מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אחי, דווקא היום לדעתי זה מאוד בלט שאין כאן עניין של חוסר רצון. פשוט חוסר יכולת. חד וחלק. וכשאני מסתכל על החבורת שיקום שדורה אסף כאן, כשגם עוגן כמו רומאריו נראה כמו צלישר ביום רע- באמת שאין מה להתפלא. אגב בארי שחקן שמקבל כאן לא מעט מחמאות ובאמת שיש כאן חומר גלם טוב- נכון לכרגע, ואני טוען זאת כבר כמה שבועות- הבחור הוא חלק בלתי נפרד מהבעיה שלנו בחלק הקדמי. הוא ובן ארצו מחרבים כמעט כל התקפה. הוא בהחזקת כדור מייגעת ומיותרת, ובן ארצו שבאמת מצריך סגנון משחק מאוד מסויים כדי איכשהו לבוא לידי ביטוי ורוב הזמן נראה מביך. זה שהסיכוי היחיד לנצח זה שבארי או מרגוליס(הבחור נעדר מאז המשחק מול בני יהודה) יעשה מהלך אישי מספר הכל על משחק ההתקפה האימפוטנתי שלנו. ערב עצוב מאוד.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. Bilev Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/14
    הודעות:
    305
    לייקים שהתקבלו:
    73
    מין:
    זכר
    עם כמה שאנחנו חלשים, יש לפחות 4 קבוצות שאנחנו טובים מהם. כמו שלא הסתנוורתי מזה שלא הפסדנו ולא ספגנו בגביע הטוטו, כך אני לא מתרגש גם מזה שאנחנו כרגע במקום האחרון.
    אני לא מבין למה לוגסי למשל לא משחק, ולעומתו הליצן רומאריו כן.
    היו מלא בזבוזי זמן... לא חושב ששיחקו כדורגל במחצית השניה בכלל.
     
  3. Turgi Guest

    חילוף המאמנים עושה את שלו.
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    כל מי שרואה את הקבוצה שבת אחרי שבת ידע שעם הסגל הזה שינוי מאמנים לא יכול לעזור יותר מידי. מישהו הגדיר את זה הכי טוב- כל נקודה שניקח לפני ינואר היא בגדר בונוס. האם משהו בינואר ישתנה- זה נצטרך לחכות ולראות.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    ראיתי רמת רצון שמפגינות קבוצות במשחקי גביע הטוטו או פלייאוף אמצעי. לא ככה צריכה להיראות קבוצה שעולה למשחק הכי חשוב של החיים שלה עד עכשיו, עם אלפי אוהדים ביציע.
    לא סתם האצטדיון היה הכי שקט שהוא היה אולי מאז הפתיחה שלו, לא היתה דקה אחת שראית טירוף של שחקנים שיעיר את הקהל.

    בקשר ליכולת, כל מה שאתה או מישהו אחר יגיד על כל אחד מהשחקנים בחלק הקדמי + עומר ורד אני אסכים איתו. אין לנו על מי להישען
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    כמה ביקורות היו כלפי ערן לוי על ההתנהגות, הצעקות, הקללות, אמרו שהוא מוריד את הבטחון לשחקנים, ועוד כל מיני דברים כאלה ואחרים. כמה חסר היום ערן לוי על המגרש- כמובן גם ביכולת להרים קרן, לבעוט כדור נייח, לתת פס לגול אבל גם בלהיות האיש הרע על המגרש שיעיר את החבורה הזו שגם לא מסוגלת ואם אני חושב על זה קצת יותר לעומק- אכן גם יש שחקנים שלא נראים כאילו החרב על הצוואר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    אני איתך. גם אני חשבתי שזה פשוט חוסר מזל ואפשר היה להוציא יותר, ואני עדיין חושב, שאם הקבוצה הייתה מקבלת את הביטחון שהיא צריכה בתחילת העונה עם חיבור של ניצחון אחד או שניים, זה היה נראה אחרת. אבל כרגע המצב קטסטרופה ואנחנו בדרך הבטוחה לירידת ליגה.


    הטענה היחידה שלי אל בארי, שממשחק למשחק יורד ביכולת שהוא הפגין בתחילת העונה, היא שהוא מוסר יותר מידי. באמת שאני לא מבין על איזה תקיעת משחק אתה מדבר. דקה 90, הוא עובר שני שחקנים ויכול להמשיך עד השער, אבל משום מה הוא מוסר לילד בן 17 את הכדור כי זה הדבר הנכון לעשות. טעות ענקית! גם אם הוא לא היה מצליח להמשיך עד השער, זה היה הדבר החכם לעשות. בפעמים היחידות שהוא כן מנסה, קורה שהוא לא מצליח, זה עדיין יותר ממה שכל הקבוצה גם יחד מצליחה להוציא.

    אבל עזבו שחקן כזה או אחר. נכון שהשחקנים זוועה ומשבוע לשבוע אנחנו נראים רע עוד יותר וכבר אין חשק לראות אותם, איפה הנגיעה של המאמן הכל יכול? זה שהביא אותנו לאירופה? זה שגידל דורות של שחקנים? הקוסם? זה שאירגנו קמפיין לכבודו ובעזרת עיתונאי החצר שלו, פשיכצקי, ועוד סקרים הזויים של אוהדים שכללו 100 משתתפים, הביאו אותו לכס המלכות? מה, לעזאזל, הוא תרם עם החילופים האלה אתמול? בבית מול עכו, אתה מוציא חלוץ ומכניס קשר? מול עכו?!? כמה לא התגעגעתי...

    אני באמת מנסה בכל משחק לבוא עם דף חלק בתהיות שלי לגבי יכולת האימון שלו ואני אופטימי בכל פעם מחדש ואני עדיין מקווה שהוא יביא מעט מהמזל שאיפיין את הקדנציות הקודמות שלו איתנו, אבל אני מאוד מקווה, שאחרי שנאשים את כל העולם בירידה הזאת (אם חלילה תקרה), לא נסמן "וי" אחד גדול על האוהדים שלנו שהיו אחראים גם הם להורדת הקבוצה באמצעות השפעה על מינוי מאמן בינוני ומטה. לי אין ספק שעם מאמן טוב יותר היינו משיגים יותר מנקודה בשלושת משחקי הליגה של עטר (בדיוק כפי שאלה שתמכו במאמן הזה היו משוכנעים שהוא יביא את השינוי).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/12/15
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    זה שכולם עגלות ויש תחושה שאם הוא ילך לבד יש יותר סיכוי שיקרה משהו זה לא אומר שזה שולל את מה שאני אומר. הוא מחזיק את הכדור המון, הוא מוציא מתפרצות גרוע בין היתר כי במקום לחפש את מרגוליס ואבידור הוא כל הזמן מחפש את הסנטר שברגע שמגיע אליו הכדור אפשר להתחיל לרוץ חזרה להגנה(לצורך העניין עם ערן לוי במגרש לדעתי מרגוליס ואבידור היו מופעלים הרבה יותר טוב).

    אם כבר מתמקד במהלך האחרון- גם אני הרגשתי שעדיף שבארי ילך לבד, ינסה לעבור שחקן או להתקדם ולהתקדם ולסיים בבעיטה אבל מבחינת כדורגל זה מצב קלאסי לקשר להשאיר חלוץ מול שוער. אפילו אם עומד שם עידן שריקי, עמית בן שושן או רן רול שלא נדבר על קאיודה או אחמד סבע- אתה לא רק מצפה ממנו למסור- אתה חונק אותו אם הוא לא מוסר. זה שעטר באופן כל כך אופייני הלך לנוער ומה שהוא מצא לנכון לשלוף משם זה חוטב עצים בן שכבר בגיל 17 נראה כמו מתאגרף זה בכלל לא מפתיע. זה טוב ויפה לשים אותו נגד חיפה שיסגור את האגף ואפילו נחמד להכניס אותו בגביע הטוטו- אבל בלחץ כזה גדול זה השחקן שאתה מכניס להכריע את המשחק??? שלא נדבר על החילוץ הכל כך מאוחר של סיסאיי שאם במחצית הראשונה עוד נראה היה כמו שחקן כדורגל- במחצית השניה זה היה פשוט מביך. אגב, אני לא יודע מי שם לב- בכל כדור קרן- הבחור באופן קבוע נתפס ברחבה ב- 2 ידיים. אם השופטים בארץ לא היו אפסים- לפחות הוא היה מביא תועלת בסחיטת פנדלים. מעבר לזה רוב הזמן הוא פשוט מפריע.
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אגב, כפי שאמרת רוב האוהדים לא היו בעד עטר. זה נטו מה שהתקשורת גרמה לכולם לחשוב וגם את זה אמרת.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    עידן, לא רשמתי שהרוב לא רצו אותו. דווקא רשמתי לפני מינויו שיש רוב קטן בעדו, אבל אלה שהיו בעדו היו כל כך דומיננטים והציפו את עמוד האוהדים כאילו מדובר במוריניו. ביחד עם העיתונאי הקטן שלו, שממשיך להגן עליו בכל סיקור, זה הביא למינוי מחודש.

    כאן, ובניגוד לעליהום על אוסידון בבניית הקבוצה (איפה דורה בסיפור?) , היא הביקורת היחידה שלי על אוסידון. הוא לא היה צריך להיות מושפע ללחצים הזויים, אלא להביא מאמן ראוי יותר. גם היה נראה שזאת ההעדפה שלו, אבל כדי להשקיט את האוהדים שלא יבואו בטענות אח"כ, הוא זרם עם עטר.

    לגבי בארי, הוא מנסה לשחק לעומק וגם לרוחב, הוא כן מחפש גם את מרגוליס (פשוט חושך) ונכון, הוא גם לפעמים מוסר לקשר שלידו. בינתיים, אתמול ראיתי בישול נהדר שלו לאבידור, איום על השער בבעיטה שחלפה ליד הקורה, וכאמור, המצב בדקה האחרונה שנבע אך ורק מיכולת אישית. לא הוא הבעיה שלי, למרות שגם אני ,לפעמים, מתאכזב מהיכולת ביחס לתחילת העונה. במצב שהקבוצה נמצאת זה טבעי ותאמין לי, שגם ערן לוי, עם כל הגעגוע אליו היה חוטף ביקורות וקללות אם הוא היה נמצא עכשיו כשהקבוצה ניראת כפי שהיא ניראת. שוב היו רושמים שהוא תוקע את המשחק ושחקנים לא באים לידי ביטוי לידו וכו'...
     
  11. Drama Guest

  12. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    לא רואה הבדל משמעותי בינו לבין שמעון הרוש או כל שחקן אחר בתפקיד שלו כלומר, הייתי ממשיך איתו ונותן לו את הזמן. עושה עבודה סולידית טובה, לא תומך בהתקפה (אולי בהוראת מאמן), אבל נראה כשחקן יציב. צריך לתת לו עוד זמן לפני ששופטים אותו.
     
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לדעתי עוד אילתור. שיחק מגן שמאלי עם רגל ימין ולא עבר פעם אחת את החצי(חוץ מלהוציא חוץ- יש לו הוצאות ארוכות- עטר מת על זה). עוד אחד מהביזיונות של שלומי דורה- לבנות סגל עם מגן שמאלי אחד שהוא שמעון הרוש שכמו ווילשר בארסנל- אתה יודע שהוא יותר פצוע מבריא.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    משחק טעון ואפילו מועד לפורענות בנתניה בשבת ואת מי שולחים לנו? שלומי בן אברהם...
    מישהו שמע עליו?
    זה הזמן להפוך אותנו לשפני ניסיונות או שבאיגוד השופטים כבר התחילו להתייחס אלינו כקבוצת ליגה לאומית?
     
  15. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,427
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    במשחק נגד עכו ראיתי את מרגוליס על המגרש והבנתי עד כמה הסגל שלנו חלש, מרגוליס זה השם השני שאני שם בהרכב בחלק הקדמי אחרי חמזה כמובן, אין לנו שחקן שקרוב להוציא אותו מההרכב ומרגוליס נראה מאוד רע ומידי פעם נותן הברקות והוא אפילו לא שחקן שלנו, עזבו, הבנאדם לא היה ב-22 הראשונים של מכבי ת״א בעונה שעברה, הוא לא נכנס להרכב שלנו בעונה שעברה, תבינו עד כמה אנחנו חלשים.

    3 משחקים, נקודה ושער אחד לזכותנו בעידן ראובן עטר, קשה להאשים אותו בזה וגם בעובדה שמשחק אצלנו שחקן עם רגל ימינת כמגן שמאלי אני לא מאשים אותו אבל בחייאת, סיסאי ואביגדור בהרכב??? ולא פעם אחת שהם בהרכב, שערורייה, חמזה בארי זה לרחם עליו שאין לו עם מי לשחק ולא מספיק עטר עוד שם אותו מאחור כחלק משלישיית הקישור, רומיאו פירס זה ביזיון לדעתי אבל אם כל כל הרבה אנשים תופסים ממנו אז כנראה שאני לא רואה משהו אבל מבחינתי אפשר לוותר עליו בינואר, סמילאניץ׳ ולוגסי טובים ממנו בעיני.

    מצבנו קשה, ניקוי אוורות דחוף בינואר כי בלי זה אין לנו מה לעשות, נתפלל שנשיג כמה שיותר נקודות עד ינואר.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.