מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    נשבר לי כבר הזין מהקבוצה הזו, בחיי. אולי עדיף שיפסידו, ככה מישהו בטוח יילך (כולם צריכים ללכת, כל מי שאחראי על המחדל של בניית הקבוצה), ככל הנראה גיא גודס שפשוט מוכיח משחק אחרי משחק גם בישראל, כמה התפקיד הזה ענק עליו.
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    למכבי לא מגיעה לנצח. נקודה.
    עידן, אולי זה לא יפה להגיד, אבל אני מרגיש שזו לא קללה אם נעוף מאירופה כבר בסיבוב הזה. יש אנשים במכבי שצריכים לעוף וזה לא רק המאמן או כמה שחקנים.
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    את ההנהלה אי אפשר להעיף, זו הבעיה. מצד שני, סביר להניח שעם מאמן אחר גם מההרכב הזה היה אפשר להוציא משהו (לבלאט לפני הזכייה היה סגל הרבה יותר גרוע והוא הגיע להצלבה עם רגל וחצי בקבר). גם לא אכפת לי להפסיד, אבל למה ככה בלי טיפת כבוד ולחימה? שיזדיינו כולם.
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    האמן לי שאם ההנהלה תמשיך ככה שהלחץ עליה יגבר. אם ירושלים תמשיך להתחזק בוא נראה כמה זמן יקח עד שההנהלה תספוג את חיצי הביקורת. שום איש יותר גדול מהמועדון. מצטער, גם לא שמעון. ברור שהוא האחרון שברשימה, אבל יש כאלה שמצדי צריכים עכשיו לדאוג למקומם. אני בהחלט מקווה שאולי האוהדים יתחילו להבין זאת. בינינו, לדעתי מאז שרענן כץ עזב הקבוצה בצלילה חופשית. עזוב את נס בלאט, גם בארץ מכבי איבדה המון מכוחה.

    מי שבנה את הקבוצה הזאת צריך לספוג את האש.
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ההנהלה לא תלך בחיים. זה לא כזה פשוט. גודס לדעתי בבית אם אנחנו מפסידים בראשון ולכל המאוחר בדצמבר. ביכולת הזו אנחנו לא ננצח יותר מדי משחקים. השאלה את מי מביאים במקומו.

    עכשיו זה היכה בי: גם סופו פיסח, שמן ועם עודף 20 קילו, תרם יותר משני האפסים שמכבי הביאו. למה ויתרו עליו אם לא מצאו לו מחליפים נורמליים?
     
  6. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,272
    לייקים שהתקבלו:
    4,848
    מין:
    זכר
    זה נראה כאילו במכבי חשבו להתנהל כמו בארסה בכדורגל. יש שחקני התקפה ואין שחקני הגנה מספיק טובים? נחתים עוד תותח להתקפה.
    אבל מה לעשות שכדורסל זה לא כדורגל וכאן באמת צריך לשמור. חשבתי שגודס בשלב מסויים יבין שאי אפשר לשחק גם עם פארמר וגם עם רוצ'סטי ביחד. שניהם לא עושים הגנה. אבל הוא חשב שאפשר לנצח עם שלשות. זה פשוט לא עובד. משחק שני ברציפות שמכבי סופגת מעל 90 נקודות. ככה הקבוצה הזאת לא תגיע רחוק.
     
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,339
    לייקים שהתקבלו:
    6,807
    מזיינים את השכל כל כך הרבה על הברך של פאבראני. קבוצה שבאמת הייתה עוקבת אחרי העונה שלו בבוסטון הייתה פשוט מבינה שמדובר ב... אפס. בין אם יש לו קרע ברצועה ובין אם יש לו גוף מפלדה.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שמע, אני אתן להם להנות מהספק שאולי קיוו שפאבראני בריא יצליח להשתלב באירופה. בכל זאת יש הבדל עצום בין אירופה ללהצליח ב-NBA ות'אכלס יש לו נתונים טובים. אבל פאק, הבנאדם לא דרך על פארקט שנה וחצי, מה לעזאזל חשבתם שיקרה? שהוא יתחיל לרוץ כמו כיפה אדומה בדילוגים ויביא דאבל-דאבל כל משחק?
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    שמע עידן, אני חגגתי אתמול 40 ימי הולדת בעולם הזה. בשבילי שום איש צדיק, גם לא שמעון. כל בן אדם יודע שמגיע יום שהוא צריך לפרוש. אם זו פוליטיקה, ספורט או בעסקים. מה שהיה טוב לפני שנים לא תמיד טוב היום. המערכת במכבי רקובה מן היסוד. שמעון הזדקן ומי שתפס עכשיו את הפקוד לא מבין עניין. אני רוצה לדעת מי הקפטן בספינה? מי מקבל את ההחלטות הסופיות? גודס הוא רק המאמן. עידן, אתה יכול לנתח את ניהול הקבוצה?

    פציעות הן חלק מהמשחק, אתה יכול לבנות קבוצה לתפארת, אבל לקבל פשוט כזה ביש מזל. הקבוצה הזאת פשוט לא נבנתה כמו שצריך. אמבקווה אחלה רכש, אבל חוץ מזה? כל הכבוד על הבאת רוצ'סטי ופארמר, אבל איפה קו קדמי רגיל ולעניין? מי שהביא את פאביאני ואונקוואה צריך להתפטר. לא הולך להתווכח על זה. הניהול בקיץ פשוט שערוריה ועזבו לרגע את השארת גודס.

    המערכת חולה והוא צריכה להבריא. זה לא יקרה רק אם גודס יעוף!
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    תודה, ולצערי לא קיבלתי היום מתנה ממכבי או אייאקס...

    בנתיים הלחץ על גודס עולה, אבל מצחיק לקרוא כותרת ב'וואלה': "גורמים במכבי דורשים לפטר את גודס." שמישהו יזכיר לי בכלל כמה אנשים מחליטים דברים במכבי כדי לחזק את הטענה שלי שהגיע הזמן שקודם ההנהלה תחליט לשקם ולהבריא את עצמה. פשוט מצחיק אותם 'גורמים'. בכלל, כל כך מחליא אותי התרבות הזאת. לא מן הסתם שאותם הגורמים אולי בכלל העיתונאים בעצמם? ואם לא אז אני דורש שיהיו גברים ויגידו מי הם.

    פשוט חובבנות, אבל ברור לי שגודס לא יסיים את העונה הזאת במכבי. רוצים מועמד? אדלשטיין.......אולי לא בעונה הזאת, אבל לי יש הרגשה שבמוקדם או במאוחר הוא יהיה מאמן מכבי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/10/15
  12. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,800
    לייקים שהתקבלו:
    2,531
    בחיים לא צפיתי את פתיחת העונה הזו, במיוחד לפי ההכנה.
    אבל אין ספק, בנתיים גודס והצוות ( עוזרים בינוניים ללא ספק), לא מוציאים אפילו 30 אחוז מהקבוצה.
    הכדור לא נע למקום הנכון, שחקנים לא מחפים בהגנה, אין מוטיבציה, אין ביטחון.
    שורה תחתונה, אין שום סדר וכך לא נראית קבוצה. יש בעיות בסגל, אבל לטעמי הסגל הזה הוא אחד הטובים שהיו בשנים האחרונות.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שמע, אני מסכים איתך שאפשר להוציא יותר מהסגל הזה גם כמו שהוא נראה. בעונה של בלאט לפני הזכייה ביורוליג, שפתחנו עם 5 הפסדים מ-6 משחקים בטופ 16 והיינו בקבר, היתה לנו קבוצה חלשה יותר. אבל אז היה לנו את דווין סמית' ומאמן על בדמות בלאט. כאן אין ספק שלגודס יש אשמה עיקרית באיך שאנחנו נראים, אבל אם אני מסתכל על הסגל בגדול, גם העובדה שיש לנו תותחי על בקו האחורי עדיין לא מחפה על העובדה שזהו הקו הקדמי העלוב בתולדות הקבוצה מאז שאני זוכר אותה (ואני רואה אותה משנת 1988). למעט אמבאקווה, אשכרה אין שום דבר. גם רנדל שהוא אחלה שחקן, אני לא מחשיב אותו. אם הוא ייתן לי שני משחקים מעולים ואז יישב 5 משחקים בחוץ, מבחינתי לא היה שווה להחזיר אותו. על פאבראני ו29% עונשין אין מה להכביר במילים, אמבאקווה באמת נותן הכל ובנדר אולי מוכשר אבל לא עליו אפשר לבנות.
     
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אין ספק שיש המון כישרון התקפי בקו האחורי, אבל שחושבים על זה בדיעבד: האם זה באמת היה נכון להביא את רוצ׳סטי לצד פארמר מאשר להשקיע את הכסף בביג-מן? אין עוררין על היכולות ההתקפיות של רוצ׳סטי, אבל האם זה השחקן שאמור להשלים את פארמר התקפית והגנתית? כמובן שהכול נראה הרבה יותר גרוע שבהתקפה הכול מתבסס על מהלכים אישיים ובהגנה הנוכחית אין מי שיכול לחפות עליהם שעוברים אותם.

    כ״כ הרבה שחקנים בקו הקדמי, ועם זאת, יותר מדי סימני שאלה. גם במקרה של בנדר, למשל, אני לא מבין מה הסיפור שלו. מקצועית, הוא יכול לתרום פה ושם, אבל אנחנו בבירור נשלם עליו שכר לימוד לשווא. זה דיי בולט שהיה נכון יותר להשאיל אותו לקבוצה בליגת העל. יתר על כן, יש לי תחושה שבעקבות כמה דברים שפיני גרשון אמר, זה שאולי כל מיני אנשים מנסים לקדם אותו במערכת (אמ... וויצ׳יץ׳... אמ...) כדי להרוויח עליו כסף בעתיד.

    אגב, יבזורי. דיי שכחתי ממנו. נראה לי כמו נער הפוסטר החדש על הספסל או שזה עוד מוקדם לשפוט את מעמדו?
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    וכמו כל דבר בשנים האחרונות, שוב לא הפעילו את המוח. הרי קודם רוצ'סטי הגיע ורק אח"כ פארמאר. לא היה יותר הגיוני לבדוק קודם עם פארמאר ואז להנחית ביג מן, או לחילופין אם כבר סגרתם עם רוצ'סטי, מה קשור פארמאר? הרי גם ככה התקציב מוגבל וברגע ששניהם + דווין מקבלים מעל מיליון כ"א, נשארנו עם פירורים לגבוהים. מה שנקרא לכל תעלול יש גבול. בשנים האחרונות הרגילו אותנו שלא משנה איך אנחנו נופלים, תמיד נסיים טופ 8. השנה נראה לי שפשוט מתחו את החבל חזק מדי והוא ייקרע בקרוב. ללא שינוי מיידי של לפחות גבוה אחד, לפחו, אנחנו נשאר השנה בלי כלום ואני בכלל לא מדבר על אירופה.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.