הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,064
    בקטע הישראלים, ברגע שהקבוצה כל כך חלשה אז הישראלים חוגגים. כולנו יודעים שהכדורסל המקומי שלנו שווה לתחת לא? אם נשחק ביורוליג עם רביעייה מקומית אז אני גאה. לשחק עם מקל, אוחיון, שגב ופניני מול נס ציונה זה בעיקר נחמד לשונאינו שיכולים להגיד עד מחר שאנחנו קבוצה 'אמריקאית'. כבר ראינו בשנתיים האחרונות עד כמה ירושלים עם ה'ישראלים הכי טובים' עושה בושות באירופה.

    לגבי הגמר. אני מהמר על ניצחון של אשדוד. למה לא? אין עליהם שום לחץ. הם כבר ניצחו את מכבי בהיכל העונה אז למה ניצחון אשדודי ביום חמישי ייחשב סנסציה?
     
  2. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,324
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    לא יפתיע אותי ניצחון אשדודי, קבוצה עם מאמן מצוין וזרים טובים אבל לנצח את מכבי בפעם השלישית העונה במשחק על תואר ועוד בבית? קשה לי להאמין אבל השנה כבר מכבי שברה את רוב השיאים השליליים שלה אז אני לא אופתע משום תוצאה כולל תבוסה לאשדוד.
     
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,451
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,045
    לייקים שהתקבלו:
    14,663
    מין:
    זכר
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,324
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    ומה ועדיף שידור משולב של 4240 משחקים? זה כל כך גרוע. מנסה להתרכז במשחק אחת ואז דוחפים את השני. הרסו לגמרי את ערב הכדורגל של ישראל עלאק.

    בסופו של יום אם אתה מגיע מהענף השני, כדורגל, אז כל פרשן שתקבל בכדורסל יעלה על מקבילו אז אני פחות מתעסק בהם. האמת שפיני עם כל השטויות שלו מוסיף קצת פילפל לשידור לדעתי, לא פניני חוכמה אבל השידור כן יותר מעניין.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,045
    לייקים שהתקבלו:
    14,663
    מין:
    זכר
    בוא לא נגזים רומא. ערוץ הספורט דוחפים לשידור המשולב רק את המשחקים השוליים(אתה לא באמת מצפה שהם יקדישו שידור שלם לנס ציונה-אילת) למשחקים היותר חשובים הם מקדישים שידור מלא, ומן הם יעשו כך גם עם המשחק המרכזי.

    לגבי פיני,הוא מדבר הרבה שטויות אבל לפחות הוא מצחיק(מה שקשה לי נניח להגיד על מכנס המרדים או שרף המעצבן) חוץ מזה שלפחות פעם ב הוא "נאלץ" לזרוק הערה טקטית(שמפריעה לו להמשיך לדבר על השופטים והמעודדות) שזה עדיין עדיף על פרשני הכדורגל שלא נותנים אפילו הערה טקטית אחת כל המשחק. ארז אדלשטיין זה כבר סיפור אחר, הבן אדם פשוט אוטוסדרה של ניתוחים טקטים, יש אפילו שיגידו שהוא מגזים עם זה ושהוא צריך מדי פעם לעשות הפסקת מים :) אבל לפחות אתה מרגיש שזה מישהו שמכבד אותך בתור צופה ושאשכרה בא לעבוד בשבילך(בניגוד ל"טאלנטים" מהכדורגל)

    גם אני בא מהכדורגל, ואני מצטער לא מוצא הבדל בין גור שלף לבוני גינצבורג. לפעמים אני חושב שזה אותו בן אדם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/2/16
  7. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,324
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    אני אגיד לך מה הבעיה שאני אישית שונא להתחיל לראות משחק ובטח כדורסל שהוא דינמי, ואז באמצע משחק לעשות עצירות ומעבר בין משחקים גם אם מדובר באילת- בני טמרה. השידור המשולב מעצבן גם אצל בספורט 1 בליגה האנגלית ובעצם בכל דבר לדעתי.

    אל תיקח סרח אחד בענף הכתום לדעתך, גור שלף, ותשווה את כל הענף הכתום לחרא שיש בכדורגל. התקשורת בכדורגל פשוט רדודה ועלובה ובכדורגל אומנם יש כמה סרחים עודפים אבל הרוב איכותי ומעניין.
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  8. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    בפעמים שיוצא לי לראות משחקים של הפועל במקרה הטוב אנחנו משודרים עם פריצות ובמקרה הרע פורצים פעם ברבע.
    בלי קשר שזה אומר שימשיכו לשחק בשבתות כדורסל ואני לא כל כך אוהב את זה כי אני תמיד מעדיף לראות כדורגל ושבת אצלי זה יום של כדורגל, בלי קשר לזה שזה יכול לפגוע באנשים שרגילים לשחק כדורסל בימי ראשון.

    מסכים עם כל מילה לגבי פיני ואדלשטיין הבעיה שאין עוד הרבה כמוהם וכל הסאגה הזאת שהם מועמדים גם לאימון קבוצות ואינטרסים קצת מפריעה לעיתים אבל עדיין אין מה להשוות לכדורגל.
     
  9. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,451
    דווין סמית' יעלה היום עם זריקה לפני ניתוח ברגלו.

    אקדים ואמר שמדובר בשחקן שלדעתי גמור לגמרי, והחוזה איתו הוא טעות. ועכשיו אני אמשיך - מזיינים לי את השכל על זהות ועל 4 ישראלים במגרש, כשלאחד מהם היה הזדמנות לברוח לקובאן הוא לא היסס ועוד שחקנים שאני בספק אם היו עולים למשחק עם חצי ממה שיש לסמית'. אני שמח וגאה שיש לי שחקן שנותן כמו דווין - יהיה אשר יהיה מקצועית. מקומו בהיכל התהילה של מכבי מובטח.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בגלל זה אמרתי שהייתי לוקח את דווין על פני דונטה בכל זמן נתון - כולל עכשיו. שחקן עם אופי כמו של דונטה (שדומה מאוד לטיוס), היה מזמן משאיר את החברים שלו לבד מאשר מסכן את עצמו בשביל הקבוצה. מעבר לעובדה שבשיאו דווין לא רואה ממטר את דונטה גם מקצועית, כאדם וכספורטאי הוא מאוד מזכיר לי את אנטוני פארקר. מלך ולעד יירשם כאחד הזרים שהביאו יורוליג למועדון.
     
  11. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,451
    לא צריך להכנס להשוואות, ואגב, לדעתי דווין פה עושה הרבה מעבר. אני לא חושב שהייתי אומר משהו על זר שלא היה מוכן לשחק דקה לפני ניתוח לא פשוט ברגל עם זריקה. באמת שלא הייתי מאשים אם לא היה עולה לשחק. דווין וטיוס עם בקצוות של הסקלה של שחקנים שנותנים מעצמם (דווין מין הסתם בציון 100 וטיוס ב0) אבל הרוב הם איפשהו באמצע ואני מניח שגם אנשים כמו דונטה.
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ההשוואה היתה רק כי היא הזכירה לי את ההשוואה שעשינו כאן ביניהם לפני כמה חודשים. ואני דווקא חושב שדונטה הוא יותר קרוב לטיוס מבחינת האופי יותר מאשר לאמצע. אין מה לעשות. וגם אם לשחקן יהיו יכולות של לברון, קשה לי לקבל מישהו כזה בקבוצה שלי.
     
  13. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,432
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,451
    וטריי סימונס? ואלטון בראון? זה שמכבי השנה התרסקה לגמרי לא יכול פשוט לבטל את כל השנים שמכבי הביאו זרים שהיו 17 רמות מעל הליגה והצליחו באירופה - סמית', רייס, היקמן, אפשר ללכת גם לניקולה שבא בזמנו בגרושים יחסית והרשימה ארוכה.

    ברגע שיש עונה כמו העונה עם התרסקות בכל גיזרה ובמיוחד בזרים פתאום רואים שלכל קבוצה יש זרים יותר טובים (וזה נכון). אבל זה לא רציני - זה שאין לנו סנטר נורמלי לא אומר שהייתי לוקח את תומאס ליורוליג בשנה הבאה, גם לא את סוואן לצורך העניין. זה כמו הטענות על זה שהחלפנו את סופו שהיה גרוע בעונה שעברה וגמור לגמריי - האם היינו צריכים להחליף אותו? ברור. האם בפבראני ואוונאוקו ? ברור שלא. אז פתאום סופו עכשיו נראה כמו חלום ורוד לעומת מה שיש. אבל לא ככה עובדים בקבוצה. לא אומרים, אה, הפעם נכשלנו בגדול, בוא נביא איזה סוואן או גארנט רק כדי להשקיט את המצפון. זה לא עובד ככה.

    היום ל3-4 קבוצות יש יתרון על מכבי בעמדת הזרים (חיפה, ירושלים, ראשון ואשדוד) - זה עדיין לא אומר שבקיץ נחשוב על העונה הבאה ואיך להיות קבוצת יורוליג בכירה צריך ללכת ולקחת את השחקנים האלה בסיטונאות.
     
    אלעד, Milanista ו-idans10 אוהבים את זה.
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    טוב נו, העסק גמור עוד לפני המחצית. מהמחציות היותר טובות של מכבי העונה (לא שזה קשה) גם התקפית וגם הגנתית. אני כן שמח שהיום זה נראה טוב יותר, אבל מאוד מוזר לי לראות את השחקנים קופצים ומתלהבים שהם דורסים את אשדוד...בעונה כזו, כנראה שזה גם משהו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.