מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הדבר היחיד ששיעשע אותי בהופעה הביזיונית זה לראות את האוהדים של ירושלים (שכאמור לא רואים אף פעם את הדבשת של עצמם), מתנגחים במכבי על החוסר ספורטיביות רק שוכחים שהם עצמם עשו אותו דבר, בדיוק לפני שנה.

    - , , - Sport5.co.il
     
    de Middenweg, orimor2212 ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,827
    לייקים שהתקבלו:
    14,638
    מין:
    זכר
    בתור אוהד הפועל אני מסכים איתך לגמרי, ביזיון זה ביזיון זה ביזיון
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,827
    לייקים שהתקבלו:
    14,638
    מין:
    זכר


    בתור אוהד מכבי ביורוליג הייתי אמור לכעוס על זה,אבל אני דווקא מפרגן לבחור. אגב לפי המרמור שלו אפשר להבין שמכבי היתה יכולה להשאיר אותו אם היתה רוצה אבל בחרה לחתוך אותו. זה לא סיפור של כסף כמו שמכרו לנו.
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני ממש לא מחזיק ממנו ולא חושב שאם הוא היה נשאר המצב היה שונה. גם הוא לא רכז, גם הוא חושב קודם נקודות כמו רוצ'סטי. לאחרון קליעה טובה בהרבה, לפארגו חדירה והגנה טובות יותר. כך או כך החלק האחורי שלנו הוא הבעיה האחרונה. אנחנו פשוט נטולי קו קדמי ועדיין לא ברור לי איך במכבי חשבו לעהעביר עונה ככה ביורוליג כשכולנו הזדעקנו כבר ביולי לגבי הביזיון הקרב שהיום לא מפתיע אף אחד. זכותו של פארגו לצייץ מה שבא לו, רק שלא ישכח שהוא היה שותף לקבוצה שהוליכה 0-2 בסדרה על אילת והפסידה 3-2 עם ביתיות

    #פאתט
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,827
    לייקים שהתקבלו:
    14,638
    מין:
    זכר
    וגם הביא אותך להצלבה, וגם היה היחיד שהופיע בה.

    פארגו בתור 2 לצד רכז דומיננטי זה משהו שהייתי רוצה לראות במכבי. גם בתור רכז הוא בסדר,ובטח שיותר טוב מרוצ'סטי. עם כמה שאני מחזיק מאמציה, פארגו זה ספירה אחרת.
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני לא מסכים שהוא היחיד שהביא את מכבי להצלבה ובוא נודה, הצלבה זה משהו שמכבי התרגלו אליהם עם או בלי פארגו. לא איזה הישג על שחתום על שמו של פארגו. לטעמי העונה שעברה היתה כישלון גם קבוצתו וגם שלו. בתור רכז הוא לא עדיף על רוצ'סטי לדעתי, לא שהשני טוב יותר. כמו שאמרתי, יש לו את היתרונות שלו לצד לא מעט חסרונות. בוא נגיד שלפניו הייתי מצליח לחשוב על עוד איזה 10 זרים במחיר שלו שהייתי מעדיף לראות. עכשיו, זה לא שרוצ'סטי הוא איזה עילוי, אבל גם פארגו זה לא איזה שחקן נדיר ועובדה שמלבד מכבי אף אחת מהקבוצות הגדולות או אפילו הבינוניות באירופה לא שמה עליו עין.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,827
    לייקים שהתקבלו:
    14,638
    מין:
    זכר
    לא היחיד, היה גם את רנדל סמית וטיוס(ששניים מהם עדין בקבוצה ועובדה שהיא לא מתרוממת...) אבל היתה לו תרומה מכרעת מאד. לגבי השאר נסכים שלא להסכים.
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    פארגו? הייתי מחזיר לו בטוויטר: לא נ.ב.א, סין..

    דרור, פארגו שחקן ברמה של רוצ'סטי ופארמר. שכחת כבר שהוא נהג לזרוק מחצי מגרש? את משחקו הסוליסטי לפני עונה כשהוא לבד מחריב משחקים? התגובה שלו לא מזיזה לי. יותר מזה, הבחור מראה צד מאד לא אינטליגנטי. שימשיך לשחק בסין ולא בקבוצת צמרת היורוליג. פשוט אפס.

    כרגע הרבה יותר מדאיג אותי שמכבי שוקלת להחתים את אונואקו לעוד חודש בגלל שאין להם מחליף ראוי....ככל שהימים עוברים ו העונה הזאת ממשיכה אני חושב שכולם במכבי שוברים שיאי עליבות חדשים. הקבוצה מנוהלת בצורה חובבנית. ברור לכולם שההדרדרות הזאת לא מקרית. הגיע הזמן שההנהלה תסתכל במראה כי הם עושים צחוק מעצמם ומהקבוצה. ניהול של קבוצת תחתית!!!!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/12/15
    idans10 אוהב/ת את זה.
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,426
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    דיברתי בקיץ על הבעיה בשורש של מכבי תל אביב וזה השכר המוגזם שהיא משלמת לשחקנים שלה, אני לא מדבר על פארמר, רוצ׳סטי וסמית׳ שמקבלים מעל מיליון דולר ואפשר להבין למה הם שווים את זה, שחקנים כמו יוגב אוחיון וגיא פניני מקבלים חצי מיליון דולר, זה הדבר המביך ביותר, אני מוצא שחקנים ישראלים ברמה הזאת עם שכר נמוך בהרבה.
    עוד כמה דברים מציקים זה למה 15 שחקנים בסגל ? למה הסגל כל כך רחב ? מה עושים עם דווין סמית׳ שבגיל 34 ייקבל 1.3 מיליון דולר כשיש שחקן בליגה בעמדה שלו וטוב ממנו שמקבל חצי מהכסף (דונטה), למה יש רק סנטר אחד בסגל (אמבקווה לא סנטר) ? אחרי זה יהיה אפשר לדבר על פארמר ורוצ׳סטי אבל אלה בעיות עיקריות מאוד בסגל, לא יודע אם צריך חריש עמוק בסגל אבל הכסף הולך לפח.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בוא נעשה קצת סדר כי אני לא מסכים איתך בכלל.

    1. הדבר היחיד שאני עוד איכשהו מסכים איתך זהו פניני, שלמעט עונת הזכייה ביורוליג, באמת לא נתן תפוקה ששווה לשכרו, אבל מאחר והוא חלק מנבחרת ישראל ואיך שלא נהפוך את זה, הוא עדיין מבכירי שחקנינו (רק מראה לך כמה עלובים הישראלים) וכמובן החוק הרוסי, גרמו לכך שהוא מקבל אולי משהו שאינו ראוי לו.

    2. יוגי? אתה רציני? יוגי הוא האיש שמהיום הראשון שלו במכבי ולא משנה כמה שניסו לגרום לו להיות חלק משני, תמיד היו את התקופות שלו שהוא היה השחקן אולי היציב במועדון וזה עם הראש על הכתפיים כאשר רייס לא תפקד, כאשר פארגו לא תפקד כאשר מרקיז לא תפקד והשנה כאשר אותם רוצ'סטי וג'ורדן שנותנים תפוקה של 100K דולר ולא של מיליון ויוגי שם כדי לכסות על התחת שלהם. הוא לא נוצץ, הוא לא קלעי, אבל עושה עבודת הגנה טובה משל שניהם יחד, כולל ניהול משחק אחראי ושקול. מעבר לחצי מיליון עוד הייתי משדרג אותו. ולא, לא תמצא ישראלי אחד בתפקיד שלו שבכלל מתקרב אליו, בטח לא בפחות מחיר. כן, גם לא גל "זרקו אותי אפילו מהכוכב האדום" מקל, שבכלל ביקש קרוב למיליון. אם יוגי לא שווה 500K, ליאור ויותם בטח שלא שווים את ה-300K שלהם.

    3. דונטה טוב מדווין זה אולי העלבון הכי גדול שיכולת לרשום כאן. הם בכלל לא על אותה סקאלה. אל תסתכל לי על החצי עונה הזו ותקבע. דווין מחזיק, בדגש על מחזיק את מכבי מאז 2012 ובשכר יחסית זעום. דווין שיחק בטופ של הטופ ואף הופיע לא מעט פעמים כשהיינו צריכים אותו והכי חשוב, דווין היה מהגורמים החשובים בזכייה ביורוליג. ודונטה? תזכיר לי מה האדון דונטה עשה מלבד זכייה במשחק אחד על תואר האליפות עם חיפה ועונה עונה לא רעה אשתקד בירושלים (רק בליגה, באירופה הוא לא הופיע ואפילו לא היה דומיננטי בסדרת הגמר מול אילת). עצם זה שדווין אשתקד היה פצוע וראינו מה הקבוצה היתה שווה בלעדיו, אומר הכל. אם אני מסתכל אוברול בכל השנים שהשניים משחקים כאן, כרגע השווית את סטף קארי לסרחיו יול. לא באותו לבל, גבר.

    4. כל הבניה עקומה ודיברנו על כך מספיק בדיון הזה. את התשובות אין לי לתת לך כי לא אני בניתי את הקבוצה. כולנו זעקנו שאין סנטרים, כולנו זעקנו שהבניה עקומה, שהקבוצה התקפית מדי בקו האחורי מבלי שחקני הגנה נורמליים, כולנו זעקנו שמשחק הפנים לא יהיה קיים לחלוטין וכולנו כמובן צדקנו. 15 שחקנים זה בעיקר בגלל החוקים המפגרים של שחקני נוער, שחקנים עד גיל 22 וכל החרא הזה. ברור שבניה נורמלית היתה מאפשרת בין 8-10 שחקנים ששניים-שלושה היו מקבלים נתח כבד בשכר לאור יכולתם והשאר שחקקנים משלימים. למה זה נבנה ככה? תשלח הודעה פרטית בפייסבוק לדני פדרמן.
     
  11. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,426
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    יוגב אוחיון - סטטיסטיקה ביורוליג:
    עונת 2015/2016 - 19 דק׳, 5.3 נק׳, 2.9 אס׳, 1.9 ריב׳ בממוצע למשחק.
    עונת 2014/2015 - 25 דק׳, 5.5 נק׳, 3.8 אס׳, 3.1 ריב׳ בממוצע למשחק.

    זה סטטיסטיקה של שחקן שמרוויח חצי מיליון דולר בחייאת ?! הסטטיסטיקה הזאת היא התשובה שלי אלייך.
    יוגב אוחיון אוברייטד, אני לא אומר שהוא לא צריך להיות בסגל אבל בשכר הזה ? אני לא סובל את רסקין רק בגלל ה״האהבה״ המטומטמת ומוגזמת שלו אליו, אל תשכח איך קטלו את פארגו והחמיאו לאוחיון ותראה את המספרים שלהם, פארגו שוחרר בגלל החוזה הגבוה, גם לאוחיון צריך לעשות את זה אלא אם יקצץ.

    בקשר לדיון של דונטה ודווין, דובר פה הרבה על זה, לדעתי דונטה טוב יותר אבל דווין שחקן נהדר אבל בחייאת 1.3 מיליון דולר ?!
    ודרך אגב שכחת לציין את העונה השנייה הנהדרת של דונטה עם חיפה וממש לא עונה לא רעה, אלא עונה ענקית עם הפועל ירושלים בזכות דונטה.

    החוקים האלה לא מפריעים רק למכבי ת״א אלא גם להפועל ירושלים ואיכשהו יש לה רק 12 שחקנים בסגל וסגל הרבה יותר מאוזן, הכל עניין של ניהול, כשאתה בונה סגל כזה זה טימטום.

    הנקודה שלי זה לא שהסגל לא איכותי אלא שהשכר כאן מוגזם, אתה יכול לתת לי 6 שחקנים ששווים את השכר שהם מקבלים ? אני לא.
     
  12. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,206
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    ברור שאוחיון מקבל שכר גבוה בגלל החוק הרוסי והעובדה שהוא בכל זאת שחקן טוב מהממוצע הישראלי...
     
  13. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,266
    לייקים שהתקבלו:
    4,521
    idans10 ,

    למה אתה כל כך עצבני על ליאור ויותם? חלאס עם השטות הזאת. יותם באמת שחקן גמור ונוציא אותו מהמשוואה, כמובן אם אתה לא מבין מה שחקן כזה נותן לירושלים אז זה דיון נפרד. ליאור הוא בדיוק כמו יוגב אוחיון ועוד 2-3 ישראלים שיש פה ולכן השכר שלהם מוצדקת מהסיבה שהם הישראלים הכי טובים שיש בעמדות שלהם ולכן שחקן זה בונוס. בדיוק כמו פישר, מקל וסילבן לדוגמה. שווה לשלם לשחקנים כאלה את הבונוס בחוק הרוסי ובליגה שלנו.
    אני גם לא מבין מה יש להזכיר את מקל כל הזמן, הוא דורש את השכר המוגזם בגלל החוק הטיפשי הזה ובסוף אולי לא יקבל מיליון יורו אבל יקבל משכורת מנופחת שהוא לא שווה אבל עדיין אין טעם להזכיר את כל הזמן. בדיוק כמו שחקן שנרכש ביום האחרון, ברור שישולם עליו מחיר פרימיום.

    לגבי המאצ' אפ דונטה מול דווין סמית' אי אפשר לקבוע חד משמעית וברור שזה לא כמו שאתה ציינת ההבדל בין סטף ליול. סמית' משחק בקבוצות פחות טובות לאורך כל התקופה שאנחנו מכירים את השניים. דווין סמית' בחיפה לא עושה יותר מדונטה וגם בירושלים.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @yakov_y במקרה של אוחיון, לדעתי הוא כן שווה את השכר שלו ביחס לאחרים. אם אתה שואל אותי, אף שחקן ישראלי לא שווה יותר מ-200K, אבל ברגע שאתה משווה לי את אוחיון למיליונים שמקבלים ג'ורדן, רוצ'סטי והכי מעליב זה ה-600K של פאבראני אז כן, אוחיון בתפוקה שלו טוב בהרבה מכולם. הוא יציב יותר, הוא אחראי יותר. אתה נותן לי סטטיסטיקה יבשה שלא שווה הרבה. את ההגנה שלו אתה לא רואה. אתה רואה את ה-20 נקודות שרוצ'סטי קולע, אבל לא רואה את ה-30 נקודות שהוא נותן שיקלעו עליו. הסטט' של אוחיון משקרת בחשיבות שלו לקבוצה (שוב, בחלק מהמקרים) כאשר לא היה לנו בעל בית על המגרש וזה קרה יותר מדי פעמים בעונות האחרונות. בוא נסכם ככה, הוא הרבה יותר ראוי ל-500K האלו מאשר הרבה שחקנים אחרים שמקבלים שכר שלא מגיע להם.

    לא דיברתי על החוזה של דווין. לכאורה, דווין קיבל את החוזה המוצדק שלו באיחור. כן, הוא לא שווה עכשיו 1.3 מ'. כן, הוא היה שווה את זה כבר אחרי העונה הראשונה שלו ולא קיבל. מבחינת משחק ולא משנה איך שתנסה להפוך את זה, דונטה לא מתקרב לקרסוליים של דווין. האחרון שחקן הרבה יותר קבוצתי ושלם ודונטה, שהוא אחלה שחקן, התקפי מאוד, אבל ממש לא בלבל של דווין. והעונה הענקית של ירושלים היתה בזכות ברייסי רייט. הוא זה שהופיע למאני טיים, בעוד שבאירופה כולם היו חרא. כן, גם דונטה. אתה מדבר על שחקן כמו אוחיון או על השכר של דווין? בשביל מה לשלם 600-700K דולר לשחקן שיצטיין בליגה הישראלית? ביזבוז של כסף.

    @Roma אין לי מושג על מה אתה מתעצבן. זכותי להביע דעתי גם 1000 פעם על אותו נושא. כן, יותם לא שווה יותר מ-50K דולר וליאור לא שווה יותר מ-100-150K. מצטער, לא תופס ממנו ולא משנה כמה ממוצעי דאבל-דאבל מול קרית גת ומ.כ. הבקעה תביא לי. לא הצדיק את השכר שלו במכבי, לא מצדיק את השכר שלו עכשיו. יש חוק רוסי, אז הוא מנצל את זה, בדיוק כמו מקל. הסיבה שהזכרתי את האחרון זה כי הוא הרכז הישראלי שכביכול הכי מתקרב (או לטענת חלק שווה) ליוגב אוחיון, רק מבקש כפול. לא אמרתי שיש בעיה בדרישה שלו, פשוט כשמתלוננים על החצי מיליון של יוגב שמשחק בקבוצת טופ יורוליג כבר 4-5 ומנגד יש את מקל שחימם ספסלי NBA ובסוף לא הצליח גם בקבוצות דרג ד' באירופה אבל עדיין מבקש מיליון דולר, אז צריך להסזכיר את זה.

    לגבי המאצ'אפ בין הסמית'ס בוודאי שפאשר ורצוי לקבוע, כדי לא לעשות עוול עם דווין. אני מסתכל לאורך השנים האחרונות שלהם ולא לפי החצי שנה האחרונה. אבאל'ה, הם בכלל לא באותה ליגה. אל תקבע מה דווין היה עושה או לא עושה בחיפה וירושלים. דווין היה השחקן המשמעותי של מכבי (הכי משמעותי) לאורך כל השנים שלו תחת בלאט וגם אשתקד עד שנפצע. שיחק ברמות הכי גבוהות והשיג את ההישג הכי גדול בכדורסל האירופאי. כשדונטה יהיה רלוונטי ביורוקאפ, לא ביורוליג, ביורוקאפ, דבר איתי. עד אז זה יותר קרוב לסטף מול גל מקל, לא מול יול.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,827
    לייקים שהתקבלו:
    14,638
    מין:
    זכר
    אי אפשר באמת להשוות בין דונטה לדווין. אמנם בדפי הסטטיסטיקה רשות ששניהם משחקים בעמדה 3 אבל פה מתחיל ונגמר הדמיון ביניהם. אין לי כח עכשיו להתחיל להרחיב אבל רק אגיד שדונטה שחקן יותר ורסטילי(ומוכשר) מדווין. מצד שני הוא גם כופה את עצמו יותר ולא תמיד זה נגמר טוב.