מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,813
    לייקים שהתקבלו:
    14,637
    מין:
    זכר
    אם הוא כזה חסיד של סמול בול אז למה הוא היה כל כך אנטי כשדיויד התחיל לשחק את זה במכבי?

    אני חולה על גולדן סטייס, קבוצה שהיא תאווה לעיניים. אבל לא סובל את האופנה הזאת לבטל את חשיבות הסנטר רק בגלל אליפות אחת של הווריורס. כבר שכחו שהפינאליסטית באותו גמר כן הגיע לשם בזכות סנטר דומיננטי?
    ואם הדביל כבר מזכיר את הוריורס אז גם שיזכיר שיש לה הגנה מעולה, מה שלמכבי אין,ובלשון המעטה(אגב גם לבולס היתה בזמנו הגנה חייתית,על אחת כמה וכמה כשרודמן הצטרף)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/11/15
    idans10 ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ראיתי רק עכשיו את הראיון של דני פדרמן וזה היה פשוט מביך. הבחור פשוט התפתל שם ושינה גרסאות, כשעימתו אותו עם פיני. הכי אהבתי שהוא פנה לאלי סהר והישווה את המצב שלנו לבולס. "אני מוריד בפניך את הכובע אם אתה מכיר את הסנטר של שיקאגו", אמר הסתום, שככל הנראה מעולם לא שמע על ג'ואקים נואה. בקיצור מביך ואני עכשיו עוד יותר מאמין לפיני. אני פשוט מתבייש ממה שנהיה מהמועדון הזה.
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    פדרמן דיבר על הבולס של שנות ה-90׳ - לא זו הנוכחית.

    בכל מקרה, זו דוגמא מביכה בשבילו, וגם כזו שמעליבה את האינטיליגנציה של האוהדים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני לא שמעתי שום איזכור לשנות ה-90, אבל בכל אופן גם ביל קרטרייט והוראס גראנט, שאגב היו שחקנים טובים הרבה יותר מנואה, לא בדיוק שחקנים אלמוניים.
     
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    עידן, שכחת את לוק לונגלי וביל וונינגטון האגדיים, הוראס גרנט היה פאוור פורוורד...*/aaa021
    ג'וניור דיבר על הווריורס העכשוויים והבולס של ג'ורדן. דני פדרמן פשוט עומד עם הגב לקיר והוא יורה לכל הכיוונים. אני חוזר ואומר, תסתכלו על משפחת סטיינברנר ותבינו לבד שלא כל בן הוא תפוח יפה שנופל אחוק מהעץ...
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,813
    לייקים שהתקבלו:
    14,637
    מין:
    זכר
    גם אני
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    דיברתי על גבוהים של הבולס, לאו דווקא סנטרים :) ידוע שהוראס פאואר פורוורד (בטח חולה כדורסל כמוני שחרש את המשחק מחשב סלטיקס נגד לייקרס :p
    בכל אופן, ראיון מביך למדי.
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    עידן, חרשת אולי משחקי מחשב, אבל את זה אתה כנראה לא שיחקת במציאות...רק זקנים כמוני שיחקו בזה שעות*/aaa021

     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    פה הטעות שלך ;) בוודאי ששיחקתי בזה (היה אפשר לנפץ את הלוח, משחק אדיר). אתה שוכח שאני לא כזה רחוק ממך בגיל.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @Heroball אני אענה לך כאן כדי לא לחרוג מהדיון של שאר הליגה:

    1. בנוגע לאונוואקו - נכון, לא ראינו אותו מספיק זמן אבל בכל הזמן שכן ראינו, הבנאדם לא הראה מהלך אחד של שחקן כדורסל. ראיתי קצת שחקני כדורסל מקצועיים בחיים שלי, אני אקח כאן את הלונג שוט ואומר שכל קשר בין אונוואקו למשחק הוא מקרי בהחלט. רוצה קצת פחות בוטות? הוא אולי שחקן כדורסל, בטח לא בשביל מועדון כמו מכבי או כל מועדון שמכבד עצמו ביורוליג. עזוב, גם לירושלים הוא לא מתאים. על פאבראני אני אחסוך במילים.

    2. אחלה חמישייה נתת כאן. אחלה חמישייה בשביל הליגה, קצת פחות בשביל קבוצה שמכוונת לטופ 8 ומעלה. על רנדל אתה לא יכול לבנות ללא גיבוי, בטח לא כשהוא כ"כ פציע. הוא אדיר הגנתית אבל לא ממש תורם התקפית ואין לו מחליף נורמלי לעמדה שלו. אייק הוא אחלה סנטר לליגה שלנו, הרבה פחות לאירופה. אני כמובן מסייג כי טרם ראינו אותו ביורוליג, אבל גם אתה וגם אני מכירים את הנפילים שיש באירופה, קשה לי לראות אותו מסתדר כסנטר מוביל. כאחד בתפקידו של טיוס שאמור לגבות סנטר מהספסל, הוא היה מתאים הרבה יותר, בדיוק כמו מ'באקווה, שהוא אחלה שחקן - לא בתור גבוה מוביל. הוא אומנם מגן הרבה יותר טוב מאייק, אבל מאוד לוקה התקפית (פה לאייק יש יתרון עליו). אז אני מסכים שזו ככל הנראה החמישייה הטובה ביותר בקבוצה הנוכחית אבל עם כל הכבוד, במכבי לא משקיעים 15 מ' דולר בשביל לנצח את נס ציונה.

    3. אתה ככל הנראה לא עברת על ההודעות בדיון הזה, אחרת היית מבין שלאף אחד אין כאן תלונות על התקציב ואף אחד לא קיווה לקבל את קרי בפוינט ואת למרקוס אולדרידג' בצבע. למרות מה שכולם אומרים, בניית קבוצה יכולה להיות לא כזו מסובכת גם כשאתה לא חורג מהתקציב. לדעתי למכבי יש אחלה תקציב שהיא יכולה להשתמש איתו גם מבלי לחרוג. היגיון בריא: כשאתה מחתים את רוצ'סטי במיליון + וכשיש את דווין במיליון + ואין לך כלום בצבע, אתה לא הולך ושופך גם על פארמאר עוד מיליון וחצי ואז מתפלא שנשארת עם גבוהים זולים. מחדל שני: 600K זה לא סכום זול למכבי ועדיין היו שם מספיק מטומטמים להוציא את הסכום הזה על נכה כמו פאבראני שאתה בעצמך הודית שגם כשהוא בריא הוא אפס. אז איפה בדיוק ההגזמה שלנו בדרישה לבנות קבוצה מאוזנת? האם קבוצה שתכלול את רוצ'סטי, יוגב, דווין, רנדל ורדוליצה או לחילופין פארמאר, יוגב, דווין, ארצג ואייק לא יותר טובה ומגוונת ממה שיש כרגע? כשעל הספסל היה לך כגיבוי את רנדל ומבאקווה בצבע, פניני, דגן, סיל בקו האחורי (בהנחה וחסכנו את השכר של פארמאר/רוצ'סטי). קבוצה טובה ומאוזנת יותר ללא ספק. ברור שמו"מ עם שחקנים שרוצים לא תמיד צולחים, אבל כאן זה לא הנושא. כאן מדוטבר על טימטום טהור לבזבז תקציב גבוה שקבוע מראש על שלושה שחקני קו אחורי ששניים מהם חורים הגנתיים מהלכים, בעוד שלקו הקדמי נשארו פירורים לשחקני ליגה מלטזית שגם הם לא בדיוק בשיא הכושר והבריאות.
     
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,343
    לייקים שהתקבלו:
    6,813
    בוא נתחיל מזה שהדיון היה על קרייג סמית'. שהוא לא יותר טוב בכלום לא מאייק, לא מרנדל וספק אם גם משני הכושים האחרים שיש לכם בפרונטקורט. וזה מקבל משנה תוקף כשאתה עוד מדבר על הרכות ההגנתית שלכם, כשסמית' הוא אחד הסנטרים ההגנתיים היותר גרועים שנחתו בארץ בשנים האחרונות ואולי בכלל.

    לגבי ההגנה של אייק - עונה שעברה כשנטל ההגנה על הטבעת לא נפל עליו (אלא על צ'וברביץ') והוא זז למעשה ל4 הוא היה השחקן הכי יעיל בליגה וגם בהגנה היה אנדרייטד. במכבי ת"א יש בראיין רנדל בשביל זה. נכון שצריך בשבילו גיבוי כי הוא פציע, אבל גיבוי אחד (ולא 3, ובכלל אנחנו מדברים על אייק כאילו שהוא בעצמו הגיע להיות שחקן מוביל ולא שחקן משלים...) בנוסף ל2-3 ישראלים/בנדר זה לגמרי מספיק.

    אתה מדבר על טיוס כעל גיבוי ושוכח שדייויד בלאט היה מסיים איתו ועם דייויד בלו משחקים בשלבים המאוחרים של היורוליג וגם זכה איתם בטורניר. זה קו קדמי מהנמוכים שראיתי אי פעם והוא ניצח את כל המירוטיצ'ים והקאונים. אתה לא חייב להיות גבוה כדי לשמור וראדוליצה וארצג לא מבטיחים לך קבוצה יותר טובה אם אתה לא מכניס אותם לסיטואציה טובה עבורם.

    העונה עוד צעירה ואתם כרגיל קופצים מהבניין בגלל איזה 2 הפסדים רצופים. יכול להיות שהמאמן לא מתאים (בעצם זה נראה די בטוח, כי זו גם לא העונה הראשונה שלו), אבל לחרוץ את גורל הסגל הזה כאשר שנה אחר שנה אתם בנוהל עושים לפחות טופ 8 (שזה ממש לא כישלון) ולזרוק את הכל על ההנהלה שהביאה לכם 2462 תארים זה מאוד... אתם.
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הדיון אכן היה על קרייג סמית' וגלש אלינו. סמית' טוב התקפית בהרבה מעמי ותמי, אל תיתמם לי פה. הגנתית הוא מעפן? אולי, מצד שני לא ממש ראיתי את אונוואקו שומר חזק בזמן ששיחק ופאבראני...נו טוב, אתה הבנת אותי. ההשוואה לסמית' היתה לגבי השניים הללו ואני לוקח אותו כרגע על פניהם אני דיי אוף דה וויק.

    אין לי מילה רעה להגיד על ההגנה של אייק, פשוט על כך שמ'באקווה מגן טוב יותר. מצד שני, מ'באקווה מאוד מוגבל התקפית. ולגבי אייק, לקחת אוטתו כגבוה מוביל ביורוליג במפעל שהוא מעולם לא התנסה בו, זה הימור. גם טיוס היה הימור ואפילו רצו להשאיל אותו, אבל אתה שוכח שלפני טיוס היה שון ג'יימס וסופו ובעצם טיוס קיבל את ההימור כי שניהם היו פצועים. כאן אתה מהמר על אייק כשבעצם אין לך גיבוי וכנ"ל לגבי רנדל. ושוב, לא ביקשתי שלושה גיבויים אלא אחד. ושוב בפעם הרביעית, מכבי לא בונה קבוצה לליגה הישראלית. אז תשכח מהבנדרים והאלטיטים, אתה מבין שבאירופה זה לא תופס, נכון? יפה, אז נשארנו עם רנדל ואייק כ-4 ואייק ומ'באקווה כ-5 שאף אחד מהם לא יכול להוביל קבוצה ביורוליג כסנטר מוביל. מהשניים האחרים אני מתעלם כי זה עלבון לאינטליגנציה לחשוב שעוד ייצא מהם משהו.

    מעולם לא היתה לי בעיה עם סמול בול, אבל לא אמרת כלום כשהכנסת את דייויד בלו ודייויד בלאט למשוואה. האחד מהקלעים הגדולים שהיו כאן וגם חזק מספיק לשחק 4 (וגם היה אחלה שומר) והשני הוא רק אחד המאמנים הטובים בעולם, ככה שכדורסל ותרגילים ראינו מהקבוצה, גם עם השחקנים לא תמיד הכי הבריקו. אז כן, לצד הבנייה העקומה, מסיום העונה הבעתי תרעומת על העובדה שנותנים לגיא להמשיך כשהוא הראשון שהיה צריך להפטר ממנו.

    אף אחד לא קופץ משום בניין, זה בדיוק מה שקורה למכבי חיפה בכדורגל, נו, אתם. אני לא יכול לדבר בשם כולם, אני מדבר בשמי. התוצאות פחות מטרידות אותי, יותר מטריד אותי הכדוסל שכרגע לא קיים אצלנו, העובדה שהמשחקים שלנו הפכו לעינוי סיני ולכדורסל שכונתי ומה שהכי מעצבן זה ששנה אחרי שנה חוזרים בהנהלה על כל הטעויות האפשריות כשלכולנו ברור מיולי שנעשו פה טעויות ומה אתה יודע, בסוף באיזור ינואר ששוב מחליפים שחקנים ומשחררים אחרים בהוצאות מיותרות, אתה יושב ודופק את הראש ולא מבין איך לקבוצה מקצוענית כמו מכבי שיש מערך סקאוט מקצועי לכאורה, ממשיכים לעשות שטויות.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,343
    לייקים שהתקבלו:
    6,813
    לא מיתמם, פשוט אין לי מושג מי השניים האלה (אני מדבר על אמבקווה ואונוואקו. את פאבראני אני כן מכיר, זה נראה שהביאו אותו בלי באמת לעשות עליו סקאוטינג. לפעמים אם רשום לך בקורות חיים ששיחקת עונה בNBA זה מספיק כדי לקבל חוזה בקבוצה אירופית בכירה). אני גם לא ממש עוקב אחרי המשחקים שלכם למען האמת וגם אם הייתי, אנחנו בקושי חודש בתוך העונה הזאת. ריצ'רד הנדריקס, זוכר? גם הוא בהתחלה היה נראה לא קשור ורצו להיפטר ממנו. תן זמן.

    למה לא? שחקנים כמו רוביו, הזוניה ומירוטיץ' התחילו לשחק ביורוליג בגילו של בנדר בערך, השניים האחרונים אפילו בקבוצות בכירות יותר ממכבי ת"א. ובנדר נחשב כישרון בלבל הזה. קבוצת כדורסל (בכל רמה!) צריכה 8 שחקנים לרוטציה ועוד 2-3 שחקנים שייתנו 10 דקות פה ושם, ובנדר לגמרי יכול להיות אחד מהם. אם נגיד שה8 האלה הם רוצ'סטי, יוגב, פארמר, לנדסברג, דווין, רנדל, אייק ואמבקווה אז אני לא רואה פה בעיה. ישלימו אותם פניני, בנדר ועוד איזה צעיר ושלום על ישראל. זו פחות או יותר הרוטציה גם בקבוצות NBA שיש להן לו"ז בהרבה יותר תובעני (ואל תגיד לי 15 שחקנים כי 5 מהם משחקים רק אם יש גרבג' טיים, אני לא מדבר על זה).

    מעניין מה קורה ביקום המקביל שבו דייויד בלאט מפוטר אחרי ההפסד ההוא לנס ציונה והפתיחה ההיא של 1 מ3 בליגה...
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @Heroball אז אני לאורך כל הזמן דיברתי על אונוואקו (שהוא פשוט ביזיון) ופאבראני שהספיק כבר להיות משוחרר לפי הדיווחים האחרונים. מ'באקווה אחלה שחקן אם כי לטעמי אך ורק כגיבוי לסנטר בכיר יותר. הנדריקס לא דוגמא טובה כי לדעתי ניפחו אותו מעל לפרופורציות. אחלה שחקן הגנה, אבל לא סנטר שהייתי לוקח לקבוצה שלי/מתאים לקבוצות גדולות, פשוט לא מספיק טוב. אתה גם יכול לקבל דוגמא טובה יותר: אנטוני פארקר. היו כאלו שרצו לשלוח אותו בהתחלה הביתה. אבל הנדריקס ופארקר למרות הפתיחה הלא טובה, בכל זאת הראו ניצוצות של כדורסל. אני מסכים איתך שברוב המקרים לא חורצים גורלות כ"כ מהר, מצד שני, לעיתים אתה יכול לזהות ברגע הראשון עם מי יש לך עסק, בדיוק כמו עם פאבראני (ואני מהמר גם על אונוואקו). לא צריכים עוד חודש כדי לדעת שהשניים האלו פשוט לא מתאימים למכבי. ושוב, עם רנדל, אייק ומ'באקווה אין לי שום בעיה.

    רק שניישר קו - הלוואי ומכבי היה מועדון שמריץ שחקני נוער מוכשרים. אבל הוא לא והוא מעולם לא היה כזה. מקום לחוץ מדי לטוב ולרע ומעטים השחקנים הצעירים שעברו בהצלחה את טבילות האש, אם כי לא זכור לי למעט בורשטיין שחקן צעיר ממש שקיבל צ'אנסים באירופה. אני בדעה שבליגה הצעירים חייבים לשחק ויהי מה, בתקווה שבעתיד זה ישתלם גם באירופה. למכבי יש מדיניות אחרת ואין לנו מה לעשות. לכן אמרתי שזה לא תופס. לכולם ברור שבנדר שחקן פנטסטי ובמקום פחות לחוץ היה מקבל דקות משמעותיות באירופה. כאן זה לא יקרה, בטח כשלגודס החרב מונחת על הצוואר. לצערי, גם בליגה זה לא יקרה, ששם באמת המשחקים חסרי חשיבות גם ככה.

    מעניין מה היה קורה ביקום מקביל אם שארפ מחמיץ את השלשה, או דג'ורג'ביץ' מחמיץ את השלשה בפיינל פור של 1992 ואובראדוביץ לא זוכה בגביע אירופה הראשון שלו. אם ואם ואם...אבל כאן זו לא הנקודה. מאמנים גדולים מבלאט נכשלו בקבוצות שלהם, זה לא עשה אותם לפחות טובים. גם בלאט היה מאמן מצויין ואתה יכול לראות את זה לאורך הקריירה, גם לפני התארים. אצל גיא, אצל קטש, אתה פשוט לא רואה כדורסל. אני שנה וקצת רואה את מכבי של גיא ועד עכשיו אני לא מכיר את התרגילים שלהם. כל המשחק נראה כמו בידודים/יידוי שלשות. גם אפי, גם צביקה שרף וגם פיני גרשון נכשלו במכבי בקדנציות כאלו ואחרות ועדיין אתה לא יכול להגיד שאתה לא ראית טביעת אצבע של מאמן. יש היררכיה ברורה, יש משמעת, יש סדר ולרוב שחקנים דופקים חשבון למאמן. גיא הוא בחור מקסים ואני מת עליו, אבל וואלה, לא מתאים להיות מאמן בקבוצה כמו מכבי, מה לעשות? השחקנים זורקים עליו זין, הטיים אאוט'ס השקטים שלו כשהקבוצה נראית כמו הצל של עצמה יכולים לחרפן אותי. חוזר ואומר: בוא נעזוב רגע את התוצאות (למרות שבמכבי אי אפשר להפריד) ובוא נתחיל קודם לראות כדורסל מסודר ונורמלי.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    de Middenweg אוהב/ת את זה.