הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני האחרון שמספמט את בן כספית, אבל זה טור פשוט מעולה ונכון שלו על המצב אליו נקלעה הפועל ת"א. ויש מלא אוהדים שחושבים כמוהו. הבעיה היא אחרת. הבעיה היא אוהדים שטומנים את הראש בחול, או כאלו שיש מתקיפים ב"אבל גם אוהדי מכבי/בית"ר מתפרעים" ולא מבינים שאותם אוהדי הפועל העלו את השנאה בין המועדונים למדרגה חדשה ומאוד מסוכנת. חארות יש בכל הקבוצות, אצל הפועל זה שכיח מדי ומסוכן מדי. וכמו שכתבתי אלף פעם, הבעיה שלי היא לא עם קבוצה כמו הפועל או אהדי הפועל, שברובם באמת אוהדים טובים. יש לי בעיה עם כך שלא עושים עם החוליגנים כלום ולא מבינים שבראש ובראשונה אותם אוהדים טובים וגם המועדון הם הסובלים העיקריים. מספיק לעצום עיניים, מספיק להאשים את כל העולם ואחותו. תעקרו כבר את החרא הזה מתוככם ותאמינו לי שהמצב כאן יהיה הרבה יותר נעים לכולנו.
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,408
    לייקים שהתקבלו:
    6,852
    תכין דף ועט

    קודם כל והכי חמור, על זה:
    - nrg - ... "

    למה זה חמור? כי כספי ציבור שמגיעים מכלל האוכלוסייה (ובהם אנשים שהזקפה הלאומית בימי חמישי היא לא סלע קיומם) מימנו את הפיכתה של קבוצה ספציפית בארץ לאימפריה כלכלית שלא ניתן להתחרות איתה.

    השפעה על שופטים:
    מופע המחצית של שמעון מזרחי - וואלה! ספורט (ראה וידאו כהוכחה, כאילו שצריך אותה)

    למה זה חמור? אני מקווה שאני לא צריך להסביר למה. אין עוד יו"ר/מנהל/נשיא שכתובת המגורים השנייה שלו הייתה מאז ומתמיד על הפרקט, בקרבת אנשי המזכירות, ובזמן משחקים של קבוצתו.

    פנייה לשחקנים תחת חוזה:
    גיא פניני הושעה מהפועל ירושלים

    למה זה חמור? מקווה שגם את זה אני לא צריך להסביר, ובמקרה הזה החטא הוא כפול כי בנוסף לעבירה על התקנון של האיגוד נרשמה הפארסה המביכה ביותר בתולדות הכדורסל הישראלי כשהוחלט שפניני לא יהיה רשאי לשחק עד תום החוזה שלו בקבוצה שבה הוא חתום(!) ונשלח ל"תקופת הצטננות" בז'לז'ניק (לא תמצא אף תקדים לדבר כזה בשום מקום אחר). מה שמבטא היטב את -

    ניגוד אינטרסים:
    אושר מינויו של שמעון מזרחי לממלא מקום יו"ר איגוד הכדורסל - וואלה! ספורט

    למה זה חמור? כי אחרי כל האירועים הנ"ל אפשר לקבוע די בביטחון ששמעון מזרחי דואג רק לאינטרסים של קבוצה אחת. באיזה עולם זה לגיטימי שאדם כזה יכהן בתפקיד (אפילו זמני) שבמסגרתו אמור המכהן בו לדאוג לאינטרסים של כלל הקבוצות? מסתבר שבעולם שנקרא הכדורסל הישראלי.

    מדובר כמובן רק בקצה הקרחון ובמקרים שקשורים רק להרס הכדורסל ולא לתפקידו כעו"ד (אני לא אדם תמים וברור לי שאין דבר כזה עו"ד נקי כפיים שמעולם לא ייצג עבריין). אפשר להוסיף גם מקרים של התנהגות לא ספורטיבית ולא ראויה (ארואסטי-לארגי, פניני-ג'קסון, ניסיון הטיוח לפרשת פניני-שולדבראנד וכו') אבל לא עליהם הדיון.

    עכשיו תשמע, גם אתה @idans10. ברור לי שאת אוהדי מכבי ת"א כל זה לא מעניין כי המטרה (בקטן - ניצחון; בגדול - מיתוג הקבוצה שלהם ברחבי היבשת) מקדשת את האמצעים (הנ"ל). אני אפילו לא כועס עליכם בעניין הזה. אבל תעשו לי רק טובה קטנה ואל תנסו לשלול את הלגיטימציה של שאר האוהדים לשנוא את האיש הזה על סמך כל המקרים הנ"ל. זה באמת המעט שנשאר לנו מהכדורסל, וזה הכי לגיטימי שיש.
     
    Roma ו-Hapoel_Tel_Aviv אוהבים את זה.
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    חס וחלילה, זכותך להביע את דעתך.

    זה גם נחמד כל המקרים שהבאת לעיל. שום דבר מהם לא גרם להרס הכדורסל שהיה הרוס הרבה לפני בגלל.... נכון, התנהלות מזוויעה של שאר הקבוצות. האם אתה יודע שבשנוץ ה-50 וה-60 המועדון העשיר בארץ היה הפועל ת"א? האם אתה יודע שהם היו שודדים את הכספים הציבוריים של ההסתדרות? ועד שהם כבר שדדו, לא הצליחו לעשות עם זה כלום. מי מנע מהם? שמעון? שמעון נכנס ב-1969 לתפקיד. אבל לא, למה שתדע. דואגים תמיד לפטם אותך ב"שמעון אשם". סבבה, אז שמעון אשם. כמו ששמעון אשם עם הפיצה, למרות שצ'ורה היה היחיד שהופיע לגמר, למרות ששנה אח"כ כלל לא חתם במכבי. כמו ששמעון שילם לבכר על הגמר ב-2007, למרות שהפועל ירושלים היתה לוקחת אליפות אם היתה לוקחת את הריבאונד האחרון במשחק. אבל שמעון אשם. אני יכול להמשיך ככה עד מחר, אבל אין לי כוונה או רצון לשכנע אותך או מישהו אחר. זכותכם לחשוב מה שתרצו, כמובן שהוכחות נורמליות לא נראה מכם. (ולא, להביא את שמעון צועק על המזכירות זו לא הוכחה שבגלל הצעקות שלו מכבי מנצחת אליפויות). מה שלא הצלחתי להבין, זה אם השופטים בארץ משוחדים ואחראים ל-50% מההצלחה שלנו כאן, איך לעזאזל הצלחנו לשחד גם את האנטישמים האירופאים הללו?? בינתיים יש הוכחות חותכות על בעלי קבוצות אחרות שסרחו, בעוד שעל שמעון אין שום דבר. אבל כמו שחזרתי על עצמי כבר 200 פעם, כלום לא ימנע מכם להאמין לעצמכם.
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,408
    לייקים שהתקבלו:
    6,852
    מה שאתה כותב כאן זה בערך כמו לכתוב "איזו אחריות יש לביבי במצב הבטחוני? האחריות היא על ראשי הציונות במאה ה19, הם החליטו להקים את מדינת ישראל דווקא כאן".
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    זה ממש לא אותו דבר. אתה מאשים את שמעון בהרס הכדורסל בישראל כשבפועל לא הוא המחליט העיקרי על איך ששאר הקבוצות יתנהלו. אם יחליטו היום לבוא עוד 4 אורי אלון לקבוצות אחרות ולשים את מה שאורי אלון שם, אלא אם מזרחי ימנע בגופו את כניסתם, אני לא רואה איפה הוא בדיוק הפריע למישהו שתהיה כאן תחרות הוגנת. כולנו מכירים את סיפורי ההפחדה והשופטים, רק שאף אחד לא טורח להביא הוכחות. דני קליין אמר אחרי אותו גמר ב-2007 שיש לו קלטת והוכחה שהשופטים היו מוטים ושהוא ישמיע אותה בקרוב. נחש מה? אנחנו כולנו עדיין מצפים בשקיקה לשמוע אותה...
     
  6. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    @idans10
    : " " - ' -

    רציתי לשאול אותך לגבי המחאה בשבוע שעבר ביד אליהו. האם אתה מכיר את האנשים שהניפו את התמונות של גל? האם הם חברים של גל?
    כן, היו חברים של גל.

    הם הוצאו מהאולם?
    כן, הוא הורה להוציא אותם.

    אתה רואה את המחאה שהיתה שלשום כהמשך לכך?
    בגדול, אני רואה את זה כמשהו חיובי. אני חושב שיש מקום להביע את המחאה הזו במשחקים נגד מכבי תל אביב, אבל באותה נשימה אני אומר שהמחאה לא צריכה לגנוב את ההצגה ולא להפוך לסיפור המשחק. שלא תבין אותי לא נכון, אני מאוד מודה לאוהדי הפועל תל אביב.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא הבנתי למה תייגת אותי ולא הבנתי מה זה קשור למה שאמרתי. אני אמרתי שהוא לא הודה לאוהדים? אני אמרתי שאילולא שמעון קשור לפרשה, גל בק היה מעניין לאוהדים שלכם את הביצה השמאלית. ועובדה שגם הסכמת איתי.
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,408
    לייקים שהתקבלו:
    6,852
    אם היום יבואו עוד 4 אורי אלון הם יברחו מפה מהר מאוד. גם אלון עצמו עוד יברח, תן לו זמן. נראה כמה זמן יעבור עד שהוא יבין שאין לו באמת סיכוי להיכנס ליורוליג.

    יודע מה? אין לי הוכחות. מה שיש לי זה שכל בקודקוד. מביאים לך פה מגילה שלמה על מעללים של בן אדם שמוכיחים כמה כוח וקשרים יש לו וכמה מפחדים ממנו. אתה רואה אותו מסתובב באזור המזכירות בזמן משחקים, מקום שאין לו מה לחפש בו. בכל ראיון, בכל פעולה אתה רואה שלבן אדם יש מטרה אחת והיא לנצח, כמה שיותר ובהפרש כמה שיותר גבוה ולא משנה באיזו דרך - אם זה פניני והפרובוקציות או לנער ממנו כל מי שעומד בדרכו בדרך למזכירות. זכותך לדרוש הוכחות, זו גם הסיבה שהוא לא יושב בכלא היום, כי אין. אבל זכותי לעשות גם 1+1 ולהגיע למסקנה שיוצא 2 וכשנערמים כל כך הרבה חשדות וכל כך הרבה סיפורים תמוהים שקשורים גם לאיגוד ששמעון חבר בכיר בו (איך היית מרגיש אם צסק"א פונה לשחקן שלכם תחת חוזה ואז מחליט מישהו בפיבא, שהוא במקרה גם חבר הנהלה של הקבוצה הרוסית שהחוזה שלכם איתו בטל?) אז כנראה שהוא לא מאמה תרזה ולא דמות שאתה מעניק לה פרס ישראל.
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אבל ליאור, אתה כל הזמן מערבב בשר וחלב. מה הקשר בין מה שאתה מציג לבין הסיבות שאתה מתעב אותו? אני לא חושב שמגיע לו פרס ישראל, מעולם לא אמרתי שהוא מאמא תרזה ואני לא מסכים איתו למיתוג מכבי ת"א כמועדון של המדינה. עד כאן אני ואתה מסכימים? הבעיה שלי זה על כל השמועות שמסתובבות סביבו (בדיוק כמו עם התאונה) שאולי הן נכונות ואולי לא. רק שלשונאים שלו לא לקח זמן עד שצלבו אותו ותלו את כל ההצלחה של המועדון בעזרה ובשחיתות של שמעון מבלי שהוכיחו זאת. דווקא אתה אוהד קבוצה שהבעלים שלה סופר מושחת ואפילו הורדה ליגה בעקבות זאת. אז מה? מכבי מרמים 50 שנה ואף אחד לא עלה על זה? מכבי אשמים שהיורוליכג רוצים אותה? מכבי אשמים שערוץ אחד בא עם כספי ציבור בשנות ה-70 ושילם הון לדבר היחיד שהיה מה לראות בזמנו? זו הבעיה שלי. שאתה מתעל את הכעס שלך למקום הלא נכון כי על זה גדלת. למה לא חינכו אותך לשנוא את הפועל ת"א שגנבו כספי ציבור של ההסתדרות? מכבי מקבלים כבוד מהשופטים, אני לא עיוור. מצד שני, מכבי לא המציאו את הפטנט הזה. כל קבוצה גדולה בכל ענף ספורט מקבלת כבוד מהשופטים. מפה ועד להאשים מועדון שלם במשך 50 שנה שכל התארים שלו בנויים על שחיתויות והפחדות מבלי להוכיח אפילו? פשוט נראה לי טיעון כל כך לא רציני ואתה כמשתמש בפורום הכי רחוק מטרול שיכול להיות, כי בד"כ יש לך אחלה טיעונים לגבי המון נושאים. לכן זה מאוד מפתיע אותי.
     
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,408
    לייקים שהתקבלו:
    6,852
    אוהו, אין לך מושג כמה אתה טועה. אני גדלתי בבית שבו הייתי סוג של בוגד. כמה מריבות היו לי עם אבא שלי על זה שאני "אנטי ישראל" (לא אנטי מכבי, אנטי ישראל!). אותי חינכו לשנוא את הפועל. ואת הגויים כמובן. מיותר לציין שאבא שלי לא מכיר שחקן אחד ממכבי ת"א (המקסימום שהוא יכול לספר לך עליו זה ברקוביץ', ג'מצי, ארואסטי. אולי קטש, אבל גם אותו הוא התחיל לשנוא ביום שהוא תפר אתכם בגמר 2000), זה הכל סובב סביב פוליטיקה. מכבי זה הציונים והפועל זה הקומוניסטים. שזו, פחות או יותר, התמונה שהאוהדים שלכם מנסים לצייר.

    אז זה לגבי החינוך שקיבלתי.

    אתם לא אשמים בכלום. באמת. אמרתי מקודם ואני אומר גם עכשיו - אתם יכולים לשיר את ההמנון לפני משחקים, לסגוד לשמעון, לספור אליפויות. מכם אין לי ציפיות. אתם בחרתם לאהוד את הקבוצה שאתם אוהדים בדיוק מהסיבה הזו, זה מגוחך לנסות לשכנע אתכם שאתם טועים. רק בקשה אחת קטנה נשארה וזה שלא תפריעו לנו לשנוא אתכם על זה. זה הכל. קיבלתם 50 אליפויות, 40 גביעים ו6 גביעי אירופה. אבל מסתבר שאי אפשר לקבל הכל בחיים.
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא ככ הבנתי את "אתם בחרתם לאהוד מהסיבה הזו". אני תל אביבי וגדלתי בבית מכביסט ולא תפסתי טרמפ על הצלחה כזו או אחרת. למה אתה אוהד מילאן? בגלל שנאבקה נגד הירידה או בגלל שהיא אחת הגדולות בעולם? אני לא מפריע לך לשנוא אף אחד. רק תדייק בעובדות.
     
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,408
    לייקים שהתקבלו:
    6,852
    אני לא יודע להצביע לך על תאריך מדויק שבו התחלתי לאהוד את מילאן, אבל זה קרה לפני שמאלדיני הניף ב2003, ואחרי 99 (התואר החשוב האחרון עד אותו הגביע, ושלאחריו הקבוצה נכנסה לתקופה שחורה).

    אבל בוא לא נהפוך את זה לדיון עלינו. כשאני אומר "אתם" אני מתכוון לאוהדי מכבי ת"א, שרואים בקבוצתם הקבוצה של המדינה וסמל לאומי. אני מתנצל בפני אלה שאוהדים אותה מסיבות אחרות, אבל אין לי כל כך דרך להתייחס אליהם בנפרד. בטח לא כשהם מיעוט.
     
  13. זכאי Member

    הצטרף ב:
    ‏6/6/11
    הודעות:
    717
    לייקים שהתקבלו:
    8
    : " " - ' -
    הכתבה בהארץ מאלפת
    מה שמדהים הוא, זה כמה אנשים החליטו בשביל עודד בק שאוהדי הפועל ביזו את זכר הבן שלו, כשהוא עצמו בכלל חושב אחרת...
    ואני לא מבין למה אנשים מופתעים, ברור שזה שזה מזרחי זה מוסיף לזה שאוהדי הפועל רוצים למחות. כשבן אדם שכבר 40 שנה מנסה לחנך אותך ויורד על ההתנהגות שלך נתפס במערומיו, מן הסתם שירקדו לו על הדם.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מערומיו זכאי? מתי החלפת את נשיא ביהמ"ש העליון ולא עדכנו אותנו?
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני לא יודע עד כמה אני יכול לקרוא אוהדים @Heroball לאלו שרואים במכבי סמל לאומי. בקטע הזה אני איתך ואמרתי לך מספר פעמים. לא מצפה מאף ישראלי לתמוך במועדון שהוא לא אוהד ואני מאמין שרוב האוהדים האמיתיים יסכימו. מי שיקרא לך בוגד, מבחינתי הוא טרמפיסט ונגדם אין לנו מה לעשות אבל הרוב לא כאלו. לגבי התקווה? לא יודע להסביר למה. לא אוהב את זה אבל גם לא כזה מפריע לי.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.