מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,893
    לייקים שהתקבלו:
    14,645
    מין:
    זכר
    נראה לי שיש לו יותר מדי אגו בשביל להעסיק אחד כזה
     
    henry1 אוהב/ת את זה.
  2. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    בוא נפריד בין השניים.
    לגבי בארי, אתה לא רואה את התמונה המלאה. לא מסתכלים רק על דמי ההשאלה אלא גם על השכר שלו. אני מניח, וסביר להניח שזה נכון, שהפועל, מעבר לדמי השאלה, משלמת גם את שכרו עד סוף העונה. במצב כזה עלות העסקה היא לא 60 אש"ח אלא יותר קרוב ל - 200 אש"ח לפחות וזאת עסקה טובה.
    אם קיבלנו רק השאלה עבורו, מסכים איתך, זה בדיחה בעיניי.

    הבאת לינגאנה לא מועילה לנו בכלום העונה, אבל אולי לליגה השניה הוא יכול להועיל לנו. אם כן, אז למה לא?
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    כי אתה עדיין בליגת העל ולינגאנה לפי מה שאני שומע ורואה- זה גם לא שחקן לעלות איתו ליגה.
    אין לך שום צורך בו. שנינו יודעים מה הסיבה שהוא הגיע לכאן, וזה לא כי אנחנו זקוקים לו אלא כי מישהו אחר מנסה כבר חודשים להיפטר ממנו.
    בחיי שאני לא יודע איך לא בא לך להקיא מכל מה שמתרחש בעונה הזו.
    לגבי החוזה- אל תהיה בטוח שלינגאנה לא מרוויח כמו בארי או אפילו יותר עם ההפקרות שהיתה העונה בהפועל.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,085
    אתם לטעמי סוטים מהנושא. השאלה היא לא למה נתניה עשתה מכירת חיסול בינואר, או למה היא לא חיזקה את עצמה בשחקני התקפה בקיץ, זה די ברור שזה בגלל המצב הכלכלי, ודי ברור שאם לנתניה היה כסף שוינפלד ובארי, לטעמי שני השחקנים הטובים בקבוצה, לא היו עוזבים מעולם, בטח ליריבה ישירה למאבקי התחתית, אלא איך נתניה שוב מגיעה למצב שהיא צריכה לעשות מכירת חיסול בינואר כדי לשרוד? איך היא שוב הגיעה למצב כל כך רע מבחינה כלכלית?
    איפה הערבויות של אוסידון? איך בבקרה שוב הביאו את נתניה לאותו מצב? ואיך יש אוהדים שעוד תומכים באוסידון או מחפשים לו תירוצים? מה ההבדל בינו לבין יתר האנשים שלקחו את נתניה בלי היכולת להחזיק אותה כלכלית?
    אם אני הייתי אוהד נתניה לא הייתה שאלה בכלל מי אשם ואל מי להפנות אצבע מאשימה וזה אך ורק לאוסידון. אני גם בטוח שבקיץ כשהתמונה הכלכלית תחשף במלואה אז המחדל אפילו יחשף בצורה יותר קיצונית.
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אתה קולע באופן מדהים כמעט בהכל כאילו אתה נמצא קרוב קרוב לעניינים. אני מדבר כבר שבועות בדיוק על הדברים האלה.
    לגבי האין כסף- זה אותו אין כסף שיש בעוד כמה קבוצות. כשאתה לא מחלק נכון את התקציב. כשאתה מתנהל ולא מנהל. כשאתה חאפר. כשאתה מבריח אנשים שכל שנה מביאים כסף מהבית כדי לחזק כשצריך, להשלים שכר כדי להביא שחקן רכש יותר טוב, כשאתה נותן יד לשכונה במחנה אימונים שמומן ע״י גורם בכיר בקבוצה אחרת בליגת העל ואז מרגיש חייב לו(יתכן ומרכיב חשוב באותה עסקה מפוקפקת שבאה ״להציל את המועדון כלכלית״ וגם המחנה בעונה הבאה הוא חלק מהעסקה- כשמחנה אימון מהסוג שהיה כאן בקיץ זה גרושים ברמה שעדיף להישאר בבית בחום- אגב, לא אסון כזה גדול כשאין כסף...), דרך פרשת מרגוליס ואי ההופעה לחקירה, דרך חוסר היכולת לעמוד מול מצלמות לתת הסברים למהלכים שלו שגורמים לתסיסה והעדפה להעביר מסרים שקריים דרך התקשורת כמו הסיפור ההזוי שפרסם חברו משה פרימו על גניבת הגביעים, דרך התעלמות מרוכשים פוטנציאלים- פשוט ביזיון אחד גדול בחסות ראש העיר!!!
    אנשים כמו הנרי ועוד כמה שאני מכיר- במה מסתכמת הטענה שלהם? ״אנחנו כבר שנים אוכלים חרא- אז מה קרה פתאום???״- טיעון עלוב ששולל לחלוטין יכולת תקומה. מעדיפים להתעסק בצד האינטרסנטי שבמחאה- שהוא זניח עד לא קיים. כולי תקווה שנגיע כמה שיותר מהר לשלב של יציעים ריקים. אתמול חצי מהמנויים לא הגיעו כולל אני- לראשונה בחיי לא מגיע למשחק נטו בגלל גועל ואין אחד שיכול לקרוא לי אוהד הצלחות! חחק מהקהל שבא זה היה רק כדי לקלל מתוך באסה שמרגישים שאין מספיק תמיכה במחאה. יציעים ריקים!!! זה קרה אצלכם בתקופת ז׳ינו, זה קרה בבית״ר- אין סיבה שאני רואה שזה לא אמור לקרות בנתניה תחת האסון הזה!
    גנבו לנו את הקבוצה מתחת לאף וחלק לא קטן מהקהל אפילו לא שם לב...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/16
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,085
    יכול להיות שהמצב הכלכלי הקשה נמצא בעוד קבוצות בליגת העל, אבל זאת כבר שנה שנייה ברציפות שזה מתפוצץ אצלכם בצורה הכי חזקה שיש, הרבה יותר מקבוצות אחרות.

    אני קורא את התמונה נכון כי אני למוד עונות כאלה מהעבר, ועברתי עונות כאלה מקרוב עם אלי זינו. האיש שמכר את בלסינג קאקו, אחד הקשרים האחוריים הכי טובים שהיו בישראל מאז ומעולם, שחקן שהיה בזמנו שחקן נבחרת ניגריה והגיע שנה אחרי שעזב אותנו לבולטון בפריימר לייג, והביא במקומו את אנדונוב עם 20 קילו מיותרים וניסה להסתיר מהאוהדים שהוא למעשה עושה מכירת חיסול. או כשמכר את אליניב ברדה למכבי חיפה ומכר לאוהדים שזה יעזור לקדם חלוץ זר בשם ברטוש טרכולסקי שהפך פתאום לחלוץ פותח בקבוצה והחריב לנו משחקים.
    גם אז היו אוהדים שהסבירו שההצעה של אשדוד על קאקו הייתה משתלמת ושההצעה של מכבי חיפה על ברדה הייתה משתלמת, אבל מי שבאמת הפעיל את הראש הבין שמדובר במכירת חיסול לכל דבר ועניין, ושמישהו בבקרה לא עשה את העבודה כשאישר את התקציב, אחרת לא היינו צריכים למכור שחקנים כמו קאקו ואליניב, בטח לא בצורה שזה נעשה תוך כדי עונה כשהקבוצה רצה ומחוברת, כדי לשרוד כלכלית תחת זינו.

    לטעמי, אותו הדבר קורה אצלכם. אין באמת ערבויות, המצב הכלכלי קשה מאוד, וניסתם לחסוך כמה שיותר כסף , גם במחיר של איבוד של שני השחקנים הכי טובים מקצועית אצלכם.
    דרך אגב, אני לא זוכר מי, אבל מישהו כאן כתב לאורך כל העונה שיש כסף ובינואר יראו את זה. אני כבר בקיץ הייתי סקפטי, כי קבוצה שמאבדת שחקנים כמו סבע ולוי ומביאה במקומם את יובל אבידור היא קבוצה עם בעיות כלכליות קשות (גם הסיפור עם אמוטו תומך בזה שהמצב הכלכלי הקשה היה עוד לפני ינואר).
     
  7. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    מה שמתאים לליגה השניה לא בהכרח מתאים לליגה הראשונה, ולהפך. מי כמונו יודעים זאת. אז חכה עם לינגאנה, לא שופט אותו עד עכשיו.

    לגבי החוזה, אל תהייה בטוח שבהפועל של השנה לא ממשיכים לשלם גם לו (כמה זרים יש להם בכלל היום?)

    ותלוי ממה בא לי להקיא מהעונה המקוללת הזאת. מהמשחקים, הפציעות וחוסר המזל, כן.
    מכל מה שאתה חושב שמתרחש, לא.
    אני לוקח את כל העליהום וההסתות בעירבון מאוד מוגבל, לחלקם אני פשוט לא מאמין, מבין שנעשו טעויות, אבל זה קורה, על אחת כמה וכמה בקבוצה נטולת משאבים, וממשיכים הלאה.
    תנסה להתבונן בלי כל הרעש וההסתה מסביב (כולל אלה שתמיד יודעים מה נכון ודואגים להזכיר לנו) ויכול להיות שלא תצטרך להסתובב עם שקיות בכיסים.
     
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אני- בהסתמך על כלי התקשורת ואנשים כמו פרימו שלימים התבררו כדוברים ולא כעיתונאים!
    אבל לומדים מטעויות והיום אני מבין שאנשי התקשורת שמסקרים את נתניה הם פחי אשפה חסרי כבוד מקצועי שימכרו את אמא שלהם כדי להיות בעמדה טובה כדי להריח כל נפיחה של מישהו!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אתה קצת חוטא לאמת משה. את דיא וערן לוי החליפו בארי וזגורי. כשזגורי נפצע החלון כבר היה סגור והעדיפו את אבידור(שהיה שחקן חופשי) על כלום.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/16
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    עוד דבר שמקומם הוא שז׳ינו בכל זאת היה הבעלים. מה אוסידון בנתניה? בן אדם שהשתלט על קבוצה בלי לשים שקל- על תקן בעלים שהוא בעצם שכיר שמקבל משכורת...
    ולפי חלק מהמקורות הוא היום בעל המניות הראשי בגלל הסכם כלשהו עם אלי שגב(איך בכלל לאיש הזה שהלין שכר שנה שלמה ונעלם עוד בכלל יש מילה במשהו???)- ואי אפשר לפטר אותו!
    יש דברים כאלה? תגיד לי... כמשפטן... יש דברים כאלה???


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    בזה מסתכמת הטענה שלי?? אל תהייה מגוחך. רשמתי לך הרים של טענות, כולל עובדות, אז קצת הגינות. כשאני אומר "ששנים אכלנו חרא אז מה קרה פתאום", זה בהקשר של המחאה הטיפשית הזאת וזה רק מראה כמה צביעות ואינטרסנטיות יש כאן. שנים של הרס, מכירות של שחקני בית, ירידות ליגה, שחיתויות לכאורה, ושום רעש מהקהל כמעט ולא נשמע. היום, חצי שנה אחרי שאוסידון נכנס לתפקיד, קמה מחאה. תעשה לי טובה, על מי באים לעבוד כאן? לא נולדתי אתמול ומפליא אותי איך אחד כמוך בכלל קונה את זה.



    עוד צביעות. גם אני לא הגעתי אתמול ויש לי מנוי. זה קשור למחאה הטיפשית? מבטיח לך שאם היה סיכוי ריאלי להישאר גם אתה היית בא ועוד מאות כמוך, שפתאום משחקים אותה שיש מחאה והמשחק בפ"ת, אז הם לא באים. כבר במשחקים האחרונים הייתה ירידה בכמות הקהל וזה לא בגלל אוסידון או מרים. זה בשוליים. מצב הקבוצה הוא זה שגרם לרוב האנשים לא להגיע ואלה שמוחים הם אולי 300 איש במקרה הכי אופטימי שלהם שיהיו חסרים ביציע.

    ואיך הגענו למצב הזה, שואל אוהד ב"ש? זה ברור, דפדף כמה דפים אחורה ותבין. לא מתייחס לכתבי החצר של אוסידון כמו שאני לא מתייחס לאינטרסנטים שפוגעים בקבוצה ומנסים להשפיע על דעת הקהל. קרו כל כך הרבה דברים שזה ממש לא שחור או לבן כפי שאתה מתאר זאת.
     
  12. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    לפי הידוע לי, לינגאנה מושאל מהפועל עד סוף העונה הזו, ככה שאין (כרגע בכל מקרה) מה לבנות עליו לעונה הבאה.
     
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אוסידון כל העונה הזו ממיר שחקנים עם חוזים במושאלים. זה סטרט-אפ. לא שמעת על זה? עוד מעט הוא פותח קורסים בניהול על השיטה החדשה. שווה להירשם.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    יש כאן בעלים שלא הגיעו אליו הביתה? אם כבר אל תהיה אתה מגוחך... רק בעונה שעברה עוד הגיעו לבלדב למשרד למרות שהוא לא היה בפרונט...
    אני לא מייחס את אי ההגעה שלי אתמול למחאה. אמרתי- מייחס את זה לגועל. גם בנתניה לא הייתי מגיע. פ״ת ביום חול מתאים לי לא פחות מנתניה. אני עובד ממש לא רחוק מהמושבה...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    מה שעשו לבלדב זה משחק ילדים למה שקורה עכשיו. תהיה רציני..

    דיברת על יציעים ריקים, הסברתי לך למה. אז אתה לא הגעת בגלל הגועל לדעתך. היציעים הריקים יגיעו בגלל מצב הקבוצה, לא שום דבר אחר. המוחים הם עדיין המעטים בקהל.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.