מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,443
    הפועל, פלאש ניוז: הליגה הישראלית היא התחרותית ביותר כמעט באירופה בעשור האחרון - הייתה יותר תחלופת אלופות מבספרד, טורקיה, VTB, איטליה.

    אתם ממשיכים לזמזם את המנטרה הזאת שמאז תחילת הפיינל פור לא קיימת (חולון, גליל, חיפה, מכבי וירושלים - 5 אלופות שונות ב9 שנים) ועדיין אין שום התקדמות של צעירים או של הכדורסלן הישראלי. הכל נועד להגביל את מכבי. חוץ מלייצור אליפויות דמה שום דבר לא קרה. חוק הצעירים, החוק הרוסי ועכשיו גולת הכותרת חוק המתאזרחים - באמת אנשים חושבים שמכבי צריכה להמשיך לאכול את כל החרא הזה ?

    יש גבול כמה אפשר לבנות קבוצה שכל שניה מטילים עלייך "עונש אחר". אחרי שאתה צריך לשחק עם 2 ת.ז. כחולות(אפילו אדלשטיין אמר שזה ביזיון), פיינל פור שמבטל כל יתרון שלך במשך העונה, ועכשיו גם עוקפים את חוקי היסוד ומחליטים שיש ישראלי שהוא אחלה אבל מתאזרח שהוא פויה. כבר לא מספיק 2 עם ת.ז. כחולות על המגרש עכשיו בוא נבדוק להם את העורלה. מוזר שזה קורה תמיד בתגובה למה שמכבי עושה. אם רוצ'סטי לא מאוזרח זה בחיים לא עולה וחיפה ואשדוד וגליל היו יכולות לעלות עם 34 מתאזרחים לאף אחד לא היה אכפת.

    כמה אפשר לשתוק ?!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/12/15
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    השחקן הישראלי לא הולך להשתפר ולא משנה איך תסובב את זה. אם אתה חושב שמכבי גרמה להעלאת הזרים, אתה טועה. עכשיו כשקבוצות יבינו שיש להם סיכוי טוב יותר לזכות, תהיה בטוח שתראה בדיוק את אותה כמות זרים אם לא יותר. ואז אולי ייפול לכם האסימון שלא מכבי גרמה לכל ההידרדרותשל הענף. לגבי העלאת התחרותיות אני מסכים וזה גם ברור. מצד שני, גם הליגה האזרית תחרותית. פשוט הרמה נמוכה.
     
  3. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    בעשור האחרון? אולי ב3 העונות האחרונות.
    כל עוד לאלופת הליגה אין מקום ביורוליג לא יהיה כאן שינוי אמיתי, וזה הסיבה למה ירושלים תהיה במקסימום כמו מכבי כדורגל הנוכחית אבל לא יותר. אבל גם משם היא רחוקה עוד.
     
  4. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,266
    לייקים שהתקבלו:
    4,521
    הרצליה עד המוות ו-idans10 אוהבים את זה.
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,266
    לייקים שהתקבלו:
    4,521
    אבל זה לא קשור למכבי.

    כל עוד הפועל ירושלים לא תוכיח את עצמה ביורוקאפ או כל קבוצה ישראלית הם לא יתקבלו ליורוליג. גם אם יזכו 15 פעם בליגה הישראלית ברציפות.
    שיטת השריונים האוטומטית זאת הבעיה ולא מכבי.
     
    de Middenweg ו-idans10 אוהבים את זה.
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,443
    מאז 2006 בליגה הישראלית 5 אלופות שונות : מכבי, חולון, גליל, חיפה וירושלים.
    מאז 2006 בליגה הספרדית 3 אלופות שונות: טאו, בארסה וריאל.
    מאז 2006 בליגה הVTB שתי אלופות שונות: צסק"א וחימקי.
    מאז 2006 בליגה האיטלקית 3 אלופות שונות: סיינה, מילאנו וססארי.

    שום דבר לא מספיק לאנשים. גם אם מכבי תיקח אליפות ב10 שנים זה מוגזם ולא תחרותי. אובססיה זה נקרא.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  7. Milanista Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/10
    הודעות:
    404
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מין:
    זכר
    סוף סוף קצת ביצים מראשי מכבי, מזמן היה צריך לעשות את זה. שהאפסים במנהלת, שחוץ מכל מיני חוקים מפגרים והזויים שנועדו לפגוע במכבי שום דבר לא באמת מעניין אותם, בטח לא קידום הכדורסל או הכדורסלן הישראלי, ישארו לשחק עם עצמם. מכבי לא תפסיד מזה כלום.
     
    de Middenweg ו-idans10 אוהבים את זה.
  8. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,426
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    מישהו יכול להסביר מה זה אומר ?
    אם מכבי ת״א לא תחזור למנהלת אז היא לא תהיה בעונה הבאה בליגה ?
     
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כרגע הפרישה לא מהליגה למרות שגם זה בלתי נמנע. למכבי אין נציג במנהלת והיא לא רואה עצמה כפופה למנהלת אם זו תחליט על המשך החוקים ההזויים.
     
  10. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,206
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    המצב הזה שדברים עוברים ברוב של הקבוצות הקטנות הוא באמת מביך. איכס, דמוקרטיה!
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,828
    לייקים שהתקבלו:
    14,638
    מין:
    זכר
    אני הולך לכתוב עכשיו דברים קצת קשים, ולפני שאני כותב אני מזכיר שאני ממש לא שונא מכבי ואפילו אוהד אותה ביורוליג(אבל לא ביורוקאפ :) ).
    אם מכבי תפרוש מהליגה זה דבר שיכתים קשות את המועדון. עם זה שבמכבי מדברים אנגלית בחדר הלבשה אין לי בעיה. גם בחדר הלבשה של אינטר לא מדברים איטלקית ואני לא רואה שלאוהדים שלה יש בעיה עם זה. אבל ברגע שהקבוצה תעזוב גם את הליגה היא לאט לאט תנתק את עצמה מהשורשים שלה, ועוד בגלל דבר מטופש כמו המתאזרחים. אני מאד מקווה בשביל מכבי שזה רק טקטיקה של "תחזיקו אותי" ושהיא לא באמת מתכוונת לעזוב.

    מוזר לי איך שמעון מזרחי,שבשבילו כל ניצחון חסר משמעות על נס ציונה זה כמו גמר יורוליג,מוביל מהלך כזה. פתאום לליגה אין חשיבות בעיניו, היורוליג זה חזות הכל?
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    המצב הזה שבו אנחנו לא יכולים להתמודד עם החזקים אז אנחנו ממציאים חוקים. נו, כמו שהיה כשהיינו בכיתה ג' ואם שחקן שדה היה נוגע ביד אז לקבוצה היריבה הגיעו שני פנדלים. צודק, אכן מביך.

    @DRORIKO אתה חייב להבין שאת האוהדים האמיתתים של הקבוצה, הליגה הישראלית לא מדגדגת את קצה הביצה ולא יזיז לאף אחד אם מכבי תנטוש. שום שורשים ושום נעליים. אם תהיה מישהי שתפסיד, זו הליגה. מכבי, בכל מקרה, לא מקבלת שום תמורה מהליגה המקומית, להיפך. זה נטל.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,828
    לייקים שהתקבלו:
    14,638
    מין:
    זכר
    אני חושב בדיוק הפוך ממך. את האוהדים האמיתיים הליגה סופר מעניינת. דווקא את הרולקסים מה שמעניין זה היורוליג, עובדה שהם התחילו להגיע רק בתור הזהב של העשור הקודם. אוהד מכבי אמיתי יגיד לך שלנצח דרבי יותר מרגש אותו מלנצח את ריאל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/12/15
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    דרור זה שטויות. אני עוד גדלתי על 'שנאה' ביום א' (אמסלם) ואחרי זה ביום חמישי (דינו מנגין). אני לא רציתי באותה המידה שמכבי תפסיד בליגה או באירופה. לי אין רולקס ואם הייתי גר בארץ גם לא היה לי כסף בשביל לשבת בין אנשי ה'רולקסים'. לא צריך לעשות הכללות. אני כאוהד מכבי שואף לראות את הקבוצה מנצחת בשתי החזיתות. אני אולי מעדיף בשנים האחרונות את אירופה גם הרבה בגלל אנשים כמו רמי כהן. הקנאה כל כך גדולה שבמקום לדאוג שלקבוצתו יש ספונסורים טובים האיש וחבריו רוצים להוריד את מכבי לרמה החובבנית שלהם. יותר מזה, אורי אלון יבין גם מהר מאד ששונאי מכבי יתחילו להכנס בירושלים אם מכבי עוזבת את הליגה.

    אגב משהו שאנשי אנטי מכבי שוכחים. ברגע שהם יגבילו למשל את עניין המתאזרחים הם פוגעים גם קשה במכבי חיפה ואשדוד. יותר מזה, אם מכבי תצטרך לשחק עם יותר ישראלים 'טהורים' אז לקבוצות הקטנות ישארו עוד פחות שחקנים מקומיים כדי לשחק איתם. ואז? ימצאו עוד חוקים בשביל להגביל את מכבי וירושלים?

    אז הכל בשביל להרוס את מכבי (ירושלים) והכדורסל הישראלי באירופה רק בשביל האגו הפרטי של אנשי רמי כהן.
     
    הרצליה עד המוות, idans10 ו-Milanista אוהבים את זה.
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שי סיכם את זה מצויין. מרוב האובססיה למכבי, לא מבינים שם במנהלת שהכל בסופו של דבר יחזור כבומרנג לקבוצות הקטנות. הרי אין באמת כל כך הרבה ישראלים טובים, בטח לא לכל הקבוצות. אבל מה? העיקר שזיינו את מכבי.

    @DRORIKO אני מוכן לעשות איתך התערבות, שמתוך 20 אנשים אוהדי מכבי רנדומליים, 18 יענו לך שאירופה חשובה להם הרבה יותר ושמבחינתם במתכונת הנוכחית אפשר לפרוש בכיף מהישראלית. אני גדלתי על המאבקים בין אמסלם למגי, פרישמן וליפין ופעם באמת הליגה הליגה היתה מרתקת. פעם, לפני כל החוקים ההזויים, כשהיו סדרות פלייאוף וזאת למרות שמכבי היתה ברצף של 23 שנים. היום הליגה לא שווה דבר. בוא תגיד לי דבר אחד, אחד, שהליגה תורמת למכבי ושבגלל זה לא צריך לעזוב אותה. 99% מהאוהדים לא ינידו עפעף ואפילו יתמכו בעזיבה שכזו. תנסה אותי.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.