מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    כמה נושאים שאני רוצה לדבר עליהם:
    1. שלומי דורה - אפשר להגיד עליו הרבה דברים טובים, במיוחד אחרי העונה שעברה ואני ממש לא נגדו (בנתיים) ונותן לו את הצ׳אנס שמגיע לו בנתיים אבל חייבים להגיד שהוא מאמן של קבוצות קטנות והוא מכניס אותנו לבינוניות הזאת, מקום שש בליגה עם סכנין זה הישג השיא שלו.
    2. ירין חסן ועמדת המגן השמאלי - יש לנו 2 בלמים לא רעים בכלל, למה הבלם הכי חלש שלנו צריך לשחק כל משחק, ירין חסן פשוט נוראי, אין לי בעיה שיהיה בלם רביעי כי הוא פוטנציאל צעיר ושחקן בית עם הרבה הופעות אבל בחייאת הוא אחד השחקנים הכי חלשים שאני זוכר במדי הקבוצה, בושה שהוא כדורגלן, בלי להעליב, חלש מאוד, איטי כמו צב, אני לוחם בצה״ל ומהיר ממנו, מבטיח לכם. הייתי מחזיר את סתיו זלאיט מהשאלה, הוא לא משחק שם וחסר לנו בלם.
    שמעון הרוש מגן שמאלי, סבבה, למה המחליף שלו לא יכול להיות משהו מהנוער וכל פעם נראה את מסראווה, פרץ, טגה או מישהו אחר מסורס לשם ?!
    3. קישור אחורי ומרכזי - פירס/מילאן/פרץ/טגה/לוגסי קשרים אחוריים נטו, אברהם/ראול קשר אמצע, קישור לא מאוזן, 5 קשרים אחורים, למה ? 2 מספיקים, פירס פותח, פרץ מחליף מספיקים, בקישור לקישור המרכזי, שניהם צעירים ולא מספיק טובים כרגע, עמדה שחייב לחזק.
    4. קישור התקפי - רק 3 קשרים התקפים, בארי/איילה/ירושלמי המוכשר מהנוער שחייב לעלות לבוגרת, לא מאשים את דורה, זגורי וסבע (ערן לוי חלוץ בשבילי) היו צריכים להיות חלק מהסגל אבל אין ספק שהפציעות שלהם פגעו בנו משמעותית.
    5. התקפה - החלוץ הזר, מזרחי ובוארון חלוצים שאין לי בעיה שיהיה בסגל אבל אף אחד מהם לא חלוץ ברמה להרכב (החלוץ הזר סימן שאלה), מרגוליס ואבידור נוראיים לדעתי, כנ״ל ביסאן, הייתי מעדיף על שלושתם את עזריה הצעיר מהנוער.
    6. פציעות - אם סבע, זגורי ולוי איתנו עכשיו זה פותר לנו חצי מהבעיות ויוצר לנו שליישית התקפה קטלנית, חבל רק שיש פה מושאלים אבל לא רלוונטי.
    7. שיחרור שחקנים בקיץ - במקום לשמור על שלד וויתרנו, עידו לוי/תירם/אריאל הרוש/כחלון/צלישר/סירגיי/לויטה/שטרית ועוד, אבו עביד וקאיודה בקושי הכניסו לנו כסף, עדיף היה להשאיר אותם, ועוד שוחררו וחבל.

    הרכב:
    לוי*;
    הרוש, חיימוביץ׳, מישצ'נקו, ורד;
    איילה, אברהם, פירס, בארי*;
    מזרחי, סיסאי;

    ספסל:
    דורי/גל;
    נוער, זלאיט, חסן, מסראווה;
    ירושלמי, גרשומוב*, פרץ, נוער;
    עזריה, בוארון;

    * מושאלים.

    הסגל חלש, חייבים חיזוק בינואר ולפתור את עניין המושאלים, הייתי משחרר את מילאן ומחתים קשר התקפי זר, אולי אפשר להתפלל ולקוות ששחקנים כמו מילאן/לוגסי/טגה/מרגוליס/אבידור ירשימו אבל כרגע לא מאמין בהם.
     
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    1. מסכים איתך לגמרי. אכזבה מבחינתי עד כה.
    2. אתה מחמיר עם ירין חסן. איטי הוא בטח לא. ברגע שתשחק עם מישצ׳נקו וחיימוביץ׳ יחד לדעתי תגדיר מחדש את המושג ״מרכז הגנה איטי״. ויקי כחלון היה חייב להישאר בסגל כי הוא גיבוי טוב בשני הצדדים.
    3. אני מסתכל על זה קצת אחרת. יש לך שני גרזנים זרים כשהאחד הוא קשר אחורי מודרני שגם יודע לנהל משחק ומשום מה יש לי תחושה שדורה מסרס אותו והשני מהקשרים החזקים בליגה פיזית. ברגע שהם ישחקו יחד המרכז שדה מהחזקים בליגה(בתנאי שהטעות של מילאן נגד ק״ש היא טעות שהוא עושה אחת לעונה ולא לעיתים קרובות). כגיבוי יש לך את לוגסי ובראייה שלי שני גיבויים נוספים היו אמורים להיות פרץ ואביב אברהם. בגלל הפקק הזה פרץ שוב מקבל תפקידים שאולי היו מתאימים לו לפני 5 שנים וטגה ממלא חורים בתפקידים שלא שיחק בהם מעולם. ובמקרה היותר גרוע דורה עולה עם לוגסי בהרכב ואז מילאן ולוגסי הולכים לאיבוד(בעיקר מילאן שכפי שאמרתי דורה לא עושה עימו חסד וזה בלשון עדינה) ופירס משחק קדימה יותר וזה משהו שהוא פשוט לא יודע לעשות. על אביב בכלל אין מה לדבר. הבחור נופל בין הכסאות- בבוגרים הוא לא יראה אפילו ספסל בעיני, מנגד אי אפשר לבנות עליו בנוער ומה התוצאה? בשבת האחרונה הכשרון הכי גדול שלנו שלדעתי בשל לבוגרים כבר שנתיים יושב על הספסל בנוער!!!
    לעמדת הקישור הקדמי לוגסי ואביב הם אופציות(כי הם 50/50- למרות שבינתיים לוגסי לא תורם כלום מבחינה התקפית), חמסה בארי, וגם ראול הוא אופציה. זה מספיק.
    4. לא הייתי קורא לזה קישור התקפי אלא קיצונים- בצד ימין יש לנו את מרגוליס וכעת אבידור(עמדה שאיבדה המון לאחר פציעת זגורי וכעת נשארנו בעיקר עם מרגוליס לעמדה הזו- האמת שאני מאמין בו) ובצד שמאל טל איילה ולצערי בעמדה הזו גם נראה את בארי ואולי את אבידור\מרגוליס גם בצד הזה אם צריך.
    5. לזר החדש דורה עשה עוול גדול מול ק״ש(אבל אולי יש לו תחביב להתעלל בזרים שלו- פירס קשר התקפי, בארי באגף, על מילאן דיברתי, סיסאיי מקבל 90 דקות כשהוא ללא כושר ולא מחובר אחרי פציעה קשה, ולא אתפלא אם פתאום נראה את מישצ׳נקו מגן שמאלי- כל אלה מביאים אותי למסקנה המוזרה הזו...), ויש את נבו, בוארון(שלדעתי מאוד התרגש מול ק״ש ובמקום לקנות את עולמו פספס לפחות 2 הזדמנויות) ואני בכלל לא פוסל את מרגוליס בשפיץ- הבחור הזה עושה צרות לכל הגנה עם הכוח והמהירות שלו.
    6. השמועות בקיץ אמרו שדיא בדרך החוצה ופציעת לוי הביאה להשארתו, פציעת סבע הביאה את זגורי כך שבכל מקרה בקבוצה עם תקציב מינימום בקושי יש מקום לאחד מהם שלא נדבר על שלושתם... בינתיים נשארנו בלי כלום ונקווה שסבע יפתיע ואכן יחזור בינואר ובמלוא כוחו ונוכל להנות ממנו כפי שהיה בקיץ. מהתלות בערן וסגנון המשחק שהוא מאלץ לדעתי בכל מקרה היה צריך לחשוב איך להיפטר בקיץ(רוני לוי עשה את זה מצויין וערן פרח- אני חושש שאצל דורה היתה סכנה שערן יחזור להיות ערן של יוסי מזרחי- העצבני, הלא מרוכז, שצועק על כולם)- תן לי את דיא ליד איילה ובארי ולדעתי נשכח שזגורי בכלל היה כאן...
    7. מסכים לגבי חלק מהשמות. אבו עביד הלך כי רועי דניאל כנראה הבין שבמלחמה מול איזיקוביץ׳ כולם יפסידו וזה הפסד שאיזיקוביץ׳ יוכל לספוג ולנו זה יותר קריטי. בוא גם לא נשכח שעמד כאן במרכז בחור שהתנהג כאילו הצעה מהפועל היא הצעה מאתלטיקו מדריד... לגבי קאיודה כולם טוענים שמכירתו הצילה את המועדון בתוספת הזמן. טעו גם איתו במידה מסויימת כי אין סרט שאתה מוכר שחקן כזה בלי להשאיר אחוזים במכירה עתידית. אבל המכירה היתה חייבת להתבצע כי אם העיריה היתה צריה להביא יותר לכיוון ה 15 מיליון- יכול להיות שהעסק היה מסובך הרבה יותר ועד היום היו חייבים משכורות לשחקנים מהעונה שעברה- את העונה הזו תהיה בטוח שלא היית פותח- לפחות לא עם 0 נקודות, אם בכלל בליגת העל.

    מה שאותי הכי מטריד זה שעם כל ה 326 שחקנים חדשים שדורה ואוסידון ליקטו- לא רואה אפילו אחד שמסוגל לתת מספרים וכמובן כדור השלג שהחל להתגלגל- הקבוצה הזו בינתיים עושה תוצאות סבירות- תיקו בבלומפילד ומול ק״ש שעדיין קבוצה טובה מאיתנו(ביום שני ראינו שאפילו קבוצה עדיפה לא מצליחה לנצל יתרון שחקן ואפילו במשך יותר מ 60 דקות). בית״ר את רוב משחקיה מסיימת בתיקו ומכבי פ״ת שהיינו שווים מולה תיקו עם 4/4. וזה עוד לפני שאני מדבר על זה שהשופטים\קוונים\שופטים רביעיים\משקיפים ובעצם כל מי שיכול להפריע מ"צוות השיפוט" שדדו לנו נצחון בשני משחקים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/9/15
  3. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    בזמן האחרון יוצא לי הרבה לא להסכים איתך אז אני מקווה שאתה לא לוקח את זה אישית :)
    לא הסכמתי עם כמה מהדברים שכתבת, על חלק כבר דיברנו בעבר ועל חלק אולי לא, אבל זה מה שהכי הפריע לי.
    איך גם אחרי 4 משחקים + גביע הטוטו כשאנחנו בקושי מצליחים לייצר מצב להבקעה עדיין אתה חושב שערן לוי גורם לנו לסגנון משחק בעייתי. הרי אנחנו רואים שבלעדיו, ואפילו אם בקישור יש שחקנים כביכול יצירתיים כמו זגורי, איילה, מרגוליס וחמזה, אנחנו מתקשים לעשות משהו מעבר ללהתמסר לרוחב (ולא, אי אפשר בהכל להאשים את דורה). המשחק לא מהיר ולא שוטף כמו שתמיד מספרים לנו שהוא יהיה ברגע שערן לא יהיה כאן.
    אני לא חושב שההנחה שלך שגויה בנושא שהפציעה של ערן "עזרה" לדיא להישאר אבל אני כן חושב שערן ודיא ממש לא מפריעים אחד לשני, להיפך הם די משלימים אחד את השני כמו שראינו מצוין בחלק השני של העונה שעברה.
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אישית ברור שלא:)
    זה בסדר, אני רגיל לדיונים סוערים בפורום האוהדים של האתר הרשמי וגם כאן.
    אני מת על ערן לוי ויודע כמה הוא משמעותי עבורנו. אהבתי את ערן לוי תחת
    יוסי מזרחי למרות המגרעות(הרבות) ואהבתי יותר את ערן לוי תחת רוני לוי שערן היה ״עוד שחקן״ ולא זה שבא לקחת כדור מהבלמים, לנהל משחק מהקישור האחורי, לרוץ להרים קרן, למסור כדורים על 40-50 מטר(אפילו שזה מדהים לראות את הדיוק שלו גם במרחקים כאלה) וחלק מהזמן סתם לעמוד ולצרוח כי נגמר לו הכוח להיות גם קשר אחורי, גם קשר קדמי, גם קיצוני שמאלי וגם חלוץ- כשתכלס- זה ממש לא נחוץ ולא אפקטיבי.
    למרות האהבה הרבה שלי לשחקן הזה, כאוהד כדורגל אני פחות אוהב תלות בשחקן אחד, ומילא שמדובר במוציא לפועל סטייל רונאלדו, מסי, זהבי- עם ערן לוי זה שונה כי כשיש ערן לוי, הכל עובר דרך ערן לוי. היה כאן דיון למה קבוצות גדולות לא חושבות לקחת אותו(למרות שכן היה בכל הגדולות אבל קשה להגיד שהטביע חותם) ולדעתי זו בדיוק הנקודה, ומהתלות הזו קבוצת כדורגל בריאה צריכה לשאול להתנער. אין כאן קשר לאיטיות, ואין קשר לתקיעה של המשחק- מי שאומר את הדברים האלה אין לו מושג! ערן לוי מעולם לא תקע את המשחק של נתניה, להפך! הוא גרם למשחק לזרום.
    אני מסכים שדיא וערן יחד זה שילוב מצויין ואין לי מושג למה דווקא הפציעה של ערן הביאה להישארות דיא שכבר היה בדרך החוצה. כנראה קסם לו שבונים עליו את הקבוצה(גם טעות שאמרתי בכמה הזדמנויות- לדעתי אין לדיא את האופי להוביל ולהנהיג והוא היה קורס).
     
  5. Drama Guest

    מה שיש לערן לוי ברגל שמאל אין לחצי+ מהשחקנים בליגות הבכירות בעולם
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    80% +
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  7. Drama Guest

    אני כבר מפחד לשבח פה שחקן שהוא לא מהפועל ב"ש/מכבי ת"א. אבל אני מסכים איתך מאוד.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מוטי קירשנבאום אוהד הקבוצה הלך לעולמו בגיל 76.
    "משפחת מכבי נתניה מרכינה את ראשה לזכרו של האוהד המסור", נכתב. "במעמד זה אנו רוצים למסור את תנחומינו למשפחה האהובה. מי יתן ולא תדעו עוד צער. המועדון מתחייב להוקיר את זכרו של מוטי כבר בשבת הקרובה".
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    גיא אסולין שחקן חופשי, מה אתם אומרים ? הלוואי והיינו מנסים לפחות ואם מדברים על לפנות מקום בתקציב, הייתי מוותר עכשיו על לוגסי ומרגוליס המושאלים בשבילו ועל עוד כמה שחקנים (טגה ואבידור החברים של שלומי, מילאן, ביסאן), הייתי מנסה גם להחתים קשר מרכזי זר פנוי כמו שאמרתי.
    הקבוצה חייבת חיזוק, אני יודע שאין כל כך כסף אבל אם ייעשה את זה חכם ויקצצו בסגל כי יש לנו פאקינג 5 קשריים אחוריים נטו ו-6 חלוצים בסגל.
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    יש לנו מאמן חלש!
     
  11. Bilev Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/14
    הודעות:
    305
    לייקים שהתקבלו:
    73
    מין:
    זכר
    אני כנראה היחידי שמתעב את רומאריו פירס. כל נגיעה שלו בכדור מעצבנת אותי! מסירות לא מדויקות! חזקות מדי! התמהמהות עם הכדור!
     
  12. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    האמת שאני כבר לא רואה איפה הכדור שלג הזה ייעצר. על כל משחק אפשר לתת נסיבות מקלות, פה ושם שופטים, אתמול ושבוע שעבר המשחק נפתח בפיגור אחרי טעות הזויה בהגנה, אבל בשורה התחתונה אנחנו 3 מ-15 וגם הקהל איבד את הסבלנות.
    אין לנו את הפריבילגיה לתת ליריבות פור כאילו שאנחנו מסוגלים להבקיע פעמיים - שלוש במשחק. אם אתמול מצאנו את הרשת רק אחרי שהפועל חיפה כבר היו בטוחים שהמשחק גמור זה אומר הרבה. בכלל הפועל חיפה באמת קבוצה חלשה מאוד, ב-20 דקות הראשונות הייתה שליטה מוחלטת שלנו אבל שחקנים פשוט לא מסוגלים לתת גול. צריך להגיד גם שדי הפקרנו את ההגנה ויכולנו לספוג שער שהיה מסיים את המשחק כבר במחצית הראשונה. חבר שלי תיאר את זה מדויק בהפסקה: "זאת הייתה המחצית הכי טובה שלנו העונה והיינו צריכים לרדת בפיגור 3-0".

    באמת שכואב לי על שלומי דורה. הקבוצה שווה יותר מה-3 נקודות שלה אבל פשוט כלום לא הולך. פציעות לא הגיוניות, טעויות שיפוט קריטיות ועכשיו גם גולים מתנה שאנחנו מחלקים עוד לפני ששחקנים התחילו להזיע. אני באמת חושב שההגנה שלנו עומדת טוב. אם נסתכל על השערים שספגנו מתחילת העונה אז יש שם גול מ-30 מטר, גול חצי עצמי והמתנות של מילאן וברק לוי. אבל זה לא משנה, ברגע שגם היציע נגדך ההיסטוריה אומרת שהזמן שלך קצר.

    בני יהודה בחוץ. זוכר ניצחון אחד עליהם בתקופת הכסף ועוד ניצחון הזוי עם מהפך של סבע בדקות האחרונות כש-4-0 לבני יהודה היה משקף יותר. בשאר הפעמים בדרך כלל היינו מקבלים שם בראש. לא רואה איך דווקא במצב הנוכחי שלנו אנחנו מסוגלים להוציא שם משהו.
     
  13. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    רק הקהל הלא חכם של מכבי נתניה יכול להמליך שחקן כזה ולראות בו מנהיג כל-יכול. הוא קשר אחורי שיודע לעשות הגנה בצורה טובה, אבל כל מה שקשור בהתקפה (מסירה, הולכת כדור, שטף במשחק) הוא גרוע. מילן סמיליאניץ' ומושיקו לוגסי שחקנים טובים ממנו ואני מעדיף אותם בכל יום נתון על פני הברזילאי.
     
    Bilev אוהב/ת את זה.
  14. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    מילא לולה ... אבל לוגסי ? לא עולה על רומאריו באף פרמטר . אחלה שחקן , אחלה זר , לא תשכנעו אותי אחרת .
    (גם לא עילוי כמובן , לא קרוב).
     
  15. Drama Guest

    רומריו קשר אמצע/אחורי טופ 3 בליגה ואף אחד לא ישכנע אותי אחרת. זה שדורה מאמן הזוי ובזוי זה משהו אחר. שחקן כזה לא אמור לעבור את העיגול של האמצע, רק תיקולים חילוצים ושיחרורי כדור מהירים. שחקן כזה לא אמור לקחת חלק משמעותי בהולכת כדור. יש לו טכניקה יחסית טובה לתפקיד שלו אך לא בשביל לנהל משחק.

    דורה משחק איתו קדימה יותר מידי, וגם דורה נותן יותר מידי כבוד לזר החדש במרכז שדה (סמיליאניץ')

    רומריו אצל רוני לוי היה אחת הסיבות להצלחה הכבירה של היהלומים
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.