מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    1. כשאתה אומר אינטרסנטים תבסס את זה. כשיש קבוצה של מעל 4,000 איש ורוח הדברים שם מאוד ברורה- קשה לנפנף באינטרסנטיות. כן, ברור שיש אינטרסנטיות- אהבה למועדון ורצון שישתקם מהבררה שיש כאן ברוב ה 20 שנה האחרונות(נכון, לא רק אוסידון חרא- אבל הוא העלה את החרא מדרגה- המצב בטבלה במקרה הזה משקף לחלוטין את המצב הניהולי במועדון תחת אוסידון)- זה בהחלט אינטרס. אינטרסנטיות אם כבר מגיעה מהצד השני מכתבים בגרוש, עאלק עיתונאים סטייל אביתר לנג שכבר שנתיים אני לא רואה ידיעה אחת נכונה שלו ולכן הפך להיות דובר של היו״ש במקום עיתונאי- כי כנראה הוא הבין שעיתונאי הוא לא ומפרסם ידיעה שזכתה לאזכור בעוד מקומות על תמיכה של העמותה באוסידון בגלל הודעה של האוהד השרוף רועי כהן(טיפוס לוחמני, די תת רמה, שאני באופן אישי מאוד לא אוהב וכמעט אף פעם לא מרגיש שהוא מייצג אותי במשהו)- למרות שמעמותת האוהדים של מכבי נתניה שהיו חברים בה מספר מכובד של אנשים ששילמו כסף כדי להיות חברים בה- כולל אני- נשאר פחות או יותר רועי כהן עם עצמו(ולנג יודע זאת מצויין). עוד דבר שמאיר את כל התמיכה של אדון רועי כהן באוסידון באור שונה הוא העובדה שיש קירבה משפחתית בין השניים(!!!!). אז אם בא לך לדבר על מי האינטרסנטים ובאיזה צד הם- בבקשה...
    2. אני אסכם לך במילה אחת- נזק! מכבי נתניה ניזוקה בכל היבט אפשרי תחת אוסידון- הרבה מעבר לתקופות שאנשים אחרים- אולי אפילו לרבות שגב- אדם שהיה צריך לשלם על התנהלותו והיום הוא חופשי שמח וטוב לב למרות החורבה שהוא השאיר כאן(קיבל חורבה קטנה- השאיר חורבה גדולה שאם לא התערבות העיריה המועדון היה הולך לפירוק)- בכל תחום בחיים שהוא לא כדורגל- אלי שגב היה עומד לדין על מעשיו!(אחר כך שואלים למה הכדורגל בארץ נחות... ולמה בכדורגל הכל מותר...)
    3.א. עד כמה שאני התרשמתי היה שיתוף פעולה ביניהם- חלק מהשחקנים דורה ביקש ואוסידון היה צריך לאשר כלכלית, על חלק מהשחקנים אוסידון המליץ על סמך ״המלצות״ של חבריו בעיר הגדולה ודורה היה צריך לאשר מקצועית- שיתוף פעולה מלא!!!
    3.ב. עיין בפרק האינטרסנטיות בסעיף אחד. כשאתה מנהל כושל ואתה צריך לייצר יחסי ציבור ויש עיתונאים רמה ז׳ בסביבה שיכולים לעשות בשבילך עבודה ולהציג את כל מה שאתה מוכר להם בלי בכלל לבדוק מה נכון, מה מדוייק ומה לא ויש פרשן מקומי שמתנהל עפי היחסים האישיים שלו עם האנשים בלי טיפת אובייקטיביות- כל העסק מתנהל דרך התקשורת והתוצאה היא- שכונה!!!
    3.ג. למרים פיירברג מקווה שיש הסבר.
    3.ד. על זה אני צועק כבר 3 שנים. זה החל עם יוסי מזרחי לפני 3 שנים ונמשך באופן קיצוני העונה- שחקני בית אאוט- בכל מיני תירוצים- שחקני רכש אין- בלי שום קשר ליכולתם- אין לי ספק שגם ממניעים זרים לכאורה- לדעתי אין אחד שלא יודע על מה אני מדבר- וזה קשור לרקבון הכללי בכדורגל הישראלי. ועדיין יש בסיס שעדיין אפשר להרכיב ולהתחיל כבר העונה אחרי המשחק מול מכבי ת״א או כאשר הירידה תהיה מעשית(לדעתי תחילת פברואר זה מוקדם מידי להרים ידיים)- יש שוער שהוא פוטנציאל אדיר, יש את ירין שליד בלם זר טוב עם נסיון יוכל מאוד להתקדם ואני מאמין שגם את דודי תירם אפשר להחזיר בקלות. ואת ויקי כחלון אפשר להחזיר, וסתיו זלאיט, ואפשר להתחיל להריץ את אביב אברהם, ונור ביסאן, ויש את ערן שנראה נחוש מאוד לחזור, ודיא, ואיציק כהן, ויאיר זיו שהזכרת, ויש בנוער את ניר עזריה שמאוד התרשמתי ממנו וסייף פאדול היה בסדר כששיחק, ואולי גם חלק מאלה שהגיעו עכשיו זה כבר עם ראיה לעונה הבאה כמו מוטי מלכה, והחלוצים, ולינגאנה- אפשר לבנות בסיס שיעלה ליגה ולא בהרבה כסף כמו שאפשר לבנות בקלות קבוצה לגיטימית למרכז טבלה בליגת העל. בכל מקרה מצידי שרוב הכסף ילך לדיא וערן.

    לגבי ההסתייגות שלך- אין קהל בארץ שלא היה הופך למה שאנחנו וגרוע מכך. אם נניח אני לוקח את הקהל של הפועל חיפה כקהל מתורבת- אולי הכי מתורבת בארץ- אתה רואה שהמחאה היא לא ממש מחאה, ואין אלימות- אפילו מילולית בקושי- אתה רואה קהל מת! (שיחקנו נגדם בסמי עופר לא מזמן והיינו יותר מהם- לא רוצה להיות כמוהם בשום אופן- ולמרות שהם קבוצה יציבה יחסית עם יואב כץ אני כאחד שזוכר מצויין את השנים היפות שלהם עם 7-8 אלף איש ביציע עם באז ודיבורים מאוד דומים לאלה שאתה שומע היום בב״ש- כששם זה הגיע אחרי אליפות נהדרת והכל ביום אחד מתרסק- עצוב מאוד לראות אותם היום).
    הקהל שלנו היה במצב דומה גם אחרי הירידה הקודמת ושנה לאחר מכן היה אדיר!!! כולל 11,000 אוהדים בחצי גמר גביע ו 24,000 אוהדים בגמר גביע- וכל זה בליגה שניה!!!
    אנחנו מהקהלים הטובים בארץ גם ברגעי משבר וגם ברגעים הטובים- וטבעי שברגעים קשים של המועדון יבלטו הנגעים הפחות טובים ביציע, ופתאום מתסכול(שהוא באמת עצום!!!) אנחנו כבר סופגים רדיוס שני- ממתי מכבי נתניה מקבלת רדיוסים????
    ולסיום- זה יראה לך מוזר אבל נתניה חוזרת היום עם נקודה ומעלה מב״ש.
    (מי שהגיע עד כאן רשאי לצחוק עלי במוצ״ש:))

    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/2/16
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
  3. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    אני אסביר לך למה אני קורא לחלקם אינטרסנטים. גם בשנים האחרונות נקלענו למצוקות כפי שקרה לנו השנה - גירעונות, מכירות שחקנים, ירידות ליגה, ואף פעם לא היה כזה רעש נגד היו"ר. שום דבר שקרה השנה לא חדש לנו, למעט ירידת הליגה בשלב כה מוקדם. האוהדים מחפשים אשם ואחרי שפיטרו את דורה ורצו את עטר (היית צריך להיות בקבוצה אז כדי להבין איך עטר מונה. גם בעזרת הספונסר שעוזב) ועכשיו עטר איננו, אוסידון הוא הבא בתור. לגיטימי, רק, במקרה של נתניה השנה, חשוב לבחון את הדברים בכללותם ולא להתייחס רק למבחן התוצאה.


    2.א. נכון. הגירעון גדל כתוצאה מפיטורי מאמנים והבאת שחקנים, בין היתר. רק חשוב להדגיש, ועל כך היה הדיון ביממה האחרונה - אוסידון ירש גירעון של 2.5 מיליון ש"ח ועם הגירעון הזה פתחנו את העונה. כך שכל שקל מעל הגירעון הזה צריך להיספר לחובת הניהול של אוסידון השנה.

    2.ב.האטרקטיביות יכולה להעלם מכמה סיבות, כמו ירידות ליגה מידי כמה שנים, ניהול לא תקין, אוהדים שגורמים נזק לקבוצה ולא נותנים למי שצריך לנהל באמת לנהל וכו'.

    2.ג. אני לא יודע מה המתווה שמכבי ת"א הציעה ואני בטוח שאם היה מתווה טוב יותר באמת היו הולכים איתו. אני כן בטוח שהעסקה הזאת היא עסקה מצויינת - מכרנו שחקן ששיחק רבע שעה מול כפ"ס והפועל ת"א לא באמת מודעים ליכולתו וכל זה בכמיליון ש"ח. גם על המכירה הזאת יש כאלה שבאים בטענות ופה אני אפנה אותך לסעיף הראשון, שגם כאשר יש עסקה טובה, יש את אלה שיגידו למה זה לא בסדר.
    שויינפלד לא היה נמכר אם הייינו מנצחים את סכנין! חד משמעית! כבר היה זר נוסף בדרך ורצו לחזק את הקבוצה, אבל ההפסד טרף את הקלפים וקיבלו החלטה לצמצם גירעון. כפי שכתבתי לפני יומיים - מה כבר יכול לקרות שעוד לא קרה? אנחנו בשפל מקצועי, יותר גרוע ממה שקרה עד עכשיו כבר לא יכול לקרות, אז עדיף לצמצם את הגירעון כמה שיותר. ואל דאגה - אחרי שני המשחקים הקרובים אני לא רואה אותנו מושפלים. זה לא יקרה.

    2.ג.i יש בזה משהו, אבל אם לא היינו מאזרחים אותו לא היינו מקבלים מיליון ש"ח עבורו. אז על מה הטענה של האוהדים פה?? אזרחת אותו בחינם וקיבלת מיליון ש"ח. באמת "חרא של עסקה".


    3.א. שמח לראות שאתה מבין מי בנה את הקבוצה. אחד הוויכוחים הגדולים מי באמת הביא את השחקנים האלה. היה ראיון עם אוסידון שבו הוא טען שלמעט בארי, כל שאר השחקנים הובאו ע"י דורה. עשה טעות אוסידון שלא שם מנהל מקצועי מתחתיו, אבל זאת טעות בדיעבד. עד היום לא היה מנהל מקצועי במכבי נתניה, אז מה קרה שעכשיו כולם נופלים על הטעות הזאת? מילא, אם עד היום היה אחד כזה ואוסידון היה מפטר אותו ונותן לדורה להחליט לבד, אז הייתי מבין על מה הטענה. אבל לשפוט בדיעבד? לא רציני. אני כן מקווה שיפיקו לקחים מהעונה הזאת.

    3.ב. הדלפות - 4 אוהדים/שכירים התפטרו לאחרונה ממכבי נתניה. כולם באמת אנשים טובים משכמם ומעלה. רק שאם תיכנס לדף המחאה על אוסידון ואם תקרא בין השורות את טענות של האוהדים גם בדף רגיל, תבין מאיפה ההדלפות באו. ויש כמובן גם את אלה שלא נמצאים במועדון ותמיד יודעים להגיד אמרנו לכם, אבל הם אף פעם לא ייקחו את האחריות בניהול הקבוצה (ואני מדבר על אלה שכן הייתה להם את האפשרות).

    3.ד. יש בסיס. ערן לוי, דיע סבע, ירין חסן, אולי מישצ'נקו, איציק כהן, פאדול, אביב אברהם הם בסיס מספיק טוב בכדי להעמיד קבוצה שתחזור תוך שנה אחת.


    באמת שצר לי לקרוא. לא היינו כך בעבר ולצערי זה קורה אצלנו לא מעט בשנים האחרונות (פעם אחת רק הצדקתי את מה שהם עשו וזה מול אחי נצרת במפגש מולם בנתניה אחרי מה שהיה בנצרת בסיבוב הקודם. מה שהיה בנצרת עבר כל גבול! ראו בטלוויזיה אוהדים זורקים אבנים ולא עשו להם כלום!! ילדים קטנים בכו ביציע ושום דבר לא נעשה!! אם מה שעשו לחלק מהאוהדים שלהם בנתניה אחרי המפגש האחרון ירתיע אותם, אז שיהיה. אם אין משטרה שיודעת לטפל אז...).
    טבעי שבעונה כזאת הקהל יתעסק בדברים אחרים חוץ מעידוד, מה שכן מפריע לי שכפי שרשמת בתחילת הדיון זה ההתנהלות של אספסוף זועם. צריך מישהו שיעשה סדר וייתן שקט לקבוצה בבניה לקראת השנה הבאה, אך אני לא רואה את זה קורה.
     
  4. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    זה ידוע שעיתונאים נותנים גב לאלה שמדליפים להם, אני לא מופתע. תיראה איך פשכיצקי קידם את עטר בנתניה והסיר ממנו כל אחריות למאזן העלוב שהשיג.

    אני לא יודע אם זה באמת נכון או לא, אני מסתכל מה קיבלנו ומה נתנו. בסה"כ - עסקה מצויינת.
     
  5. FrozaLazio Guest

    הנרי, (מישהו יכול להסביר לי איך מתייגים?)

    בנוגע ל2.ג.i, זאת הערה אישית שלי. הכל כשר (בגבול הטעם הטוב) בעולם העסקים וזה לא עובר את הגבול, פשוט קצת צורם כאזרח ישראלי ולא כאוהד כדורגל אבל זאת הייתה סתם הערת ביניים.

    המתווה שמכבי הציע ב2.ג. הוא היה עדיף לנתניה בטווח הרחוק ואוסידון ככל הנראה לפי פרשנות ולא לפי ידיעה מוצקת ניסה לאזן את הקופה כמה שיותר ברגע זה. זאת טעות מאוד קריטית בניהול, הוא לא רואה רחוק.

    3.א. זה אך ורק על אוסידון הנרי ידידי, אתה לא יכול למנוע ממנו את האשמה. הרי אוסידון לא מהיום בעסק, כפי שציינתי הוא תפקד כ'מנכ''ל' כאשר אלי טביב מילא את הסמכות של מנהל מקצועי ואוסידון היה צריך לדעת על סמך ניסיון העבר שאין לו את זה בבחירת שחקנים. הוא כביכול ידע, ונתן למאמן להחליט.
    לא הייתי אומר שזאת "טעות בדיעבד" מכיוון שאוסידון היה צריך להחליט מי יבחר את השחקנים - הוא החליט שהמאמן. החיסכון של ה200K ש''ח הללו עולים ביוקר, ומה שאתם משלמים זה על אוסידון. קשה לפטור אותו מאשמה לחלוטין. וכן, במקרה שהוא כבר חווה את התפקיד על בשרו הוא אמור לדעת שהוא צריך מנהל מקצועי כי "אין לו עין".

    ובנוגע לאינטרסנטים שהוזכרו בסעיף 1, אין מה להוסיף עליהם. ברגע שנכנסתי לקבוצת הפייסבוק דברים שם מסריחים וזה לא השאריות של סנדוויצ'י הפלפל צ'ומה בקופסא ז''ל.
     
  6. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    2.ג.i. מה המתווה המדובר? וגם אם היה עדיף לטווח הארוך, זה לא היה כלל משנה אם היינו מגיעים למצב של פירוק (שוב) בסוף העונה. מי שאין לו מה לאכול חושב על היום לא על המחר. כשנהיה יציבים (לא עשירים, זה כבר פריבילגיה) נחשוב על המחר.

    3.א. אני לא מונע ממנו לגמרי את האשמה. הוא העומד בראש המערכת ואי אפשר לנקות אותו. כל שאני אומר הוא, שנתניה, עד היום, לא התנהלה אף פעם עם מנהל מקצועי (למעט ברקוביץ לתקופה קצרה בזמן יאמר), כך שלא עשינו משהו שלא היה קיים לפני כן. דורה, כמו כל מאמן לפניו בנתניה, בחר את השחקנים, ואם היה מצליח להביא חלוץ טוב, לא היינו מקיימים את הדיון הזה.
    אוסידון הבין את הטעות ומינה את מכנס להיות ככזה. אם המינוי רציני או לא, נדע בשנה הבאה, אם כי לליגה הלאומית, קורצקי יכול לבחור את השחקנים לבד.
    טעות בשיקול הדעת של אוסידון? נכון. אבל שוב, ביעבד, כי דורה לא מאמן מהיום וכבר בנה קבוצה אחת או שתיים.

    תעתיק ותדביק את השם וכך תתייג. עדיף, לא קוראים לי הנרי זה רק כינוי :)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/2/16
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אני עוד לא מבין למה אתה קורא אינטרסנטיות.
    נתתי לך דוגמה מובהקת למה זה אינטרסנטיות מהצד הנגדי.
    אוסידון גם בהפועל ת״א לא הפגין את כישורים יוצאי דופן...
    אין אחד, גם לא הנרי, שיכול להגיד משהו רע על דוב לנד, ירון ישראל(שתרם גם מעבר להיותו ספונסר עוד מאות אלפי שקלים), ואייל סגל.
    קובי בלדב רחוק מלהיות קונצנזוס אבל הוא סך הכל ידוע בתור אחד שיודע לגייס כספים(לדעתי כל חברות הביטוח- כלל, שלמה סיקסט, מגדל-מקפת שאימצו את נתניה זה דרך קובי בלדב).
    היחיד שנשאר זה דוב לנד. יודע למה? כי לנד הוא היחיד שנותן כסף ולא מעורב. קחו את הכסף ועשו בו כראות עיניכם. ללא ספק זן נדיר של אנשים. רוב האנשים לא כאלה וזה טבעי. זה לא אומר שרוצים לקבוע- עובדה שהדירקטוריון לא תמך בדורה וכשהוא מונה אף אחד לא עזב ולא אמר שהוא לא נותן כסף.
    אייל סגל החליט אחרי מחנה האימון שהוא לא מוכן להיות חלק מהקרקס הזה, בלדב וירון ישראל פירקו את הדירקטוריון כשהחלו להטיל עליהם אחריות למרות שחוץ מלהמליץ הם לא עשו דבר. הסיפור עם תשובה כנראה מורכב יותר- הוא בהחלט נראה לי הטיפוס של ״לפי דרכי או בלעדי״- והיתה לי תחושה שברגע שלא ימנו את זלצר כמנהל מקצועי ולם מאמן- הוא עלול להיעלם- והוא היחיד שאני לא מצדיק אבל זה האיש. לגבי כל האחרים הם ראו שמנהלים את כספם בצורה לא פחות מביזיונית!!!
    אייל סגל היה קרוב מאוד לאוסידון. סייע לו בהרבה מקרים בגלל שאוסידון ביקש ממנו. הכינו תקציב מפורט שהיה אמור לסיים את העונה ברווח תפעולי. ברגע שאייל ראה שאין שום קשר בין דברים שסוכמו ותוכננו למה שקורה בפועל- לקח 10 צעדים אחורה וניתק מגע- ההפסד כולו של אוסידון ומכבי נתניה והדרך לאנדרלמוסיה היתה סלולה- בטח בשל המצב המקצועי שיהיה ברור- הוא תולדה של התנהלות מחפירה גם בבניית הקבוצה כפי שהיא מחפירה בכל המישורים! מה שרואים על המגרש הוא מראה למועדון שמתנהל בשכונתיות מכף רגל ועד ראש!
    עכשיו אשמח לשמוע איפה האינטרס של כל אותם אלה שעבדו במועדון בהתנדבות ועזבו בשבועות האחרונים כדי להצטרף למחאה? איפה האינטרס? מה עושה את אוסידון האיש לכזה שלכולם יש אינטרס שיעוף(למרות שאיש לא רוצה את תפקידו- אגב, זו אחת הטענות היחסית ענייניות של המחנה שבעד אוסידון- יכלתם להיות שם במקומו ולא רציתם- שבו בשקט ואל תפריעו!) חוץ ממקורביו וראש העיר שמינתה אותו ולא רוצה להודות בטעותה ולדעתי גם מוזנת באינפורמציה לא נכונה מכל מיני אנשים- עפי השמועות אחד מהם הוא אפילו אחד ממחריבי הכדורגל בנתניה בעיני- אריק איזיקוביץ׳ שברור שכל זמן שבמכבי נתניה יש בלאגן הוא על הגובה- אבל זה באמת ברמת שמועות אבל יש דיבור חם על זה בעיר. אני לגמרי לא סגור על זה כי להבדיל מהעונה שעברה בה ראו עדיפות לשחקנים של טוברוק על חשבון מכבי- העונה נותר רק אחד והוא נדחק הצידה לחלוטין.
    בקיצור- אנשים טובים שאוהבים את מכבי נתניה וממש לא זקוקים לה כדי להתפרנס- אאוט, אינטרסנטים וכאלה שתלויים במכבי נתניה אחרת הם הופכים להיות קופאים בסופר או השומרים בכניסה- אין- ולא סתם הבדיחה הכי פופולרית היא שרמי לוי במו״מ לרכישת מכבי נתניה כי הוא מחפש עגלות...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/2/16
  8. HBS2208 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/9/15
    הודעות:
    264
    לייקים שהתקבלו:
    179
    מין:
    זכר
    ההחמצה בדקה האחרונה זה סיפור העונה של מכבי נתניה
     
    לא חשוב אוהב/ת את זה.
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    חלק מהסיפור.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    לפי פרימו אנחנו ב - 2.5 מיליון ש"ח גירעון. אתה עכשיו רוצה למחוא כפיים או לחכות לסיום העונה? :tonguewink: (וכן, אני מדבר רק על זה).
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    בוא נחכה לסוף העונה... אם באמת ניצלו הרבה מהמשאבים מהעונה הבאה ובכך בעצם גילגלו את הגרעון לעונה הבאה- לא מגיע על זה כפיים.
    מה שכן הקבוצה הזו והקבוצה שהיתה כאן לפני שבוע זה פחות או יותר אותו זבל- ואם זה באמת חסך חלק גדול מהגרעון מדובר במהלך מצויין.
    שישאיר את המצב וילך- הוא כבר יהיה במצב טוב יותר משגב. רק שילך כבר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    עדיין לא ניצלו את כל המשאבים. יש לך חלק מהכרטיס של בארי, חלק משויינפלד, כך שאני מאמין שנשיג עוד כספים בסוף העונה. את הכפיים אתה תמחא :)
     
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הלואי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    henry1 אוהב/ת את זה.
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אנשים כאן אתמול צחקו שנתניה בב"ש ו"המנהל המקצועי" מפרשן בטלויזיה.
    אני לא יודע מה עודד היה או לא היה במכבי נתניה- בכל מקרה הודיע שהוא עוזב.
    מעניין מה יגידו היום תומכי אוסידון.
    מעניין אם המילה "אינטרס" תופיע שוב...
     
  15. Turgi Guest

    אני בשוק...
     
מצב נושא:
הנושא נעול.