אותו. יש להם הרבה יותר מעברים פתוחים מאשר לאירן שברגע שלוקחי לה את סוריה, היא מבודדת.

    לאמרקאים יש יד בכל זה וכמעט בכל מקום בו יש קונפליקט, הם רוצים שליטה על הכל ומחרחרים מלחמה בכל מקום שמתאפשר מזה 15 שנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/9/15
  15. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,908
    לייקים שהתקבלו:
    1,293
    Russian patriot detected