הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    @Heroball,

    בהתחשב בזה שאני דווקא התרגלתי לראות שאתה מדבר לעניין...

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/bf/4e/6e/bf4e6efe8fe79bf62cd97ffcb7dfae92.Xxx
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  2. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    @idans10


    מסתבר שאבא של גל בק התרגש מאוד מהמחאה וחושב שהיא הייתה בסדר.
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מוזר, כי היום שמעתי אותו שהוא יודע שחלק מהקהל עשה שימוש ציני במוות של הבן שלו...בכל מקרה שיהיה לו לבריאות ואני באמת מקווה שהתיק הזה ייבדק לעומק.
     
  4. זכאי Member

    הצטרף ב:
    ‏6/6/11
    הודעות:
    717
    לייקים שהתקבלו:
    8
    לא שמעת את זה, קראת את זה בכותרת מסולפת בואללה (תקשורת אדומה עלאק), שלקח חצי משפט שעודד בק אמר בכח אחרי ששאלו אותו והעיתונאי עשה ממנו כותרת של הכתבה כשברוב הראיון המצולם (תסתכל על הראיון לפני שאתה מלכלך סתם) עודד בק מביע תמיכה במחאה ואומר שהוא התרגש ממנה.
    ואם האיש האציל הזה התרגש מהמחאה זה היה שווה הכל. או שאנשים טובים כמוכם הייתם מעדיפים שהוא לא היה מתרגש?
    מעבר לזה, לא רלוונטי למה האוהדים מחאו. אם היום נושא גל בק שוב עלה לכותרות, שוב מדברים עליו, ושוב היתה עליו כתבה במבט, אז המחאה השיגה את מטרתה וממשיכים לחתור עד שנדע את האמת.
     
  5. זכאי Member

    הצטרף ב:
    ‏6/6/11
    הודעות:
    717
    לייקים שהתקבלו:
    8
    אגב, יציע שלם של אוהדי מכבי שר אתמול ״טועמה מחבל״. יש לי סרטון מתועד. אל תספרו לי על קומץ צהוב זה היה כמעט כל היציע. אתם לא יכולים לנגח רק צד אחד כל הזמן (אגב, לשמחתי באמת שירי השואה מתמעטים מאוד ולרוב מושתקים על ידי בוז. בנוגע לקודים סודיים כמו האותיות בשלט הגדול - שבאמת ילכו לעזאזל החארות שהדגישו את האותיות האלה אבל מה אתם רוצים שיעשו האוהדים האחרים שרובם המוחלט בכלל לא יודע מה זה הקוד המטופש והנבזי הזה?)
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    זה האמ-אמא של השימוש הציני. וכמו שהפועל ת"א היה כנה לענות על השאלה, בוא נראה אותך: האם נושא גל בק היה עולה על סדר היום בדרייב אין אם שמו של שמעון מזרחי לא היה קשור לפרשה?

    תודה



    צבועים
     
  7. זכאי Member

    הצטרף ב:
    ‏6/6/11
    הודעות:
    717
    לייקים שהתקבלו:
    8
    נו מה, בוודאי שהוא לא היה עולה מכיוון שאז כנראה שלעורך הדין לא היה קשר לכדורסל! אבל מה אתה מצפה, שבגלל שאם זה היה עורך דין אחר לא היינו מפגינים בדרבי אז לא נפגין בדרבי? באמת שאני לא מבין אותך. מעבר לזה, לא ברור לך שאם בן אדם ששנים מנסה לחנך אותך מול כל העולם נתפס במערומיו באולפן החדשות הראשי, אתה תזכיר לו את זה?

    אגב, מכיר את המונח ״משלא לשמה יצא לשמה״?
    בקיצור, אז נושא גל בק שוב בכותרות, אתמול במבט שוב הציגו חלקים מהתחקיר, וזה בדיוק מה שהמחאה ומה שמשפחת בק רצתה שיקרה.
    וכמו שאמרתי, אם המלאה הצליחה לרגש את עודד בק, בשבילי זה שווה הכל. לא תסכים איתי גם על זה? הכבוד של הוד מעלתו מזרחי יותר חשוב חשוב מאשר התרגשות של עודד בק?
     
    חייל שוקולד אוהב/ת את זה.
  8. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,331
    לייקים שהתקבלו:
    4,549
    לא מבין מה אתם מתעסקים בקקה? רק ירושלים */aaa025.

    עידן, גם אם הפועל צבועים(כנראה שהרוב אבל לא פוסל חלק שבאמת שבאו קודם כל למען בק) התוצאה שווה את זה. הסיפור עלה לתקשורת מחדש וכמו כולם אני מקווה שהצדק יצא לאור.

    זכאי , אל תדאג כולם יודעים שגם הקהל של מכבי לא היה תמים.

    ----

    אגב חמישיות פשוט מצוינת העונה, ארז ופיני שאני ממש אוהב ומעריך וגור משלימים אחלה פאנל.

    אגב 2, אמסלם מעצבן אותי. הוא בא מאהבה באמת אבל הוא מדבר יותר מידי.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  9. זכאי Member

    הצטרף ב:
    ‏6/6/11
    הודעות:
    717
    לייקים שהתקבלו:
    8
    אגב שימוש ציני,
    אם כבר, אתם עושים שימוש ציני בשימוש הציני,
    ומשתמשים במחאת אוהדי הפועל בדרבי כדי לנגח אותם על זה שזה כיביכול ציני, תוך התעלמות מוחלטת מזה שכמו שאמר רומא, המחאה השיגה את מבוקשה, העלתה את הנושא לכותרות, נתנה למשפחה חשיפה תקשורתית וכו
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שטויות במיץ ואתה יודע את זה. הנושא נפתח מחדש הרבה לפני שמישהו מכם צייץ לגבי זה. הייתי עוד איכשהו מבין אם הייתם מפגינים ואז בעקבות זה הוא היה נפתח. פשוט איך שהוא נפתח ושמעתם ששמעון קשור "פתאום נזכרתם" שמאוד אכפת לכם מהנער המסכן ז"ל ולא חלילה בגלל ששמעון קשור לזה. תמשיכו להאמין לעצמכם, אתם טובים בזה. מעבר לכדורסל, הנושא הזה חייב להבדק לעומקו כדי שאם אכן היתה כאן רשלנות שגרמה למות הנער, כל מי שקשור לזה ייענש, כולל מר מזרחי אם אכן היתה לו מעורבות. רק מה, אתם הרי ידועים כבוגרי המכללה למשפט וכבר דנתם בתיק והבאתם ראיות, לכן גם הפגנתם מול מזרחי על "מערומיו" למרות שעדיין לא החל הדיון וכלל לא ברור האם היתה כאן שחיתות והאם הלקוחה שלו אכן האשמה.

    אני את דבריי סיימתי בנושא כי מפוסט שלארז שלא רצינו לגעת בדבר שלא קשור כלל לכדורסל, סיימנו כבר שלושה עמודים עליו. לא מתכוונן לשכנע כאן אף אחד, פשוט יש לי בעיה עם צביעות.
     
  11. זכאי Member

    הצטרף ב:
    ‏6/6/11
    הודעות:
    717
    לייקים שהתקבלו:
    8
    גם לי יש בעיה חמורה עם צביעות (אפשר לחשוב שאם זה היה למשל אורי אלון והיינו מפגינים נגדו היית קופץ להגן עליו) ולכן אסיים גם כן.
    העיקר שעשינו לעודד בק טוב על הלב. זה הכי חשוב וגם אתה תסכים
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא שייך לאורי אלון. בכללי אני נגד הפגנות שלא קשורות לספורט בתוך מגרש הספורט, בין אם זה פלילי, פוליטי או וואטאבר. אני מבין את החשיפה שמשחק ספורט מקבל ולכן כולם רוצים את הבמה הזו, אני אישית לא סובל את זה. אגב, עשו את זה גם אוהדי מכבי ביד אליהו מאחורי הספסל של מכבי במשחק מול אילת. גם את זה לא אהבתי. אין לזה מקום במגרש הכדורסל, שישאירו את זה לטיפול הגורמים המתאימים.

    ולגבי משפחת בק, את זה כבר אמרתי מתחילה. זה כבר מעבר לספורט ותמיד כואב הלב על נער שנהרג. מקווה שימצו את התיק לתומו ושהמשפחה הזו לא תדע עוד צער.
     
  13. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,262
    לייקים שהתקבלו:
    5,453
    הדבר הכי מגוכח בכל הפוסטים שלך זה המחשבה ההזויה שאתם אלה שהעלתם את הפרשה לכותרות. אין אחד במדינה שלא שמע עליה עוד לפני הדרבי (בגלל איילה חסון, אלה אם כן היא לטענתך חלק משער 5...) והיי, מה תגיד על זה ?(תגלגל קצת למטה)
    ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 69:96 את הפועל אילת - וואלה! ספורט
    וגם במשחק נגד באמברג. אתם ממש לא רואים שום דבר חוץ מאשר את עצמכם. כן, אתם העלתם וחשפתם את הפרשה על סדר היום. לא רכבתם על הגל שכבר מזמן התחיל (גם ברשתות החברתיות וגם בתקשורת הכתובה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/12/15
    orimor2212 ו-idans10 אוהבים את זה.
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,262
    לייקים שהתקבלו:
    5,453
    ומשהו אחרון לגבי הפרשה - שכבר החליטו בהפועל ששמעון לא רק אשם, אלה בטח חילק סוכריות אחרי התאונה, בוא נצמד לעובדות:

    שמעון מזרחי ייצג את הדורסת כמו באלפי תיקים אחרים שהוא ייצג נאשמים.חלק עצום מהתיקים שהוא ייצג לא הגיעו לכתב אישום ונסגרו. התיק הזה היה חלק מהם. רות דוד, מושחתת שכבר הוכחה כמושחתת, סגרה את התיק ומשם גם התפוצצה הפרשה (אחרי התפיסה שלה). העובדה שהמשפחה של הדורסת מיוחסת ובעלת קשרים ענפים (חלק עם גורמים בפרקליטות, בינהים גם רות דוד) מעלה חשדות גדולות לגבי טיוח. ועדיין, א. בכל הפרשה של רות דוד ולא מעט התיקים שסגרה וניהלה, לא נמצא שום קשר עם שמעון מזרחי שחורג מגבולות המפגשים הבלתי נמנעים בינהם כעורך דין של נאשמים אל מול רות דוד מהפרקליטות.

    יש אלף אופציות. יש אופציה שהמשפחה דאגה ביחד עם רות דוד והגורמים שלה במשטרה להעלים ראיות ולגרום לכך שהפרקליטות תסגור את התיק. יש גם סיכוי ששמעון הפעיל את הקשרים שלו כדי שתיק יסגר, ויש גם סיכוי שהמשטרה פישלה פה בגדול. הכל יכול להיות בפרשה כל כך סבוכה שמעורבים בה כל כך הרבה גורמים - חלק קשורים, חלק לא. אמר בפירוש אבא של גל בק שיש פה הרבה מאוד גורמים שהם לא בטוחים מי קשור ומי לא. בטוח גם שיש אנשים שאין להם שום קשר לעניין. יכול להיות ששמעון בינהים, יכול להיות גם שלא.

    אבל אין כמו לראות משפט שדה שבו קודם כל אדם אשם ורק אחרי זה שופטים אותו.

    * ואני אתן את ה-2 שקל שלי. אם שמעון מזרחי היה מושחת שאחראי ביחד עם רות דוד מהפקליטות לסגירה של מאות תיקי תעבורה, השם שלו היה קופץ דקה אחרי מעצרה. וכשזה לא קורה, אני מתקשה לראות איך העורך דין הכי מצליח בארץ בנושא תעבורה שם מוניטין של 60 שנה על הכף ופועל במזיד כדי לסגור את התיק הספציפי הזה, בגלל שהמשפחה של הדורסת מיוחסת (מעבר לזה שאנחנו יודעים שיש לה קשרים, לא מדובר בילדה של שמעון או באנשים הכי קרובים אליו שהוא אשכרה יסכן את כל חייו בשבילהם).

    הסיפור הזה יותר מדי מורכב בשביל שאוהדי הפועל יחליטו שמישהו פה אשם וצריך לעלות לגרדום. ושלא יהיה ספק, אם למרות הכל שמעון היה קשור לטיוח הזה הוא צריך לשבת בכלא. אין שאלה בכלל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/12/15
    orimor2212, Milanista ו-idans10 אוהבים את זה.
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כמו רוב הדברים שנאמרים על שמעון בתקשורת שלנו וגם ע"י אוהדים אחרים שמונעים מהשנאה למכבי, קודם זורקים שטויות לאוויר ואח"כ אפילו לא מנסים להוכיח. כן שמעון אינו טלית שכולה תכלת. ועדיין, לפחות במישור הספורטיבי, זרקו עליו כל כך הרבה רפש מבלי לנסות להוכיח, בניגוד אגב לאנשים נקיי כפיים שכלל לא סרחו כמו מנבר (סוחר נשק), דני קליין (זייף דרכונים), ג'ף רוזן (חתם על חוזים כפולים) ושאול אייזנברג (מאיפה אני בכלל מתחיל) ששם ישנן הוכחות סגורות עם פלומבה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.