מחזור 6 בליגת העל:: מכבי ת"א שוב ראשונה; בית"ר מנצחת בדוחא לאחר 9 שנים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏1/10/15.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,854
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    חברים הוא אפילו לא העביר ביקורת. סתם זרק משפט לאוויר, לא מבוסס על שום דבר, כנראה אין לו על מה יותר מדי, סתם זרק משפט שאין לו איך להסביר ופה זה נגמר. לא צריך להגיב כמו אישה במחזור על כל פליץ לא מבוסס שמישהו זורק לאוויר.
     
    oFiRzZz, עידן444 ו-Turgi אוהבים את זה.
  2. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    דווקא בגלל שאין לזה שום ביסוס ומדובר בביקורת חסרת כל היגיון מרגיש לי מובן מאליו להבהיר שאין שום טעם בהאשמות כאלה.
    לא צריך להיות אישה במחזור ולא צריך להיות רגשני כדי להגיב לזה, רק בשביל לא לתת לסטיגמה הזאת לחלחל לראש של אנשים בלי סיבה.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,854
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אני לא פסיכולוג עדיין במקצועי. אבל ברור שכואבת עדיין התבוסה לאוהד והיה לו קשה לחוות הפסד כזה, אז בחר לזרוק לאוויר שבאר שבע לא קבוצה גדולה ושהוא לא נהנה מהאנשים (מה זה בכלל אומר??)

    ביג פאקינג דיל.
     
  4. Drama Guest

    לא עפתם קצת ? על מנת להסדיר את שמי הטוב אספר את הסיפור.
    באתי לעיר, שדר"א חברה שלי הייתה גרה שם עד שנה שעברה במשך 6 שנים והייתי שם מספיק פעמים. אני מגיע לד', עושה סיבוב לראות מה אני בוחר לאכול. מה אני רואה ? מצד אחד, אוטו עם דו''ח עליו מהיום ומצד שני ליכלוך, זבל ופסולת מתחת לבניינים ברמה של מפגע תברואתי כבד. צמחייה שגודלת למימדים מזעזעים. (זה היה בבלוקים בין גילת לרגר)
    אח"כ אני מגיע לאכול, שואל את המוכר למה השכונה נראת ככה, התשובות שלו ושל היושבים במקום בערך מדגימים את הבעיה. האנשים הללו חיים בשכונה הזאת, רומסים אותם (קצת קיצוני אבל ככה מרגיש לי) והם בסדר עם זה. ההפך, הם מודים על זה. כשלא היו הסעות שבוע שעבר מד' - בדיוק בגלל דברים כאלו הזכרתי אותם.

    הייתי שמח לראות באר שבעיים יותר יוזמים, יותר חדים, יותר מכירים במצבם ורוצים להשמיע את קולם. במקום זה אני פוגש בעדר. איפה הימים שאנשים מב"ש לא היו אוכלים חרא מאף אחד ? כיום אני בחברת באר שבעיים במקור, אנשים א'א' שמזדהים איתי ויתרה מכך - רובם ציינו שזאת הסיבה לעזיבה (ביחד עם אי אפשרות להתקדם שדווקא היום זה השתנתה)

    אין לי בעיה עם אנשים, עובד עם כל הסוגים. אני גם לא אתן לאף אחד להציג אותי כזה, כי אני יודע רק אהבת חינם.

    ולסר אלכס פרגוסון, אל תתבלבל. עם כל כמה שאני לא אוהב את הלוזונים (ולקרוא למכבי פ"ת מכבי לוזון זה בערך הדבר היחידי שפגע בי מדברייך), תן לאבי את התקציב שלכם מידי שנה ואנחנו בשלב הבתים של מפעל אירופאי כל שנה שנייה.
    אתם לא קבוצה גדולה.
    יש לכם אוכלוסייה שבוייה ענקית (בניגוד למכבי ת"א שיש לה הרבה תחרות), והנוער נראה על הפנים שנים.
    אין לכם הישראלים המבטיחים כפי שכבר ציינתי ולא מחזיקים את הישראלים הבכירים בהווה.
    אין לכםתארים בהווה לא. לא היוותם סכנה עד היישורת האחרונה עם מכבי ת"א, לא הופעתם במעמדים.
    קהל כן. עידוד כן. תקציב כן. מסורת כן.
    פשוט.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,208
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    אתה יודע ששכונה ד' בבאר שבע מקבילה לדרום תל אביב מבחינת איכות האיזור והאוכלוסייה? זה כמו להגיע לדרום ת"א ולשאול את האנשים למה הם גרים שם או למה הם מסכימים לכך שיש כל כך הרבה לכלוך, פסולת, צמחייה ועובדים זרים שם.
    אם חברה שלך הייתה גר באיזור אחר בבאר שבע החוויה הייתה אחרת ובמילא שכונה אחת אינה מאפיינת את כל העיר.

    האוכלוסייה בבאר שבע היא מזמן לא שבוייה.
    יש היום קווי רכבת וקווי אוטובוס שיכולים להביא אותך לתל אביב והמרכז גם תוך 50 דקות ואני מכיר לא מעט אנשים שאוהדים קבוצות מחוץ לבאר שבע וגם כאלה (חן עזרא, אלמוג כהן) שעזבו את באר שבע בשביל לשחק בקבוצות מהמרכז.
    האוכלוסייה שכאן בוחרת לגור כאן ולחיות כאן ולאהוד את הקבוצה שבנו כאן.

    בשלוש השנים האחרונות הפועל באר שבע היא הקבוצה מס' 2 בכדורגל הישראלי אחרי מכבי ת"א.
    בניגוד לשנים קודמות, היא הקבוצה שנוסעת לטדי ומפרקת את בית"ר ולא ההפך, היא הקבוצה שמכבי חיפה עושה מולה 90 דקות בונקר של הפועל יהוד ולא ההפך, והיא תהיה פייבוריטית גם כשתפגוש את הפועל תל אביב.
    בשלוש השנים האחרונות הפועל באר שבע היא קבוצה גדולה, וסובלת בעיקר מהעובדה שיש בליגה קבוצה עם תקציב עתק ששואבת אליה את כל התארים.
    ועדין, היינו מרחק של משחק אחד בשנה שעברה ושני משחקים לפני שנתיים מזכייה בגביע.
    הגענו בשנתיים האחרונות לפלייאוף העליון כשאנחנו במרחק נגיעה ממכבי ת"א.
    זה אולי לא מספיק עדין לזכייה באליפות או בתואר, אבל זה בהחלט ממתג אותנו כקבוצה גדולה (מי שהיה צריך את החותמת קיבל אותה בקיץ כששחקן כמו שהר העדיף אותנו על פני הפועל ת"א ומכבי חיפה), וזה בהחלט תחילת תהליך שבסופו נזכה בתואר.
     
  6. $zinedine zidane$ Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/05
    הודעות:
    305
    לייקים שהתקבלו:
    44
    משחק נהדר של מכבי, שמתפוצצת לראשונה בעידן יוקאנוביץ'. במחצית הראשונה עכו עוד הקשתה עלינו עם בונקר מטורף כשרוב המחצית כל השחקנים שלה נמצאים במרחק של עד 30 מטר מהשער של עמוס, אבל במחצית השניה ראינו כדורגל יפה ואפקטיבי שריסק את ההגנה של עכו כשכל שער בצבע.
    הדבר שהכי אהבתי לראות ממכבי זה הרעב של השחקנים, שגם ב3,4 ו-5:0 הם המשיכו לחפש לשים עוד גול.

    זהבי עם צמד משתיק את הדיבורים על משבר, יצחקי אומנם לא במשחק גדול אבל סיים עם שער ובישול וכל עוד ראדוניץ' לא בסגל, יצחקי חייב לפתוח כי הוא הסקורר היחיד שיש לנו חוץ מזהבי, בן חיים נכנס מצוין למשחק והראה כמה פוטנציאל יש לו, הבעיה שהוא נותן משחק כזה פעם בחודש במקרה הטוב ומילה טוב גם לגארסיה שנתן משחק מצוין ונראה שהוא מתחיל לחזור לעניינים.

    הפגרה באה לנו בזמן, אני מקווה שעד המשחק הבא נוסא וראדוניץ' יחזרו מהפציעות המעיקות שלהם ונוכל לראות מה החלוץ שווה.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,832
    לייקים שהתקבלו:
    14,639
    מין:
    זכר
    בניגוד לבאר שבע המטרה של איזי זה לא לקחת אליפות אלא לשמור על יציבות בפליאוף העליון,שזה בדיוק מה שהוא עושה כבר 5 שנים ברצף.
    ק"ש איבדה שחקנים חשובים כמו קהת וצדק, וגם פנקה אגב. אבל יש לך עדיין את אחמד עאבד המצויין . יש לך את אור אוסטוינד שעל היכולות ההתקפיות שלו אין חולק(מה שכן הוא צריך לשפר את ההגנה), מנגה ראיתי היה מעורב באחד השערים אז כנראה שהוא כן מתחיל לחזור לעצמו,יש לך את אקסברד המוכשר. מן הסתם ככל שהעונה תתקדם הקבוצה תתחבר עוד יותר.
    גם לא הייתי ממהר לחתוך את חסארמה, הוא עשה בדיוק את אותו מסלול של בכר, ואם איזי סומך עליו הוא יודע מה הוא עושה.
     
  8. $zinedine zidane$ Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/05
    הודעות:
    305
    לייקים שהתקבלו:
    44
    חוץ מהמשחק של מכבי ראיתי רק את התקצירים, אז אגיב על המעט שראיתי:
    ברק לוי נתן כמה הצלות גדולות והחזיר בגדול על הטעות המביכה משבוע שעבר. אני משתדל לא לפספס שידורים של נתניה ובסה"כ לוי נתן פתיחת עונה טובה (כולל גביע הטוטו) והוא מוכיח שוב שהוא לא נופל מאף שוער באזור הגיל שלו.
    חמזה בארי נראה שיחוק של נתניה. שליטה טובה בכדור, מסירות, גולים. מוזר שחיפה וויתרה עליו.

    ב"ש מחזירה את מכבי פ"ת לקרקע ומראה שלמרות פתיחת העונה הבינונית, היא עדיין האיום מספר 1 על מכבי. מפתיע שדווקא בהרכב שאומנם עמוס בשחקנים עם יכולת אישית גבוהה, אך חסר סקוררים לחלוטין, ב"ש מסיימת עם חמישייה מהדהדת מול ההגנה שספגה רק 2 גולים ב5 המשחקים הראשונים של העונה.
    בכר חייב להמשיך לתת לנוואקמה לפתוח בהרכב. אם יש שחקן שיכול לקחת את הקבוצה הזו קדימה, חוץ ממליקסון בכושר שיא, זה טוני.

    חיפה עם ניצחון שמשחרר הרבה מאוד לחץ, אבל אם לא תהיה המשכיות, הם לא עשו הרבה (חוץ מלעצור את הרצף המביך הזה). אני מאמין שאחרי שהם הורידו את הקוף מהגב ועם חזרתו של פלט, חיפה תחזור לצמרת במחזורים הקרובים.
     
  9. Drama Guest

    @DRORIKO הבסיס של ק"ש פשוט מעולה. אחמד עבאד, מנגה ואופיר מזרחי מקדימה. וובה ברואון, עדן שמיר באמצע. אוסטווינד פתח יחסית חלש את העונה אך מתחיל להשתלב (שוקרני פחות לצערי)
    עודד אלקיים וקסיו פרננדז מגן ובלם מעולים, גם בורחל ודילמוני בצד שמאל זה צמד טוב ויחסית יציב. גיא חיימוב שוער ישראלי מס 1.
    איזי מבין כדורגל. רוצה את אירופה כל שנה ועושה את זה. למרות שהבלם הנוסף שלו (גוטיירז או מימוני) הם לא לרמה, זה יספיק לליגה.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,832
    לייקים שהתקבלו:
    14,639
    מין:
    זכר
    הניצחון אמנם נותן ביטחון,אבל ביטחון לא שווה כלום אם רוני לא יעשה עכשיו שבועיים שיעורי בית. כי אם חיפה רוצה לחזור לצמרת אסור לה להיראות כמו שהיא נראיתה נגד רעננה. פלט חלוץ מצויין אבל צריך לדעת להפעיל אותו. נגד סכנין למשל הוא לא היה קיים.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אני מסכים, למרות הסגל הרחב של ב"ש, היא לא קבוצה מפחידה, היא לא כזו שוואלה אני אומר לעצמי זהו עכשיו הם ירוצו 8, 9 נצחונות ברצף, למרות טרנר, לא אתפלא אם יפסידו נקודות לבית"ר במחזור הבא עם איזה תיקו מיותר. אני חושב שזה היה מסוג המשחקים שמתחברים פעם ב...דווקא אני רואה את באר שבע ממשיכה לזרוק נקודות ולא מעט שחקנים ממשיכים להתמרמר, אין מה לעשות, ב"ש לא משחקת בשני מפעלים שזה מצדיק סגל כזה רחב, אפילו אומר יותר מדי רחב, בהחלט היא יכולה להיפטר משני שחקנים "כבדים" חוזית ועם אגו ועדיין להישאר אותו הדבר. האליפות הזאת תלויה במכבי בסופו של דבר, עם או בלי אלופות. אבל ב"ש ממשיכה בקו העלייה שלה, מבחינתה, כל עוד גולדהר לא מפזר כספים על זרים, היא תמשיך להתקרב, בשניה שגולדהר יפתח את הכיס גם לזרים, ובינתיים רק לראיקוביץ' הוא פתח, וזה לא פחות חשוב, כי לדעתי הוא כבר נגד קייב היה מצוין וממשיך את הקו שלו מהמשחק מול חיפה, בשניה שהוא יפתח, הפערים כבר לא יוכלו להיסגר, לא משנה הסגל של באר שבע יהיה אשר יהיה. אבל גם מקום 2 לב"ש זה טוב מאוד, מאוד התאכזבתי מהכישלון שלהם באירופה, ואני קורא לזה כישלון כי בעיניי ההגרלות שהם קיבלו בשנתיים האחרונות לא יחזרו ואם כן בית דין הם חייבים לנצל את זה בפעם השלישית, הם היו יכולים להיות השנה בפלייאוף נגד ספרטה פראג וזה היה פשוט פיספוס אדיר.

    אגב מה הקטע של הכרוז עם ה-THIS IS TERNER? בהפסדים הוא גם יגיד THIS IS TERNER?

    לא הופתעתי מהתוצאה של ב"ש, וואקמה כבר מזמן היה צריך לפתוח, הוא הרבה יותר טוב משהר וארבייטמן. לגבי ברדה, לא מתרשם מהצמד, יותר מתרשם מהליצנות של איתמר ניצן. ברדה סה"כ נמצא בנסיגה בשנים האחרונות, וזה בסדר, הוא מתבגר, אבל הוא את הגולים שלו יודע לתת, אבל לא מספיק. מכבי פ"ת יורדת מהר מאוד לקרקע, אבל נגדנו הם יבואו בכוחות מחודשים אחרי הפגרה, ויהיה לנו לא קל בכלל, לא אופתע בכלל אם מכבי תיקח רק נקודה במושבה, בכל זאת, ליגת האלופות באמצע, כך שהמטרה היא להישאר ראשונים עד אחרי האלופות. אגב אני לא הייתי מוציא עדיין את איתמר ניצן מהשער, כי אז בן שמעון יגמור אותו, הוא צריך לקבל את המשחק הבא בכל מקרה, ורק אם יאכזב או אפילו גם אם לא, יוחלט לתת לצחי גיגי לעמוד זה יהיה בסדר. אגב אני חושב שצחי גיגי שוער יותר טוב מאיתמר ניצן, והייתי לוקח אותו למכבי ת"א להיות שוער שני כמחליף לראיקוביץ', בקלות.
     
  12. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    בואו נתקדם מדיון על העיר באר שבע בבקשה חברים.

    לגבי המשחק - משחק כדורגל מהנה מאוד לכל צופה. כיף להיות בצד המנצח במשחק כזה. כתבתי בחוברת האוהדים שחולקה בתחילת המשחק שאני מקווה שהשער הראשון בטרנר ייכבש לכיוון הדרומי, לא ציפיתי שיהיו 3 כאלה במשחק הזה!!!

    ההרכב היה נהדר. יהיה מאוד מעניין לראות מה בכר יעשה עם שהר (צריך לפתוח על חשבון ברדה לדעתי) ובוזגלו (הוא דווקא יכול להריח קצת את הספסל לדעתי) כשהם יחזרו מפציעות למשחק מול בית"ר.

    יחד עם זאת - כמו שלא קברתי את הקבוצה אחרי הניצחון מול עכו, אני גם לא בעננים אחרי הניצחון הזה. ההגנה של מכבי פ"ת הייתה מחפירה, ניצן חילק לנו גולים על ימין ועל שמאל. ברגע שנחזור לקבוצה שמצופפת ונפתח לה את הבונקר בעזרת צירופי מסירות, בעיטות מרחוק ויכולת אישית - זה יהיה מעודד הרבה יותר.
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אגב DRAMA מאז שאמרת עדן שמיר, הבן אדם פורח, יש לך בונוס בחוזה? : )
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,771
    לייקים שהתקבלו:
    19,426
    מוזר שחיפה ויתרה על בארי? דווקא ממש לא. מצטרף לרשימה לא קצרה של שחקנים ברמה גבוהה שהיו לנו בידיים והמאמנים שלנו לא התרשמו מהם.
    לפי מה שאמרו ביציע העיתונות הוא נבחן במשך חודש במכבי חיפה ורוני לוי לא התרשם. מדריניצ'יץ', אגב, הוא כן מאוד התרשם כנראה...
    גם אמרו, אגב, ש-80% מהכרטיס שלו שייכים לאדם שמאוד מקורב למכבי חיפה אז אולי עוד נוכל להחתים אותו.


    @Shacham ראיתי את גוזלן לא מעט, גם במדים שלכם. הוא לא חלוץ גדול, אבל הוא כן סוג של חיית רחבה. עם כל זה שהוא צנום, יש לו את משחק הראש הכי טוב בליגה. וכשנופל לו כדור ברחבה הוא יודע להבקיע. זה כבר הרבה מעבר למה שאני יכול להגיד על שכטר של השנים האחרונות.

    אם כבר שכטר, לדעתי הבעיה שלו היא שהבחור לא מתאמץ. הוא ממש נראה לא בכושר פיזי. לא מהיר, לא חד, אין כח לרוץ. ברור שכשרון יש לו אבל זה כבר לא נותן כלום (למרות שבמשחקים האחרונים היתה לי הרגשה שיש שיפור מסוים בנושא).
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אמרתי כבר כמה פעמים, חמזה בארי שחקן נהדר, כולי תקווה שיגיע רוכש למכבי נתניה וירכוש אותו, גם שחקן שיכול להכניס כספים גדולים לנתניה, כן אפילו ברמה של 1.5-2 מיליון אירו, שחקן באמת נהדר. יש לו בעיטות, מסירות, ראיית משחק, ההיפך הגמור מרוב השחקנים האמריקאים שמגיעים לפה, והוא משחק רק בנבחרת גמביה, לא איזה ניגריה. כרגע הוא רק 20% בנתניה ואלא אם יבוא רוכש, הוא לא יניב להם הרבה, פרט להישארות בליגה. אגב כמה מטופש זה היה השלט של דורה תתפטר, ואחרי זה השמחה של הקהל בגולים, למה הם לא שרו גם אז שיתפטר? אם כבר הבאתם שלט, תעמדו מאחוריו גם אחרי הניצחון!

    ההחמצה של ביטון יותר גדולה משל איגיבור נראה לי. אבל בנוגע לכפר סבא, יהיה להם מאוד קשה לשרוד ככה עם הבונקריזם של פליקס נעים, לא יעזור, קהינדה חייב להיות על המגרש, רן כהן מספר 1 שם העונה, חייב לפתוח, עם או בלי פאפאדופולוס. ההגנה הכפר סבאית פשוט רכה ונאיבית, זה לא מה שהקבוצה הזאת צריכה. השלישייה הקדמית חייבת להיות צ'יבוטה, יצחק וקהינדה, כשיחד איתם ישחקו פאפאדופולוס או לופז ורז כהן..

    מחזור הבא מכבי נתניה נגד כפר סבא - משחק בהזמנה לנתניה לנצח.