מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    לא מבין באמת איך הגעתם למסקנה שדורון אוסידון מבין כדורגל או קשור לתחום, או איך בכלל מצאתם אותו? האיש היה אחראי לא מעט לבלאגן שיצר אלי טביב והיה גם אחראי לכל סיפור שי אבוטבול שתקע אותו במועדון, גרם לנזק כלכלי לא קטן (כמובן שגם לאלי טביב האשמה) והיה אחראי ללא מעט בלאגן, לבסוף עשה טובה והתפטר כנראה אחרי ריב עם טביב כדי לצאת טוב בעיני הקהל.
    מאיפה נזכרתם בו והבאתם אותו בתחילת העונה?

    אגב, לא עודדנו היום חזק או משהו ובכלל הבאנו כמות מבישה אבל לא יצא לי לשמוע את הקהל שלכם כל המשחק פרט לגול שלכם ולאדום שזה מאוד מוזר.
     
  2. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    כי הארגון החליט לא לעודד במשך כל המחצית הראשונה.
    מכבד את הארגון שעושה הרבה יותר מכל אוהד, אבל זה מה שיעזור??
     
  3. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    ישבתי לידם, נתנו אחלה עידוד ותמיכה לילד.
    שני דברים:
    שאותם אנשים יתחילו לדבר, נקשיב. גם אז, תהיה זכות תגובה "לאשמים". וגם כשאותם אנשים ידברו, תיקח הכל בעירבון מוגבל. לא חסרים אנשים טובים, בדיוק כמו שלא חסרים אינטרסנטים.

    גם אם כתב יפרסם, זה עדיין לא תהיה עובדה. אפשר לחשוב איזה כתבים יש לנו. אלה שמפרסמים שיש רוכש בדרך כל שבועיים? או אלה שיש להם אינטרס לקדם מאמן כזה או אחר?
     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כמה דגשים לאחר המשחק נגד הפועל ת"א:

    א. למעלה מעשרים שנים אני עוקב אחרי הכדורגל הישראלי, רוב הזמן באדיקות, וברק לוי הוא השוער עם היציאה הכי טובה לכדורי גובה שראיתי. הלוואי שהוא יהיה השוער של מכבי נתניה לעוד הרבה שנים. מכבי נתניה מדורגת אחרונה למרות עונה אישית טובה מאוד של ברק לוי. אני נרתע מלחשוב איפה מכבי נתניה הייתה אם הייתה נופלת בעמדת השוער.

    ב. את אלי גוטמן לא יזכרו לטובה במכבי נתניה, אבל כל אוהד של מכבי נתניה מעריך את 'הגרמני' על כך שהביא לקבוצה את לואיס מרין. יש מצב שזה יקרה גם עם שלומי דורה - ואם זה יקרה, אז זה רק בזכות אנדריי מישצ'נקו. מאז לואיס מרין לא היה במכבי נתניה בלם שכל כך הרשים אותי.

    ג. שני הסעיפים הקודמים מדגישים בעיקר את העובדה שהתלכיד שנבנה במכבי נתניה הוא חלש. ישנם כמה שחקנים שבסך הכל חווים עונה אישית טובה (ברק לוי, אנדריי מישצ'נקו, עומר ורד) או לכל הפחות סבירה (מילאן סמיליאניץ', גאל מרגוליס, יאיר זיו), אבל הקבוצה מקרטעת ואין שטף במשחק של מכבי נתניה. כשחמזה בארי מקבל את הכדור, כולם צועקים עליו שימסור, אבל לו רק היה אפשר להקפיא את המציאות רגע ולשאול את אותם אוהדים שכועסים "למי יש לו למסור", הייתי עושה זאת בשמחה. מכבי נתניה היא קבוצה שלא יודעת מה עושים עם הכדור בהתקפה וזה הרבה מעבר ליכולת אישית של שחקן כזה או אחר.

    ד. בניגוד לרוב הקהל, שמשום מה החליט שהשחקנים לא מתאמצים, אני טענתי מתחילת הדרך שהשחקנים כן מתאמצים ושהם פשוט לא טובים. הגיע המשחק מול הפועל ת"א וארגון האוהדים החליט שהוא לא מעודד את הקבוצה כאות מחאה על הזלזול של השחקנים. רצה הגורל ודווקא המשחק הוכיח לארגון האוהדים את ההפך. הם כן מתאמצים, הם כן רוצים להצליח, הם פשוט לא טובים - קורה.

    ה. הופעת בכורה מצויינת לבלם הצעיר סייף פאדול. בכלל, מסתבר שמדובר בחתיכת סיפור. בלם צעיר, בן 19, מהכפר הדרוזי פקיעין שבצפון. אשכרה גוש של מאתיים אנשים שעשו את כל הדרך מפקיעין שבצפון עודד רק אותו במשך כל תשעים הדקות. הלוואי ונראה אותם כל משחק.
     
    Bilev אוהב/ת את זה.
  5. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    מסכים עם הרוב אבל בכל זאת כמה דברים:
    א. ועדיין כבר פעם שנייה (אחרי הפועל חיפה) שהוא עולה לנו בנקודות. תודה רבה על משחק הגובה, עכשיו אם אפשר לקחת בעיטות שנבעטות מאזור חיוג אחר. תודה

    ג. לדעתי עומר ורד מאז גביע הטוטו (בבתים) לא טוב ומרגוליס לא סביר. שניהם רעים.

    ד. יש מאמץ, ולראייה זה שבניגוד לירידה הקודמת הפסדנו רק פעם אחת בהפרש של יותר מגול. למרות זאת אני חושב שאם היו מתאבדים על כדורים מול עכו כמו שעשו אתמול אולי המצב שלנו היה פחות אנוש. משהו טוב אחד יצא מההרחקה אתמול זה שזה הכניס את השחקנים לאטרף. אומנם זה היה די מהר אבל אני לא חושב שפתחנו את המשחק טוב.

    ה. מישהו כתב בפייסבוק שאם הוא פותח בקרית שמונה אנחנו ממלאים את היציע. אני אומר שאם הוא מורחק ולא ורד יש סכנה לפיצוץ משחק :)
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מסכים יותר עם abcd מאשר עם אבירם.
    לגבי ג חולק עליך לחלוטין אבירם- עונה סבירה של עומר ורד בסטנדרטים שלו עצמו כשחקן ספסל בקבוצות תחתית. כנ״ל אבידור שנתן אתמול עוד משחק טוב(רוב המשחק כקיצוני שעוזר המון לאמייה ״זה לא חור זה בור״ טגה- ואני יודע שמצפים ממנו לכבוש אבל בהתחשב בכך שהיינו בחסרון שחקן זה בדיוק מה שאני מצפה משחקן לעשות- מבחינתי משחק מושלם לאבידור אתמול!) ובסטנדרטים שלו הוא בסדר גמור. לשים אותו חלוץ ולקלל אותו שהוא לא שם גולים זה כמעט כמו לשים את שמעון הרוש חלוץ ולבוא באותן טענות(בחיי שהרוש חלוץ לדעתי היה כובש יותר מאבידור). לעומתם מרגוליס אכזבה אדירה. כמעט כלום. רומאריו פירס בעונה חלשה מאוד(כן, עכשיו יגידו לי שהוא טוב רק בלהרוס אבל בחיאת- אפשר לצפות משחקן מקצועני שיתן יותר פסים מדוייקים מאשר פסים ליריב גם אם הוא טוב רק בהגנה?), מישצ׳נקו משתפר ממשחק למשחק והוא מאוד התחבב עלי בגלל הרצון, ההשקעה, ההקרבה והאיכפתיות. אם היינו משחקים אתמול נגד קבוצה שהיא קצת פחות אימפוטנטית מאיתנו היינו סופגים לפחות פעם אחת בגלל חורים שהוא משאיר מאחור בגלל חוסר הבנה של המשחק ויציאות בלתי מובנות ללחץ קדימה תוך שהוא מפקיר לחלוטין את העמדה שלו- אבל להבדיל מטגה שמרבה לעשות את זה הוא לפחות זוכה ברוב הכדורים- טגה תמיד מאחר...
    אנשים כאן לא אוהבים את ירין חסן אבל לדעתי הוא ומישצ׳נקו יחד מרכיבים הגנה סבירה שבליגה כזו ברור שלא תספוג הרבה. עם שניהם אין לי שום בעיה. עושים התקדמות יפה.
    את הסגידה לחמזה בארי אני באמת שמתקשה להבין. בכל קבוצה נורמלית הבחור הזה היה שחקן שעולה מחליף פה ושם. חוץ מדריבל חסר תכלס הבחור לא מראה כלום. אתמול הוא גם הוכיח כמה הוא איטי ואין שום סיכוי לצאת איתו למתפרצת. בדרך כלל הוא גם לא יודע להוציא מתפרצת. במשחק גביע הטוטו נגד בית״ר התרשמתי שיש לו כוח מתפרץ ברמה גבוהה- במשחקים האחרונים פשוט כלום. אנשים כאן גם מדברים על כך שהוא מוסר במקום ללכת לבד. מתחילת העונה אפשר לספור על יד אחת(ויד אחת זה אפילו אקסטרה) את ה key passes שלו- מעט מאוד עבור שחקן בעמדה כזו והחילוף בין חמזה בארי לאיש המרכזי מהעונה שעברה לדעתי מייצג יותר מכל את האימפוטנציה של הקבוצה הזו. יש רגעים בעונה הזו שתפסתי את הראש ואמרתי יאללה- איפה קאיודה... כשאני משחזר את הרגעים האלה זה בעצם היה בתגובה לכדורים גרועים ששלחו קדימה שקאיודה אולי כן היה מגיע אליהם וסיסאיי... טוב... אין טעם להמשיך את המשפט... אני לאט לאט מבין שגם קאיודה היה מסכן אם היה משחק בקבוצה הזו כמו שהוא היה מסכן בעונה שעברה אם לא היה לו את ערן לוי.
    בנושא ברק לוי אני חלוק עם עצמי. הוא שוער שקט בהרבה מאשר שוער הנבחרת שהיה כאן בעונה שעברה ובהחלט שולט ברחבה טוב מאשר הישראלי הממוצע. אבל כשמסתכלים על השערים שהוא סופג רואים שמדובר בשוער כבד שלא מספיק להגיע לכדורים מדוייקים ממרחק גדול גם אם הם לא חזקים במיוחד- כמו אתמול, כמו נגד כ״ס, כמו נגד מכבי פ״ת במחזור הראשון. אולי בשני המקרים הקודמים הוא פחות אשם מאתמול אבל שוערי קו טובים בעיני לוקחים גם את הכדורים האלה ואולי אתה אפילו לא תופס את הראש ואומר ״וואו״ כמו בהצלה של אריאל הרוש ב 1 על 1 מול ברדה בעונה שעברה או הצלה ענקית של קרלוס אריאס הגדול בנגיחה מקרוב לפינה למטה כמו שכתוב בספר שמשום מקום האיש מגיע ומציל.
    הבחור חייב לעבוד על זה בכדי לממש את העתיד שמיעדים לו והפוטנציאל שטמון בו. נכון לכרגע שוער ליגה ממוצע למדי בעיני. ממוצע זה טוב מגרוע ולכן השתדרגנו ביחס לעונה שעברה- יש כאלה שחולקים גם על זה.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/12/15
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מישהו כתב שהח׳ברה מפקיעין הגיעו ב 5 אוטובוסים! האמת שממש פחדתי שהילד בגללם יתרגש אובר ויעשה במכנסיים. להופעת בכורה- בהחלט הופעה יפה של הילד. אבל זה הכל בדימיון שלכם... אין בנוער כלום... חייבים להביא כל שנה מכל הבא ליד ואת הנוער לגדל מגיל 10 עד גיל 18 ואז לשחרר. ככה עובדת מכבי נתניה כבר 3 שנים ואז מתפלאים למה המועדון הזה צריך כל שנה פירוק והרכבה מחדש.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    פשכצקי מדווח על טרייד מתקרב, לטענתו. חמזה בארי לקריית שמונה, ומנגד אוסטוינד, מנגה ודלמוני לנתניה.

    אם זה קורה זה המהלך הכי אידיוטי שאיזי עשה מימיו, וזכייה בלוטו של נתניה.
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    מנגה ואוסטוינד לנתניה חיזוק אדיר, בדיוק מה שחסר להם.
     
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    שלושתם עוברים לנתניה רק בהשאלה עד סוף העונה. חמזה עובר לק"ש כולל כל הזכויות מהכרטיס שחקן שלו. ממש לא כזה מהלך אידיוטי של שירצקי, שישאר בסוף העונה עם ארבעתם אצלו.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    כמו שמכיר את מצב העניינים זה בטח בארי לק״ש לצמיתות ובכיוון השני מדובר בהשאלות.
    מנגה שחקן נהדר אבל כל הזמן פצוע... צריך לחשוב טוב טוב כי פצועים לא חסרים לנו... דילמוני מגן ימני או שמאלי?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    מודה, לא התעמקתי.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,136
    לייקים שהתקבלו:
    26,246
    מין:
    זכר
    איך קרה שהם מוותרים על אחד השחקנים הטובים שלהם כמו מנגה? הפציעה כל כך גמרה אותו?
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    זה מהלך אידיוטי כי איזי מוותר על 3 שחקנים בשביל 1. קצת לא תחרותי מאיך שזה נראה לי...
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מה שמוזר הוא שנתניה בכלל לא מחזיקה ביותר מידי זכויות על הכרטיס שלו. אומרים 20% עם אופציה לעוד 20%.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.