מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    זה לא מדוייק וחוץ מזה הבעיה היא בכמות ולא באיכות. הפסדנו בשנה שעברה אליפות על חוק רוסי. היה לנו זרים מספיקים סבירים בשביל אליפות (הגענו איתם להצלבה) - היינס, פארגו, סופו, רנדל, סמית, אלכסנדר, לינהארט. הבעיה הייתה שנגמר לנו הישראלים. יוגב נפצע וגמר את העונה, סיל נפצע בסוף וכך גם פניני. גם סמית אבל זה בצד. הגענו למצב שג'ק כהן היה חייב להיות כמעט כל הזמן על המגרש וכך גם טיוס.

    דמיין שיש לך 3-4 זרים מעולים ו2 ישראלים בינוניים. אתה מוגבל בטירוף כי חייבים שניים על הפרקט כל הזמן. כמה פעמים הזרים המעולים יכולים לשחק ביחד? כמעט אף פעם. למכבי היה אחלה הרכב בשנה שעברה: פארגו, יוגי(היינס), סמית', רנדל, סופו(טיוס). אבל חצי מהשילובים האלה לא יכל להתקיים בגלל החוק הרוסי.

    אני מסכים שצריך 3 זרים איכותיים ואתה על הסוס, אבל שאתה אומר "השקעה מיריבית" זה לא בחירה של מכבי זה בדיוק כוחות השוק של החוק הרוסי. בגללו שחקנים בינוניים כמו פניני, יוגי, פישר, אליהו, טיוס - מי שתבחר, מקבל סכומים הזויים של מעל חצי מיליון דולר לעונה. למה? כי אם לא תחתים אותם הם ילכו לירושלים ותתקע בלי ישראלים. ואז מה יקרה שסילבן יפצע? את מי תעלה? .

    החוק הרוסי הוא זה שהורס המון דברים - הפחד ממנו גורם לירושלים ולמכבי לרכז את כל הישראלים אצלהם גם במחיר של סיפסול (דגן יבזורי שבא רק מהפאניקה של הפציעות שנה שעברה) , בגלל שהישראלים יודעים את זה הם מנצלים את זה לנפח את הכיס, מכבי מקציבה לחלק הזה יותר מדי - ושהישראלים האלה, גם במכבי וגם בירושלים, פוגשים את המקבילים אליהם באירופה, הספרדים בקנריה, הרוסים בנינז'י והצרפתים משטרסבורג - התוצאות ברורות וחד משמעיות.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  2. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,285
    לייקים שהתקבלו:
    4,529
    לא אמרתי להפחית בכמות הישראלים אלא באיכות. בסופו של יום, זה יוריד את המחירים ההזויים של הישראלים. אל תשכח שזה יפנה חתיכת תקציב לזרים, סמית'\רנדל\היינס\סופו יהפכו ל....(נותן לך אופציה לפנטז).

    לא אמרתי להביא ישראלים נחותים אבל יש הרבה ישראלים שיהיו מוכנים להגיע בסכומים נמוכים יחסית ליוגב\אליהו ושאר השודדים ואומנם הם פחות טובים אך לא בהפרש המשכורת.
     
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    אתה שוכח גם את חוק הצעירים (שני שחקנים מתחת לגיל 25 בסגל ואחד מתחת לגיל 22 - כולם ישראלים כמובן).

    הבעיה היא כמו שארז אדלשטיין אומר הרבה (והוא איש הפועל) שבמקום שהמאמנים יחליטו מי משחק מחליטים בשבילהם. מה שלא תעשה (השקעה גדולה בזרים ומעט בישראלים יכולה בגלל החוקים לרסק אותך בליגה, ההפך יכול להכשיל אותך באירופה) אתה בבעיה בגלל חוקים מוזרים שגורמים לכך שכל קבוצה מתחילה עם 3-4 שחקנים שהיא לא ממש רוצה או לא ממש חושבת שיעזרו לה אבל היא מחזיקה אותם. המצב פה לא בריא מהיסוד.
     
    de Middenweg ו-Roma אוהבים את זה.
  4. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,285
    לייקים שהתקבלו:
    4,529
    זאת בדיוק הנקודה שלי. יהיה קשה מאוד לזכות ביורוליג במתכונת הנוכחית, אני זוכר את פוקס טייריס רייס ומקווה שזה יחזור כל שנה.

    אני חושב שמכבי הגיעה למצב שאולי עדיף לחשוב על אירופה בתור המטרה הראשית. בסופו של דבר אולי גם ירושלים הקבוצה השנייה היציבה בליגה מבחינה כלכלית תילך איתה יד ביד ואיזה יהיה אפשרי למגר את החוקים הנוראים האלו.

    בכללי אני חושב שהנהלות מכבי וירושלים צריכות יותר לפועל ביחד למען הצלחתם באירופה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    הן הולכות יד ביד במשך שנים (גם מתקופת דני קליין) בכל הנוגע לסדרות נגד פיינל פור ואנחנו רואים את התוצאה.

    זה "דמוקרטיה". הרוב קובע. מכבי לוקחת יותר מדי תארים אז מתאחדות 7-8 קבוצות וקובעות חוקים שמגבילים את החזקות. יש הצבעה מסודרת ובכל חוק כמעט שמועבר מכבי, ירושלים ועוד נספחת או שתיים מצביעות נגד וכל השאר בעד וככה זה נסגר.

    הטיפשות של מכבי וירושלים שהן לא מאיימות בנטישה - במיוחד מכבי. הקול של מכבי משמעותי יותר - כן, למה? כי היא זו שבגלל ערוץ הספורט מוכן לחרטט את "ערב הכדורסל" והמשחק המרכזי ולשלף אלפי שקלים שמתחלקים שווה בשווה (זה לא שמכבי מקבלת יותר). כנ"ל עם הווינר. בכל פילוח שנעשה בנושאי הכדורסל ההימורים וההנכסות העיקריות הן ממשחקי מכבי באירופה (ונ.ב.א). אין קבוצה ישראלית שמכניסה יותר כסף ליריבותיה לליגה מאשר מכבי - ועדיין עושים הכל כדי לפגוע בה עם אפס התחשבות.

    אקוניס האפס המאופס אמר בתחילת העונה שלא יכול להיות שמכבי תעלה עם רנדל, פבראני, סמית, פארמר ורוצ'סטי (הכוונה היא לחוק המתאזרחים) וחיש מהר ארגנו את חוק המתאזרחים המפלה כדי להצר את מכבי. מה קרה שמכבי פרשה מהמנהלת והתחילו ליחשושים על הכנה לעזיבה של הליגה ? הוא הראשון שהתקשר לפרנקל לדרוש ממנה להחזיר את מכבי. הבן אדם רוצה להרוס את מכבי בכל חוק אפשרי כדי לגנוב אליפות כזאת או אחרת - אבל חלילה שלא תעזוב הוא צריך את הכסף שנכנס לו מערוץ הספורט ומהטוטו והוא יודע שבלי מכבי לא יהיה לו 50 אחוזים מהכסף הזה שבשביל הקבוצות האלה זה המון.

    די נו, הכל פה מעוות.
     
    de Middenweg ו-Roma אוהבים את זה.
  6. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,285
    לייקים שהתקבלו:
    4,529
    אני איתך.
    בכללי אני נגד כל החוקים שמגבילים קבוצות והכישלון באירופה רשום גם על שמם. אליפות אחת שווה יותר מ-10 אליפויות שאתה מגביל את היריבה שלך בצורה כל כך ברורה.
     
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,352
    לייקים שהתקבלו:
    6,819
    אין מילים. ילכו לירושלים!! והעולם יקרוס!! ותתקעו בלי ישראלים!!!!! (אתה מבין שיש עוד כמה ישראלים שמסתובבים בליגה חוץ מהרשימה הזאת, כן? ולא נשכח שיש גם את שר הפנים ש. מזרחי שיכול לאזרח במקרה הצורך). זה פשוט לא ייאמן כמה אתם חושבים שאתם מרכז העולם.

    והכי מצחיק הוא שלאוהדי ירושלים יש בדיוק את אותן הטענות. בואו אני אעזור לכם: אל תחתימו שחקנים ישראלים במעל חצי מיליון דולר לעונה. זהו. תציעו 200K. הם ילכו לשמוע הצעות מהיריבה. גם שם יציעו להם 200K. וכאן זה נגמר. אתה חושש שאליצור אשקלון תציע להם יותר או שבחימקי מוסקבה פתאום יחליטו שבא להם ישראלי בינוני בחצי מיליון לעונה? מה לעזאזל הם כבר יעשו? יפרשו מכדורסל?

    מכבי ת"א והפועל ירושלים הן היחידות שמשלמות סכומים מופרזים על שחקנים ישראלים והן האחרונות (אחרונות!!!!) שיכולות לבוא בטענות לחוק הרוסי.
     
    idans10 ו-yakov_y אוהבים את זה.
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מתוך המחאה של GATE 11, שימו לב לביזיון של ההנהלה המסריחה הזו:

    איך יודעים שהמחאה צודקת? כשמתחילים להערים קשיים לא הגיוניים על חופש הביטוי.

    "אינני מסכים עם דבריך, אך אגן עד מוות על זכותך להשמיעם" (וולטר) – לא כאן חברים. המשטרה לא מאשרת להכניס בדרבי דפי נייר עם מילות המחאה "די להעלאת מחירים" כיוון שלא עברו טיפול במעכב בערה כנדרש בחוק. שמעתם? דפי הנייר לא עברו טיפול במעכב בערה כנדרש בחוק.

    WTF?! למה אנשים עוד ממשיכים לבוא ולעודד את הגועל הזה בצהוב?!
     
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    רייט, לנגפורד, צירבס: תכניות הרכש של מכבי תל אביב נחשפות - וואלה! ספורט

    אפשר להמשיך לדבר פה...
    כבר אמרתי אתמול שאני בשום מצב רוצה את לנגפורד. לצערי לא אהיה מופתע אם הוא יחזור למכבי. בעיניי ההנהלה תעשה טעות ענקית אם לנגפורד יחזור.

    השמות האחרים כרגע לא יותר מסתם שמועות. כרגע אני מתקשה להאמין שמכבי תצליח לגבור על הקבוצות העשירות באירופה אם יש תחרות על שחקן כלשהו.

    ברייסי רייט? הוא לא יותר פוינט גארד?
     
  10. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,272
    לייקים שהתקבלו:
    4,849
    מין:
    זכר
    תגובותיכם על הראיון על וויציץ'?
     
  11. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,285
    לייקים שהתקבלו:
    4,529
    קישור?
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני קצת שונא את עצמי על זה אבל כל כך לא מעניינת אותי הקבוצה הזו, שמעולם לא חשבתי שזה יגיע לכך. נהייתי אפאטי לחלוטיןף לא ראיתי משחק כבר קרוב לחודשיים, לא מתכוון לצפות בדרבי והמלחמה המסריחה שההנהלה מנהלת מול האוהדים פשוט גורם לי לרצות שהם ייכשלו גם בליגה העונה. למה אני צריך לסבול בגלל חבורה של אידיוטים?
     
  13. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    הנדריקס סיכם. מחכים לשחרור הרשמי ממלאגה.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    נמאס לי כבר למחזר את עצמי...החוזה הוא עד סוף שנה הבאה ללא יציאה. עכשיו, זו יכולה להיות החתמה טובה אם הנדריקס יגיע כשחקן משלים, או החתמה זוועתית אם בונה עליו כסנטר פותח. ראינו כבר שהוא ריבאונדר מצויין וחוסם טוב, אבל נגר התקפי. בהנחה שגם מ'באקווה יישאר, יש לנו שני נהגרים התקפיים בצבע. אז מה עשינו בזה? אם הוא מגיע על תקן טיוס ובנוסף יוחתם עוד גבוה רציני שגם יש לו התקפה, אפשר יהיה להתחיל ולפנטז על קבוצה. הוא יעזור לנו העונה לא כי הוא כזה טוב, אלא כי אין לנו כלום ושום דבר מתחת לסל, אבל ברמות הגבוהות של אירופה אין לו מה למכור כשחקן מוביל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/3/16
    de Middenweg ו-Roma אוהבים את זה.
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,285
    לייקים שהתקבלו:
    4,529
    אם היה באמת אופציה להביא את ברוסיס והוא לא הגיע זה פשוט עילה לרצח.

    איזה שחקן. פשוט היה מרסק לגמרי את הצבע בליגה המקומית.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.