דיון החדשות וההעברות 2015/16

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏1/6/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    לא שחקן ספסל.
    העונה 18 משחקים מהם 12 בהרכב בליגה, בליגת אלופות שיחק את כל 6 המשחקים ועלה בהרכב ב4 מהם. בעונת 2014 הוא באמת לא שותף הרבה, אבל לפני יש לו מספרים נאים מאוד (עונת 2013 24 הופעות מהן 18 בהרכב, עונת 2012 20 הופעות מהן 17 בהרכב)
    ב2011 (בן 21) הוא שותף בכל הקמפיין של באטה בליגת האלופות, 9 משחקים ופספס בכל המשחקים רק 20 דקות.

    עוד יומיים אמור לנחות בארץ, יש לי איזושהיא תחושת פנימית שהעניין הזה יטורפד.
     
  2. Turgi Guest

    איפה כל צדיקי מקרה מרגוליס?
    אם עכו הייתה עושה מה שהיא עשתה לפני מכבי היו פה עשרות הודעות על זה.
     
    David De Gea ו-orimor2212 אוהבים את זה.
  3. Drama Guest

    הדבר הזה לא נכון אז אנא ממך בלי השערות מיותרות.

    התאוריה שלך אינה כ"כ מבוססת כי בנתיים יש לנו יותר קהל במגרשים ויותר מנויים מבני יהודה. אגודת ספורט מפוארת עם עבר והווה ואוהדים ובעלת שם פיקנטי.
    לא מעיד מהומה
     
    gilad16, קשר שמאלי ו-אבי סנדור אוהבים את זה.
  4. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    צביעות היא לא מילה גסה.
     
  5. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    לא כל כך הבנתי מה הסיפור אז אם מישהו יוכל להסביר זה יהיה טוב, לא זכור לי שיש לעכו שחקנים מושאלים מבאר שבע שנאסר עליהם לשחק בחדרי חדרים.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  6. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    מה לא בסדר במה שעכו עשו?
     
  7. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    לא חושב, וחוץ מזה שיש עוד זמן עד המשחק, אני מאמין שלקראת המשחק עצמו ידברו על זה טיפה יותר.

    אגב, מה הקשר בכלל בין שני המקרים? פה הם בחרו בדרך לגיטימית אך מסריחה כדי לא לשתף שחקנים, אצל מרגוליס מדובר בקומבינה שנעשתה על גבו של השחקן ותוך כדי שיקרו לכל הגורמים הרלוונטים בטענה שהוא 'פצוע'.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,208
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    יותר קהל במגרשים? בכמה? במה זה בא לידי ביטוי? הייתי בכל המשחקים נגדכם בשנים האחרונות, בבית ובחוץ, ואני לא זוכר איזה עלייה ניכרת במספרים או משהו יוצא דופן.
    500 צופים או 1000 צופים שנוספו במהלך עשרים שנה הם לא שינוי משמעותי בעיני. ואם הקהל של בני יהודה שבמילא היה קטן הפך לקטן עוד יותר זה לא מחזק את המעמד שלכם עדין.

    הגעתם למשחק בטרנר כשאתם מוליכים את הטבלה, כשפתחתם את העונה נפלא מבחינת תוצאות וכדורגל, ועדין הבאתם רק 500 אוהדים. מעניין כמה אוהדים מכבי נתניה היו מביאים אם היו מגיעים לטרנר במקומכם. מעניין כמה אוהדים הפועל פתח תקווה היו מביאים במקומכם. מעניין כמה אוהדים הפועל ירושלים היו מביאים במקומכם. הבנת את הנקודה.

    אם כבר, אתם דוגמא מצוינת לקבוצה ותיקה בליגת העל, שגם הגיעה לאירופה, זכתה בתארים כאלה ואחרים, ועדין מביאה לדרבי פחות אוהדים מהיריבה, שעדין לא הצליחה אפילו פעם אחת במהלך ההיסטוריה למלא את המגרש שלה בעצמה, שלמרות כל השנים בליגת העל עדין הקהל שלה הוא לא פקטור במשחקים.
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מסכים עם כל מילה.
    גם למעבר מדור לדור צריך להתייחס בערבון מוגבל. יש משפחות, כמו המשפחה שלי, שמכבי נתניה זה בדם שלהם. רוב המשפחה שלי אפילו לא מנתניה אלא מושבניקים מהאזור ובשבת כולם נשאבים כמו זומבים לקופסא ולאצטדיון החדש- יש תקופות שיותר ויש תקופות שפחות- אבל מה שבטוח- רק מכבי נתניה.
    לעומת זאת יש כאלה שזה לא בדיוק ככה. משה פרימו למשל מתפאר באהדה שלו למכבי נתניה וכזה שראה את כל האליפויות אבל הוא לא נתנייתי(לא יודע לגבי ההסטוריה שלו- לדעתי כמו טל ברמן הוא גם מעולם לא היה) והילדים שלו אוהדים של הפועל ת״א.
    גם כמה אבא יכול להתעלל בבן שלו? בגלל שאתה כל החיים שלך סובל גם הבן צריך לסבול? למה לאבא באר שבעי להרעיל את הילד על הפועל ב״ש של אלי ז׳ינו? או לאבא נתנייתי להרעיל את הילד על מכבי נתניה שפעם די מזמן היתה קבוצה גדולה? אז לי יש תקווה שכל יום, כל חודש, כל שנה, ועוד רגע הולך לקרות משהו שישנה את פני המועדון(כמו שקרה לא מאוד מזמן בעידן יאמר שלהבדיל מאלונה לה לקח שנים- יאמר בכלום זמן הפך את מכבי נתניה למועדון מוביל מכל בחינה אפשרית למעט מתקנים- הלואי ויאמר לא היה בא אז אלא בא היום עם המתקנים שיש היום במועדון- לדעתי מתכון אדיר לבניית אימפריה). לא כולם מאמינים בזה ולא כולם חיים לפי ׳אם׳ ולפי ״מה הפוטנציאל״.
    לעומת זאת אבא באר שבעי היום לא צריך לעשות כלום כדי לגרום לילד לאהוד את הפועל ב״ש. רק לקחת אותו פעם אחת למשחק וזהו. הסיכון היחיד שהוא לוקח זה שמאותו יום הילד יגרור אותו אם הוא רוצה ואם הוא לא רוצה ויכול להיות שהוא גם פתאום ימצא את עצמו באוטו עם צעיף אדום בדרך לעכו...
    לכן אני אומר שיש כאן כמה אלמנטים שצריכים להתקיים יחד כדי ליצור את האפקט הזה.
    לא רואה אף אחד מהאלמנטים האלה בהפועל רעננה אבל מצד שני הזקנה רוצה להישאר בצריף- מי אני שאמנע ממנה? אבל אני חושב שהיא עושה טעות.
    ולא שאני חושב שאם יהיה איחוד בטוח שזה יהיה שונה מהיום. זה כנראה לא יהיה עם אנשים כמו אשר אלון ושיימן. אני מעלה כאן רעיון שבתנאים אידיאלים יכול לעשות מהפך ולשאוב אליו גם הרבה תורמים ואנשים טובים שגם אם הם אוהדים את מכבי או הפועל ת״א ירגישו שייכות ורצון לתרום ולהיות חלק ממייזם כזה וברור שאם יש מקום עם אנשים בעלי יכולות כלכליות- זה בטח ברעננה, הרצליה פיתוח, רמה״ש וכפר שמריהו(יהווו). גם אלונה לא גדלה על שלום אביטן...
    נכון להיום- רעננה נמצאת בשיאה, הרצליה ורמה״ש גם במצב לא רע- אבל חוץ ממחמאות פה ושם בתקשורת- לא רואה איך מייצרים כאן אפקט שיעביר את הזקנה מהצריף לוילה עם הג׳קוזי. אבל אם היא נהנית בצריף... זכותה... לדעתי זה רק בגלל שהיא לא ניסתה שום דבר אחר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מכבי פ״ת נגסה בהפועל פ״ת. ככה אני רואה את הדברים. לפ״ת, כעיר כדורגל מרכזית לאורך שנים- זה עוד דוגמה לפיצול שעשה רק רע. כילד אני זוכר שהיתה הפועל פ״ת עם אלפי אוהדים בצמרת במאבקי אליפות. ומכבי פ״ת קבוצה נחמדה וצנועה בליגה השניה עד שאייל בגלייבטר לקח אותה על הגב לליגת העל והשאר הסטוריה. מה היה יותר טוב לעיר פ״ת ולתושבי העיר שחובבים כדורגל? אני חושה שהתשובה ברורה. ולא שאני טוען שמכבי פ״ת גרמה להפועל פ״ת ליפול. בכלל לא. הפועל פ״ת, כמו מכבי נתניה- דוגמה מצויינת ל״אוייבים מבית״. אבל אנחנו מדברים כאן על קהל ולדעתי כל אוהד חדש של מכבי פ״ת זה פחות אוהד למועדון האהוד והשורשי יותר בעיר. לגבי בני יהודה אני חולק על סר אלכס לראשונה בדיון הזה- לבני יהודה היה פעם קהל גדול(מאוד!)- לא חושב שאגזים אם אומר שהיו תקופות שהוא היה גדול משל הפועל ת״א. לדעתי למרות מה שכולם חושבים- היציאה מהשכונה לא עשתה טוב למועדון הזה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,122
    לייקים שהתקבלו:
    26,244
    מין:
    זכר
    נסיבות, מזל ושכנוע: כך באגה בא להפועל חיפה
     
  12. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    מאוד מזליקים. אני בטוח שלא מעט קבוצות, קצת יותר טובות מהפועל חיפה (גם פה בישראל), יכלו לשים עין על הבחור ולהחתים אותו גם בשכר גבוה יותר.

    נראה איך ישתלב.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,122
    לייקים שהתקבלו:
    26,244
    מין:
    זכר
    אם הוא באמת אוליאנוב חדש, אז לא תהיה בעיה לקבוצה גדולה להפעיל את סעיף היציאה שלו בקיץ
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/12/15
  14. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    האמת שהם הביאו לטרנר יותר מכל האורחות הלא גדולות האחרות העונה.
     
    Drama אוהב/ת את זה.
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,208
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    הפועל כפר סבא גם הביאו כמה מאות. אבל שוב קבוצה במקום הראשון בליגה, פתיחת עונה טובה, מגיעים לאיצטדיון חדש, כמה מאות זה מה שהיא מסוגלת להביא?

    המטרה היא לא להגיד תראה את הפועל חיפה שהאוהדים מחרימים תמשחקים שלה או תראה את בני יהודה שיצאה מהשכונה ומדשדשת שנים מקצועית והרבה מהקהל שלה עזב אותה, תראה גם להם מגיעים מעט קהל למשחקים.

    המטרה זה להראות שאפילו מכבי פתח תקווה, שמגיעה מעיר גדולה כמו פתח תקווה, שמשחקת שנים רבות בליגה הראשונה, ששנה שעברה הייתה בפלייאוף העליון וגם השנה צועדת לשם, שזכתה כבר בגביע הטוטו ואפילו שיחקה בגביע אופ״א, שמשחקת באיצטדיון חדש, שלכאורה כל התנאים קיימים כדי שתחסוף אחריה קהל רב, איך אפילו היא מתקשה לסחוף אחריה קהל, בקושי 500 איש לטרנר החדש כשהיא בפתיחת עונה נפלאה ומגיעה מהמקום הראשון, במשחקי הבית מגיעים קצת יותר צופים ועדין הדגש שמדובר בצופים כלומר הרבה ממחלקת בנוער הרבה שמקבלים הזמנות לא קהל שמעודד או דוחף, מכבי פתח תקווה היא דוגמא מושלמת להראות את הקושי של קבוצות לשבור את תקרת הזכוכית ולהפוך קבוצה קטנה למועדון גדול.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.