מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,426
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    פיני גרשון, אלון שטיין וקובלסקי, מה הסיפור שלהם ? למה פוטרו בקיץ כי עד עכשיו לא הבנתי את הסיפור איתם.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לפי הטענה של דני פדרמן, פיני פוטר כי לא עמד בתפקידים של עוזר מאמן כמו לנתח וידאו, לעזור באימונים וכו'. דני כבר אמר שלא ציפו ממנו באמת לשבת שעות על הוידאו, אבל מנגד גם לא היו מוכנים שהוא יעשה צחוק מהתפקיד כמו שחלק במכבי טענו ולזה אני דווקא מאמין להם. מצד שני, זה היה מטומטם באמת לחשוב שפיני, עם כל הפוזה והאגו באמת יגיע להיות עוזר מאמן רציני. לגבי קובלסקי, כאן מכבי טעו בגדול. הוא איש מקצוע מעולה ואחד החברים הקרובים לפיני. בראיון בפורט 5, די נפלט לדני פדרמן שקובלסקי לא במכבי כי פיטרו גם את פיני. הוא טען שרצו לתת את המושכות לרגב פנאן אבל זה בולשיט. גם בגילו אבי קובלסקי הוא איש מקצוע מעולה ולא אחד שהיה עתיד ללפרוש. לגבי שטיין, ההבנה שלי היא שגיא לא רצה אותו אלא את אבן ובוגטין (עוד בשנה שעברה) והפעם ההנהלה כן החליטה ללגכת איתו על הבחירה שלו.
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    הבעיה עם רוצ׳סטי מתחילה ונגמרת ב-adjust, אך היא מתחלקת לשניים:
    1. היכולת שלו לעשות adjust מטופ-סקורר במועדון קטן ביורוליג לבעל בית במועדון גדול עם לחץ ביורוליג. לזכותו ייאמר שהוא אולי קיבל את המושכות, אך לא ממש במעטפת איכותית. אי אפשר לזלזל את היכולות שלו לייצר לעצמו סל ברמה כ״כ גבוהה, הוא לא בטעות היה הקלע המוביל ביורוליג בעונה שעברה וזה לא משהו שמבטלים כ״כ מהר. הבעיה היא שצריך צוות מקצועי שידע לעזור לו ולהוציא ממנו את המירב בשבילו ובשביל הקבוצה. גיא גודס לא עשה את זה או את זה. לזרוק שחקן למגרש ולהגיד לו לשמור גם מאמן קט-סל יכול.

    2. היכולת שלו לעשות adjust ליד שחקן כמו פארמר, התקפית והגנתית. ככל הנראה על זה תקום ותיפול העונה הזו. כרגע אני עדיין מתקשה לראות איך הם משתפרים בצורה כ״כ דרמטית יחדיו מבחינה הגנתית, אבל אולי החוכמה היא בכלל לנסות לחפות עליהם מאחור (סמית׳-רנדל-אמבקווה/אייק נשמע מספיק מול רוב הקבוצות) מאשר לדרוש מהם לעשות משהו שהם לא עשו בכל הקריירה שלהם. התקפית הפוטנציאל שם, אבל מה שמפריע לי עם שניהם זה שהם יותר מדי אוהבים את הכדור; פארמר אולי אוהב יותר לחדור ורוצ׳סטי אוהב יותר לזרוק - אבל הכדור אצלם יותר מדי ביד - הם חייבים לשחרר אותו הרבה יותר מהר ולהפעיל את שאר החברים. על זה נמדד בעל בית אמיתי.

    בסופו של דבר, החצים עכשיו יופנו לשחקנים ונקווה שיקרה כאן אפקט חיובי, בטח אצל השחקנים המובילים ביניהם פארמר ורוצ׳סטי.

    ***

    גודס: יש הקלה. מכבי צריכה לתת למאמנים לעבוד בשקט

    גבר על, אבל פשוט מאמן לא טוב. לפחות לא למכבי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/11/15
    de Middenweg ו-idans10 אוהבים את זה.
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    היום שאחרי גודס: פבראני עשוי לחזור לסגל של מכבי

    הקרקס ממשיך. הדיווח הזה לא מפתיע כי אבי אבן היה לדעתי האיש שראה את פבראני בקיץ. מצדי שישחק, העונה האירופאית גם ככה כשלון. אם במקרה נמשיך הלאה נקבל בראש מאריות אירופה כך שאולי עדיף לנשור בשלב הזה. הקטע שבידיעה מוזכר שהברזילאי ירד במשקל ופתאום נראה יופי באימונים פשוט מצחיק אותי. עכשיו כשאבן יעמוד ביום חמישי על הקווים אנחנו לבטח נראה שחקן ציר שזז כמו איילה ועושה הגנה כמו שלא ראינו אותו מעולם עושה...*/aaarofl

    לגבי מה שאלעד כתב. את הדברים שמיוחסים לרוצ'סטי אני מקבל. בסה"כ לא כל שחקן שקולע היטב בקבוצה קטנה יהיה הצלחה בסיר לחץ כמו מכבי. שאראס לדוגמא כבר היה שחקן מצטיין בברצלונה לפני שהגיע אלינו.

    מילה לגבי היכולת ההתקפית שלנו. לי יש הרגשה שחוסר הכשרון ההתקפי של הקו הקדמי עוזר ליריבות שלנו לגמור אותנו בקלות. אז נכון שהכדור יותר מדי בידיים של רוצ'סטי ופארמר, אבל בסופו של דבר הם צריכים לעשות הכל לבד. דווין היחידי שיכול לעזור להם. מתחת לסל אין שום שחקן שיכול לעשות נק' ברצף, בטח לא בקליעה מחצי מרחק. אני משוכנע שאם למכבי היה במקום רוצ'סטי את ארצג היינו רואים התקפה הרבה יותר טובה.

    בקיצור, אני בהחלט מאמין שעם מאמן יותר רציני אנחנו נראה קבוצה יותר טובה, אבל לא בהרבה. ההנהלה בנתה קבוצה חלשה ולא מאוזנת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/11/15
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,350
    לייקים שהתקבלו:
    6,817
    איך לדעתכם יקבלו האוהדים (אלה ששרים התקווה לפני משחקים וכו') מאמן גרמני שאימן את איראן?
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בשירת "מכבי יש רק בתל אביב" :)
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    39-37 למכבי בהפסקה.
    אי אפשר לצפות שאבי אבן הגדול יעשה משהו רציני בקבוצה הבינונית הזאת. פשוט מדהים לראות את הקו הקדמי שלנו, זה פשוט לא רציני. אין לי מושג למה סמיח ארדן לא שיחק בתשעים אחוז מהזמן כי הוא עשה לבד צחוק מהקבוצה שלנו. שתי הקבוצות רעות מאד מבחוץ. בקיצור, משחק בינוני.
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    בנתיים מתחילה האורחת לפתוח פער. אני באמת נדהם לראות עד כמה הקבוצה הזאת חלשה. אין קו קדמי, קו אחורי בראשות שני שחקנים שחושבים שהם ברמה של ג'ורדן. זה פשוט מדהים לראות. ההנהלה באמת צריכה להתבייש איך הם בנו קבוצה כה חלשה.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לראשונה בחיים שלי אני מאחל לקבוצה שלי להפסיד. מכבי צריכה להפסיד את ההעפלה לטופ 16, להפסיד וואחד מכה כלכלית, כדי שאולי משהו יזוז שם לשנה הבאה. אין טעם כבר לעונה הזו, אנחנו לא נצליח להגיע בכל מקרה מעבר לטופ 16 (אם בכלל) וגם זה בלחץ גדול. גם בליגה אנחנו כבר ממש לא פייבוריטים וכמו שאמר שי, אחת הקבוצות החלשות של המועדון אם לא החלשה ביותר (ביחס לתקציב שהשקיעו לעומת שנים קודמות). בושה וחרפה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    ההתפרקות החלה. זה פשוט לא ייאמן עד כמה הקבוצה הזאת חלשה. עידן, כבר היו לנו בשנים האחרונות סנטרים עלובים, אבל ווינפרד קינג כבר מזמן נשכח. אונואקו ופביאני פשוט דחלילים.
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    זה כבר מעבר לסנטרים. ה"קבוצה" הזו זה אוסף שחקנים בינוניים ותו לא. אני מרחם רק על הוותיקים: יוגי, דווין, פניני וסיל, שצריכים לחלוק את הקבוצה עם שני אפסים אגואיסטים כמו רוצ'סטי ופארמאר וכמובן ליצנים כאנואקו ופבראני. פשוט בושה מה שנהיה מהמועדון הזה. ההנהלה הזו יכולה לפתוח קורסים על איך לקחת אימפריה ולפרק אותה. אפילו לג'יימס דולן יש עוד הרבה מה ללמוד.
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מלבד המאמן הטורקי, האדם המאושר ביקום היום הוא גיא גודס.
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    עידן, גם פניני וסיל לא שווים העונה הרבה. הראשון עדיין לא חזר מהפציעה שלו, השני עדיין לא בדיוק הרשים אותי באירופה. גם היום סיל לא תורם דבר. מבחינתי הגולם שעומד עכשיו על הקוים ישאר מאמן, וכל הסגל הזה יפסיד לנו עוד הרבה משחקים. אם ההנהלה עדיין לא הבינה שהיא כבר שנים מזייפת אז כנראה היא צריכה לסבול. והרבה. מי שמחתים את פבראני ואונאקו צריךלסבול והרבה. אגב, רוצ'סטי, אני חושב שזו לא הפתעה ששום קבוצת צמרת באירופה רדפה אחריו. הגנה הוא לא עושה, לנהל משחק הוא לא יודע.
     
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,441
    לא חושב שיש ספק שזו הקבוצה הגרועה ביותר בהיסטוריה.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
  15. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    כמו שזה נראה עכשיו אם מכבי מודחת ליורוקאפ היא לא עוברת שלב ואפילו לא את הקבוצות שירושלים משחקת מולן. יש במכבי כיום רק את דווין סמית ויוגב אוחיון שמנסים לעשות משהו.

    אבל ולמרות הכל- העונה של מכבי מתחילה עכשיו, השיטה המביכה של המפעל הזה גורמת לכך שמכבי עוד יכולים לעלות ואז בטופ 16 לכו תדעו מה יהיה.