מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    את ערן לוי שמעתי אומר בראיון שאם הכל ילך חלק הוא חוזר לקראת אמצע פברואר תחילת מרץ. נראה לי אופטימי מידי. לגבי דיא- הבנתי כבר לפני כמה שבועות שהוא חזר להתאמן- אבל לא חושב שעם כדור. לגבי זגורי לא שמעתי כלום. מתפלא לשמוע שהוא עוד בנתניה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לפני כמה ימים הזדמן לי לראות סרטון בפייסבוק שבו מראים את ערן לוי עושה תרגילי ברכיים מגוונים על חוף הים וזה נראה שהוא בריא למדי, אבל בואו לא נשכח שהבן-אדם הצליח להגיע לכיפוף מלא של הרגל עם רצועה קרועה, אז אי אפשר להסיק לגבי הרצועה מהפעולות או התרגילים שהוא מצליח לבצע.
     
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    למעט מישצ׳נקו לא היה אכפת לי גם אם כל הסגל היה מתחלף אבל מאוד כואב לי העזיבה של חמזה בארי, אני חותם שהוא מפציץ בהפועל ת״א למרות שאני מתפלל שלא כדי שיחזור אלינו לעונה הבאה אבל תחשבו על זה שנייה, את החלוץ האמריקאי הבאנו להפועל תמורת סכום כסף לא קטן, אין בעיה, אבל למה להביא את השחקן הכי שלך ליריבה שלך ?! איזה הזוי, הוא לא מרוויח הרבה, צעיר, יש מקום לזר ועדיין הוא הלך תמורת סכום קטן מאוד, ואני לא מדבר על ההצעה של ק״ש, מאכזב מאוד ומפחיד שאנחנו הפסדנו אותו.
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לא יודע למה אבל משהו באימונים האלה בים גורם לי להבין עד כמה הפציעה הזו מחורבנת.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אמנם קשה להיות יותר גרוע מאיך שמשחק ההתקפה של הפועל נראה היום. עדיין אני חושב שבארי להוציא הברקה פה והבקרה שם ולהבדיל משחקנים כמו מליקסון ובוזגלו למשל שנפגוש בשבת- אצלו זה מתחיל ונגמר בדריבל. בלעבור שחקן די בקלות(דבר מרשים ויפה בפני עצמו שאים הרבה שחקנים בארץ שיודעים לעשות באופן הזה) ואז כמעט תמיד לתת פס גרוע- אז תסלחו לי מועדון המעריצים של בארי חמזה- עם זה לא הולכים למכולת.
    נתניה ניסתה העונה כמעט הכל. לדעתי יש דבר אחד עיקרי שהיא לא ניסתה ויכול להיות הפיתרון- לשחק בלי בארי חמזה- בעיני היה מקום כבר לפני חודשיים לאפס את הילד ע״י מקום טוב באמצע... לא באמצע המגרש אלא באמצע הספסל כמובן...
    עוד דבר שהיא לא ניסתה זה לשחק בלי רומאריו פירס על אף עונה נוראית! שימו לב שמסביב לשניים האלה ולמישצ׳נקו(שלהבדיל מהם מציג יכולת טובה)- כל השאר למעט ברק לוי שיחקו באופן חלקי מאוד. שמעון הרוש שמושמץ כאן החסיר לא מעט (כרגיל בגלל פציעות), חסן שמושמץ כאן- לדעתי ההגנה עם הצמד חיימוביץ ומישצנקו כששיחקו יחד היתה מחרידה באופן קבוע- עם חסן פחות, כשעומר ורד החסיר לא ראיתי נפלאות באגף שלו, לולה סופסל במהלך העונה לא פעם, לוגסי לא הושיע, יאיר זיו עשה עבודה לא ראה הגנתית מול מכבי חיפה, מרגוליס כבר חודשים לא משפיע על משחק ההתקפה, אך גם המחליפים שלו, כנ״ל טל איילה, כנ״ל כל מי שנוסה בחוד.
    בקיצור- כולם מסביב התחלפו אבל לבארי ופירס תמיד סלחו על היכולת החלשה. לא יודע מה הסיכוי שנגלה שהם היו הבעיה- אבל לא פוסל את זה בכלל!!!
    אם בארי יהיה טוב בהפועל זה רק ינציח את הקללה בנתניה העונה. אם בארי יראה כמו בנתניה הוא יקבל מקום טוב באמצע... לא באמצע המגרש אלא באמצע הספסל כמובן...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. FrozaLazio Guest

    3 מאמנים
    0 ביצים

    למי היה אומץ לספסל את בארי ?! מאמנים בשקל לא רואים מעבר ליום שבת
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  7. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    מה כבר יכול לקרות שעוד לא קרה אחרי שיחרור חלק מהשחקנים? נהיה במקום האחרון? אנחנו כבר אחרונים. לא נבקיע? בעשרה המשחקים האחרונים הבקענו שער אחד! וגם הוא בפנדל...נרד ליגה? כבר ירדנו. נתבזה? ההפסד מול נס ציונה היה הביזיון הכי גדול השנה. בנוסף, להוציא את שני המשחקים הבאים, אני לא צופה שום שינוי בהבדלי הרמות בינינו לבין שאר הקבוצות. להתבזות בשני המשחקים הבאים אפשרי היה גם עם אותו סגל בדיוק.

    הסגל הזה הביא אותנו לשפל הכי גדול בהיסטוריה שלנו בליגת העל ובקצב הזה אולי לקבוצה הגרועה ביותר שהייתה כאן. מבינים? מועדון שייצר את הקבוצה הטובה ביותר שהייתה כאן בהיסטוריה מציג לנו השנה, אולי, את הקבוצה הגרועה ביותר.

    לכן, שוב אני שואל, מה כבר יכול לקרות? במקסימום נשאר כפי שהיינו לפני...עדיף גם לרדת בלי גירעון או לפחות גירעון מצומצם ביותר, לבין ירידה עם גירעון גדול שימנע מאיתנו לבנות קבוצה שתעלה בחזרה בעוד שנה.

    *רק חבל שעל הדרך לא העיפו את ורד, הרוש, מרגוליס ולוגסי.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מקווה שלא נגלה כמה יכול להיות יותר גרוע...
    אל תשכח שכל קבוצה שיורדת ליגה בצורה כל כך נחרצת סופגת גם תבוסות... רק אומר...
    האמת? עונה מוזרה... הקבוצה הגרועה בהסטוריה אבל לכולם היה קשה מולה ואף אחד לא הצליח להביס אותה... עוד לפני שאני רק מתחיל לחשוב מה זה אומר כבר כואב לי הראש...(גם אחרי לילה חסוך שינה...)
    גם אם הקבוצה הזו תובס במשחקים הנותרים- ברור לכולם שהקבוצה שתעלה מהשבת עד לתום העונה לא מזכירה בכלל את הקבוצה הנוראית שבנה כאן שלומי דורה והביאה אותנו לאיפה שאנחנו נמצאים(קבוצה שבאופן מדהים התבזתה כמעט בכל משחק בלי שהובסה! נתון מדהים בעיני!).


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    לא אמרנו שהשחרורים לא מבורכים . התחליפים לדעתי לא במקום .. במיוחד ההשאלה ההזויה של בורלא . אבל הזמן יגיד .

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
     
  10. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    נכון...ביזיון מסוג אחר.
     
  11. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני חושב שהיא לא הובסה (ואני יודע שאף אחד לא יסכים איתי), כי היא לא גרועה כל כך ובודאות אינה הגרועה מכולן. אני חושב שהמאמנים לא הצליחו להוציא ממנה מספיק. כבר היו לנו קבוצות שהסתכלתי על השחקנים ולא היו לי רעיונות מקצועיים לגבי איך אפשר לייצר כדורגל, אבל דווקא לקבוצה הזו היה פוטנציאל שלא הצליח להתממש. ברק לוי, אנדריי מישצ'נקו, זאב חיימוביץ', עומר ורד, מושיקו לוגסי, מילן סמיליאניץ', גאל מרגוליס - כל אלה שחקנים שאני חושב שיש להם הרבה כדורגל, שלא הצלחנו להוציא מהם מספיק. את חלקם לא הפעלנו כמו שצריך, לחלקם לא הייתה לנו מספיק סבלנות לחכות שיכנסו לכושר משחק.

    קחו כדוגמא את זאב חיימוביץ'. ראינו כבר למה הוא מסוגל כשהוא שיחק במכבי נתניה לפני כמה שנים וראינו מה הוא עשה כמה חודשים קודם לכן במדי ביתר ירושלים. הוא שחקן שהתכונות הטובות ביותר שלו הן קריאת משחק נבונה ומשחק ראש טוב והתכונה החלשה ביותר שלו היא האיטיות, תכונה שהוא מצליח להעלים אותה כשהוא נמצא בכושר משחק ויש חדות במשחק שלו. לא היינו מספיק סבלניים, שיחקנו איתו פינג-פונג של מגרש-ספסל והפסדנו בלם שכשהוא בכושר הוא מהטובים בליגה.

    הסגל שנבנה במכבי נתניה הוא לא מדהים, אבל בטח שלא גרוע כמו שהטבלה מספרת עד כה. הבעיה היא שלא היה לנו אף מאמן איכותי העונה שידע להחצין את היתרונות ולהחביא את החסרונות.
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    נוטה להסכים למרות שאני בפינג פונג עם עצמי לגבי עד כמה הקבוצה הזו גרועה. אבירם, שים לב שכשמדברים על קבוצה גרועה מדברים סטטיסטית. הסטטיסטיקה איומה!!! כמות הכיבושים זה משהו בלתי נתפס! צריך להיות מאוד נאיבי כדי לחשוב שהסטטיסטיקה הזו משקרת. שמדובר בקבוצה עם שחקנים טובים ופשוט אין להם מזל. הרי כשמסתכלים על המשחקים-לפחות בחלקם(ואני באמת לא מצפה שבכולם- אפילו קבוצות טובות בהרבה לא נראות ככה בהרבה משחקים) ראית כן קבוצה, פשוט קבוצה שכושלת בדברים הקטנים גם במשחק ההגנה ובטח במשחק ההתקפה.
    אפשר להגיד שמאמן שירצה להראות לקבוצה שלו קבוצה גרועה וקבוצה שאסור להראות כמוה- לדעתי הוא יוכל להראות רק את המשחק נגד הפועל חיפה. בשאר המשחקים(לפחות רובם המכריע) נתניה לא נפלה מהיריבות שלה. היא גם לא נפלה מהפועל חיפה במשחק הזה אבל לפחות אפשר לתת את המשחק הזה כדוגמה לאיך מאמן מבליט את כל החולשות בקבוצה שלו שהיא חסרת בטחון גם כך.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    כפי שעידן אומר, כשמדברים על עד כמה הקבוצה הזאת גרועה מתכוונים סטטיסטית. אני כמוך, אבירם, חושב שהיה אפשר להוציא יותר עם הקבוצה הזאת עם מאמן איכותי יותר ובתנאי שהיה פה חלוץ טוב. גם מאמן הכי טוב בעולם לא היה מצליח בלי חלוץ.
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,302
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    @Maccabi Diamond

    אני לא יודע איך הגעת למסקנה שלך על חיימוביץ'. בבית"ר ארסו מיתן את ההשפעה שלו כחולשה הכי בולטת שלנו בהרכב, כשהספרדי לא שיחק הוא היה פשוט זוועה וזו הסיבה גם שבפלייאוף העליון מי ששיחקו כבלמים היו אופיר קריאף וטל כחילה.
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מאמן טוב(עם מנהל מקצועי קצת יותר טוב מאוסידון וחבריו) שבונה נכון היה מתחיל מלהביא חלוץ ולא משאיר את זה ליום האחרון של מועד העברות שברק בדש ״סוחט אותך״ ואז אתה מוצא את עצמך עם תום מועד ההעברות בלי התפקיד הכי נדרש במגרש בנתניה נטולת קאיודה וערן לוי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.