מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הינה דוגמה לעוד בושה ודיסאינפורמציה בעניין שלומי דורה.
    אוסידון פשוט החליט שהוא לא משלם לו וגם מתעלמים ממכתבים שעורך הדין שלו שולח...
    מעניין מה יש לכל הסנגורים להגיד על איך המועדון הזה נראה!!! למה הוא הפך!!! למה שמישהו ירצה להתקרב למועדון שמתנהל ככה כאילו אנשים זה זבל!
    והדובדבן לגבי הפתיח שלי- אין שום קשר בין החתימה של שלומי דורה בק״ש לנתניה. נתניה מחוייבת להמשיך לשלם לו- כך לטענתו- לא רואה סיבה שהוא ישקר...
    אין לי ספק שכעת כשיש לו עבודה חדשה הוא היה מגיע לפשרה והולך לקראת המועדון... עכשיו במלחמה כמו במלחמה- סיכוי טוב שידרוש עד לשקל האחרון- ובצדק!!!
    בושה וחרפה של מועדון!!!
    אוסידון יגיב??? יסביר??? אולי דורה משקר??? אולי בכלל קיבל את הכסף??? מה פתאום...
    כמובן שימשיך להתעלם...
    כל דקה שהאיש הזה נמצא כאן הנזק מתעצם!!!
     
  2. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    אין לי מה לרכז את "כתב ההגנה". הכל מפורט בדפים הקודמים. לא שללת שום דבר, באמת שאין לי מושג על מה אתה מדבר, אתה ממשיך לטעון טיעונים שחלקם פשוט שקריים וחמור מכך - אתה באמת מאמין להם.

    אם אני בכל זאת אנסה לתמצת, אתה טוען שאוסידון אחראי לכל מה שקרה השנה, הניהול היה מחפיר וירידת הליגה עליו. אני טוען שבחלק מהדברים אתה צודק (כן, תתפלא), כיוון שהוא היו"ר, הוא האחראי ועליו נופלת האחריות, אלא שההבדל בינינו שאני טוען שהטעויות שהוא עשה הן בדיעבד וקל לשפוט אחרי מעשה, והוא זכאי לקבל הנחה, אותה הנחה שקודמיו לתפקיד קיבלו גם לאחר שהביאו אותנו לאותו המצב.
    הוא קיבל קבוצה עם גירעון - אתה טוען שלא וזה עוד שקר שאתה האמנת בו, עד לאחרונה. חבריך למחאה ממשיכים עם השקר הזה, מעניין למה אנשים מכנים את המחאה הזאת צבועה ואינטרסנטית. לקבוצה כמונו גירעון של כ- 2.5 מיליון זה לא טיפה בים, קשה מאוד להביא שחקנים טובים עם תקציב מצומצם.
    אתה טוען שהוא בנה את הקבוצה ביחד עם דורה, בעוד שאני טוען שדורה בנה את הקבוצה, כי הוא הסמכות המקצועית. הבאתי לך ראיון עם אוסידון שבו הוא אמר במפורש שדורה הביא את השחקנים למעט בארי חמזה. אבל אתה עדיין בשלך.
    ויש עוד ועוד...


    משהו לגבי המקור שלך שממשיך לזרוק סיפור אחרי סיפור פעם בשבוע ואתם בולעים זאת כמו מים קרים ביום חם. אותו אחד ישר קפץ על הידיעה של פרימו לגבי גניבת הגביעים. הוא כמובן ייחס זאת לאוסידון בעקיפין וישר קפץ על המציאה, אבל כשזה התברר כשקר הוא שתק. מעניין אותי, איך אחד שתמיד יודע הכל לפני ואחרי כולם, לא ידע שזאת ידיעה שיקרית? עליו אתה סומך? שיבושם לך. אני נזהר ממי שמחפש להדליק שריפות בפורומים השונים ולוקח כל ידיעה כזאת בערבון מוגבל. לחלק אני מאמין, לחלק לא ומחלק אני מתעלם. תנסה, אולי לא תהיה עצבני כל הזמן על הקבוצה.

    ובדבר אחד אתה צודק. ההתעלמות של אוסידון מהאוהדים וחוסר האינפורמציה שיש לאוהדים על הנעשה בקבוצה היא לא פחות משערורייתית בעיניי. הוא קודם כל יורה לעצמו ברגל, כי הוא יכול להרוויח נקודות זכות אם יידע להסביר על הנעשה ואח"כ הוא פוגע באוהדים שרוצים לקבל מידע. עדיין לא מדובר בעוד קבוצה קטנה, אלא במועדון עם עשרות אלפי אוהדים וחבל שהם לא זוכים ליחס.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אתה בוחר למי להאמין ואני בוחר למי להאמין. ימים יגידו מי יותר בכיוון.
    לגבי הגרעון- תמיד חילקתי לגרעון הכולל ולגרעון הספציפי של העונה הזו- והדגשתי שאוסידון אחראי על תקציב העונה הזו בלבד. גם כתבתי בפירוש בנקודת הזמן הזו שאתה טוען שהבנתי שאוסידון קיבל קבוצה עם גרעון- שאף הופתעתי שמדובר ב 2.5 מיליון שקלים בלבד! הרי רועי דניאל טען שהוא השאיר גרעון של סביב ה 12 מיליון ש״ח. היו שמועות שזה אפילו 13.5 וההלוואה היא סך הכל 7.5, כך שגם אם גאלבוט וקאהן היו מעבירים את כל ה 2.5 מעליון יש פער של כמה מיליונים שכפי שאמרתי- יגולגלו מעונה לעונה. 2.5 מיליון ש״ח זה לא הרבה כסף, בטח במועדון שלפני שאוסידון הבריח את כל התומכים שלו(״האינטרסנטים״) שווה סביב ה 15 מיליון בעונה סבירה רק מהכנסות). לאוסידון היה משימה להשאיר את הקבוצה בליגה ולסיים מאוזן. הראשון לא בכיוון. השני אולי יושג בצורה עקומה להפליא במידה מסויימת אפילו על חשבון הראשון.
    אתה מכנה ״שקרים״ כ״שקרים״ על סמך מילה של האדם הזה שלא סופר אותך כאוהד. על סמך מילה של אדם שאמינותו מקבילה לאמינות של קונדום משומש. אם הוא ״ההוכחה״ שלך ל״שקרים״ אני באמת לא ממש מודאג. תמשיך לכנות אנשים שקרנים על סמך אוסידון- חוץ מלהעמיד את יכולת השיפוט שלך בספק, אני באמת לא יודע מה זה מוכיח...
    את לינגאנה רצו כל המאמנים בנתניה, הא? מעניין... היום שלומי דורה טען שהוא רמה את איציק כהן, שלומי ארביטמן ועל אמוטו ובדש כולנו יודעים- אוסידון לא הצליח להחתים אף אחד מהם וסוכן הנחית כאן את סיסאיי שהוחתם תחת לחץ- אז אל תגיד לי שהכל על דורה- את הקבוצה הזו בנו בדיוק כפי שאתה אומר- תחת אילוצים תקציביים ובשל כך שיתוף הפעולה בין אוסידון לדורה היה הדוק- ואתה יכול להמשיך עם הקו שלך- זה לא עושה אותו נכון. עובדה שגם את אמוטו וגם את איציק כהן רצו להחתים כאן בלי קשר לדורה. כמעט כל השחקנים שהגיעו לכאן אוסידון סימן ודורה נתן אוקיי- חד משמעית שיתוף פעולה- כפי שאגב קורה כמעט בכל קבוצה בארץ!!! כולל אצל אלונה ושחר! כך גם אוסידון- רק בלי ידע ולהבדיל מהם גם בלי כסף.

    נ.ב
    הוא לא יוצא להסביר כי לדעתי יקרה בדיוק הפוך ממה שאתה חושב- הוא לא ירוויח נקודות- הוא יפסיד נקודות!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/2/16
  4. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    אפילו אוסידון אמר שהוא יכול היה להביא את רוקביצה אבל לא היה את התקציב בתחילת העונה לכך. בדיעבד, אחרי כל השינויים, יכול להיות שהיה עדיף להביא אותו, אבל הנה דוג' למגבלת תקציב. אז יפה שדורה רצה את זה ואת זה ואת זה...גם אני רוצה הרבה דברים, אבל יש רצוי ויש מצוי. האחריות של דורה להביא את השחקנים הטובים ביותר במסגרת התקציב הקיים. פה מתחיל ומסתיים בניית הקבוצה ושיתוף הפעולה של אוסידון. אם אתה לא מבין את זה, אתה בבעיה.

    תסביר לי איך נתניה, אגב, שווה הכנסות של 15 מיליון בעונה? אשמח באמת לקבל את החלוקה המדוייקת. אתה חוזר על זה שוב ושוב, חשוב שכולם ידעו.

    אני קורה לאנשים שקרנים כי הם ממציאים דברים שלא היו ונבראו, כמו: המשכורת של אוסידון, הסיפור ההזוי עם מכנס שאפילו אתה ישר קפצת וקישרת את העזיבה שלו לאוסידון (מה זה אומר על שיקול הדעת שלך אם אתה קופץ מכל שטות ומשייך אותה לאוסידון?), הגירעון שכאילו לא היה וכו'.
    לא צריך את המילה של אוסידון בשביל לקרוא להם שקרנים, רק להבין את התמונה הכוללת בלי להתלהם על כל דבר ולחשוב שאתה צודק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/2/16
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    ״אנשים כאן אתמול צחקו שנתניה בב"ש ו"המנהל המקצועי" מפרשן בטלויזיה.
    אני לא יודע מה עודד היה או לא היה במכבי נתניה- בכל מקרה הודיע שהוא עוזב.
    מעניין מה יגידו היום תומכי אוסידון.
    מעניין אם המילה "אינטרס" תופיע שוב...״-
    זה מה שאמרתי בהקשר של מכנס- ואמרתי את זה בהקשר של כתבי החצר של אוסידון- שטוענים שכל הפורשים אינטרסנטים ואיך אמר פרימו הפח זבך- ״עשו יותר נזק מתועלת״. זה כל מה שאמרתי בהקשר מכנס אז אין לי מושג על מה אתה מדבר.
    לגבי הממציאים- אז כתב מישהו אחד שאוסידון מרוויח 65 אלף שקל בחודש... וואווו... מעניין כמה זמן תמשיך לעשות מזה חגיגה...
    גם טענו שחבל שאין לה פמיליה בנתניה... אז??? מה זה מוכיח? שאם כבר מישהו כאן רוכב על כל שטות זה נראה לי אתה...
    התקציב לא חולק כאן טוב- ושוב- שני הפאשלונרים האלה אחראים על זה יחד! אגב, לגבי ארביטמן דורה טען שבכר הסכים לשחרר ואלונה סירבה- מה שמוכיח שבעלים שותפים מלאים גם כשאתה בטוח שלא- ולא תמיד זה קשור רק לכסף. במקרה של אוסידון- אם תרצה או לא תרצה הוא היה מעורב בכל שחקן שהגיע או לפחות ברובם.
    לגבי התקציב- כך שמעתי מהרבה כתבים שונים שמסקרים את נתניה- שבלי בעלים נתניה שווה 14-15 מיליון ש״ח. אבל זו נתניה עם בלדב, נתניה עם אייל סגל, נתניה עם ירון ישראל, נתניה עם דוב לנד, נתניה עם תרומות כאלה ואחרות- ומה נשאר מכולם??? דוב לנד. אז לשאלתך- נתניה עם אוסידון שווה הרבה פחות. אגב, עם זכויות השידור שתהיינה בעונה הבאה(הודות לאוסידון זה כנראה לא יכלול אותנו)- נתניה עם ניהול נכון גם היתה שווה כמה מיליונים מעבר ל- 14-15. אם תרצה אני אשיג את הפרוט.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    "זה מה שאמרת"? אז מה הקשר לאוסידון?? מה הקשר בין מחט לתחת? סתם, בא לך להזכיר אותו בכל משפט? יש לך אובססיה לא מובנת אליו? מה הקשר - מה יגידו תומכי אוסידון? מה הקשר למילה אינטרס כאן? העיקר שלי אין מושג על מה אני מדבר...

    אז מישהו כתב שהוא מרוויח ככה, מישהו אחר כותב שאולי יש מעילות, מישהו אחר רושם שפתח את העונה ללא גירעון..."אז מישהו רשם...". אתה לא מבין שבקבוצה שיש בה אלפי אנשים, לרשום שטויות ושקרים גורם לכך שאנשים מושפעים מקבלים מידע שגוי ועל סמך המידע הזה הם מבססים את דעתם? קשה לך להפנים שזה אכן כך?
    ובוא נתעלם מ-3 שחקני מפתח שנפצעו ובשום פנים ואופן לא יכולת להשיג להם מחליפים באותה רמה. גם כאן אף אחד, כולל דורה, לא צריכים לקבל הנחות, כי הרי אנחנו מועדון עשיר שיכול להביא שחקנים ברמה כל עת שנרצה.


    עם נתניה של בלדב, של סגל, של ירון ישראל ועם תרומת כאלה ואחרות, הגעת לפירוק ורק שגב בדקה ה -90 הציל אותנו. אז מה זה אומר? כשאני מסתכל על זה כך, דווקא אני רואה מצב עוד יותר חמור - עם תקציב גבוה יותר, עם תרומות מסביב, מועדון בריא וניהול פנטסטי, הגעת לפירוק! אם כך, אוסידון גאון, כי בלעדיהם המועדון עדיין חי ונושם. וזה עוד לבד...פששש...

    וכן, אשמח לפירוט. קח את הזמן.
     
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הסברתי למה התכוונתי באינטרסים. לא בא לי שוב. לא הבנת. לא חשוב. לא קריטי.
    בעונה ההיא בלדב ולב הלכו על כל הקופה כדי להישאר בליגה והגעת לתקציב של קרוב ל 30 מיליון ש״ח!!!(3 מתוכם היו תרומה של אלי שגב).
    זה בכלל לא סדרי הגודל של 14-15 מהכנסות ״טבעיות״. בעונה שעברה גם הגעת לסביב ה 30...
    ואל תעשה דרמות- אני לא רואה אלפים יוצאים לרחובות... הקהל שלנו אלוף בלשבת על הגדר.
    אגב, יש לך ד״ש מקובי חסן וטגה.
    תוך כדי שקראתי את התגובות שלך הייתי עם הבן שלי בגן שעשועים ואני רואה את קובי משחק כדורגל עם ילדים בני 5(לדעתי 1 או שניים מהם הילדים שלו) ולא יודע למה- עשה לי טוב על הלב...
    ברגע שראיתי את טגה נעשה לי רע... אמיתי! הקבוצה של השנה פשוט מגעילה אותי! אוסידון בראש אבל לא רק הוא.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    כשחסן חזר אלינו בליגה הלאומית התרגשתי. לא יודע אם אתה זוכר, אבל דווקא מבין שלל הצעירים שהיו איתנו בליגה הלאומית דאז (99) הוא לא נתפס בעייני הקהל. גם אני לא התחברתי אליו אז.
    אבל כשהוא חזר, באמת שהתרגשתי וכל כך רציתי לראות אותו משחק יותר ביחד עם ערן לוי לפני שנתיים. חבל, פיספוס מבחינתנו.

    טגה? גם אליו לא התחברתי מהרגע שעלה לבוגרים ואף פעם לא החזקתי ממנו גם כאשר ראובן עטר התעקש שמדובר בשחקן. שמחתי שעזב ולא אהבתי שחזר.
    למרות כל מה שאמרתי, אני יותר סלחני אליו כשהוא טועה או כשמחמיץ ברשלנות. אין לו מושג לדעתי ולא אתאכזב בכלל אם הוא לא יהיה בשנה הבאה, אבל הלוואי ולכל השחקנים שלנו תהיה את המחוייבות והאיכפתיות שלו.
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אי אפשר לחיות על מחוייבות בטח כשמדובר בשחקן שגם כשהוא כבר בן 30-31 הוא עדיין מאוד טיפש.
    לא שחקן, לא היה שחקן וכנראה שכבר לא יהיה.
    אין לו מקום גם בלאומית והחשש שלי שהוא יהיה הראשון שימשיך.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    המאבק נגד אוסידון כבר יצא מפרופורציות וכיום אנשים נתלים בכל שביב מידע על מנת לצאת ב150 קמ"ש על אוסידון. הטענה הכי מצחיקה זה שהסיבה למצב הנתון היא ההתעקשות של אוסידון על הרוש במקום שמוליק מלול.

    באמת מישהו מאמין לעצמו ששמוליק מלול במקום הרוש היה מזכה את הקבוצה בעוד נקודות מהיום ?

    אוסידון לא אשם כמו שעושים אותו, אבל המצב כבר כ"כ החמיר שעדיף בשבילו ללכת מהקבוצה. גם לא צריך להיות גאון גדול בשביל להבין כמה זה לא מטיב עימו, הוא הזדקן חיצונית בשהות שלו בנתניה.
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לא מסכים עם הפסקה הראשונה. המחאה הזו לא מתרוממת. היא על אש קטנה מאוד בעיני ביחס לאופן המחפיר שבו מתנהלת הקבוצה- ואני אגיד שוב- הכשלון הוא לא רק מקצועי. הוא חלק מבזיון ניהולי אחד גדול רק שאותו אי אפשר להסתיר. יש טבלה וכל ילד יכול לראות ולהבין שמכבי נתניה קבוצה עלובה שנדירים המקרים שהיו קבוצות כאלה, בטח במושגים של מועדון בסדר הגודל הזה. עם כל הכבוד זו לא בית״ר נתניה וצפרירים חולון.
    את השטות הזו לגבי שמוליק מלול לא שמעתי- וגם אם הייתי שומע זה היה עובר לידי. להבדיל ממה שהנרי חושב אני יודע לברור ועם הרבה דברים אני לא מסכים. הוא יודע מה המקור העיקרי שלי ואפילו אמר ש״אם הוא המקור שלך אז אתה בסדר״- לדעתי לא בציניות אבל אולי טעיתי.
    לעצם השטות- שמוליק היה נחוץ. בטח יותר מטגה ועוד כמה שחקנים שבקושי ראו דשא כמו גרשומוב, ועומר בוארון שהיו יכולים לפנות תקציב לשמוליק מלול. לא כי שמוליק מלול עילוי. וגם לא במקום שמעון הרוש. אך ורק בגלל שזו התאבדות שהמגן השמאלי היחיד בסגל שלך הוא שמעון הרוש. טגה לא מגן שמאלי. בחיים לא היה. בחיים לא יהיה. וגם קשר הוא בקושי... אם זה הגיבוי שהכינו לשחקן שבממוצע הוא בין שליש לחצי עונה פצוע- זו עוד דוגמה מיני רבות לסגל העקום שנבנה.
    לגבי הפסקה האחרונה- אני מסכים לגמרי. זה כבר לא משנה כמה הוא אשם או לא. גם הנרי יודע שהוא אשם או אחראי או כל מכבסת מילים אחרת אבל הוא הולך על הקו ״אלה לפניו היו חארות- אז תקבלו את החרא גם ממנו״- כפי שאמרתי- זו גישה שאין ממנה תקומה. מה גם שהחרא שלו גדול ומסריח יותר.
    ושורה תחתונה- הוא לא יכול להמשיך. הוא לא יכול לקבל החלטות. אני בספק גדול אם הוא מסוגל להוביל את הקבוצה הזו לעליית ליגה גם עם סגל נוצץ כפי שהיה כאן בעליה האחרונה. האיש אנטי. החיבור הזה לא עובד. החיבור הזה מקולל. מאז שהוא נמצא קורים במועדון הזה רק דברים רעים- חלקם לא בשליטתו. פשוט קארמה רעה!!!
    האיש איבד לגיטימציה גם בעיני אלה שעל הגדר. הוא לא יכול להמשיך כאן בדיוק כפי שקרה עם טל בנין(שהחזיק מעמד יותר מידי זמן בגלל תרומות שגב), כפי שקרה עם יוסי מזרחי(שהוחלף בזמן), וכפי שקרה עם שלומי דורה(שלדעתי היה צריך להישאר עד ינואר ואז לעוף במידה והתוצאות לא היו משתפרות). כעת זה אוסידון. במוקדם או במאוחר הרי הוא יעוף מכאן- כמה שיותר מוקדם- יהיה פחות נזק.
    הינה סתם סנאריו שעולה לי בראש. הפועל ת״א(או אפילו הפועל חיפה\ק״ש) רוצה בקיץ את דיא סבע. דיא סבע בא לאוסידון ואומר לו- לא רוצה להישאר. לא מוכן לרדת ליגה. היית איתי גבר. נתת לי חוזה. אבל זו הקריירה שלי. אני אחרי פציעה. לא מתאים לי אנטי כדורגל של ליגה לאומית בגרין או בוינטר. לא מכיר את הליגה הזו. לא רוצה להכיר. שחרר אותי. גם אם לאוסידון אין ברירה(כי ברור שגם איזיקוביץ יהיה על הראש שלו)- כל פעולה שלו כאן עלולה להחמיר את המצב שלו. דיא לא מרוצה קובר אותו מבפנים(כי את מירב התקציב תופס לו שחקן מדוכא). שחרור קובר אותו בדעת הקהל. הרי אדם ששותק כל כך הרבה זמן למרות שמקורבים ועיתונאים טוענים להכפשות ודיסאינפורמציה כנגדו- זה נראה רע! יש לך מה להגיד??? יש לך הסברים למהלכים שלך? תגיד! דבר! למה אתה שותק ומתנהל כמו שפן? בוא תסתור את אלה שלטענתך מכפישים. תתבע אותם כמו שידעת לתבוע את פרוספר אזגי כשהוא לכלך עליך! למה אתה שותק? (וגם עם זה הנרי מסכים).
    אין שום סיבה שמישהו עוד יאמין למילה שיוצאת לו מהפה. האיש שרוף.
    אגב, הגורם שאני מסתמך עליו טוען שיש לו תנאים אידיאלים כדי לרצות להישאר(בעל בית של קבוצה עם כל הפרבילגיות. הקשרים ויחסי הציבור שבכך, משחק בכסף לא שלך בלי לסכן דבר, מסדר ג׳ובים לחברים. למעשה הוא בעל בית על תקן שכיר- מה רע? אפילו במחיר של כמה קללות- האיש הזה שגם ככה יש לו עור של פיל- זה משתלם) ובנוסף טוען שעזיבה שלו תשאיר את הדייסה(המאוד לא טעימה) שהוא בישל למישהו אחר שיצטרך לאכול אותה- ולמצוא את המישהו הזה יגרום להרבה כאב ראש למרים פיירברג.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/2/16
  12. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    היו טעויות רבות בבניית הסגל, האשמה גם על אוסידון וגם על דורה.

    התרחיש על דיע יהיה מאוד עצוב אם יקרה, לא מכיר הרבה שחקנים שקרעו את הרצועה ומקבלים חוזה חדש.

    אוסידון צריך ללכת אני איתך, פשוט המחאה איבדה כל טעם טוב.
     
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    היא לא איבדה טעם מסיבה מאוד פשוט.
    היא מעולם לא ממש החלה.

    לבילבולי ביצים ברשתות חברתיות ולכמה עשרות שמקללים קשה לקרוא מחאה- המחאה הזו מקבלת תאוצה לא הרבה יותר משמעותית מהמחאה שאנשים כאן ברשות אלכס דורשים בחיפה.
    בשני המקרים זה יכול להתפרץ. נכון לכרגע- לא ממש מתרומם וכפי שהנרי טען, ואני מסכים איתו חלקית(חלקית כי זה לא נכון ספציפית לגבי למשל)- הירידה של הכמויות ביציע היא מכוח האנרציה של קבוצה שמעשית ירדה ליגה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    kufsa אוהב/ת את זה.
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אז בהמשך לפוסט הקודם הירידה בכמות הצופים היום כבר היתה מעבר לכוח האנרציה. אני מאוד מקווה שהיום המחאה החלה הלכה למעשה. כולי תקווה שעד סוף העונה ואם צריך גם בעונה הבאה היציעים ישארו ריקים כל עוד הנגע הרע הזה ממשיך בדרכו הביזיונית.
    יש כאלה שאולי יגכחו כעת- אבל מבחינתי רק היום, 20.2.2016 מכבי נתניה ירדה ליגה באופן מעשי למרות שהכתובת נמצאת על הקיר חודשים ארוכים.

    עכשיו אסופת האנטי כדורגל הזו המכונה גם חבורת הזבל מוזמנת להתחיל לנצח.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    אין להחרמת משחקים שום אפקט במצבנו. הקבוצה כבר ירדה ליגה, אף אחד לא מצפה שנמשיך לבוא באלפים ובמשחקי חוץ גם לא במאות.
    לא שאני נגד המחאה, להיפך (יצאתי לפגרה כבר אחרי סכנין), אבל טועה מי שחושב שהצעד הזה יזעזע מישהו איפשהו. לא פלא גם שזה בקושי מוזכר
     
מצב נושא:
הנושא נעול.