הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    הניצחון האדום מצוין לנו. מחר צריך להשלים את העבודה ולפתוח פער של משחק על חשבון מכבי. בלי קשר כבר נקבע שבסיבוב השלישי והאחרון מכבי תגיע לארנה ולא נצטרך להגיע למנורה מבטחים(מי ישמע איזה מפחיד להגיע לשם במצב כיום אבל עדיין).
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,402
    לייקים שהתקבלו:
    6,852
    הדרך שבה אוהדים מוחים בארץ הזאת היא קומית. (חלק מ)אוהדי הפועל תל אביב מוחים נגד אלימות המשטרה אז הם מחרימים את המשחק, כאילו שזה מעניין למישהו את הביצה אם הם עולים ליציע או לא. אוהדי מכבי תל אביב לעומתם מוחים נגד ההנהלה שלהם ובמקום לפגוע לה בבטן הרכה ולהחרים משחקים, עולים ליציע עם שלטים כאילו שגם זה מעניין למישהו את הביצה.

    תמשיכו ככה תגיעו רחוק.
     
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,450
    אוהדי מכבי (גייט 11) נמצאים במלכוד שאין להם סיכוי להצליח בו. על כל מנוי שהם יושבים עליו ולא יחדשו בגלל העאלת המחירים יש תור של 3-4 אנשים על מנוי (וזה בדוק) שירוצו לקנות את המנוי הזה. אין להם סיכוי במחאה הזאת כי אין להם סיכוי להשאיר את ההיכל (או חלק לפחות) ריק. הכסאות שלהם ימולאו בתוך דקה בערך ולא על ידי אוהדים כמוהם אלה אתה יודע על ידי מי ואז רק אנחנו מפסידים כי להנהלה יהיה את הכסף הזה מאוהדים האחרים אז למי אכפת, ואנחנו נקבל בית קברות לעידוד.

    המחאה הכי צודקת שיש רק שהיא חסרת שיניים לחלוטין.
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,402
    לייקים שהתקבלו:
    6,852
    אם מה שאתה כותב נכון אז ההנהלה צודקת לגמרי שהיא מעלה מחירים.
    היצע וביקוש, ככה זה בכל העולם.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,028
    לייקים שהתקבלו:
    14,661
    מין:
    זכר
    הופתעתי לשמוע היום שמיטשל וואט חוזר לנס ציונה. זה בהחלט שחקן שיכול לתרום לה במאבק על ההישארות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/3/16
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בגדול הייתי מסכים איתך - אם לא היה מדובר בקבוצת ספורט. זה לא משנה איך תהפוך את זה, קבוצת ספורט זה לא עסק כלכלי שאמור להרוויח ואוהדים זה לא לקוחות. זה לא שאם ימכבי חיפה שלך תתחיל לזייף שנה אחרי שנה (מה שקורה כרגע בכדורגל) אז יימאס לך ולא תצרוך את המוצר הזה יותר. אתה תמשיך לאהוד אותה וללכת למשחקים כי אתה לא לקוח מרוצה או לא, אתה אוהד. אני גם עוזב את התוצאות של הקבוצה כי זה לא משנה אם היא מצליחה או מפסידה, עדיין יש גבול להעלאת מחירים. הקהל של מכבי ברובו הוא קהל מסור שכבר הוכיח עצמו גם במשחקי חוץ באירופה וגם בפיינל פור כאשר היו חלק מאוד משמעותי בזכיות. לפי השוואה מול כל הקבוצות, מכבי גובה את המחיר היקר ביותר באירופה למנוי. לא ברור לי מאיפה התעוזה והחוצפה של המועדון להעלאת המחירים הזו. עכשיו, נ יחא כל ההיכל היה מעודד, אבל מי שמעודד הם בעיקר הגושים העליונים שמרכיבים בני נוער/חיילים/סטודנטים/אנשים שלא יכולים לשלם על מנוי יקר. תעלה להם את המחיר ותגרום לירידה באוהדים האמיתיים וביצירת אוהדים חדשים. לא ברור לי מי האידיוט במכבי שחשב על מהלך כזה. שכל אחד מהבעלים ייגבה יותר על המוצר שהוא משווק בעסקיו הפרטיים, לא בקבוצת ספורט שמונעת ע"י אוהדים.

    עכשיו, זה לא שאני מאשים רק את ההנהלה. אם לקהל הלקוחות בישראל היה עמוד שדרה נורמלי, מצבנו כאן היה מעולה. לא היינו נותנים לאף גוף לעשוק אותנו; לא היו נפתחים עשרות ערוצי ספורט בתשלום שלא משדרים כלום; לא היו מעלים לנו את מחירי המזון באופן שערורייתי; אבל אנחנו לא יודעים למחות כמו שצריך ולכן כל החרא הזה מגיע לנו.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,402
    לייקים שהתקבלו:
    6,852
    אני מסכים איתך בהכל אבל אתה לא יכול לנצח בשום מחאה אם אתה לא חושב כמו האנשים שאתה מוחה נגדם. האנשים שאתה מוחה נגדם מעניין להם את התחת כמה רעש יהיה בהיכל או יותר מזה - הצלחת הקבוצה. מעניין אותם הכסף, והם משחקים בדיוק על הקלף הזה של הנאמנות - הם יודעים שאתם לא תחליפו קבוצה (רובכם. בכל זאת אוהדי מכבי ת"א) ושאם תבחרו להישאר בבית יהיה מי שיגיע במקומכם. כלומר לא יהיה נזק כלכלי.

    יעקב שחר הוא דוגמה מצוינת ואם תנבור קצת בדיון הקבוצה אתה תראה שאני קורא לאוהדים לא להגיע. מבחינתי שחר צריך לשבת לבד עם האח"מים שלו ביציע הכבוד כשמסביב אצטדיון ריק לחלוטין עד שיעביר את המפתח. הוא לא סופר אף אוהד ולא קורא אף שלט מחאה. הוא סופר רק מזומנים.

    וככה, למעט מקרים בודדים ביותר של בעלים שאוהדים את הקבוצה שלהם/מונעים מיצר תחרותיות (רומן אברמוביץ' למשל), כאלה שלא מונעים ממטרת רווח, מתנהל כל בעל עסק. אם יש לו את האפשרות להשקיע מעט ולהכניס אותו דבר הוא יעשה את זה. קבוצות כמו מכבי ת"א כדורסל וארסנל בכדורגל הן מכרה זהב - מחירי המנויים אדירים, והאוהדים ממשיכים להגיע כמו טטלה בלי קשר לאיך שהקבוצה נראית. ככה משמרים בינוניות.
     
    הרצליה עד המוות, idans10 ו-אלעד אוהבים את זה.
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בזה אנחנו מסכימים. ברגע שמצד אח יש הנהלה שרק הכסף חשוב לה ומצד שני אוהדים חסרי עמוד שדרה, ככה זה נראה והמחאה באמת מיותרת. אנשים צריכים לא לבוא, חד וחלק. אבל אנחנו יודעים שמכבי זה עסק שונה משאר הקבוצות, כי כל המי ומי והסלבס (נכתב בציניות) צריכים להראת עצמם בחמישי למרות שאין להם מושג מי זה רוצ'סטי. אז איתם בטח שאי אפשר לעשות מחאה ומלכתחילה לא טיפחתי ציפיות. חבל רק שאירגוני האוהדים גם סמרטוטים.
     
  9. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,450
    אני אפתיע אותך - אתה צודק בהכל אבל מכבי ת"א היא מקרה מעט שונה. למה? כי אם יש משהו שיכול להתחרות טיפה ב"מעניין רק הכסף" שאתה צודק בו וככה מתנהלים, זה המותג. התדמית. מכבי, וזה ייחודה לטוב או לרע, מתוייגת פה כמשהו נדיר - "הקבוצה של המדינה" וכו' וכו', הקבוצה הספורטיבית הכי גדולה בהיסטוריה של המדינה, היסטוריה עצומה, כל פיפס זוכה לאלפי כותרות....אפשר לייצור לחץ על ההנהלה רק בתחום הזה. לנסות לסדוק את התדמית ולגרום לפדרמנים לנוע בחוסר נוחות לעוד שאלה מעצבנת של רסקה על המחאה והקהל. הם לא אוהבים את זה. הם לא אוהבים את זה לא כי הם נחמדים, ולא כי זה פוגע להם בכיס (זה לא, כמו שאמרנו) - הם לא אוהבים את זה כי זה פוגע להם בשם של המותג הכל כך קדוש שלהם. השבוע לראשונה (לפני ההודעה על התקדמות במגעים ושיעודדו בדרבי) ניסו למנוע כניסה של אותם שלטי מחאה ("מכבי יקרה לי" ו"אוהדים לא לקוחות)... הטענה? הדפים לא עברו טיפול במעכב בערה....אמיתי לגמרי. אז הנה הדברים בכל זאת אולי קצת לא נוחים לפדרמנים.

    אני אמנם פסימי אבל אם המחאה תשאר בתודעה ועדיין יפתחו כל סיקור של מכבי במחאה ובכל מסיבת עיתונאים יציקו לפדרמן על זה - אולי יש סיכוי.
     
  10. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    ביום שקהל המעודד של מכבי לא יגיע, זאת לא תהיה מכבי. האוהדים של מכבי לא מבינים את הכוח שיש להם, יחליפו אותם אוהדי כורסה ורולקסים לא בדיוק אנשים שמעודדים ואז ההנהלה תרגיש בהבדל.

    דוגמא פשוטה: לא משנה איזה קבוצה תיהיה לפנא\אולמפיאקוס לשחק נגדם בחוץ זה לא פשוט בניגוד לקבוצות אחרות כמו צסק"א שיש אווירה יותר רגועה ונינוחה. בסופו של יום הקהל המעודד של מכבי עושה את מכבי כל כך חזקה בהיכל\מנורה\נוקיה(נמאס כבר שיחתמו חוזה ל30 שנה) ולא הרולקסים.

    ---

    ניצחון חשוב ופער משחק וחצי ממכבי. דאנטה חזר לשחק כדורסל במחצית השנייה.

    http://msc.wcdn.co.il/w/w-970/2096759-18.Xxx

    שמח שגם אצלנו התעוררו. לא היה צריך להזכיר את מכבי בכלל אבל הכוונה ברורה.
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מסכים איתך שמכבי היה מיותר, כי הם כבר מכבי - מינוס התארים. בסדר, הם יתפכחו מאוחר יותר. בכל מקרה, כדאי שמישהו יבעט את התחת של הדפקט הזה מהארנה.
     
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,432
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    כתבתי לפני כמה חודשים שהאסימון יפול להנהלת הפועל י-ם רק כשהם יידחו מאירופה, סוף סוף מחתימים רכז טבעי וסנטר טבעי, אחלה סגל שיכול להיות מצוין לעונה הבאה כי אנחנו מכירים את שני הזרים החדשים, עכשיו רק סימן שאלה ענק לגבי פרנקו, הראל וההנהלה, מגיע להם צ׳אנס נוסף לדעתי, הם למדו מטעויות.
     
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,402
    לייקים שהתקבלו:
    6,852
    אני מדמיין או שספורט 5 משדרים עכשיו משחק מהליגה הלאומית במקום מכבי חיפה - ראשל"צ?
     
  14. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    משולב. הזוי.
     
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    שום מילה על המשחק של חיפה-ראשון? האמת קשה לדבר עליו שהוא היה בשידור משולב וראינו קמצוץ מהמשחק הזה בעוד הליגה הלאומית שערוץ 5 משווק לנו בכוח קיבלה את השידור המרכזי. לטעמי האישית, אני אוהב לראות הכדורסל בליגה הלאומית למרות שאינו איכותי אך באמת מרתק ורוב המשחקים באמת מהנים לצפייה אבל הפעם הם טעו בגדול.

    בראשון מדברים על זר חדש שיחליף את פלאמר שנותן תרומה אפסית עד כה. אם הם פוגעים בזר שיגיע היא יכולה ללכת עד הסוף. האמת השנה כל קבוצה יכולה ללכת עד הסוף.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.