הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,451
    אם הוא היה ישראלי פדרמן ואורי אלון היו עכשיו במיטה שלו עם 50 מזוודות בערך. אבל בסדר, אנחנו קצת חלוקים בעניין הזה.
     
    de Middenweg ו-Roma אוהבים את זה.
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,066
    מסכים עם רומא ארז. בליגה שלנו מונרו ודונטה סמית חוגגים. באירופה זה משחק אחר. אני לא חושב ששחקן ללא קליעה מחצי מרחק כמו מונרו יצליח באירופה כפאוור פורוורד. בטח לא ברמת יורוליג. כסנטר אני לא יודע אם מונרו מספיק טוב. אגב מי שגם היה היום טוב היה ליונס. האם הוא לא משהו בשביל מכבי או ירושלים?

    מילסאפ היה בסדר גמור. הוא התחיל עם איירבול מהשלוש, אבל לא הביאו אותו בשביל לזרוק שלשות.

    גור שלף אמר במהלך המשחק שאת מקל לא הביאו לליגה, אבל בעונה הזאת הוא מאד נחוץ. רוצ'סטי נראה באמת כשחקן שלא ימשיך. לי עוד היתה תקווה שהוא איכשהו יסתדר בקבוצה, אבל הבחור רק נחלש. אם אוחיון יהיה בריא ומקל ימשיך ככה אז למתאזרח שלנו לא נותרו הרבה דקות.

    בסוף היום משחק לא רע, בטח לא בעונה הנוראית הזאת. אם מקל, מילסאפ ואולי סימונס בהמשך יתרמו אז אנחנו צריכים לחגוג ברחובות עם דאבל ישראלי. עצוב לי להגיד את זה, אבל העונה זה מה יש.
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    גם אני מסכים עם רומא ושי. בכלל, אני לא יותר מדי בעד הבאת זרים מתוך הליגה שלנו. נכון שיצאו כמה תותחים מקבוצות אחרות, אבל בגדול זה לא ממש הוכיח עצמו במרבית המקרים שניסינו. היו כמה יוצאים מן הכלל שהצטיינו בליגה אבל הרבה פחות באירופה ובעידן של היום כפי שניתן לראות, אפילו היורוקאפ כבר לא מעניין את אוהדי מכבי. יכול להיות שמונרו יכול גם לשחק ביורוליג בהצלחה, בדיוק כמו דונטה סמית, אבל עד שלא ינסו את הרמה הגבוהה, לא באמת נוכל לדעת. מקרה שמאוד זכור לי הוא של קיצ'ן, שהיה אדיר בראשל"צ ובזכות זה זכה בחוזה אצל פנאתינייקוס. איך זה נגמר שם, כולנו זוכרים. לסיכום, לא כל מי שחוגג על ה(אין) הגנה של מכבי, בהכרח יתאים לצרכים שלנו באירופה.
     
  4. Nike2013 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/11
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    40
    פשוט מזעזע המשחק של ירושלים. כל כך שבלוני, אין תרגילים, אין גבוה דומיננטי, אין אנרגיות - פשוט מאוכזב. מכבי ת"א אומנם הוציאה המון כסף העונה, אך לא התייאשה וכן עשתה את הצעדים לשנות את המצב. מילסאפ והסנטר שהצטרפו למכבי פחות מדאיגים, אבל מקל זה בהחלט השחקן שהיה חסר למכבי ת"א, וזאת בדיוק החתיכה בפזאל שלדעתי תכריע ומכבי זאת שתזכה באליפות.

    זאת עונה שלישית ברציפות שהפועל ים נבנית בצורה עקומה והכי גרוע? ראשי המועדון טענו בריש גלה שזה סגל למינימום "שמינית גמר" באירופה ואנחנו האוהדים הממוצעים מזמן ידענו שלא כך הדבר. וסנטר... כמה חפרנו על זה העונה וזה הוכיח את עצמו. אי אפשר לתקדם באירופה ללא סנטר דומיננטי. פישר הקשיש ודאנקן שהוא לא סנטר לא ידעו להתמודד. גפני? חמוד והכל, אבל לא שחקן לאירופה וגם זה התפוצץ לנו בפרצוף.

    לא רוצה לצאת "בכיין", אבל אלו דברים שרוב האוהדים ידעו, חבל שההנהלה לא מספיק מנוסה כדי להבין את זה.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    למה הפוסט הזה כל כך מוכר לי.. ? :huh:
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  6. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,324
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    משם מה יש לי תחושה שאוהדי ירושלים רוצים שמכבי תזכה על מנת להוכיח להנהלה את טעויותיה וכנ"ל אוהדי מכבי.
    אני באמת חושב שיש מצב שמי שתיקח את האליפות השנה תפסיד יותר מאשר תרוויח, אפשר עוד להחשיב את העונה למוצלחת(שני המועדונים).
     
  7. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,451
    הכל פה כל כך מטעה. ירושלים ניצלה תקציב גבוה מאוד והתרסקות של מכבי ת"א ועל אף קבוצה בעייתית זכתה באליפות. השנה המצב ממש הזוי ששתי הקבוצות פשוט לא מצליחות לעשות את ההתאמות הנדרשות ונופלות. קשה לי להאשים את ירושלים שאחרי עונת אליפות היסטורית חושבת שהכל טוב איתה . זה נורא משקר ומשכר להגיד לעצמך "זכיתי באליפות רק כי מכבי התרסקה ולא התמודדתי איתה" אתה אומר שזכית באליפות כי אתה הכי טוב - וכל מה שנשאר זה שינויים קוסמטיים. רק מועדון כמו מכבי אחרי 50 אליפויות יכול להגיד, רגע, לקחנו אליפות אבל אנחנו ממש לא קרובים לקבוצה שאנחנו רוצים להיות. זה עניין של התאקלמות לסטטוס החדש שלך. הפועל ירושלים של דני קליין ותקציבי 2-3 מיליון דולר רק רצתה לגעת בצלחת. ירושלים של 10 מיליון דולר ואורי אלון צריכה לעשות את הפאזה של אנחנו קבוצה אירופאית שצריכה להשתפר ולהתחזק תמיד כדי לאיים בגדול בלי קשר לניצחון במשחק כזה או אחר במאי. הבעיה היא שקשה מאוד לשנות התנהלות של 20-30 שנים של מועדון קטן עם תקציב נמוך משמעותית.

    מכבי לדעתי גם במידה של אליפות לא תסתנוור. הדחה צפוייה ברבע גמר יורוקפא (זניט תרמוס) או אפילו בשלב הבנוכחי כבר לא יוכלו למתג את העונה הזאת כעונה סבירה. להזכירך, מכבי עשתה שינויים מאסיביים כמעט אחרי כל עונה שלא הגיעה לפייל פור, כולל עונות של דאבל בליגה והפסד בהצלבה ביורוליג (זוכר שהפסדנו לריאל מדריד 0-3 בהצלבה, בעונה שזכינו בדאבל, ואחריה הגיעו טיוס, רייס, סופו חזר...) . אז אני לא חושב שמכבי תסתנוור מאליפות. ירושלים? כן, יכול מאוד להיות. אבל שוב, זה שייך להיסטוריה ולמורשת ופחות לכאן ועכשיו.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  8. Nike2013 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/11
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    40
    לא הבנתי, אתה מוזמן להגיב ולרשום את הדברים כמו שהם.
     
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אין מה להבין, זה העתק-הדבק של מה שאוהדי מכבי כבר מרגישים בשלוש-ארבע שנים האחרונות. זו היתה הכוונה.
     
    Nike2013 אוהב/ת את זה.
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,049
    לייקים שהתקבלו:
    14,663
    מין:
    זכר
    לזכותה של הקבוצה שלי יאמר שהיא בדרך כלל כן ידעה לעשות את השינויים באמצע העונה, תומפסון שנה שעברה,ברייסי לפני שנתיים. השנה יש איזשהיא אפטיות לא מובנת.
     
    Nike2013 אוהב/ת את זה.
  11. Nike2013 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/11
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    40
    נכון מאוד. זכור לי שאורי אלון עלה לרדיו וציין: "מתי שנרגיש שצריך חיזוק, הוא יגיע"... משום מה זה לא קרה גם כשעלינו לסיבוב השני באירופה בהמון מזל. אני יכול לנחש שהסיבה היא ששנה הבאה הקבוצה אולי תעבור לטורניר המקביל שיקרא "ליגת האלופות". אני יכול להעיד שדי אהבתי את הרעיון ודי נמאסה עלי כל הליגה הסגורה הזו של היורוליג. אז נכון שהקונספט של ליגת האלופות אולי לא משך קבוצות כל כך איכותיות, אבל זה יהיה מפעל יותר איכותי מהיורוקאפ לטעמי וגם אם לא, אני חושב שאורי אלון העדיף לשמור על הכסף ולהשקיע שנה הבאה במפעל הנ"ל. אני מקווה מאוד שידעו לבנות את הקבוצה בצורה טובה ולא כמו שקרה עד עכשיו והכי חשוב - שניקח אליפות איכשהו, אחרת גם לליגת האלופות לקבוצות לא נגיע ואז מה שישאר לנו לעשות זה - לאכול את הכובע.

    הפועל ים... אולי קצת החמרתי עם התגובה הקודמת. אומנם אנחנו באמת אפורים, בנויים בצורה עקומה ומנוהלים ע"י מאמן שאין לו מושג והוא הוכיח את זה עם הפסקי זמן המוזרים שלו, אבל הסגל הנוכחי מוסגל להרבה יותר. אני מאמין שהתקופה הזו תחלוף ושוב נתפור את הליגה כולל את מכבי שמשום מה נגדם יש לנו אש בעניים, אבל השחקנים נראים כל כך חסרי מוטיבצייה, לא מובן לי ממה זה נובע. להתעורר! אחרת מכבי תראה לנו מהר מאוד את הגב שלה.
     
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,451
    לא הבנתי מה הקטע של "אם לא נזכה באליפות גם בליגת האלופות הזאת לא נהיה" ? הרי מלאגה לא תיקח אליפות בספרד והיא תהיה שם, היווניות שלא יקחו אליפות ביוון יהיו שם (אריס, פאוק) והטורקיות שלא יקחו אליפות יהיו שם (גאלא, דאורשפקה וקרשיקה. נכון שיש סיכוי שאחת מהן תזכה אבל עדיין הרוב יהמרו על אפס או פנרבחצ'ה). אז למה שירושלים לא תהיה שם גם אם תפסיד את האליפות?
     
  13. Nike2013 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/11
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    40
    לא נכנסתי לעומק העניין של הליגה הזאת, אבל עכשיו אחרי קריאה, הבנתי שמישראל יהיו שתי נציגות. חשבתי שרק האלופות יהיו בליגה הזאת, אבל עכשיו אני רואה שיש אחת שתישתתף בבתים ואחת במוקדמות. מחילה על הטעות.
     
  14. FrozaLazio Guest

    הבעיה בהפועל י-ם היא פרנקו
     
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,406
    לייקים שהתקבלו:
    6,852
    אין שום בעיה, נשמח לפטור את שתי הקבוצות מהנטל המעיק הזה שנקרא אליפות.

    מילא הפוקסיות, אבל אתם? עד לפני כמה חודשים הייתם מוכרים את אמא שלכם בשביל אליפות. זהו? כל כך מהר שבעתם? כל כך מהר זה כבר הפך למטרד?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.