גביע המדינה 15/16 - הגמר ב24.5: מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏24/11/15.

  1. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    תסכים איתי שלנצח 0-1 קבוצה מהלאומית זה לא כמו לנצח 1-2 קבוצה מהלאומית בהארכה? וזה מבלי להכנס לזה שברבע שעה האחרונה של ההארכה הם ישבו עלייכם. נכון, 10 שחקנים, ועדיין אמור להיות למכבי יתרון גם ב10 שחקנים. מה שהיה שם עם בן בסט, מיכה ודסה היה מביך לקבוצה כמו מכבי תל אביב, איך שלא תהפוך את זה.
     
  2. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    מכבי יכלה לסיים את 90 הדקות גם ב-5-1, זה שטויות.
    מכבי שיחקה את הדקות האחרונות עם בלם, קשר אחורי שמשחק בלם, שני מגנים ימניים שאחד שיחק בשמאל (ושניהם לא במצב אידאלי מבחינה גופנית לאור חזרה מפציעות) וכל השאר חלוצים חוץ ממיכה, שהוא קיצוני. קבוצת כדורגל בלי קישור, ברור שהיריבה תשב עליה, זה היה קורה גם לבאר שבע בתנאים כאלה.
     
  3. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    יכלה. יופי, יכלה, אבל לא עשתה את זה, אז מה זה שווה?

    אני לא מדבר על 'ישבה' עלייה בגלל המשחק, אלא על כך ששחקנים שלכם נפלו מהרגליים כאילו הם ראשון ומהצד השני השחקנים של ראשון שיחקו כמו אריות. כתבתי לפני ההארכה שאני לא רואה אותם (את ראשון) עומדים בזה לא למטרות נאחס, כי זה מה שהיה אמור להיות. אני חשבתי את זה, אתה אני מניח חשבת את זה וכולם חשבו את זה. שראשון אלא שיתכווצו להם השרירים בהארכה, ומכבי תשכיל לנצח 2 או אפילו 3.

    ברגע שזה לא קרה - זה מאוד מפתיע ואני בטוח שעל עניין הכושר לא יעברו לסדר היום אצלכם. ולא, זה שבן בסט לא רואה דשא זה לא אומר שהוא לא מתאמן ושבמתקנים שלכם עם המאמנים שלכם וסדר העבודה אצלכם - הוא, ודסה, ומיכה, צריכים לסיים 120 דקות ולא להיות עציצים במגרש כבר בדקה 100.

    זה שיכלתם להקלע ליום חלש מול קבוצה מהלאומית ולהגרר להארכה? קורה. אבל היתרון המשמעותי הוא בכושר וביכולת לעמוד יותר על המגרש, וגם בזה דיי כשלתם. כמו שאמרתי בהתחלה - אותי, אישית, זה מעודד מאוד.
     
  4. סגול בדם Member

    הצטרף ב:
    ‏23/1/13
    הודעות:
    1,577
    לייקים שהתקבלו:
    359
    מתן עמבר , נעים להכיר ילד
     
    FrozaLazio אוהב/ת את זה.
  5. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    מה שחצני במה שאמרתי?
    גם אם אתה חולק על דעתי יש מספרים שיוכיחו את זה, למרות שגם עם עובדות אתה מסוגל להתווכח.
    דרך אגב, עוד לא למדתם שכשבאר שבע נקלעת ליום חלש אז הם פיקציה ומכבי עדיין תכתיב את הקצב וכשמכבי נקלעת ליום חלש היא יכלה לסיים עם 5-1 ולכל קבוצה זה היה קורה?
    אני יודע שיתחילו כאן תגובות עוקצניות אבל פשוט תפסיקו להאכיל את הטרול, חבל על היחס המיותר הזה.
     
  6. Turgi Guest

    https://pbs.twimg.com/media/CZ1rBDOW0AArJk4.Xxx

    זה למה אני רגוע.
    ועוד סיבות הן מיכה, סה, העובדה שרוצים עוד לחזק את הקבוצה.
     
    orimor2212, DRORIKO ו-$zinedine zidane$ אוהבים את זה.
  7. Turgi Guest

    סורי אם כתוב ופיספסתי.
    יש תאריכים לרבע?
     
  8. $zinedine zidane$ Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/05
    הודעות:
    305
    לייקים שהתקבלו:
    44
    רק משחק ענק של השוער (אל תתפלאו אם הרוויח היום חוזה בליגת העל) והחמצות לא מחויבות של מכבי מנעו פה תבוסה, כך שלא מדאיג אותי שניצחנו רק 2-1. מה שכן, חבל שהיינו צריכים להגיע להארכה.

    לא חושב שיש בעיה של כושר במכבי בהתחשב בשחקנים שמתחו שריר ובעובדה שגם ברמות הגבוהות באירופה דברים כאלה קורים במשחקים של 120 דקות. סתם נתפסו על מכבי כי ל2-3 שחקנים נתפסו השרירים בסמוך אחד לשני וזה היה רגע קומי, בתאכלס ראשון התחילו למתוח שרירים עוד לפני ההארכה.

    אורלנדו סה עם שער בכורה במשחק בכורה וזה כבר מעודד. כמו בסרטוני הביצועים ביוטיוב, גם היום הוא הראה משחק ראש מצוין, רגל שמאל חלשה ומסירות טובות כשצריך. היה לו דאבל פס מוצלח עם זהבי על סף הרחבה שהזכיר את השילוב של האחרון עם פריצה, מקווה שיהיה לדבר הזה המשכיות.
     
  9. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    אני קראתי לכם פיקציה מתישהו?
    זה שחצני כי יש לך אפס כבוד ליריב שלך. אתה פשוט מקטין קבוצה שלמה. אחרי שגם בשנה שעברה גיבוב השטויות הזה היה מקובל ואז באה הקבוצה הזו והשחילה לקבוצה שלך שישייה, מן הראוי שפשוט תשתוק.
    מכבי היום נגררה להארכה במשחק בו איימה על השער פי 6 מהיריבה, עם 15 בעיטות למסגרת לעומת אחת של היריבה, עם 85 התקפות שמוגדרות מסוכנות לעומת 35 של היריבה, עם 65% החזקה בכדור (על פי אתרים שונים לסטטיסטיקות כדורגל), ואתה הסקת מהמשחק הכה חד צדדי הזה שזה הכל ערן זהבי (הוא היה בינוני ומפוזר היום ויכל לסיים עם שלושער, אגב).
    בו זמנית פשוט מזיינים את השכל על כמה שבאר שבע קבוצה שלמה ומדהימה שלא הייתה נגררת לדבר כזה (הסטטיסטיקה נגד קריית גת - 18-10 במצבים, 44-33 בהתקפות מסוכנות, אגב), בזמן שמכבי כבשה תשעה שערים יותר וספגה שניים יותר ובזמן שחלוקת השערים בשתי הקבוצה לא שונה יותר מידי.

    אל תדרוש כבוד שאתה לא יכול לתת.

    ועוד דבר, ברמה האישית - יש לך אפס כבוד אל כותב אחר בפורום וחתיכת חוצפה. אתה כל הזמן מגיב לי בזלזול, מספר על "תופעת אורימור", פונה לכלל המשתמשים ומלמד אותם כיצד "להתמודד" איתי.
    רד מהעץ, תתחיל להירגע, תגיב לעניין או שתעצור את האצבעות שלך מלהגיב לי או לכל אחד אחר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/1/16
    ChelseaPensioner, amn ו-$zinedine zidane$ אוהבים את זה.
  10. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,689
    לייקים שהתקבלו:
    814
    מין:
    זכר
    9.2 ו 1.3...
    לגבי הקהל של מפת... כמו שהם הביאו 30 אחוז ממה שהם מביאים בליגה ככה גם בש הביאו לשם חצי ממה שהביאו בליגה.
    אותו סיפור עם אשדוד שהביאו אולי 100 איש ובניהודה עוד 300...
    הגביע משנה לשנה פחות ןפחות מענין כבר
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  11. Turgi Guest

    כן מה ההפתעה? אמצע שבוע.
    19:00 זה מוקדם מדי לאנשים עובדים.
    21:00 זה הזייה. מעניין מתי אוהדי מכבי הגיעו הביתה היום. או אוהד חיפה שהיה אתמו במשחק וגר בתל אביב.
     
  12. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    שום דבר ממה שאמרת לא סותר את התלות שלכם בערן זהבי, שאם נכנס למספרים כבש 50 אחוז מהשערים של מכבי בליגה ואחריו עומד הטאלנט טל בן חיים עם 7 שערים, ושמונה שערים מתוך ה-13 שהם כבשו בליגת האלופות ואני מחשיב את שערי הגארבג' מול היברניאנס.
    איפה הייתם בלי כל זה? אתה יכול לדבר איתי על בעיטות לשער ואחוזי החזקת כדור עד מחר, ערן זהבי פה וכל עוד הוא פה מכבי תמשיך להיות אימתנית אבל בלעדיו אתם שלוש רמות מתחת וגם אתה יודע את זה אבל אף פעם לא ידעת ולא תדע להודות בזה לא משנה מה אני יגיד אז הויכוח הזה עקר מלכתחילה.
    עד לעונה הנוכחית אף פעם לא דיברתי על מכבי כי עד לעונה הנוכחית לא היינו איום רציני על התואר, וכמה מצחיק שאתה מעלה את השישייה כי אין לאורימור משהו יותר טוב להגיד אז הוא סתם אוהב למצוץ דם.
    מאז שהגיע הייתם תלויים בו אבל התלות בערן זהבי שוברת שיאים העונה יותר מבכל עונה אחרת, המספרים לא משקרים ואולי היום הוא היה חלש אבל אין לכם שום שחקן שגם ביום חלש שלו מסיים משחקים בצורה כזאת ומסוגל להעמיד שליש מהמספרים שערן זהבי רושם בליגה ושובר כל שיא אפשרי ששחקן כדורגל אינדיבידואלי יכול לשבור, על הדרך הוא לוקח אתכם על הגב שלו.
    לגבי כל העניין הזה של כבוד, אין לי מושג איך שוב נכנסת לזה כי אני לא מחפש ממך או ממישהו כאן כבוד אלא רק מביע את דעתי (שגיביתי במספרים), אתה יכול לזלזל בבאר שבע שהיא בכלל לא הנושא כאן כמה שתרצה ואתה יכול להמשיך לחשוב שהתגובות שלי נובעות מחוסר כבוד או שנאה למכבי כמה שבא לך למרות שלדעה שלי שותפים כל כך הרבה אנשים.
     
  13. Turgi Guest

    שוב הויכוח הזה?
    ערן זהבי במכבי תל אביב כי מכבי תל אביב הביאה אותו.
    אני לא זוכר שהיו עליו הרבה קופצים בזמנו כשהוא בא.

    אני חושב שכבר הראו פה שהמספרים די דומים בבאר שבע ומכבי. שוב, לא שזה משנה. כאילו יש קבוצות גדולות בעולם שאין להן שחקן אחד שבולט מעל השאר.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,906
    לייקים שהתקבלו:
    14,648
    מין:
    זכר
    אם היית כותב את ההודעה הזאת לפני שבוע הייתי מסכים. זה קצת מצחיק שאתה כותב על התלות המוחלטת בזהבי אחרי משחק שבו מי שהרים את הרמה של הקבוצה עם כניסתו היה סה, ומי שכבש את השוויון שנתן הרבה אוויר לנשימה היה סה.
     
  15. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    התרומה של זהבי במכבי לא קמה ונופלת על שער אחד או משחק אחד, ועדיין אחרי כל מה שנאמר עליו היום הוא העלה במו רגליו את מכבי לשלב הבא.
    זה נשמע כאילו יש בזה משהו לא בסדר, אם זה מה שעוזר למכבי לנצח כל משחק ולהשיג תוצאות מעולות בשנים האחרונות אז כמובן שהכול עובד טוב, אבל אסור לציין את זה בלי שיקפצו עלייך או יקראו לך שחצן?