מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,350
    לייקים שהתקבלו:
    6,817
    לא הבנתי. אז אין לכם נציג במנהלת אבל אתם לא פורשים מהליגה. מה זה אומר תכלס? שאתם לא מחויבים לחוקים של המנהלת? חוק רוסי, חוק מתאזרחים וחוק זרים לא חלים עליכם יותר? יש בזה משהו מעבר לסתם אקט מחאתי?
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,831
    לייקים שהתקבלו:
    14,638
    מין:
    זכר
    @idans10
    להיפך, דווקא החוקים החדשים הכניסו הרבה עניין לליגה. איפה ראית בשנות ה-90 גמר פליאוף כמו מכבי-גליל או מכבי -חולון או מכבי-חיפה(ואני כולל גם את הגמר שמכבי ניצחה בהארכה) הגמרים האלה עניינו מאד את אוהדי מכבי בפרט,ואת אוהדי הכדורסל בכלל. אתה מדבר איתי על סקר אוהדים,אז בוא אני אתן לך את האוהד מספר 1 של מכבי ללא עוררין-שמעון מזרחי. מספיק לראות את שפת הגוף שלו כשמכבי הולכת להפסיד לנס ציונה במשך של שלהי הסיבוב השלישי.שלא לדבר על מה שקורה איתו בפליאוף...... מספיק היה לראות את דיויד בלאט בגמר 2014 משתולל מזעם על השופטים כי הוא פחד שהוא יאבד בגללם אליפות, ואנחנו מדברים על מאמן שחודש לפני לקח את היורוליג! להגיד שהליגה לא חשובה למכבי זה תלוש. כמו שהיא חשובה לה לא פחות או לא יותר, אבל זה לא שייך.
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @Heroball אני מאוד מקווה שהודעת פרישה תגיע בקרוב.

    @DRORIKO אתה שוב מערבב נושאים. כבר דנו על זה אתה ואני. לא אמרתי שהחוקים החדשים לא יוצרים עניין. גם אם תעשה פלייאוף בליגה הספרדי בתום העונה (בכדורגל) יהיה לך עניין, כי בכל משחק נתון בארסה יכולה להפסיד למרות שסיימה ב-60 הפרש מהמקום השמיני. אז מה? הליגה ספורטיבית? יש המון עניין, אבל היא הכל חוץ מספורטיבית. דבר שני, שמעון הוא לא אוהד, הוא אחד מהבעלים. תשאל את האוהדים מהרחוב מה הם מעדיפים. ברור שבליגה אף אחד לא רוצה להפסיד כל עוד אתה משחק ומתחרה. זה ממש לא אומר שהליגה כל כך מדגדגת את מכבי. אף אחד במכבי לא קם בבוקר ומחליט לפרוש מהליגה, פשוט זה כבר הגיע למצב אבסורדי. כל פלוץ של מכבי, קופצים הפושטקים רמי כהן את אקוניס (מזל שהקבוצה של אוחיון ירדה ליגה) ומנפנפים בעוד משהו פאתטי כדי שחלילה מכבי לא יהנו, למרות שהכל חוקי. אז כן, הליגה כבר מזמן לא שווה ואני אומר את זה לצערי.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,831
    לייקים שהתקבלו:
    14,638
    מין:
    זכר
    תראה, אם באמת יהיה חציית קו אדום אני אסכים. נושא המתאזרחים הוא ממש לא כזה. על מה אתם בעצם נלחמים? על הזכות לתבוע את יהדותו של הרביי אמציה?
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ברור לך שזה לא רק המתאזרחים. זה זה, והפיינל פור והחוק הרוסי והגבלת הזרים ובעצם כל דבר שחוקי בשאר העולם. אז מכבי ספגה וספגה וספגה - אבל כמה אפשר? חוץ מזה, אתה מבין שאם מגבילים מתאזרח אחד (ושוב, זה לא חוקי לעשות את זה, רק שתבין), שוב מכבי נדפקת מול הליגה האירופאית, ששם אין לא הגבלת מתאזרחים ולא זרים. אז נכון ששאר הקבוצות יגידו על הזין שלנו מכבי באירופה וזה בסדר, אז שלא יבואו אח"כ בפליאה ויכחישו שהחוקים לא נועדו לדפוק את מכבי. כי כמו שארז אמר, אם רוצ'סטי היה מגיע לחיפה, אשדוד או אפילו ירושלים, את אף אחד זה לא היה מעניין בשביל לבקש הפחתה. זה מה שמעצבן.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,831
    לייקים שהתקבלו:
    14,638
    מין:
    זכר
    אני בעד הפיינל פור,כבר פירטתי למה(בקצרה-להכניס חיים לגוויה הזאת שנקראת הכדורסל הישראלי). לגבי החוק הרוסי והגבלת זרים אני מסוייג,מצד אחד זה גם מכניס תחרותיות,אבל מצד שני למרות הכוונה המקורית זה דווקא מעfב את הכדורסלן הישראלי(כי הוא משחק בליגה פחות טובה).
    צריך להבין שמאחורי 3 ההגבלות האלה אין בהכרח שנאת מכבי אלא מניעים כלכליים-ליגה תחרותית יותר תביא יותר רייטינג ורייטינג=כסף.

    סוגיית המתאזרחים היא שולית לטעמי, וכן זה גם עושה את אלה שהעלו אותה קטנוניים וצבועים. אגב זה לא הגיע מאיתנו. ירושלים לא רק שלא מתנגדת אלא אפילו תומכת בחזרה לסדרות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/12/15
  7. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,207
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    אבל זו המציאות של הכדורסל הישראלי. אם היינו יכולים לחזור 40-30 שנה לאחור, אולי אפשר היה למנוע את זה בדרכים טבעיות יותר. אי אפשר. ואי אפשר לצפות שפתאום יסתערו על הכדורסל הישראלי 6-5 בעלי ממון וסבלנות שיכניסו כסף רציני לכמה קבוצות. אז האם צריך פשוט לקבל את המצב שתהיה קבוצת על אחת, אחרת שמזנבת בה, וכל השאר שידדו הרחק מאחור?

    למרות הכל, האויב הכי גדול להצלחת מכבי תל אביב היא מכבי תל אביב עצמה והטעויות שהיא עושה.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @אמיר ע אני לא מתווכח על המצב שנוצר. ברור שהמצב בישראל לפני 20-30 שנה לא היה אידיאלי. רק שאנשים כאן לא מבינים שזה לא קשור למכבי. אם הקבוצה היא אטרקטיבית ומושכת מדינה שלמה לצפות בימי חמישי (של שנות ה-70 וה-80) וכתוצאה מכך ערוץ 1 מחליט לשלם לה מיליונים על הרייטינג, מה היא אמורה לעשות? לדחות את קבלת הכסף? אני מת לראות קבוצה אחת שהיתה דוחה את הכסף כדי שהיא תמשיך להתבסס על אותו תקציב דל כמו שאר הקבוצות. זה קורה בכל העולם ובכל הענפים ומשום מה רק מכבי כדורסל מפריעה להם. אז כן, נוצר מצב שלקבוצה אחת היה תקציב גדול בהרבה ואותו היא מינפה להצלחה, מה שלא הצליחה לעשות הפועל ת"א שעשקה בעזרת ההסתדרות את כספי הציבור, רק שעליה אף אחד לא מדבר כי היא פשוט כשלה בניגוד לצהובים.

    זה עדיין לא מצדיק להחזיק ליגה לא ספורטיבית בעליל רק כי ה"קטנות" לא משתוות למכבי. הם לא אמורות להשתוות אלא בפעולות חוקיות. גם בליגה האנגלית הכדורגל (שהיא עוד פחות או יותר מחלקת בצורה נורמלית את ההכנסות) אין שיוויון בין יונייטד, סיטי וצ'לסי לבין ווטפורד, ווסטהאם וניוקאסל. אז מה? מישהו שם מתלונן שאלו תמיד אותן שלוש קבוצות שרצות לתואר? בשאר המקומות המצב עוד גרוע יותר. מישהו המליץ על הגבלת זרים / מתאזרחים / בוסמנים?
     
    Milanista ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  9. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,443
    idans10 אוהב/ת את זה.
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    למישהו בכלל היה ספק? רק רמי כהן הדפקט, לשמוע אותו בחדשות הספורט ולהבין שהוא מתחרה רציני מאוד עם שאול אייזברג על אחד מיו"ר היותר מפגרים שנראו במחוזותינו. אני מקווה שמכבי באמת תפרוש, לא בשביל איום כזה או אחר, אלא כי באמת שאי אפשר להתנהל בליגה כזו. רוצים כדורסל? שחקו בליגה נורמלית. לא רוצים? גם טוב, אנחנו לא חלק מזה.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,831
    לייקים שהתקבלו:
    14,638
    מין:
    זכר
    מה זה "פתאום"? מאיפה אתה יודע שה-5 קבוצות האלה הם אלה שתמכו בחוק המתאזרחים?

    חבל שגלדסטון האפס מאופס הזה לא רוצה להגיד איזה 5 קבוצות כאילו זה סוד מדינה. ככה שאי אפשר לנהל דיון רציני
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מהבנתי רק מכבי, ירושלים ונדמה לי שחיפה התנגדו להגבלת המתאזרחים. כך או כך, חלקן אם לא כולן (מהקבוצות שפנו), תמכו בצימצום המתאזרחים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/12/15
  13. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    בעבר היה נהוג בליגה חוק שמחשיב שחקן מתאזרח כאזרח ישראלי רק אם הוא בליגה מעל ל3 שנים רצופות וכמובן זכאי לאזרחות.
    מישהו מתנגד לחוק שכזה?
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בוודאי. אם לפי חוקי המדינה שהם מעל לחוקי הכדורסל, הבאדם נחשב לאזרח ישראלי, אז אני ממש לא מבין על מה הויכוח כאן. המדהים הוא, שאפילו שונאי מכבי מוצהרים בתקשורת מודים שיש גבול עד כמה אפשר להיות ליצנים. מכבי עבדו כאן חוקי. לכל הרמים כהנים למיניהם יש תלונות על איכות חיתוך הזין בברית המילה? תיגש ותתלונן במשרדי הממשלה! עד אז, כל מה שמכבי עשו במקרה רוצ'סטי הוא כשר למהדרין.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  15. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    צריך להגיד את האמת: כולנו צבועים.

    יש כאן כדור שלג שגודל וגודל שכולו מורכב ממשחק בקקה. מצד אחד המנהלת הגיע למסקנה שכדי לייצר ליגה תחרותית היא צריכה להגביל בצורה כזו או אחרת את מכבי. מצד שני, מכבי שוב ושוב מצליחה בדרכים מסריחות אך חוקיות לעקוף אותן. למכבי נמאס לשחק, אך אף אחד לא באמת צדיק.

    המשתמש הפועל (שאגב, לדעתי מוסיף גיוון דעות חיוני לדיון) צדק שהוא כתב שיכול להיווצר כאן מצב של WIN-WIN, אבל כמובן שאני מסתכל על התוצאה אחרת ממנו. אני לא רואה שום תועלת למכבי לשחק בליגה הישראלית, כלומר חוץ מהטענה שזה פוגע ב״אוהדים״/״אנשים״ שדרוריקו ציין בעוד אחת מההפרעות הסכיזופרניות שלו. כמו כן, אם המנהלת בפרט וכל הציבור בכלל יראה את הליגה ללא מכבי, אולי אז סוף כל סוף הם יפסיקו להתעסק בלהיות ״אנטי מכבי״ ויתעסקו במה שחשוב באמת, קרי, הבעיות המרכזיות של הליגה בפרט והכדורסל הישראלי בכלל. ואולי, רק אולי, גם סופסוף ינסו לעשות משהו מהותי בענף עצמו מעבר לחלטורות הרגילות למיניהן. וכן, מי שחושב שהוא יקבל מוצר טוב יותר יופתע לגלות שהוא יקבל משהו שיותר קרוב לליגה הלאומית. וכן, מי שחושב שהכדורסלן הישראלי לא מתקדם בגלל מכבי, יופתע לגלות שהוא ימשיך לעשות זאת גם בלעדיה.

    אומנם אני חושב שאנחנו עוד נמהרים מדי לגבי שהאפשרות הזו תצא לפועל, אבל אני בהחלט אשמח לראות את זה קורה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/12/15