מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,266
    לייקים שהתקבלו:
    4,521
    idans10,

    אתה מכיר את ההיסטוריה של ליאור אליהו כנראה יותר טוב ממני ואתה יודע שהוא שחקן מצוין ולא רק דאבל-דאבל מול נמושות ליגת ווינר. אבל אתה רוצה להתכחש לזה אז אני לא אפריע לך.
    את מקל והלפרין אתה הזכרת, ברור שהראשון לא שווה את הסכומים אבל עדיין מדובר בשחקן מצוין לליגה שלנו והשני גמור אבל נותן דברים אחרים לירושלים ולכן אני נמנע מלהגיב כלפיו.

    באמת שאני לא מבין אם אתה צוחק עליי עכשיו? אל תשווה את השחקנים שדונטה שיחק איתם ודווין ובמיוחד את המאמן המיוחד דיויד בלאט שבלעדיו וכמובן טייריס רייס לא היו חושבים על דווין סמית' בתור שחקן כל כך גדול.
    אתה טוען שהוא השחקן הכי משמעותי בקבוצה של בלאט. הקבוצה הזאת זכתה ביורוליג בזכות טייריס רייס ואלכס טיוס שפירקו את ריאל וצסק"א ומאמן על אחת שהיום בליגה הטובה בעולם. אני בטוח שאם דונטה היה שם התואר יכל להגיע גם למכבי תל אביב בסוף.

    אתה מדבר על דווין סמית כל כך הרבה איפה הוא היה השנה? זה לא המנהיג ששילמו עליו כל כך הרבה?

    אתה יודע אומרים מי שלא מנסה לא טועה , דונטה חירב לנו את העונה הקודמת ביורוקאפ אבל לפחות הוא ניסה, סמית' פשוט היה בצד וזרק שלשות החוצה השנה.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כן, אני מתכחש לשחקן שקיבל 800K ולא עשה כלום. אתה צודק. אני לא מאשים את ליאור, הוא לא הכריח את מכבי לשלם לו כ"כ הרבה, אבל הוא לא שווה את הסכומים האלו ואילולא החוק הרוסי הוא גם לא מקבל את הסכומים של ירושלים. לא מתווכח איתך, את דעתי הבעתי. שחקן התקפה טוב, חד גוני, צפוי ונטול הגנה. בשביל קרית גת זה מעולה, בשביל מלאגה פחות.

    רק מראה כמה שאין לך מושג לגבי התרומה של דווין. אתה מדבר איתי על רייס? אותו רייס שנעלם שנה שלמה והופיע בהצלבה ובפיינל פור? ומי החזיק את מכבי עד שאדון רייס החליט להופיע? מדהים אותי שאנשים אשכרה נותנים חלק עיקרי בזכייה לרייס, אבל שוכחים שהוא לא היה קיים מאוקטובר על מרץ-אפריל. עונה לפני כן, כשמכבי פתחה טופ 16 עם חמישה הפסדים מתוך שישה והיתה בדרך הביתה, מי העלה אותה לבד להצלבה? תעשה לעצמך טובה ותחפש ביוטיוב. אתה מדבר איתי על איזה שחקנים דונטה שיחק? שחקנים טובים בשביל הליגה הישראלית, הליגה היחידה שדונטה שיחק. זה לא שהוא לקח את השחקנים של חיפה על הגב ביורוליג נכון? אפשר לחשוב איזו חמישייה אתה צריך מסביבך כדי להעפיל לפיינל פור בישראל. בסדר, זכותך לחשוב אחרת, העובדות מראות משהו אחר. ושוב, אמרתי כבר 10 פעמים שההשוואה ביניהם לא מתבססת רק על השנה או רק על שנה שעברה. על כל הזמן ששניהם משחקים פה. וזו חוכמה מאוד קטנה לזרוק עכשיו את הכישלון על דווין, כאילו שהוא אחראי על בניית הקבוצה.
     
  3. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,266
    לייקים שהתקבלו:
    4,521
    בעניין של ליאור אליהו, נסכים לא להסכים. השחקן הישראלי הכי טוב אחרי כספי לדעתי.

    אתה טענת שדונטה לא הופיע במניי טיים אז הצגתי לך שגם דווין לא בדיוק הופיע, אל תטעה הגביע רשום על רייס כי בלעדיו ברור לך שצסק"א עולים כן?
    מצטער להגיד לך דווין סמית לא מקבל שמירה ועניים מהקבוצה היריבה כמו דונטה וקשה לי להשוות בניהם למרות שהם אותה עמדה כביכול.

    אתה אומר לי שלירושלים היה סגל טוב שנה שעברה באירופה? היה לנו סגל בינוני וכן היה כישלון עצום אבל לא מפיל את הכישלון על דונטה שהחזיק אותנו בתמונה. סוג של לברון ג'ימס בקאבלירס תקופה ארוכה, בלעדיו מתפרקים אבל גם הוא לא יכול להחזיק 40 דקות(48 במקרה שלו).
    העונה אין מה לדבר בכלל השחקן המצטיין שלנו.

    היתרון העצום של דווין על דונטה זה האופי הנוח והשקט שלו אבל בהתאם לזה צריך להתאים לו שחקנים. אין טעם להתווכח על זה כי מלבד העמדה הם שני שחקנים מאוד שונים אבל אין הפערים הם לא כמו שאתה מציג.
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הגביע רשום על רייס??? תגיד אתה אמיתי?? אם במונדיאל, מסי היה מבקיע בצרורות כל הדרך עד לחצי גמר ושם נותן שני משחקים מעפנים וארגנטינה בכל זאת זוכה, הייתי מת לראות את זה שיגיד שלמסי אין חלק עיקרי. זה בדיוק מה שדווין היה בשביל מכבי - עד העונה הנוכחית. ואם אני אלך לפי המתכונת שלך, אז גם לדווין אין עם מי לשחק. את מי יש לו להפעיל באמצע? מי אמור לעזור לו לשמור? דווין סמית הוא האחרון, בכל הסגל הזה, שאפשר לבוא אליו בטענות לגבי יכולת / שכר. האחרון. דונטה בכלל לא בליגה שלו. זה לא אומר שהוא לא שחקן טוב, זה רק אומר שבכל יום נתון אני לוקח את דווין על פני דונטה בגלל שאר האספקטים שהוא תורם ודונטה לטעמי לא היה תורם חצי ממנו.

    לגבי הכישלון של ירושלים באירופה, לא הפלתי הכל על דונטה, אבל בתור השחקן המרכזי שמקבל הכי הרבה שכר אתה מצפה שיופיע ברוב הפעמים ולהופיע זה לא אומר רק לקלוע הכי הרבה אלא לעזור לקבוצה גם לנצח. זה לא קרה יותר פעמים אשתקד וכמו שאמרתי, אתה לא משלם לשחקן כמוהו בשביל שני מפגשים בעונה מול מכבי. לגבי מי מקבל שמירה ומי לא, גם כאן אין בכלל מקום להשוואה. דווין מוכר בכל אירופה, דווין היה מבוקש ע"" קבוצות מהטופ. לכולם ידוע שהוא השחקן המרכזי, רק שבניגוד לירושלים למכבי גם היה את סופו ופארגו ורנדל וטיוס ועוד שחקנים ברמה גבוהה שלא יכולת רק להתרכז בו. ירושלים? דונטה, רייט וחצי. בזה נגמר האיום הרציני שלכם. אז הנה לך הסיבה. לא שזה מדד בשביל להחליט מי טוב מביניהם. זוהי השנה החמישית של דווין כאשר בארבע הקודמות הוא היה המצטיין בקבוצה והחזיק אותה כשהיה צריך. עדיין קיבל פחות ממיליון דולר, עדיין חתם על ארכת חוזה למרות שהיו לו עוד הצעות. אז עכשיו נתנו לו את השכר שהגיע לו קודם ובמקרה השנה לא הולך לו בדיוק כמו לשאר ובעיקר בגלל שהוא אמור לעשות כמעט הכל בשביל כולם. אז תסלח לי אם אומר שהוא האחרון שבכלל אפשר לבוא אליו בטענות.
     
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,266
    לייקים שהתקבלו:
    4,521
    idans10 ,

    אנחנו מסכים בגדול ולא אני טענתי שהשכר שהוא מקבל לא מגיע לו, מגיע וחצי ועל איכות צריך לשלם הוויכוח שלנו הוא בנוגע למאצ' אפ עם דונטה. מה אתה אומר אם דונטה היה משחק במכבי ודווין בירושלים מה היה קורה? דונטה יכול לסחוב את ירושלים על הכתפיים הרחובות שלו אני בספק אם דווין יכול.
    אחנו מסכימים למכבי הייתה קבוצה טובה יותר עם יותר כלים התקפיים והגנתיים אז איך דונטה נכשל בזה שהוא שיחק עם שחקנים פחות טובים?

    נסכים שוב לא להסכים אבל הקטנת דונטה קצת מוגזמת אבל נסלח לך :)

    דרך אגב בליגה המחרבנת שלנו, השיטה כמובן הליגה דווקא מעניינת, להופיע ל-2 המשחקים זה מה שצריך.

    -----

    http://maccabi.co.il/mtpic/2015-16/HomePage/HP_last32.Xxx
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הסיבה היא שדווין סחב על עצמו קבוצה מול מכבי בליגה של הגדולים, מה שדונטה לא עשה בליגה של הקטנים. לכן, ההיגיון גם אומר שדווין (סביר להניח) היה יכול לקחת גם את ירושלים, בטח במפעל פחות חזק, מה שאי אפשר להגיד על דונטה שטרם הוכיח עצמו במפעל הבכיר יותר. (אני לא אומר שהוא לא מתאים, אלא שהוא טרם שיחק שם כדי להוכיח מה הוא שווה, בטח כשחקן מוביל).

    וזה שהמשחקים המכריעים הם בפיינל פור זה ידוע, אבל שוב, אי אפשר לקחת משהו משחקן שחיפה על החרא של שחקן אחר במשך שנה, וכשהיוצרות התהפכו למשך שני משחקיפ, גם אם הם החשובים ביותר, לקחת את זה ממנו. אם כבר, אז קודם הגביע רשום על דווין, טיוס ובלו ורק אח"כ על האחרים.
     
  7. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,266
    לייקים שהתקבלו:
    4,521
    לגבי רייס אני עוד יכול להסכים איתך למרות שללא תצוגת ענק שלו מכבי מסיימת ללא הגביע.


    דווין סמית' שחקן נהדר אבל הוא לא מנהיג ובטח לא שחקן שיכול להוביל את מכבי לבדו בניגוד לדונטה שאולי לא הצליח לסחוב את ירושלים בזירה האירופית עד כה אבל ללא ספק הצליח בליגה שלנו. האם הוא יותר טוב מדווין? יש כאלה שיגידו שכן ויש כאלה שלא אבל בטוח ההבדלים הם לא כמו שאתה מציג.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    וללא תצוגות ענק של דווין בטופ 16 מכבי לא עולה להצלבה :)

    מסכים שהוא לא מנהיג, לא מסכים שלא יכול לסחוב לבד כי זה כבר קרה. בעונה שלפני הזכיה. משחק אחרי משחק זה היה דווין שהביא אותנו להצלבה ושם נגמר לו הכוח. בלעדיו אנחנו בפגרה כבר בינואר. "דונטה הצליח בליגה שלנו". נו? ומה זה אומר? שהוא כשל באירופה במפעל פחות טוב ממה שדווין הצליח בו? אתה חושב שדווין יכול לשחק באותה אינטנסיביות גם באירופה וגם בליגה? הוא גם לא צריך את הליגה. אגב, גם דונטה לא מנהיג. יש לו את כל התכונות לא להיות מנהיג. זה שהוא סחב את ירושלים לעיתים זה כי הוא היה הגו-טו-גאי, ממש לא מנהיג. אל תטעה בין השניים.
     
  9. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,266
    לייקים שהתקבלו:
    4,521
    דונטה נכשל בעונה אחת ביורוקאפ עם ירושלים בקבוצה שגם אני וגם אתה מסכימים שהיא הייתה בינונית ולא מאוזנת כמו מכבי של השנה. אז בוא נחכה עוד קצת כדי לשפוט אותו.
    ההגדרה שלך להצלחה של סמית עם מכבי די מוזרה בשבילי, מכבי קבוצה שצריכה להגיע לטופ 16 באופן קבוע(היא עשתה את זה לאורך כל ההיסטוריה אם אני לא טועה מלבד העונה) ולכן אני לא זוקף את זה לזכותו של סמית' כי המינימום של קבוצה כמו מכבי מאריות הכדורסל האירופאי. בנוסף לזה שהוא היה אולי המצטיין אך ללא ספק נעזר בעוד כמה שחקנים מעולים.

    לגבי דונטה ומנהיגות, בתור אחד שראה אותו מהיציע אני כן חושב שהוא מנהיג, אולי לא המנהיג האידאלי אבל כן סוג של מנהיג.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מכבי הגיעה לטופ 16, רק שם פתחה עם 5 הפסדים מ-6 משחקים ורגל וחצי מחוץ להצלבה. תנחש מי היה שם, כמעט לבד, להוביל את מכבי לשרשרת ניצחונות מרשימה כולל בחוץ על אולימפיאקוס, אלופת אירופה שבדרך. עזוב נו, אחד הבולטים באירופה בשנים האחרונות בלי ספק. דונטה לא שם. ממש לא שם.

    אה, ודונטה לא עונה לכל קריטריון שמרכיב את המילה מנהיג. אתה לא צריך להיות ביציע בשביל לראות את זה. זה א אומר כלום על היותו שחקן טוב או לא, אבל הוא ממש לא מנהיג.
     
  11. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,266
    לייקים שהתקבלו:
    4,521
    אני בספק עד כמה לדונטה היה צ'אנס להיום שם. אם דונטה היה חותם בסופו של דבר במכבי ובאמת לא היה מציג יכולת גבוהה הייתי מסכים איתך.

    אין ספק שסמית אחת השחקנים הבולטים והטובים באירופה אבל זה לא מוריד מדונטה שום דבר. יש הרבה שחקנים שלא משחקים בטופ של אירופה ולא מוכרים והם שחקנים יוצאים מן הכלל.
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אנחנו סתם טוחנים מים. בשום שלב לא אמרתי שדונטה לא שחקן טוב. פשוט לטעמי הוא לא בליגה של דווין וזה ממש לא דבר מופרך לומר, לאור הרזומה של האחרון. גם היום הייתי לוקח את דווין על פני דונטה.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/12390890_10153137313111831_5052453424314472582_n.Xxx?oh=16fd3e51abcff62849d21f0f21d712fe&oe=5716EA30&__gda__=1460382821_7f4d6650830a6f1e90c85a8392d3d2f9

    עוד לא עיכלתי שאנחנו ממשיכים את "העונה האירופאית" במפעל פח אשפה הזה...כמובן שזה די ברור שגם בו לא נעפיל לטופ 4 עם איך שאנחנו נראים.
     
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,443
    קאזאן 7 רמות מעלינו. אנחנו ונובגרד פיפטי פיפטי ואת לובליאנה אנחנו צריכים לנצח פעמיים.

    בקיצר, מקום 3.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    דונטה הוא אכן יותר מוכשר. דווין שחקן הרבה יותר שלם ממנו שתורם ביותר אספקטים. כמו שציינתי, בשיאו, הייתי לוקח את דווין לא רק לפני דונטה, אלא גם לפני שחקנים טובים אחרים. מהזרים המוצלחים שהיו לנו. חבל שבשנתיים האחרונות הוא בעיקר פצוע, אבל זה גם בגלל שאצלנו לא ידעו לבנות קבוצה נורמלית ולמצוא לו מחליף ראוי ואז קרה שגודס שחק אותו 40 דקות בשלושה משחקים תוך 4-5 ימים (כולל שני משחקי ליגה זניחים). היינו צריכים לשמור אותו הרבה יותר רענן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/12/15
    de Middenweg אוהב/ת את זה.