מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    העוזר מאמן ששלומי דורה הביא.


    ועוד שאלה - טלסניקוב נכנס בסוף לצוות המקצועי של הקבוצה?
     
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    תיארתי לי... אפילו לא ידעתי מה השם שלו...
     
  3. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    גיא לוי פוטר מכל מקום שהגיע אליו עד שהגיע לבית"ר והצליח (וגם משם פוטר , אבל לא מסיבה מקצועית) . אני מסכים
    שבבסיס שלו הוא מאמן טוב , אפילו מצוין , אבל האופי שלו בעייתי ואנחנו לא צריכים הרפתקה במצבנו הנוכחי .
    אם הבחירה היא בין גיא לאלישע לוי , הייתי הולך על אלישע שיש לו את החסרונות שלו אבל הוא יותר יציב .
     
  4. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    אגב , דורה לקח איתו מענק פיצויים בסך 150 אלף שקל ...
     
  5. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    נערך לאחרונה ב: ‏3/11/15
  6. Drama Guest

    כפי שציינתי אתמול אשמח לראות את גילי לנדאו חוזר לכדורגל הישראלי אבל הדרישה של אלישע הזויה גם בסטנדרטים שרוני לוי הציב אשתקד
     
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לדעתי הוא לא רוצה את ה- JOB הזה. כשאתה לא ממש רוצה משהו, לפעמים אתה אומר לעצמך- וואלה, אני אדרוש הרבה, ממש הרבה, ואז זה WIN WIN SITUATION- או שאני הולך להרוויח ממש טוב או שלא אקבל JOB שאני גם ככה לא שלם איתו ויכול לעשות לי נזק לקריירה.
    אני לא יודע כמה אלישע ביקש אבל זה נראה לי המצב.
     
  8. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    כן, גם הוא יקבל את השקט, אבל לגביו עדיף שפשוט לא יגיע. נתעלם מהעבודה שאף אחד לא מכיר את יכולותיו כמאמן, להביא אותו - אחד הזרים האהובים שהיו פה, למצב הנוכחי שלנו, זה פשוט יהיה אכזרי מידי.

    אבי נימני, אורי מלמיליאן, אלי אוחנה - סמלים גדולים בהרבה בקבוצות שלהם ואת כולם קיללו, מה יהיה שונה עם מארין ועוד שהקבוצה במצב כזה? אם כבר מביאים אותו, כאשר הוא זה שבונה את הקבוצה.
     
    עידן444 אוהב/ת את זה.
  9. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    אז הוא הלך?

    ומה עם טלסניקוב?
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,084
    henry1

    רמת האהדה של מארין היא ברמה של מלמיליאן, אוחנה או נימני? כמה כבר הוא שיחק אצלכם? שנתיים? שלוש? יפה שהוא התחבר למועדון והכל אבל זה לא שמדובר באיזה סמל בקנה המידה של השמות שציינת שאם יכשל זה יהיה טראומה לאוהדים. אם הוא יכול לעזור לכם שווה לתת לו צאנס.
    מאותה סיבה רציתי מאוד שאופיר חיים יקבל תפקיד מקצועי בהפועל באר שבע בזמנו, הרבה פעמים מאמנים נופלים על החיבור בינם לבין הקבוצה, אבל כשמאמן מגיע והחיבור כבר קיים זה יכול לתרום המון. זה כמובן לא מבטיח דבר, אבל הנקודת פתיחה היא טובה הרבה יותר.

    oFiRzZz,

    גיא לוי באמת לא יציב מבחינה מנטלית. בשתי הקדנציות בהפועל באר שבע (גם בבית"ר י"ם שנה שעברה לפי מה שראיתי) הוא מצד אחד לוקח החלטות מקצועיות מצוינות אבל מצד שני פתאום האגו/חוסר היציבות המנטלי פתאום מתפוצץ והוא יכול להרוס ברגע את כל מה שבנה או לסכן את כל מה שבנה.
    השאלה עד כמה בררנית יכולה להיות נתניה במצב הכלכלי הנוכחי שלה, במשאבים הנוכחים שלה, בכוח המשיכה הנוכחי שלה ובסגל השחקנים הנוכחי שלה.
    גיא לוי יכול להיות בחירה טובה אם רוצים לייצב את המועדון בזמן קצר, ואז בקיץ לבחון שוב (אם יגיע רוכש) לאן מועדות פני הקבוצה.
    לטווח הרחוק הוא בעייתי כי הוא לא יציב בצורה קיצונית מבחינה מנטלית.

    אלישע לוי הוא מאמן מוגבל מאוד. אם חומר השחקנים שלך טוב כמו בשנתיים האחרונות בבאר שבע, הוא יביא אותך לצמרת. אם החומר שחקנים שלך פחות טוב כמו בעונה הראשונה בבאר שבע לפני שלוש שנים הוא גם יכול להביא אותך למצב שאתה חייב לנצח בחוץ מחזור אחרון כדי להישאר בליגה.
    השאלה עד כמה איכותי חומר השחקנים של נתניה, והמבט הוא לא רק לעכשיו, אלא גם לינואר כשיבוא רכש ואולי חלק מהפצועים (לוי? סבע?) יחזרו.
    אלישע לוי יגבש את הסגל, השחקנים יאהבו אותו, אבל לא מדובר במאמן שיקח את נתניה פתאום לצמרת או ימקסם את האיכויות של הסגל. הוא לא יגיע למקסימום של מיצוי הסגל כמו למשל רוני לוי בשנה שעברה, אבל בניגוד לדורה הוא גם לא יגיע למינימום. משהו באמצע.

    באופן אישי, אני פחות בעד אלי כהן או קשטן לאור הגיל שלהם. אצלנו למשל אלי כהן הגיע כשהיינו במצב שלכם ועבד בחצי כוח בלי יותר מידי תשוקה והתלהבות. אותו הדבר קרה עם קשטן בקדנציה האחרונה בבני יהודה.

    מרקו בלבול הוא שם מעניין מאוד לדעתי. אומנם הוא לא קרוץ מהחומר של הקבוצות הגדולות, אבל בנתניה הנוכחית הוא יכול לעשות עבודה טובה. מה שעוד טוב בבלבול הוא שבחירת השחקנים שלו מעולה ואם יתנו לו אפשרות בינואר הוא יכול להביא לכם זרים ובכלל שחקני רכש מעניינים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/11/15
  11. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    לא טענתי שרמת האהדה של מארין היא כשל מלמיליאן, אוחנה ונימני, להפך. התכוונתי שאם סמלים כאלה קיבלו קללות, אז לבטח מרין, שמאוד אהוב על-ידי הקהל שלנו, אבל לא סמל כמוהם, גורלו יהיה כגורלם.
     
  12. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    ולא התייחסתי לפן המקצועי שזה הדבר הכי חשוב. מה הניסיון שלו? מישהו יודע? שווה לקחת הימור במצבנו? לדעתי, לא.
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,084
    לדעתי החיבור שלו אליכם זה פלוס ולא מינוס ורק יכול לעזור לו להצליח אצלכם.
    אבל כמו שכתבתי וגם אתה ציינת בהודעה האחרונה, בגלל שלא ראינו מקרוב את העבודה שלו ואת הכדורגל של הקבוצה שהוא אימן החתמה שלו היא הימור שכן לא כל שחקן איכותי הוא מאמן איכותי...
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    עטר יהיה המאמן הבא של נתניה כך שהדיון לא כל-כך רלוונטי, ובכל-זאת: אני חושב שאם מארין היה מקבל את נתניה זה מעט חוסר אחריות מצד ההנהלה, היא צריכה מאמן הרבה יותר מנוסה. תשוקה, מוטיבטור, חיבור למועדון - זה לא מספיק. ברור שמארין יכול להפתיע גם אבל אסור לקחת סיכונים בסיטואציה בה היא נמצאת, אולי בעתיד. שנית, ברור שלאלישע כרגע לא דחוף לאמן ומכבי נתניה היא לא משרת חלומותיו. מצד שני, דרישות הן לא תמיד כספיות. ההיפך, אם הוא דורש חלוץ ועוד קשר למשל - זה מוכיח עד כמה הוא לא חאפר, הוא מודע למצב ורואה שהסגל בעייתי, הוא לא רוצה להעביר את הזמן על הקווים, זה לא יהיה טוב לא לנתניה ולא לו. גילי לנדאו - אחראי למכבי נתניה הכי מרגשת שאני ראיתי בתור אוהד כדורגל. תוך שבועיים היא ניצחה את שלוש הטוענות לכתר - מכבי חיפה, מכבי ת"א והפועל ת"א. געגועים לישמעאל אדו וגם ללוברסקי המחמיצן. גמאן היה פעם חתיכת בלם. זו חתיכת נוסטלגיה. חבל שאח"כ הכל התפרק. גילי לא אימן זמן רב והוא קצת חלוד, הוא יותר פילוסוף לדעתי. "שרה שרה שיר שמח".
     
  15. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    באמת קבוצה חזקה ומהנה היתה לנו באותה עונה. הרגשה שאפשר לנצח כל קבוצה ואכן כך היה. אותו ישמעאל אדו, אגב, שהיה מין תגלית, עונה אח"כ היה אחד האחראים לירידה שלנו עם החמצות מזעזעות, כאלה שאבידור נראה כמו סקורר לידו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.