מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Drama Guest

    @henry1 חבר אוהד נתניה אמיתי אמר לי לצטט לך את ההודעה הבאה (זה מקבוצת הפייסבוק שלכם אאל"ט):

    "
    - מי שהציל את המועדון זו רק מרים.
    - כל מנכל היה מקצץ ברכבים.
    - ״שוחררו לא מעט אוכלי חינם״ מי? תן שמות. כולנו מכירים את אלה שאי אפשר לשחרר.
    - ״דורון הביא ספונסר שאצה לתת מיליון שקל עבור פרסום על החולצות אך הספונסר " הנוכחי אוהד שרוף של נתניה לא הסכים לכך.״ שטויות. ממש. בטח ירון ישראל אוהב לשפןך כסף סתם..

    מה עם?
    - עידו ודודי
    - החתמה ושיחרור של זרים ללא מבחנים
    - פרשת מרגוליס
    - ה״טובות״ מהפועל ת״א (מני ווייצמן)
    - קידום מנהלת השיווק לעמדת דוברות, והכפלת שכרה למרות שלא הייתה אף הודעת מועדון ללא טעיות בתחביר בסיסי. (וזה בלי לדבר על שאר המעלות שלה)
    - העו״ד החלקלק (BFF)
    - ועוד ועוד...

    אני מבין שזה נחמד להגיש מקורב, אבל אתם בסך הכל צינור שלו לקהל. "

    הוא אמר לי שזאת תגובת נגד לאחר שקרוב משפחה של אוסידון, הילל אותו.
     
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    ויש עוד דוגמאות לגבי התנהלות קלוקלת של האיש ואני מעדיף לא לשפוך כאן ציטוטים של אנשים שמכירים את מכבי נתניה מבפנים מקרוב ומכל מיני זוויות שאני חייב להגיד שאני לא מכיר וכפי שכבר הזכרתי בעבר- אני יכול לספור על יד אחת(גג שתיים) את הפעמים שביקרתי במתחם שפירא- תמיד זה היה בטרום עונה במשחקי אימון. לדעתי את האימון האחרון שנכחתי בו העביר לותר מתאוס... תעשו את החשבון כמה זמן עבר מאז.

    אני עדיין רוצה להאמין ולתת לאיש קרדיט שלפחות קמצוץ מההתנהלות המופתית שלו מול התקשורת שרק מפרגנת לו יבוא לידי ביטוי בשינויים בינואר שיביאו את המועדון לחוף מבטחים- בדיוק כפי שהוא הבטיח היום לאוהדים.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    יעקב,
    בעונה שאתה מדבר עליה כל דבר שיכול היה להשתבש השתבש- שחקנים טובים עזבו, התחליפים לא היו מספיק טובים, פציעות של שחקני מפתח, משחקי כוח בין בנין לכוכבים שהובילו לאווירה לא טובה, מחנאות ואפילו שביתות איטלקיות, יציאה מאצטדיון ביתי כמו הקופסא, טעויות שיפוט נוראיות, אווירה לא טובה בין בנין לקהל, החלפה של לא מעט שחקנים שגרמה לגרעון, שחקן חשוד ברצח- מה לא???
    עטר בא להושיע במצב מאוד קשה, הצליח להגיע למחזור האחרון כשהכל תלוי בו- ושם נפל בגדול- אבל לא יעזור- על העונה ההיא היה כתוב ירידה!!!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    מכיר את הפוסט וקראתי מה פותח הפוסט כתב ואת חלק מהתגובות.

    אומר לך את דעתי. לא אמרתי שאוסידון הוא המושיע של נתניה, ברור לכולם שרק בזכות מרים הקבוצה לא הלכה לפירוק ולה מגיע כל הקרדיט.
    אני טוען שיש עליהום מוגזם על אוסידון, שחלקו נובע מאינטרסנטים שכבר לא נמצאים במערכת. חלק מהביקורות, אגב, מוצדקות.

    לפסקה הראשונה אתה מבין שאין טעם להגיב. לגבי החלק השני:
    -רשמתי אתמול, השיחרור של תירם לא מובן, של עידו לוי ברכה. ברוך שפטרנו מעונשו של זה. אין לי מושג למה לא קיבלנו דמי השבחה, צריך לשאול את אוסידון. לפני שחורצים גורלות, ראוי לשמוע את הצד השני.

    -לא ידעתי שדורון אוסידון הוא על תקן הצוות הרפואי בקבוצה. הוחתם זר פצוע (מי אמור לבדוק שהוא לא פצוע? אוסידון??) ועוד זר ששוחרר לאחר כמה משחקים ושילמו לו פיצוי של כמה חודשים כמדומני. מי רצה את הזר? סבתא של אוסידון? יש מאמן, הוא רצה והוא קיבל.

    -לא יודע מה היה בפרשת מרגוליס. לא מריח טוב הסיפור הזה.

    -איזה "טובות" היו מהפועל ת"א? איזה נזק זה גרם לנו?

    -היתה מנהלת שיווק שעשתה עבודה מצויינת, לדעתי. אם בעונה כזאת היא הצליחה להביא אותנו לכ- 3000 מנויים, שאפו ענק לה. קודמה לדוברות? אז מי אמר שהכפילו את שכרה? אולי חסכו בשכר של הדובר הקודם ובכך חסכו כסף למועדון? אולי יש מקורבים של הדובר לשעבר שמרעילים בגלל שהוא לא נמצא בערכת? אולי...

    -לא מכיר עו"ד חלקלק

    -איזה עוד?

    Drama- תבין שיש המון אינטרסנטים סביב המועדון, שוק נתנייתי אחד גדול וכך גם היה בתקופת בלדב. כל דבר שאומרים לך תיקח בערבון מוגבל, זה לפחות מה שאני עושה, גם ביחס לדברים הטובים שרשמו שאוסידון עושה. הוא לא חף מטעויות, אבל בסה"כ הוא עושה לי רושם של אחד שאיכפת לו מאוד, שמנסה וכל חטאו שהוא נפל עם המאמן הראשון, שלא ראיתי אף אוהד מתנגד למינוי הזה, כי אחרי מסע ההיחלצות של עכו, דורה היה מאמן די אטרקטיבי בשוק. עם תקציב מאוד מוגבל וחובות ישנים וחדשים שצצו פתאום, קשה מאוד להחזיק קבוצה טובה. הטעות הכי גדולה שלו ושל הצוות המקצועי שלא הביאו חלוץ ברמה. עם חלוץ טוב זה היה נראה אחרת. המצב שלנו היום הוא תוצאה של כדור שלג שהתחיל קצת אחרי פתיחת העונה ולא עוצר והגענו למצב ששחקנים, שיודעים לשחק כדורגל, לא מצליחים לבצע דברים בסיסיים, כאלה שעשו בפתיחת העונה.
     
  5. Drama Guest

    זה ההבדל בין עוד מנכ''ל לבין ''מושיע''/יו''ר איכותי בתחון, זה שהוא יודע לראות מי באמת מאמן טוב ומי לא. לא נכנע ללחץ של מאמנים, מה זה מאמן ביקש אז קיבל ? שם טמון כל הפאנקי ביזנס, היו''ר שם צריך לבוא לידי ביטוי.
    לא לדאוג לבלם איכותי, לא לדאוג לסקורר, לא לדאוג למספיק שחקנים שמאליים בסגל הן טעויות של טירונים.

    אוהדים הם לא מנהלים, קל לגנוב דעת של אוהדי כדורגל, אסור להיכנע ללחצים. עשה אולי כמה דברים טובים מבחינה ניהולית, אבל כמה כבר אפשר לזקוף זאת לזכותו? זה דבר שלדעתך יו''ר אחר לא היה עושה?

    גם לוזון,דמאיו ושחם לא שמים שקל על הקבוצה. ועדיין הם ואתם לא באותו מצב, ואנו סוחבים הלוואי די זהה לזו שלכם. ניהול זאת מילת המפתח,אוסידון לא קיבל חוזה לטווח ארוך הוא רק אמור לשמור על נתניה אטרקטיבית עד שיגיע רוכש. בזה הוא נכשל לכל הדעות לפי דעתי.
    לא קשור לבעלי אינטרס או לא בעלי אינטרס
     
  6. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    להביא את דורה בתחילת העונה לא הייתה טעות. לקבוצת תחתית/גג אמצע טבלה, הוא היה אמור להספיק. בדיעבד זאת הייתה טעות, אבל מי היה יכול לדעת? לבוא ולהאשים אותו עכשיו בזה, זה לא רציני. בהנחה שלא היה מגיע אלינו מאמן פיגורה, דורה היה סביר. מצד שני מינוי עטר, הוא כן טעות.

    עם הבלמים אין לנו בעיה. לא מדובר בטאלנטים, אבל הם מספיקים בשביל להישאר בליגה. הם לא הבעיה שלנו, אלא בחוד ופה הצוות המקצועי פישל. דורה רצה את החלוץ הסרבי (כבר לא זוכר מאיפה הוא היה, נראה לי משם) והוא קיבל. זה שאח"כ הוא לא היה מרוצה ממנו, אני חושב שהפשלה שלו, לא של אוסידון. כנ"ל לגבי סיסאיי, מי רצה אותו? לא דורה?

    לא לוזון, לא דמאיו ולא שחם בנו קבוצה עם בעיות כפי שהיו לנתניה. עם כל הכבוד לבעיות התקציב שלהם, אנחנו היינו עם רגל וחצי בפירוק, לא כך היה המצב שלהם.
     
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    קבלת ההחלטות בנושא הזרים ללא ספק מעלה תהיות. דורה במשך כמעט חודש מתלבט לגבי מישצ׳נקו, במשך שבוע-שבועיים מתלבט לגבי לולה ומנגד מחתימים שלושה זרים בעמדות קריטיות בהרבה בחלק הקדמי בלי שראו אותם ובלי שיודעים מה מצבם כשאחד פצוע, השני עם עודף משקל והשלישי שמגיע במקום שניהם חוזר מפציעה קשה, מתאמן יומיים ופותח בהרכב נגד ק״ש. בנושא העליה שלו בהרכב כמה ימים אחרי שנחת בארץ דורה האשם הבלעדי. בכל השאר יש לי תחושה שדורה רחוק מלהיות האחראי הבלעדי. לאחר כזו התנהלות לא מפליא שכך נראה החלק הקדמי. אגב, ההגנה שלנו לא טובה. היא פשוט כמעט לא מאותגרת. החלק הקדמי של רוב הקבוצות עלוב למדי והרוב כמעט לא מנסות לתקוף. ברגע שהיא קצת מאותגרת רואים שגם שם יש לנו לא מעט בעיות אבל ללא ספק בליגה הזו זה צריך להספיק. אגב, מישצ׳נקו- למרות שהוא גם סוג של שחקן די בוסרי שעושה לא מעט שטויות- הופך להיות אחד השחקנים האהובים עלי בקבוצה. הבחור במשחק האחרון מדקה 55 שיחק פצוע וממש בולט לי שהוא לוקח קשה את המצב ומאוד איכפת לו. נראה לי בחור מאוד חיובי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. Drama Guest

    סתיו שחם קיבל קבוצה במצב יותר גרוע משלכם ובליגה שלישית.

    אני דיברתי איתך מקצועית נטו. בתור מנכ"ל אתה אמור לשמור על ערך הקבוצה שלך לכל הפחות (מה הנקרא מצב אדיש) על מנת שהעסק לא יוריד מערכו. נתניה במצב מאוד עדין והיא הייתה חייבת להישאר בליגה, אני חושב שבעונה כ"כ בעייתית עם הקהל מאחורה והצלחות יחסיות לקבוצות הפלייאוף התחתון היו מושכות בעל הון שרוצה הון פוליטי והן סיפור סינדרלה. היום נתניה לא אטרקטיבית, אף על פי הבסיס הטוב.

    זאת עבודה של מנכ"ל. מה הדרך ? לא משנה. בין אם הוא היה ממנה את מכנס בתור סקאוט או מביא את מוריניו בתור מנג'ר או נותן לאפסנאי שמשחק מנג'ר להחליט מי יגיע לקבוצה, המטרה היחידה שלו היא לשמור על הערך של הקבוצה - מה שהוא לא עשה. לגבי הדרך יש מחלוקות, התוצאה הייתה יכולה להיות בהרבה יותר טובה. הוא לא מהיום בעסק, והוא פישל.
     
  9. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    לגבי כפר-סבא, התכוונתי לפתיחת העונה בליגת העל מול המצב שלנו. ההיסטוריה פחות רלוונטית, כי ערב פתיחת העונה הם היו במצב טוב מאיתנו.

    בוא לא נחרוץ את דינו של אוסידון לפני סיום העונה. אתה כבר חרצת, אבל יש לנו עוד זמן עד סיום העונה ואם הוא הצליח או לא, את זה נדע בסיום העונה. יש לו את ינואר לעשות את השינויים הנדרשים ואם הקבוצה תישאר בליגה + מניעת גירעון גדול ממה שהיה לפני פתיחת העונה, הוא בוודאות הצליח. אם הקבוצה תרד, הוא נכשל וצריך לקחת אחריות.

    שוב, במצב שהיינו בו, קשה מאוד להצליח וספק אם מישהו היה מביא תוצאה אחרת. מספיקה החלטה אחת טובה של הצוות המקצועי בבחירת חלוץ טוב, ודברים היו נראים אחרת. רצה הגורל (או דורה) ולא מצאנו את החלוץ המיוחל ובתוספת של פציעות חסרות מזל של שחקני מפתח!!, מצאנו את עצמנו במצב הנוכחי. יהיה אכזרי מידי לשפוט את אוסידון בצורה כל-כך נחרצת אחרי כל הביש מזל שקרה לנו.

    אני יודע שזה כל-כך ישראלי לבוא ולחפש אשמים ולתלות בכיכר העיר בלי משפט, אבל סבלנות. יש עוד חצי עונה, יותר גרוע מזה כבר לא יכול להיות, מאמין שיעשו הכל כדי להביא חיזוק מתאים ואולי, גם בעזרת השופטים שחייבים לנו כמה נקודות, נצליח להישאר. אז נחרוץ את דינו של כל בעל תפקיד.
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  10. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני מסכים עם henry1. העונה הזו עד כה מתקדמת בצורה רעה, אבל יש עוד למעלה מחצי עונה כדי לתקן וברור לכל שיהיו לא מעט שינויים: שחקנים יתחלפו ויותר חשוב, שחקני מפתח ישובו מפציעות. אנחנו עוד לא יודעים הם יקלטו השחקנים החדשים שיגיעו או איך השחקנים שכבר נתנו כאן מספרים יחזרו מהפציעות, אבל בודאות יהיה נסיון לשנות עם סיכויים טובים להצליח.

    דורון אוסידון אולי עשה כמה טעויות פה ושם, אבל לא זכורה לי איזושהי החלטה שאני יכול להצביע עליה ולהגיד "אין לו מושג". כל ה'טעויות' שלו הן כאלה שעם קצת יותר מזל פה ושריקה של שופט שם אולי לא היינו מדברים עליהן.
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    כשאני מבקר את אוסידון אני לא מסתכל נקודתית רק על העונה הזו. אני באמת לא מתייחס לזה ברמה של אם נשארנו אוסידון גדול ואם ירדנו אוסידון אפס. ראש העיר נחלצה לעזרת המועדון וסייעה לו להגיע כמעט לאיזון. אין היום כמעט אף מועדון בארץ שבלי הזרמה מסיבית של גורם פרטי נמצא במצב הזה- וזה בזכות התערבות חסרת תקדים של ראש העיר שמבינה את חשיבות הקבוצה לעיר.
    התחושה שלי היא שבמקום למנף את זה, להסיק מסקנות, לעשות תוכניות ארוכות טווח ולבנות איזושהי דרך שתהיה לה המשכיות- נמשכת אותה דרך לא דרך, של אותה מדיניות רכש של להביא מכל הבא ליד, של אותה מדיניות ״אנגלית״ של מאמן\מנג׳ר יחיד והמלכתו ככל יכול- דרך שכבר ברור לכולם שלא מתאימה בארץ, בטח לא במכבי נתניה ובטח לא עם מאמנים בשקל סטייל שלומי דורה. האמת שהאכזבה שלי היא שהגורם המציל- קרי- העיריה- לא לקחה את זה צעד קדימה אלא בסופו של יום בשורה התחתונה התייחסה לפעולתה ככיבוי שריפה(שריפה גדולה!) ולא כאל ביצוע רפורמה אמיתית באיך שהמועדון הזה מתנהל.
    לא יתכן שתבכה שהמצב הכלכלי קשה ואת הדבר הכי אלמנטרי לעשות כדי להקל על התקציב הזה- וזה שילוב שחקנים צעירים בוגרי המחלקה לא עשית אפילו ברמה מינימלית! לא הגיוני שבקבוצה עם קשיים כלכליים ותקציב מוגבל תשחק עם גג שחקן בית אחד בסגל! מילא הבאת שחקנים שמצדיקים את זה... שורה תחתונה זו נתניה הגרועה ביותר שראינו- וזה שהיא נטולת שחקני בית כמעט לחלוטין זה דבר שקשה לי לתאר במילים עד כמה הוא עקום!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/1513234_1645570125705937_7210757399086267373_n.Xxx?oh=00dab60bf7dc2a47bbf3198ad4cfb140&oe=5718FA26מאמן בליגת העל בארוחה חגיגית עם חברים אחרי שהפסיד להם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/12/15
  13. Turgi Guest

    7. המומנטום הרע ביותר
    בכתבה על ראובן עטר בשנה שעברה, מצאנו שמאז 2012 הוא דורג במקום האחרון מבין מאמני הליגה הן ב-% הצלחה והן בשערים למשחק.

    מאז מונה למכבי נתניה (וזה בלי ההפסד למכבי תל אביב):
    3:1, 1:0, 0:0, 0:0, 1:0.

    הצלחה: %13.
    שערים למשחק: 0.2.
    משחקים רצופים ללא ניצחון: 10.

    הנתונים מדהימים. יכול להיות שמדובר במומנטום הכדורגל הכי רע בעולם?
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    ועדיין יש לו יותר נצחונות מאשר הפסדים בליגת העל מה שאומר שהיו לו גם ימים אחרים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לדעתי ברגע שתחזור להם האמונה הם יוכלו להישאר בליגה. כרגע לא רואה קבוצה שמאמינה שהיא מסוגלת לכבוש.
    אגב, ״החוטב עצים״(כל כיניתי אותו) עשה אתמול בהתקפה בחצי שעה יותר ממה שמרגוליס, אבידור וסיסאיי עשו יחד בחודשיים האחרונים.
    אז כנראה שזה לא שאין כלום בנוער... ונכון שעם זה אי אפשר להישאר בליגה... אבל גם שחקני הנוער האלה צריכים מישהו שיוביל אותם, יכוון אותם, ינהיג אותם, יעזור להם- בדיוק כמו הכנופיה שנאספה כאן ע״י אוסידון וג׳ורה.
    אני מקווה שבפעם הבאה שבוכים על תקציב יבינו שמשחקן נוער ב 4,000-5,000 ש״ח בחודש ומשחקן ב 40-50-60 אלף דולר בעונה שכבר הוכיח בכל הזדמנות שהוא בינוני במקרה הטוב- אפשר להפיק אותו דבר ואף יותר ולפנות את הכסף לחיזוק אמיתי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.