מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    רשימת שחקנים שעטר קידם\המציא\גילה\פרחו אצלו יותר מבכל מקום אחר במהלך השנים במכבי נתניה:

    שחקני בית שקיבלו אצל עטר את ההזדמנות - עומרי בן הרוש, אוראל דגני, אסי בן מוחא, אסי וסיהון, שניר גואטה, עומר פרץ(לא הבן של ויקי), דלה ימפולסקי, אמייה טגה, עידו לוי, חן ראובן, מתן בלסטרה, חן עזרא, פיראס מוגרבי.

    שחקני רכש ישראלים זולים ולא נוצצים שעטר הביא משום מקום ופרחו אצלו - ניר נחום, קובי דג'אני, בן בינימין, אחמד סבע, אמיר אדרי, ליאור ראובן, טל מעבי, גולן חרמון, יחיאל צגאי, תמיר כהן, גיא טוביאק, דקל קינן, חמודי בריק, והייתי שם כאן גם את אלן מסודי.

    שחקנים בולטים שעטר הביא לארץ-
    לאוניד קרופניק, קרלוס אריאס, איברהים עבדול ראזאק, פפי קימוטו(הרבה יגחכו אבל פפי קימוטו כבש 10 שערים- תביאו לי היום חלוץ זר שיתן לי 10 שערים ואני נשאר בליגה בהליכה!!!).

    רוב השמות כאן רחוקים מלהיות נוצצים... חלקם אפילו נעלמו לא הרבה זמן אחרי שערכו את הופעת הבכורה שלהם- זו הסחורה שעטר הצליח לייצר איתה קבוצה מהיציבות בליגת העל. קבוצה עם בסיס של שחקני בית, קבוצה עם נכסים שמסוגלת להכניס כסף ממכירת שחקנים ולשרוד בלי בעלים וכל זאת תוך יכולת מרשימה לנטרל את הצד המקצועי מהצד הכלכלי בצורה מוחלטת!
    גילי לנדאו שגם אני ואחרים החמיאו לו כאן על עונה נפלאה ב- 2002/2003 התרסק(הרבה באשמת אשר אלון) עונה לאחר מכן. עטר כמאמן צעיר שרק פרש לא הרבה זמן לפני כן לקח את הקבוצה ולא הצליח להציל אותה מירידה- מי שסופר לו את הירידה הזו הוא אדם נבזה וגונב דעת!
    שנה לאחר מכן כמאמן צעיר שברזומה שלו לא יותר מניסיון הנצלות כושל הוא מעלה את נתניה ליגה בגאון(מה שבירידה 9 שנים לפני כן לקח 4 שנים ארוכות!!!).

    ב- 2006/2007 עטר לקח את הקבוצה מאלי גוטמן אחרי רצף נוראי של נצחון אחד בשבעה משחקים(וגם הוא היה עלוב מאוד בקושי בקושי על הכוח החלשה)- והפיח בקבוצה רוח חיים. הוא לקח 18/24 ברצף של 8 משחקים ללא הפסד, הפסיד ל- 2 התל אביביות ויצא לעוד רצף של 21/27 ב- 9 המשחקים האחרונים של העונה בדרך למקום השני.
    עונה לאחר מכן סיים שני. ב- 2008/2009 הוחלף ע"י אלוף העולם לותר מתיאוס שבא במטרה לקחת צעד קדימה ובפועל לקח 2 אחורה.
    הפגישה הבאה של נתניה עם האקס המיתולוגי הגיע עונה לאחר מכן במחזור החמישי לקבוצה חלשה מאוד שעברה טראומה בקיץ לאחר שיאמר הודיע על עזיבה ושחרר את כל השחקנים הבכירים. קבוצה עם מאמן חסר ניסיון בדמות נתי עזריה ומועמדת בכירה לירידה, שוב עטר מפיח בקבוצה רוח חיים ומשאיר אותה בליגה בגדול הרחק ממאבקי ירידה עם שחקנים צעירים ואלמונים וזרים כמו אוקוצ'ה, זוגבו, פרנסמן, ודוד גומז.
    עוד שנתיים בחלק העליון של הטבלה כאשר בעונת 2011/2012 עונת הפריצה של מוגרבי, ועזרא, עונת השיא של אחמד סבע, יחד עם דג'אני שניווט, בן בינימין כבולדוג במרכז השדה, וניר נחום הובילו את נתניה לעונה נהדרת ואת עטר להתרסק שנה לאחר מכן במכבי חיפה.
    הפגישה הבאה בין נתניה לאקס המיתולוגי שנה לאחר מכן לנסות להציל את הקבוצה מהריסות טל בנין- עטר נכשל ולהבדיל מ 2003/2004 יש לו חלק בירידה- אבל לדעת רבים וגם בעיני- חלק קטן.

    המצב היום די דומה למצב של הקבוצה שהוא קיבל מנתי עזריה רק שהפעם זה ארבעה-חמישה מחזורים מאוחר יותר. אם עטר ידע לסדר את השורות כפי שעשה אז- נתניה תוכל לצאת לדרך חדשה.

    ואני שוב מדגיש- לאורך השנים היתה לי לא מעט ביקורת על ראובן עטר. היום אני מבין אחרי טראומות בנין, יוסי מזרחי ושלומי דורה שהביאו את הקבוצה הזו למצב מקצועי כל כך שברירי- שעטר עשה כאן עבודה מדהימה שבזמנו לא הערכתי... למה? אולי כי הייתי "אוהד נתנייתי טיפש" ששר במקהלה גדולה- "משעמם, משעמם!!!"- כשעטר נשאל לאחר אותו משחק ב- 2010 או 2011 למה הקהל שר "משעמם משעמם" הוא ענה "אני דווקא לא השתעממתי"- אז רובן, באופן אישי מבקש ממך, עידן "האוהד הנתנייתי הטיפש" אחרי 3 שנים מלאות "אקשן ודרמות"- בחיאת תן לנו קצת להשתעמם!!! רוצים להשתעמם! רוצים קצת שקט ושלווה!!!

    המון המון בהצלחה!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/11/15
  2. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    הקטע הזה שמישהו מוכר מעלה תגובה, גם אם אין לה קשר למציאות או שהיא טיפשית, ומקבל הרבה לייקים, ענק..! כמה אתה צודק.

    אם יש לו כל-כך הרבה הישגים, איך אתה מסביר את העובדה שהוא לא קונצנזוס? אני לא מדבר כמובן של 100%, אבל להערכתי, יש לו כ- 50%-60% (אם אני מנתח את קבוצת האוהדים ואני לא יודע כמה היא משפיעה על הקהל הרחב, כי בכל זאת מדובר בכמה אלפים בודדים).

    ולגבי קידום הצעירים של עטר, אז סביר להניח, שכל מאמן שיאמן קבוצה במשך תקופת זמן כל-כך ארוכה, ייזקף לזכותו קידום צעירים, בוודאי כשמדובר בקבוצה עניה שכל מטרתה היא הישרדות-אמצע טבלה. ו-70% מהשחקנים שרשמת שהוא קידם, הייתי מחלק אותם בין לא שווים כלום לשחקנים בינונים.

    לגבי שחקנים זרים - קרופניק בלם? ראזאק הונחת כאן ע"י סוכן השחקנים דדה חדד ועטר התרשם ממנו. צריך להיות באמת חסר מושג כדי לא להתרשם משחקן כזה. לא מדובר במעקב של עטר אחרי השחקן ומציאה שלו. הוא בסופו של דבר יקבל את הקרדיט על החתמתו אבל, שוב, הוא לא מהמאמנים שיושב על קלטות על גבי קלטות ומחפש שחקנים. רשימת הבלופים שהוא הביא לארץ עולה עשרות מונים על מציאה אחת.

    בסופו של דבר, זה כבר לא משנה. עטר המאמן ואנחנו כולנו מאחוריו בתקווה שישאיר אותנו בליגה. לדעתי, הוא מסוגל לעשות זאת כי יש לנו סגל שלא צריך לרדת ליגה ובשביל רק להשאיר קבוצה, עטר כנראה יספיק.
     
    Drama ו-yakov_y אוהבים את זה.
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,083
    תחשבו על זה שהייתם יכולים לקבל עכשיו איזה גיא עזורי או ניר קלינגר כמאמן והייתם יכולים להפוך באופן אוטומטי כמעט ליורדת הבטוחה.
    במקום זה קיבלתם מאמן צעיר יחסית שכבר היה בנתניה והצליח יחסית למאמנים שהגיעו אחריו ובזה הייתי מתמקד.
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    @henry1,
    בוא נלך דבר דבר-

    הוא לא קונצנזוס בגלל שהכדורגל היה חלק גדול מהזמן משעמם ולא אטרקטיבי. השאלה היא אצל איזה מאמן חוץ מכמה מחזורים אצל רוני לוי כן היה כדורגל יפה? מעבר לזה עטר לא יכול להיות קונצנזוס בגלל מה שעבר מאז שעזב. הכשלון במכבי חיפה ובעיני אפילו מטריד יותר הקבוצה המחפירה שהוא בנה בהפועל חיפה. יש גם אנשים שלא אוהבים את ההתנהלות שלו מאז שידע שהוא עובר למכבי חיפה בעונה האחרונה אצלנו. הראש שלו כבר היה לגמרי שם והוא החל לבנות לו את הקרקע בשיחות ושכנוע שחקנים ללכת איתו- בהחלט לא היה מכובד. יש אפילו מיעוט שכועס על זה שנטש למכבי חיפה(כמובן שלגמרי לא בצדק).
    הסיפור של אוהדי נתניה עם עטר הוא הרבה יותר מורכב ממה שאנשים חושבים.

    לגבי קידום צעירים- היום אנחנו קבוצה בתקציב נמוך ואני לא בדיוק רואה כאן שחקני בית צעירים בסגל. הכל עניין של גישה של מאמן. ורק שלא יצוץ כאן עכשיו מישהו ויגיד לי שהיום אין סחורה... הרי כל בר דעת, וגם אתה הזכרת את זה, מבין שהשחקנים שעטר רץ איתם כאן רחוקים מלהיות "תותחי על".
    שים לב להרכב איתו נתניה עשתה עונה מופלאה כולל נצחונות על כל המועמדות לאליפות(עם לנדאו):
    פשקו, שלח, גמאן, אילן בוארון, אורי אוזן.
    שים לב לקישור!!! גזל, זוויטי, אבי אלפסי וכפיר צוקול! בחוד שני זרים- אדו ולוברסקי.
    נתניה ניצחה את ההרכב הבא של מכבי חיפה- אוואט, בנאדו, חרזי, אג'יפור, ז'אוטאוטס, פראליה, רוסו, עידן טל, באדיר, יניב קטן, ואליניב ברדה.
    שבוע לאחר מכן ניצחנו בבלומפילד את הפועל עם וסיהון וגיא סולומון בשער.
    הרכב הפועל ת"א לאותו משחק- אלימלך, אנטבי, חליס, אלון חלפון, יעקב הילל, אבוקסיס, הולמאי, לוז, אפק, טועמה, בלילי.
    שבוע לאחר מכן מנצחים את האלופה שבדרך מכבי ת"א.
    היום אתה יוצא למשחק מול מכבי ת"א הרבה פחות מפחידה מאותה מכבי חיפה שתיארתי כאן ונותנים לך הפסד 2-0 ואתה מעדיף לא לסוע... הרי ברור שאתה הולך להתבטל היום לחלוטין.
    מאוד קל היה להגיד שוסיהון, אלפסי, זוויטי, בן מוחא, צוקול, רן קוז'וק, ותומר תייר לא מספיק טובים ולמלא את הקבוצה במושאלים ושחקני רכש בדיוק כפי שבשנים האחרונות לא חושבים שעדי נימני, דודי תירם, לירן שריקי, איתי מנצור, אביב אברהם וויקי כחלון מתאימים ומביאים להם תחליפים עלובים מבחוץ. ונכון שרוב הרשימה כאן לא היתה מרשימה(חלק לא קטן מהם נעלמו בליגות הנמוכות) אבל היא היוותה בסיס טוב לקבוצה שעם חיזוקים נקודתיים היתה קבוצה טובה. שחקני הרכש באמת שידרגו. לזרים היה ערך מוסף וכך מכבי נתניה צריכה להתנהל.
    אנחנו לא בתקופת יאמר. בתקופת יאמר הבאת לכאן שחקני רכש מהשורה הראשונה וברור שלא יהיה מקום לצעירים בינוניים- ואין שום בעיה. נכון להיום למכבי נתניה עם 15 שחקנים רכש(רובם בינוניים) ועם שני שחקני בית+טגה בתמונה להתלבש אין זכות קיום!

    בנושא הזרים אתה צריך להיות מאוד תמים כדי לחשוב שמלבד מאמנים בודדים (כמו למשל אייל לחמן שהוא פריק של כדורגל) המאמנים בארץ באמת עושים מעקב רציני אחרי זרים. נראה שלך שיוסי מזרחי הביא את קאיודה על סמך מעקב מעמיק? אני מוכן להתערב שאפילו את דודו סיארנסה שהוא ללא ספק מהזרים היותר מרשימים מבחינת הרזומה שלו שהגיעו לארץ כמעט אף מאמן בארץ לא הכיר. מאמנים עובדים עם סוכנים שמציעים להם שחקנים וככה זה עובד. אולי צופים בכמה קלטות או ביוטיוב ולא הרבה מעבר. מאמנים יותר יסודיים כמו אלי גוטמן אולי עוקבים קצת יותר. אגב, גם בהבאת לואיס מרין הקרדיט לא מגיע לאלי גוטמן עד כמה שהבנתי.
     
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ראובן עטר הוא כנראה התעלומה הכי גדולה בגזרת המאמנים בכדורגל הישראלי. לא משנה אילו תוצאות הוא משיג, קשה לדעת מה לייחס לו ומה לא. במכבי נתניה זה הכי מורכב, מין הסתם, משום שבמועדון הזה הוא העביר את מירב שנותיו כמאמן וזכה לחוות הרבה הצלחות וכשלונות, אבל אם אני מסתכל מה הוא עשה בקבוצות אחרות, אז גם שם אני מגלה שקשה מאוד לעמוד על טיבו של המתולתל.
    מכבי הרצליה: מצד אחד, נכשל שם. מצד שני,כל מאמן נכשל שם (בליגת העל) שהוא לא פרדי דוד.
    ביתר ירושלים: מצד אחד, זכה בגביע המדינה. מצד שני, אפילו לא התמודד על האליפות עם השלד שלקח אליפויות שנתיים קודם לכן.
    מכבי חיפה: מצד אחד, נכשל שם. מצד שני, כולם נכשלים שם בשנים האחרונות.
    הפועל חיפה: מצד אחד, נכשל שם. מצד שני, כולם נכשלים שם ומסתפקים בהישרדות ואולי גם הוא בסופו של דבר היה מצליח להשאיר את הקבוצה של יואב כץ בליגת העל.

    במכבי נתניה אני לא מייחס לו את הירידה הראשונה, אבל אי אפשר להגיד שאין לו חלק בירידה השנייה. הוא לקח את הקבוצה במצב שעוד היה אפשר להציל אותה וכשל, כשבמשחק האחרון, כשהוא תלוי בעצמו בלבד, הקבוצה שלו כלל לא הופיעה.

    העונה המוצלחת ביותר שלו במכבי נתניה הייתה 2010/11, כשהוא לקח חבורה של שחקנים מוכשרים ולא מוכחים והביא אותם לתודעה. קובי דג'אני, אחמד סבע, חן עזרא, פירס מוגרבי, דלה ימפולסקי, אוראל דגני ועמרי בן הרוש. הוא סיים במקום ה-6 והגיע עד חצי גמר גביע המדינה.
    העונה החלשה ביותר שלו במכבי נתניה הייתה דווקא 2011/12. נשמע מוזר, כי הוא סיים במקום 4, אבל זו הייתה עונה שבה הוא היה צריך לזכות באליפות. אם בעונה הקודמת לקח לקבוצה חצי עונה כדי למצוא את הנוסחא שמתאימה לה ורק בחצי השני של העונה היא התחילה את להיכנס לקצב, אז בעונה הזו הוא רק היה צריך לעשות התאמות בהגנה (להביא מחליף לאוראל דגני שעזב למכבי חיפה ושוער נחמד עד סביר במקום קרלוס אריאס) והוא היה לוקח אליפות בפער דו-ספרתי. במקום זה הוא הביא את ליאור ראובן, אלכס מרטינוביץ' ואחר כך את אמיר אדרי, שהפסידו לנו נקודות משחק אחרי משחק וראה איך קבוצה שהוא גילה מולה עליונות ב-3 מתוך 4 המפגשים מולה משייטת לה לאליפות קלילה.

    את השנתיים תחת דניאל יאמר קשה לי להחשיב. אלה היו שנים שהליגה הייתה חלשה מאוד וכשכל הקבוצות העשירות התרסקו, זה היה טבעי ומתבקש שמכבי נתניה, עם הקהל, המסורת והכח הכלכלי של המועדון באותם שנים תקדים את עירוני ק"ש ובני סכנין.

    יש שני יתרונות בכך שראובן עטר מגיע למכבי נתניה:
    א. הוא כבר לא חולם בירוק ומבין שאם הוא רוצה לאמן בקבוצה גדולה, הכי משתלם לו לנסות ולהחזיר את מכבי נתניה להיות כזו.
    ב. אם הוא יצליח, הוא כנראה ימצא כאן בית להרבה שנים. אם הוא יכשל, מכבי נתניה תצליח להשתחרר מהצל שלו, זה שהקהל בעיקר כובל אותה אליו.

    המטרה העונה היא להישאר בליגה. וגם לא להיות מודח בגביע המדינה נגד קבוצות שמכבי נתניה לא צריכה להיות מודחת מולן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/11/15
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הוא לקח גביע עם בית"ר ובליגה כבר לא היה גורם משמעותי בצמרת כי בעונה הזו החלו לצוף בבית"ר הצרות העתידות לבוא. למעשה בית"ר כבר היתה על האדים של הדלק של תקופת גאידמק. נכון שחלק מהסגל הוא אותו חלק שלקח אליפויות קודם אבל זה כבר ממש לא היה אותו דבר.
    למעשה יצחקי, ברוכיאן ובן שושן היחידים שעוד שמרו על כושר סביר וסחבו את בית"ר לעונה סבירה. לא סתם יצחק שום נפרד מהקבוצה ועטר החליף אותו.
     
  7. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    אני מסכים איתך שאין מקום לתת לעטר "קרדיט" על הירידה הראשונה אבל גם אתה קצת גונב דעת.
    קודם כל לא עלינו ב"גאון". עלינו אחרי סיבוב שלישי זוועתי בו התבזינו מול כל דבר שזז כולל במשחק העליה כשהפסדנו בבית לרמה"ש.
    בקשר לשחקני בית שקיבלו הזדמנות - אסי בן מוחא ווסיהון פרצו אצל גילי לנדאו ואם כבר אז נעלמו אצל עטר. עומר פרץ, חן ראובן ובלסטרה זה שחקנים חלשים שלא יצא ולא ייצא מהם כלום. אז שלומי דורה נתן הזדמנות לאביב אברהם וגרשומוב.
    על חן עזרא מדברים מאז שהיה בן 14 ובפועל ב-3 שנים אצלנו הוא נתן חצי עונה טובה.
    ליאור ראובן, מעבי וחמודי בריק אלו לא שחקנים ששוה להתעכב עליהם. עבדול ראזאק הגיע כבר בתור כוכב וכנ"ל מסודי שכבר היה סגור בהפועל באותו קיץ.
    לא רוצה לקחת מראובן את כל הקרדיט אבל לא צריך גם לתת לו אקסטרה. אחוזי הפגיעה שלו בזרים מהנמוכים שהיו פה.
    על 2006/7 אני נותן לו הרבה כבוד אבל מה עם עונה לאחר מכן? מה קורה שאין לך קבוצה שגוטמן בנה לך?
    קיץ שלהם לא הצלחנו להביא שחקן רכש אחד וזה כשהתכוננו להופעה היסטורית באירופה. סיימנו מקום שני אבל זה משקר כי היתה עונה חלשה (3-4 היו העולות החדשות) בלי חיפה ובלי התל אביביות. אי אפשר היה לקחת אליפות באותו זמן אבל זה לא שנראינו מדהים.

    לא מסכים בכלל שמתיאוס לקח אותנו 2 צעדים אחורה. כן, חד משמעית למתיאוס היתה עונה יותר קשה. בית"ר אולי נחלשו אבל הם עדיין היו, יחד עם הפועל וחיפה, עם סגל טוב פי כמה משלנו. נכון שנפלנו בישורת האחרונה אבל עד אז היינו חזק במאבק. ניצחנו את חיפה פעמיים ואת בית"ר בתחילת הסיבוב ה-3.

    אמרו פה קודם שלפחות עכשיו אם עטר ייכשל לא נשמע את השם שלו יותר. אני לא חושב. לדעתי זה יקרה רק אחרי שהוא יבנה את הקבוצה ועד אז תמיד הוא יהנה מהספק.
    בלי קשר, באמת שאין מועמדים מדהימים בחוץ ואם לעטר יש את הפלוס של לעורר קצת את הקהל אז ניחא.
     
    henry1 אוהב/ת את זה.
  8. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    עטר אמנם הצליח בנתניה בצורה מדהימה לדעתי אבל לעטר היה אז מספיק כסף בקופה וסגל טוב יותר מהיום גם אם הוא לקח את נתניה במצב רע.
    על הירידה של מכבי נתניה אין הרבה מה לשפוט אותו.
    בכ"מ מאמן שמכיר את המערכת ואני מאמין שגם הקהל שלכם יקבל אותו בצורה טובה ויתן לו שקט בהתחלה בניגוד לדורה.

    לגבי עטר/מתיאוס @עידן444
    אני אישית נהנתי לראות את נתניה יותר עם מתיאוס מתקופת עטר, לדעתי המקום הרביעי אחרי 2 עונות של מקום שני עושה לו רושם רע כי הוא היה באמת מאמן טוב וחבל למשל שהוא לא מוזכר לנבחרת למשל או לקבוצות פה כי אני מבין שמאז נתניה הוא לא ממש עשה משהו.

    אבל לא יודע להגיד מי הצליח יותר בנתניה למרות שהפעמיים מקום שני מכריעים לטובת עטר.
    מילא 07/08 שהייתה ליגה שבה כל הגדולות נכשלו, אבל ב06/07 ההישג הוא של עטר (גם גוטמן וברקוביץ' אמנם) כי היה תחרות קשה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/11/15
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    התגובה הזו מוכיחה איך הכל בסופו של דבר הוא עניין של השקפה. מי שרוצה מפרש דברים לכאן ומי שרוצה מפרש דברים לשם.
    אנחנו מדברים על אינספור עונות שונות ואתה נטפל לקבוצה ש"בנה לו גוטמן". מה טוב "בקבוצה שבנה לו גוטמן"? אגב, גוטמן לא בנה אותה אלא ברקוביץ' ובשביל להביא לכאן את שטראובר, אנסובו אחרי עונה טובה בבית"ר, פיטו אחרי עונה טובה בסכנין, בונדאה שהחליף את פיטו, שכטר שחצי ליגה רדפה אחריו, אורן זיתוני שנפצע ולא ממש עזר ודדי בן דיין זו לא בדיוק גאונות. הכסף של יאמר קנה הכל וגוטמן וברקוביץ' היו רחוקים מלפגוע בהכל או לבנות איזו קבוצה אולטימטיבית. עובדתית היא היתה קרובה יותר לתחתית מאשר לצמרת.
    גם נתי עזריה בנה לו קבוצה נהדרת?
    מי שמזלזל בעליה תוך שנה ב 2005 אין סיכוי שזוכר ואכל את החרא של הארצית באמצע שנות ה-90. עטר עלה ליגה תוך שנה וגם זכה בגביע הטוטו. וזה בכלל לא דומה לתנאים שיוסי מזרחי קיבל כאן לפני שנתיים. עטר בנה קבוצה מכלום.
    לא אמרתי שעטר גילה את כולם. עטר גם פספס לא מעט. הוא ויתר מהר מידי על גל גניש וריף מסיקה, חיפש כל הזמן להיפטר מגזל ווילנר(בגלל אבא צעקן ביציע- משפחת חסן- ראו הוזהרתם! טעות קטנה והדרך של הבן שלכם לליגות הנמוכות קצרה...), לא ספר את אביב עזריה ולמעשה טגה הוא הכשרון הבולט היחיד שעטר נתן לו את הבמה. רוב הזמן הוא העדיף לתת במה לאפורים שעובדים קשה ולכן גם הרשימה שנתתי היא מאוד מאוד אפורה- אבל נתנה עבורו הכל על המגרש. בכוונה רשמתי עוד אופציות(קידם\המציא\גילה\פרחו אצלו).
    אביב אברהם? שחקן כמו אביב אברהם כבר מזמן היה משחק אצל עטר והיינו מגלים די מהר האם המסלול שלו הוא כשל גזל או כשל איתי מנצור. איפה בדיוק הצ'אנס שהוא וגרשומוב קיבלו משלומי דורה? אף שחקן כאן מאז עטר ובנין(אצל בנין די מחוסר ברירה בגלל פציעות וזרים נפילה) לא קיבל כאן צ'אנס אמיתי כבר שנים חוץ מירין חסן וצלישר.
    איך בדיוק מתיאוס שידרג את הקבוצה של עטר? במה? כל מה שהקבוצה של עטר היתה צריכה כדי לרוץ עד הסוף זה חלוץ ומתיאוס אפילו חלוץ נורמלי אחד לא הצליח להביא. הביא לכאן סיאבונגה וזרים מפנמה שאוהד עם קשרים כאן סידר לו...
    עטר ממש לא מאמן גדול ואני לא מנסה לעשות ממנו כזה. אפשר למצוא פוסטים מאוד לוחמניים שלי בעבר נגד עטר. אם מחר מגיע לכאן בעלים רציני עטר לא יהיה האופציה המועדפת על אף אוהד. ממכבי נתניה במתכונת הנוכחית עטר הוציא יותר מכל מאמן אחר. כל ניסיון לגמד את זה חוטא לאמת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/11/15
  10. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    צודק גם ואולי בעיקר ברקוביץ', למרות השחקן הכי מרשים בתקופת יאמר הוא נטו גוטמן(לואיס).
    אתה אומר שלא חוכמה להביא את כל השחקנים המרשימים האלה כי היה את הכסף של יאמר ועדיין עונה לאחר מכן לא הבאנו אפילו חצי שחקן מרשים. לותר לפחות יכול להתגאות בפרנסמן, במי ראובן יכול?
    אין מה להשוות את נתניה של שנות ה-90 לנתניה של שנות ה-2000. כשירדנו לארצית ב-95 לא היה פה כלום וגם כמעט ירדנו עונה לאחר מכן לליגה א'. בעונה השנייה עם קבוצה של ילדים כמעט עלינו אבל אולי מזל שחירבנו את העלייה אז נגד קרית גת בבית כי אם היינו עולים זה היה נגמר רע.
    רק בעונה הרביעית באמת בנינו קבוצה לעלייה והצלחנו למרות יריבות חזקות והעובדה שרק אחת מעפילה לסיים במקום הראשון.

    כשירדנו ליגה עם עטר אולי לא הייתה לנו קבוצה כמו בעלייה הקודמת אבל עדיין היינו עם הסגל הטוב בליגה בפער ושיחקנו מול קבוצות שרק אחת מהן באמת רצתה לעלות גם. במקום ה-3 באותה עונה סיימה הפועל עכו שממש "הכרחנו" אותה להיות חלק מהמאבק.

    אביב אברהם וגרשומוב קיבלו את אותו צ'אנס שקיבלו חן ראובן ובלסטרה. לא זה רציני ולא זה.
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    על סמך מה אפשר להגיד שאביב אברהם וראול גרשומוב זה לא זה? סגלל שזרקו אותם להיות מושיעים נגד כ"ס וב"ש והם לא השפיעו על המשחק? ככה משלבים שחקנים צעירים? באיזה ביה"ס לומדים את זה? אני רוצה גם.
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אגב, @abcd - תרשה לי להחמיא לך- יש לך זיכרון מדהים!
     
  13. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    הצ'אנס לא רציני, לא השחקנים (אולי, לא יודע). כמו שבלסטרה ושות' לא שיחקו יותר מדי בשביל לתת לעטר קרדיט על קידומם (לא שאני אומר שהגיע להם הקרדיט הזה).
    אם יחכו למצב שנוביל 3-0 בשביל לשלב את גרשומוב ובוארון הם ישחקו רק בליגת ותיקים. קריירה זאת לא תכנית כבקשתך, קיבלתם צ'אנס - תוכיחו שמגיע לכם.

    בקשר לזיכרון, תודה..בעיה ידועה :)
     
  14. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    כן, באמת משהו יוצא דופן.
     
  15. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כמה דגשים לאחר המשחק מול מכבי ת"א:

    א. שני השערים של מכבי ת"א התחילו בכך שאמיה טגה איבד את טל בן חיים. בכמה עוד טעויות, חורים וכרטיסים אדומים הסיפור הזה יצטרך לעלות לנו כדי שירדו מהרעיון הזה שנקרא 'אמיה טגה מגן שמאלי'?

    ב. המשחק שלנו נראה טוב יותר כשמושיקו לוגסי נמצא על המגרש. הוא מחלץ כדורים, סוחט עבירות, מייצר שטף במשחק שלנו. הוא מוסיף לנו המון וחבל שרוב החצים מהקהל הולכים דווקא אליו. הוא הראשון שצריך לפתוח מבין כל הקשרים שלנו.

    ג. לפעמים אני מתרגז מאוד על זה שחמזה בארי לא מוסר לחברים שלו, אבל כשהוא מוסר להם אני מתרגז יותר מזה שהוא לא החליט ללכת לבד. הסיכוי שחמזה בארי יעבור 4-5 שחקנים ואז ישגיב את השוער ויגלגל לרשת גדול בהרבה מהסיכוי שיובל אבידור או טל איילה יצליחו להבקיע מול שער חשוף.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.