מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    מה? אתה מתבלבל עם עידן. תמיד טענתי שגל טוב יותר מיוגב.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אין ספק שמשחק מול נס ציונה אכן מוכיח זאת.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא מסכים איתך בנוגע לקליעה וגם לא בקשר לשיגעון הכדררת, שמקל חולה גם חולה בו לא פחות מיוגי אם לא יותר. יש לו את המעלות שלו, ליוגי יש את המעלות שלו. יוגי שומר טוב יותר, חוטף טוב יותר וריבאונדר טוב יותר. בנוגע לקליעה, על אף אחד משניהם אתה לא יכול לסמוך. למקל כנראה ראיית משחק טובה יותר ואולי גם ניהול משחק פחות מפוזר מיוגי למרות האיבודים וכמובן שהוא חודר טוב יותר. אבל כל זה לא מעניין אותי. השורה התחתונה שמעניינת אותי זה איך מקל ישתלב ביורוליג, כי אוחיון כבר עשה זאת בהצלחה רבה ואף היה שותף פעיל לזכיהה היסטורית כולל הופעות טובות בפיינל פור. ממש מקווה שגם מקל יצליח לשחזר זאת, אבל עם כל הכבוד, אחרי משחק אחד ועוד מול נס ציונה, כשבחצי הראשון הם קולעים רק 24 נקודות מול 54 שלנו, זה אפילו לא משחק אימון בשביל להסיק מסקנות.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    בהחלט מספרים יפים מאד בשביל משחק בכורה, אבל בקבוצה כה חלשה מקל יצטרך כנראה מדי ערב לשים כאלה מספרים על הלוח...

    בוא נחכה טיפה עם השבחים.
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    שמעו, מקל משווק ברמה מדהימה בתקשורת כאן. למי אכפת בכלל מה הוא עשה מול נס ציונה?!

    כאילו הוא הולך להוציא אותנו לדרך חדשה. הוא תוספת טובה וחשובה לסגל - לא יותר מזה.
     
    de Middenweg ו-idans10 אוהבים את זה.
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לחלוטין מסכים. הרבה יותר חשוב לי שימצאו שחקן גבוה אחד נורמלי שינסה להציל לנו את העונה (הכנראה אבודה) בליגה המקומית מאשר עוד גארד. למקל עדיין יש תחליף, בעוד שלגבוהים אין כלום וגם ממילסאפ אין לי ציפיות. זה פשוט שערורייה מה שקורה השנה. כאילו נתנו לילדי כיתה א' לשחק פנטזי והם מרכיבים את הקבוצה הגרועה אבר...
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  7. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    נסכים שלא להסכים.

    האמת שחשבתי על העניין הזה של מיסלאפ כבר שחתם ולא רציתי לרשום, אחרי זה ראיתי כמה משתמשים רושמים את זה ואתמול השיא שארז אמר את זה בשידור ועוד מאמן ששמעתי אומר את זה. הביאו את מיסלאפ כדי להתמודד עם דונטה סמית'. זה נחמד כי זה מכיבסטי שרוצים בכל מחיר למנוע אליפות מירושלים, זה מביך כי זה אשכרה אומר שאנחנו מסתכלים עליהם מלמטה. מיסלאפ הוא שומר קשוח עם סייז בדיוק מאלה שראינו בגראן קנריה ושטרסבורג שדונטה לא ממש מתמודד איתם. אגב, התקפית הוא לא כזה נגר - חודר לא רע, אבל כן, עיקר העניין הוא הגנה.

    מכבי עוברת מקו אחורי של יידוי שלשות לקו הרבה פחות כישרוני ופי אלף יותר הגנתי. אוחיון זה שישלם את המחיר, הוא והקרסול שלו (לא ברור למה לא רוצים לנתח אותו).

    רוטר (פורום סקופים) טוען שהוחלפו טיוטות חוזה עם שון ג'יימס. מאוד מקווה שלא נכון. רק השנה הוא עבר 2 פציעות. מאוד אהבתי אותו - אבל די, הוא גמור.

    פיק (וואן) על ניסיונות החתמת הגבוה:
    הצהובים יודעים כי חלון ההחתמות ביורוקאפ נסגר בעוד 72 שעות ובקבוצה חוששים שיתקעו ללא גבוה נוסף בזירה האירופית. ג'ואי דורסי - אותו הסנטר שגיא גודס רצה וההנהלה סירבה להחתים - נמצא בדרכו החוצה מגלאסטראיי, אבל הוא כבר שיחק בשלב הנוכחי ביורוקאפ ופסול. "דורסי הוא בדיוק השחקן שאני רוצה. הוא מסוגל לתרום לנו בשתי המסגרות, והיה מתאים בול לשיטה. חבל שאי אפשר להביא אותו", סיפר ז'אן טבק.

    במידה ויסכים לשחק במסגרת אחת, מכבי עשויה להחתים את הסנטר האמריקאי לליגה המקומית בלבד. מועמד אחר איתו מתנהלים מגעים הוא זוראן ארצג הסרבי, שעשוי לנחות במכבי עם הסכם ליורוקאפ. ארצג לא שיחק עד כה העונה, אולם מתאמן עם קבוצות במולדתו. הצהובים יבדקו את התאמתו המקצועית וכושרו לפני שיוחלט אם יירשם כזר האחרון של הקבוצה בליגה המקומית.

    צמד שחקני פנים נוספים אותם בדקו הצהובים הם קם בירץ' (23, 2.08), סנטר קנדי שמשחק בשורות יוסאק ורושם ממוצעים של 9.9 נקודות ו-8.7 ריבאונדים בטורקיה. ואריק באקנר (25, 2.08) קפיץ אמריקאי מטורק טלקום שמעמיד 14.9 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-1.2 חסימות בממוצע במפעל האירופי של פיב"א.

    ל-ONE נודע כי ארינזה אונואקו, שמעוניין לשוב לארה"ב ולהשתלב בליגת הפיתוח של ה-NBA, טרם עזב את המדינה והקבוצה מסרבת להשיג לו טיסה הביתה. מכבי, כזכור, הוציאה הודעה באחד מכלי התקשורת כי אונואקו ואייק אופייבו חתמו לחודש נוסף. יממה אח"כ התברר כי מדובר בהודעת סרק וכי השניים התעקשו על הסכם עד תום העונה בלבד.

    בעקבות הפרידה מאונואקו, אופייבו ניצל את המומנטום, את העובדה שמדובר בשחקן מגוון עם ניסיון בליגה המקומית, וזכה לחוזה עד סיום העונה. "לאחר שאונואקו סירב לחתום על הסכם זמני, ומכיוון שנותרה החתמה אחת נוספת במכסת הזרים, אופייבו החזיק את מכבי בביצים והשיג סיכום לכל העונה", סיפר גורם בסוד השיחות.


    אני הייתי מביא את דורסי למרות אי היכולת לשחק ביורוקאפ. מה אנחנו עושים מזה עניין? גם ככה אתה ביורוליג שנה הבאה. יותר חשובה האליפות מהמפעל הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/1/16
    Roma אוהב/ת את זה.
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני הייתי סוגר את הטלוויזיה ופותח רק בשנה הבאה. אהבת הקבוצה, אהבת הקבוצה, אבל אני חושב שלכל אחד מאיתנו יש גם את הסף שלו עד כמה אפשר לקבל כזה זילזול. אם עובדים היו מפסידים כסף במפעל הפרטי של פדרמן בגלל שיקולי דעת לא נכונים (שעוד ממשיכים), הם כבר מזמן היו מתייצבים בלשכת התעסוקה. פשוט בושה. הקבוצה הזו איבדה אותי לגמרי.
     
  9. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,266
    לייקים שהתקבלו:
    4,522
    ג'ואי דורסי בריא וכשיר זה חתיכת סנטר מפלצתי. כוח פיזי מטורף בנוסף להיותו אתלט לא קטן.

    מוזר שהרבה בכו שמכבי לא מסתכלת על ארצג והוא לא חתום בשום קבוצה, שחקן מעניין לא ספק. ממש סטראצ' פור אידאלי.

    קו קידמי של דורסי וארצג זה פשוט מפלצתי. לחשוב ששניהם כרגע לא חתומים בשום קבוצה.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ועל הזילזול הזה אני בדיוק מדבר. אם היו מביאים שחקנים כאלו מוכחים שהיו נכשלים, אי אפשר לבוא בטענות. אבל כשבמקום זה מחתימים כל מיני נכים על חוזים זמניים, בודקים אצל שחקני עבר שגם ככה לא בקו הבריאות (שון וסופו) ובסוף בטח לא יביאו אף אחד - ככה באמת שאי אפשר להמשיך. והכי עצוב, שאת הכל אפשר לראות על הפנים של השחקנים. את החוסר חשק לשחק, הזילזול והרצון שתיגמר כבר העונה הזו. תודה להנהלה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  11. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    ארצג זה עוד קלעי סקורר בלי שום יכולות הגנתיות.....לא יודע אם מכבי תיגע בו (עלויות גבוההות מאוד). די מדהים שהוא יושב מתחילת העונה בבית (הבנתי שהוא מתאמן איפשהו בטורקיה) אבל לא יודע אם בקונספט הזה הוא מתאים. עוד מטיח שלשות בלי הגנה ? לא יודע.

    דורסי, מנוסה ומוכר, ועדיין, המספרים שלו לא משהו כל כך העונה. המשחק הכי טוב שלו....טוב נו, נגדכם בארינה (16 נק' 12 ריב'). ברור מאוד שהוא עדיף על הכלום שיש עכשיו אבל שחקן כמוהו ידרוש חוזה לשנה הבאה. דורסי, מקל, רוצ'סטי שעם חוזה, דווין, יוגב, פניני....כבר האופציות שלך לשנה הבאה קטנות כי כבר יותר מדי שחקנים חתומים על חוזה גם לשנה הבאה.

    לגבי העונה ברור שצריך אותו, אבל שוב, השאלה איך מסתכלים על זה - 4 חודשים האלה אם או לטווח יותר רחוק.
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    עם ארצג ודורסי במקום פארמאר מתחילת העונה ואני מאמין שהיינו מדברים אחרת, לפחות טופ 16 ביורוליג. עכשיו בוודאי שלא שווה להשקיע יותר מדי, גם לא במחיר של אליפות של כלום ושום דבר בליגה המקומית. מכבי צריכה מעכשיו לבנות את עצמה לשנה הבאה והשנה הזו להסתדר עם מה שיש.
     
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,350
    לייקים שהתקבלו:
    6,817
    ארצג - חור בהגנה. דורסי - קלע העונשין הכי גרוע שאי פעם שיחק את המשחק. תקשיבו, קבוצות לא מטומטמות. קבוצות יודעות איך לשחק על החולשות של כל אחד. בדיוק כמו שהן שיחקו על הרכות של הקו האחורי שלכם.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  14. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,266
    לייקים שהתקבלו:
    4,522
    לגבי ארצג מסכים ויותר אבל עדיין הוא שחקן שבקבוצות מסוימת שווה את ההשקעה.

    לגבי דורסי לקחת את הנקודות הכי חלשה שלו והבלטת אותה אבל מה עם היתרונות שלו? גם דיאנדרה ג'ורדן והווארד מהפח האמריקאי לא קלעי עונשין גדולים ואני אפילו קולע באחוזים טובים יותר ועדיין רוב הקבוצות בNBA ירצו אותם.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  15. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    החיזוק הבא? מכבי ת"א הגישה לבאטיסטה הצעה לחוזה עד תום העונה - וואלה! ספורט

    בוואללה מדברים על בטיסטה שבפורומים השונים כבר דיברו שסגר במילאנו. מסתבר שמכבי נכנסה גם למירוץ אבל בפחות כסף. אגב, דווקא אותו יצא לי לראות בפנאתנייקוס שנה שעברה והוא היה נחמד מאוד. לא קיבל הרבה דקות ועשה נזק. אותו טיפשות מפעם, אבל יעיל יחסית בצבע.

    כמו בוואן גם בואללה טוענים שיש פנייה לקים בירץ'. בירץ' יהיה החתמה מכביסטית קלאסית . שחקן בליגה טובה (טורקיה), צעיר (23), בקבוצה קטנה שמעמיד מספרים טובים (דאבל - דאבל נק' וריב' כמעט בכל משחק). סטייל היקמן ורייס שאתה מתפלל שהם יתפוצצו אצלך. אבל היות והוא כבר משחק בקבוצה ולא משוחרר\יוצא ליגה סינית, יצטרכו לשלם ביי אאוט לטורקים. מכל השמות שיש אני הייתי הולך עליו...אבל זה רק אני.

    ואגב, זה טעות לדעתי ללכת על 5. אני חושב שיש בעיה לא פחות גדולה ב-4 ולכן היה עדיף ללכת על שחקן שהוא 4.5 כזה (כמו תומפסון של ירושלים שנה שעברה).

    אבל שיהיה. רק שיהיה נורמלי.