חדשות, שמועות ועידכונים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏24/5/04.

  1. NewcastleFan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/04
    הודעות:
    1,429
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'לסי רוצה את דאייר.
    מוכנה לשלם 6.5 מיליון ליש"ט +רוברט הות'.
    מצידי שייקחו אותו בחינם את הפרימדונה הזה.
     
  2. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    נו, באמת. די לשטויות האלה.

    העמדה היחידה בקישור שבה יש לדאייר מקום תאורטית היא עמדת הקיצוני ימני. פעם אחרונה שביקשו ממנו לשחק שם הוא כמעט הלך הבייתה. אז למה לעזאזל הוא צריך לבוא לצ'לסי?
    הרי המרכז הוא לא מדגדג את היכולת של למפארד והיות והפעם האחרונה בה הוא נראה יורד לתאקל הייתה אי שם בנוער של איפסוויץ' הייתי אומר בשקט שגם למקה הוא לא ממש מתקרב.
     
  3. NewcastleFan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/04
    הודעות:
    1,429
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה אומר לי דיי לשטויות האלו או לצ'לסי?.בסה"כ אני מביא ידיעה שמסתובבת בכל כלי התקשורת באנגליה היום.בן אם זה אמת או לא אין לדעת.בסה"כ בשביל מה לעזאזל אתם צרכים עוד קשר.ועוד את מי? את מר דאייר שהוא אובר רייטד בטירוף.כמו שאמרת לא עושה הגנה.נפצע לעיתים תכופות ועוד יש לו בקשות באיזו עמדה לשחק.
     
  4. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אני לא בא אל צ'לסי בטענות כי אני משוכנע שהם לא עשו שום צעד בכיוון של דאייר...

    אני לא בא אליך בטענות כי אני בטוח שזו לא המצאה אישית שלך.

    אבל אני בהחלט חושב שהמקור שלך מפיץ שטויות במיץ עגבניות (אגב, באתרים האמינים לא ממש מצאתי איזכור לכזו שמועה...) - בדיוק כמו "הניסיון" של סונס להביא את דאף, יש המון רצון מצד ניוקאסל, השניים היו ביחסים מצויינים אצל הרוברס, אבל היות ואין שום סיכוי שצ'לסי תוותר על דאף, השמועה הזו היא סתמית.
     
  5. NewcastleFan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/04
    הודעות:
    1,429
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חושב שBBC ו SKY אלו שטויות במיץ.אבל שיהיה.גם אני את האמת לא מאמין לזה לצערי.
     
  6. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    גם אני לא חושב שBBC ו-SKY הם שטויות אבל מצד שני גם לא ראיתי אצלם כזו שמועה ככה שאשמח אם תביא לינק...
     
  7. NewcastleFan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/04
    הודעות:
    1,429
    לייקים שהתקבלו:
    0
    BBC FIVE LIVE ברדיו הביאו את הידיעה.לא יודע אם אתם קולטים את זה בישראל.SKY NEWS יש בישראל.ראיתי לפני שעתיים בעדכון הספורט שלהם.לא יודע למה הם לא שמו את זה באתר האינטרנט שלהם
     
  8. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    * סול קמבל ישב ביציע בשלושת השבועות הקרובים בעיקבות הפציעה הרגילה שלו. סיגאן ימשיך לראות דשא, ונקווה שגם יכבוש לפחות עוד שער כמו זה שהכניע אתמול את הגרמני המשוגע...

    * דיומסי קאמארה, החלוץ הסנגלי של הפומפות נפצע ויעדר לפחות עד תחילת דצמבר. החלוץ המושאל של הארי רדנאפ דווקא בשיאה של תקופה נפלאה עבורו, כבש שלושה שערים בחמשת המשחקים האחרונים.

    * החיים ממשיכים לחייך אל עבר שחקני הקישור של הספרס. הקורבן התורן: שון דייויס. שוב מדובר בפציעת הברך שהטרידה אותו בתחילת העונה. חבל, כבר עד שהוא מצא לעצמו מקום בהרכב, באה הפציעה שתשבית אותו לתקופה של חודש... נו, לפחות נוכל לראות את המשך המסע של ג'יימי רדנאפ לעבר שיא חדש בספיגת צהובים.

    * אומנם אני את השמועה עצמה עדיין לא הצלחתי למצוא - אבל צ'לסי ומוריניו כבר מכחישים כל קשר לקירון דאייר. גם סונס הכחיש שדאייר מעורב בניסיון שלו להביא לסיינט ג'ימסס את רוברט הוט' (אגב, גם טוטנהאם מתעניינת בהוט', לפי הסאן אוגרבי הציע 2 מיליון פאונד על הילד שמקבל קרדיט מקלינסמן בנבחרת גרמניה....)
    נשאלת השאלה האם המחיר שננקב ע"י מי שקישר את דאייר לצ'לסי (6 מיליון פאונד) הוא מחיר השוק של השחקן - כי אם זה המצב קשה לי מאוד לדמיין אותו ממשיך ללבוש את המדים של הג'ורדיז בינואר. ישנן מספיק קבוצות בליגה שמסוגולות לעמוד בכזו העברה ושמשוואות לכישרון כמו דאייר.

    * אדריאן מוטו בדרך לתשעה חודשי הרחקה מכדורגל, לפחות אלו המסקנות וההמלצות שיונחו על שולחן הועדה של ההתאחדות האנגלית למניעת סמים בכדורגל. שוב, למרות שיש גורמים שונים בתוך ומחוץ להתאחדות שקוראים להקל בעונשו של הרומני - נראה שיש התחשבות מאוד גדולה בעונש שקיבל ריו בעונה שעברה.

    * מישהו צריך לפתוח על שמו קליניקה... ג'ונתן וודגייט נפצע שוב!!! תוכנית השיקום שלו בריאל שנועדה להחזיר את הירך הפגועה שלו לכשירות - נכשלה. בניגוד לתוכניות המקוריות (חזרה כבר בכריסמס) הבלם האנגלי עומד לפני עוד ניתוח ועוד חצי שנה מחוץ למגרשים. מה שמאוד לא ברור, הוא איך לעזאזל קבוצה כמו ריאל לוקחת כזה שחקן - וזה עוד אחרי שהם עושים לו בדיקות רפואיות. אומנם בקהאם ואוואן זקוקים לנהג צמוד, אבל יש שחקנים שישמחו לעשות את זה ועולים קצת פחות מ-15 מיליון דולר. מה שכן, זו בלי שום ספק אחת ההעברות היותר גאוניות של הקיץ מבחינתה של ניוקאסל.

    * דיוויד אולירי כנראה היה צריך לאיים עם אקדח שלוף על דאג אליס, אבל בשורה התחתונה נראה שהקמצן הבלתי נלאה יפתח בינואר את הארנק... בינתיים הכיוון של אולירי הוא בלי שום ספק חלוץ. אחרי שהתברר שסוטון תובעת את וילה על הטרדה של ג'יימס ביטי בקיץ הוא ככל הנראה יוצא מהתמונה ומי שנכנס הוא הסופר סאב של נבחרת אנגליה עד גיל 21 - דארן בנט מאיפסוויץ'. הדיבורים הם על הצעה של 4 מיליון פאונד, שבכלל לא בטוח שהטרקטור בוייז יקבלו... מעניין מאוד מה זה אומר לגבי קרלטון קול וחזרה של בורונו לגשר בינואר...
     
  9. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    kirkh-את כל העידכונים כתבת , חוץ מהפציעות שלנו (ההפסד בסיטי?) .
    הכוכבים הגדולים תאצ'ר וסינקלר יעדרו ויעברו ניתוח מיצטרפים לסאנג'י מאקן ,ריינה, וברטון. לקיגאן אן 16 כשירים לדרבי .
    ההעדרות של סינקלר היא הבשורה המשמחת של היום(כואב הלב כיצד הידרדר בשנתיים)
    התינוקות הולכים להיסתער ברפש - וילו וילו וילו פלאד האח של ג'ימי גרימבל באגף ימין , ההרגשה שלי אנחנו עולים עם 10 מקמנמנמנמנ מפחד come on city
     
  10. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לא משהו אישי נגד השיטי - פשוט כבר קראתי על זה בדיון של הסיטי אז החלטתי לא למחזר. מיותר לציין שאני בעד התינוקות של קיגן ביום ראשון...
     
  11. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    דווקא חלוץ מחפשים בוילה פארק?
    הבעיה ההתקפית שלהם באחרונה נובעת לדעתי מקישור התקפי אפרורי שלא מספק מספיק כדורים לחלוצים, וטוב יעשה או'לירי אם הוא יביא איזה פליימייקר בסגנון קונטיננטלי בינואר הקרוב. בחדו לאחר הפציעה של ואסל עדיין יש לוילנז את חואן פבלו אנחל, קרלטון קול והאחים המבטיחים סטיבן את לוק מור, כך שלדארן בנט יהיה קשה מאוד להשתלב בהרכב כבר בהתחלה, אלא אם כן ברונו קול יחזור לברידג' בינואר כפי שקירק אמר, מהלך שנראה הגיוני למדי לאור פיטוריו של מוטו.
    בכל אופן, טוב יעשו הוילה אם הם יוסיפו עוד פאונד או שניים ובמקום להביא את בנט הם ירכשו את דאייר מהמגפייז , שנראים שמחים למדי להיפטר ממנו.
     
  12. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ספק, ניוקאסל צוחקת כל הדרך אל הבנק. אחד המהלכים היותר גאוניים של שפרד בשנים האחרונות. גם אם וודגייט היה הבלם הכי טוב בעולם, הוא עדיין לא היה משחק בפחות מ20% מהמשחקים של הקבוצה, ניוקאסל פשוט עשתה קופה על כלום.
     
  13. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת חשבתי על זה.

    אני לא מבין איך זה שוודגייט עבר את בדיקת הכשירות בריאל. כלומר, אם הבן אדם כל כך שביר, איך לא עלו על זה?
    אכן עשיתם קופה יפה, אבל מה עשיתם עם הכסף עד כה? לא ראיתי מישהו מכסה את החורים של אובראיין, אליוט ובראמבל.
     
  14. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וזו נקודה די חשובה, כי את וודגייט מכרתם אחרי שכל הקבוצות סיימו כבר את הרכישות שלהם ולא רחוק מסגירת חלון ההעברות, בלי שום אלטרנטיבה רצינית. זה שהוא בחיים לא שווה את הכסף ששולם עליו בגלל השבריריות שלו (וגם בגלל היכולת שלו שהיא מתאימה לבלם פרמייר ליג טוב, ואפילו טוב מאוד, אבל לא לרמה של ריאל מדריד) זה סיפור אחד, אבל ניוקאסל יכלה למצוא עיתוי טוב יותר. מה גם שזה היה קטליזטור בכל הבלגאן סביב סר בובי.

    לא הייתי מייחס כאן גאונות יתר לשפרד.
     
  15. barakrom Member

    הצטרף ב:
    ‏7/10/04
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מהמר שאנדרו ג'ונסון הסקורר של פלאס ימצא את עצמו בליברפול בינואר. ברק רום