הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,216
    לייקים שהתקבלו:
    6,063
    הקטע הוא שללא חוק הרוסי הוא לא היה בעמדה שהוא ידרוש כסף שאולי לא מגיע לו. עם כל הכבוד למשחק אתמול, כמה פעמים הלפרין קלע העונה מעל ל-15 נק'? עד כמה היה טוב באירופה? שיגיד תודה שיש הגבלות מטומטמות בליגה אחרת הוא אולי כבר היה נער פוסטר בירושלים...

    חוק הרוסי הוא הרס לכדורסל הישראלי כי הוא לא מקדם את השחקן המקומי אלא רק דואג לסחטנות מצד שחקנים בינוניים.
     
    DRORIKO ו-idans10 אוהבים את זה.
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    http://msc.wcdn.co.il/w/w-635/2106572-18.Xxx

    שלא תגידו שמכבי לא מתאימה ל-NBA. הנה, אפילו הגריזליס אוספים את השאריות שלנו. 12 נק' ו-3 ריב' בבכורה של ג'ורדן. חה, אפס כזה. אצלנו ישחקו רק שחקנים בקאליבר של אנטוני דייויס....או ריצ'י הנדריקס.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,450
    הארינה מאוד נחמדה. חבל שהקהל של ירושלים מזכיר לי מאוד את האדומים מת"א. שיר וחצי אהדה ובעיקר שירי שנאה למכבי. חשבתי שהם שונים.

    אני ממש הייתי רגוע אחרי המשחק באופן יחסי כמובן. ידעתי שנפסיד, אבל אני לגמרי מרגיש שזה נטו מכבי ולא ירושלים. אני הראשון להחמיא ובשנה שעברה אחרי תומפסון אמרתי שירושלים טובה יותר גם אם היינו מגיעים לגמר נגדם. עכשיו אני באמת חושב שירושלים סתם קבוצה, וזה פשוט אנחנו שמסריחים את המגרש. מכבי היא קבוצה היום בסדר גודל של נהריה, אשדוד. אם תשימו עליהם את הגופיות של הקבוצות האלו לא תרגישו בהבדל. לגבי העונה יש לנו סיכוי לא רע עם סמית' (מישהו יקלע בעמדה 3), אמבקווה (הולמן לא יחגוג ככה עם כל הכבוד) וקצת יותר כושר משחק של רנדל והנדריקס (8 נק' ו7 ריב' שכדורים שלו במיס מאצ'ים עם רולנד התגלגלו ויצאו מהטבעת, נטו חלודה שתרד) ואני מאמין שבמאני טיים נוכל לנצח בארינה. כזה מפגר אם אחרי 3 הפסדים ננצח אותם במשחק אחד ונזכה באליפות. קראו לנו בכיינים אחרי שניצחנו את חיפה 4 פעמים באותה עונה והפסדנו את המשחק אליפות שם, בוא נראה מה יקרה אם מכבי ינצחו. יש לי הרגשה שנהרי ההתבכיינויות יגיעו על לירידות לכביש 1.

    כל הכבוד ליותם, גמר אותנו לגמרי. לגבי סמית' - מכבי באה אליו יחסית מוכנה והצמידה את רנדל אליו. אבל אז זה אומר שליאור חוגג ורנדל משחק מחוץ לצבע וזה מבטל אותו ואת היכולת חסימה שלו (רק אחת לדעתי), אבל הקריבו את זה בשביל לעצור את דונטה מה שסוג של הצליח. אני עדיין מאמין שהכל תלוי בנו, ולא , לא חשבתי שזה יקרה. חשבתי שירושלים בשלב הזה תעמיד קבוצה שכל קבוצה של מכבי, גם טובה שלה, תתקשה מאוד לנצח. כרגע אני מרגיש שקבוצה נורמלית שלנו (לא שאראס ופארקר, אפילו סתם היקמן ורייס) תחזור מאוד מהר את ההגמוניה. אבל אנחנו יותר מדי זמן מחכים לזה. שנה הבאה אם שוב זה יקרה גם מזרחי כבר לא יהיה חסין ואוהדים ישתללו.
    ברכות לאוהדי ירושלים בפורום (וגם לאחד שהלכתי איתו למשחק :)) הם סבלו מאיתנו שנים ועכשיו זה הזמן שלהם להנות.

    ניפגש במאי.
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני אתחיל מהסוף - ממש לא בטוח שזה יקרה. גם מהצד שלנו וגם מהצד שלהם. אם יש משהו חיובי מכל הסיפור של ירושלים ומכבי זה שעכשיו הליגה באמת פתוחה. אומנם רמה של ביוב מצד כל הקבוצות, אבל כמו שאמרת, אין באמת הבדל בין מכבי לאשדוד או בין ירושלים לנהריה. שום ניצחון שלאף קבוצה בכל מגרש כבר לא נחשב להפתעה. אז אל תתפלא אם אחת או אפילו שתי הקבוצות לא יגיעו למאי.

    אני מסכים איתך שירושלים יותר נהנית מה"מתנות" שאנחנו משאירים לה יותר מאשר היא מוכיחה עצמה כאלטרנטיבה. מי שאמור להיות מודאג מהמצב אגב, אלו אוהדי ירושלים, שעלולים לקבל את סטירת ההתעוררות בצורה חזקה אם לא יבצעו שינוי ויחשבו שהם באמת לקחו את ההגמוניה. ירושלים של השנה היא קבוצה חלשה להחריד (ראינו כבר את התבוסות לחיפה, לקרית גת ולדרג ז' ביורוקאפ) והמזל שלה זה שמכבי עוד מצליחה להתעלות על החולשה של הירושלמים. אגב, אני גם לא כזה מסכים איתך שעם מ'באקווה וסמית' זה יהיה שונה. גם איתם כבר קיבלנו בראש ולא מדובר על שחקנים שהיום אני סומך עליהם. בוא נגיד שלא צריך לבנות עליהם לאליפות, גם עם סגל מלא לא בטוח שמכבי לוקחת תואר.

    מה שהכי מפריע לי מכל זה שאין שיטה, אין כדורסל. ליאור אתמול אמר שה-IQ של שתי הקבוצות מאוד נמוך והוא צודק. לא אכפת לי להפסיד אם אנחנו משחקים כדורסל ומפסידים. אבל להפסיד כשאנחנו לא יודעים מה לעשות עם הכדור, זה מחרפן אותי. מקל מכדרר עצמו למוות, רוצ'סטי מתחיל מוקדם עם הניסיון הסוליסטי (שבד"כ לא צולח) להציל את המשחק, הנדריקס הוכיח שלעולם לא יהיה סנטר מוביל (מעניין שהולמן מהמשחק הראשון לא היה צריך להוריד שום חלודה) וכדאי שנחפש משהו אחר בצבע אם אנחנו מכוונים למשהו באירופה. ואם מישהו רצה עוד הוכחה למה לטבק אסור להמשיך, הוא קיבל אותה יותר מדי פעמים. זה לא מאמן למכבי.

    האמת, כבר התייאשתי. מייאש לשבת ולשפוך בפורום גיליון של הודעות על מה הקבוצה צריכה לעשות שזה ברור כשמש ואז לבוא ולקרוא על החתמות כאלו הזויות שכמובן לא מאכזבות ומוכיחות עצמן ככאלו. זה פשוט מתחיל להראות כמו סבוטאז',אין לי מילה אחרת. לא יכול להיות ש-30 שנה האנשים האלו עשו הכל כמו שצריך וב-6-7 שנים האחרונות הם עושים את כל הטעויות האפשריות.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    נערך לאחרונה ב: ‏22/3/16
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    חשבון הטוויטר של הפועל ירושלים חסם את בקי גריפין, בתגובה היא צייצה שזה היה בהוראת אורי אלון ושהוא פח.

    WTF?!
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,028
    לייקים שהתקבלו:
    14,661
    מין:
    זכר
    איך בקי גריפין קשורה לפורום?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/3/16
  8. Nike2013 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/11
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    40
    כן, האומנם לא היה עידוד "כזה טוב", אבל הייתה תפאורה ממש יפה אתמול. אתה גם יכול להוסיף ולהגיד שנשבר שיא כל הזמנים בעונה הסדירה עם לא פחות מ - 11,113 צופים, אבל אתה לא חייב.

    נכון, מכבי ת"א בשנתיים האחרונות מסריחה את הפרקט והיא לא הקבוצה האידיאלית שכל אחד זוכר ומכיר, אבל אני חייב להבין ממה כל כך רגוע? הפועל ים מבחינה התקפית לא הייתה קיימת כמעט ושיחקה רוב המשחק בהילוך שלישי. מהבחינה ההגנתית הצלחנו יפה להעמיד את מכבי על 40 נק' בשלושה רבעים ו - 66 נק' סה"כ. חייב לזכור שדנטה, רונלד ופישר (שלא שיחק), לא תרמו כלום כמעט מהבחינה ההתקפית ולולא הם היו במשחק כולל איזה חיזוק בעמדת הגארד, ואני לא הייתי נשאר במקומך כל כך רגוע. ובסיכמו של עניין, ממשחק בינוני ומטה של ירושלים במישור ההתקפי, אין לך אפשרות להסיק שום דבר. ועוד דבר קטן - הולמן מסוגל להרבה יותר, רואים שעדיין חסר לו כושר, אבל גם הוא צפוי להשתפר.

    שנה הבאה הפועל ים צפוייה להשתפר ולהיות טובה הרבה יותר, כי אורי אלון מודע ויודע שזאת לא קבוצה מספיק טובה לאירופה ונעשו כאן טעויות, אבל הוא כאן כדי לתקן ולהביא למצב של יריבות ספורטיבית מול מכבי ת"א. אז רוצה להבין, מה גורם לך כאוהד מכבי מוצהר, לכתוב שאיזה היקמן ורייס יספיקו? אני אישית לא חושב שזה נכון וזה לא פחות מזילזול בתהליך שהפועל ים עוברת עם היכל ארנה של 11,000 אלף מקומות, ניהול מוצלח ותקציב שלא מבייש אף קבוצה.

    מכבי ת"א נהנתה ב - 60 שנה האחרונות מליגת פח זבל עם יריבות שהצליחו להביא הבחלחות ואליפויות עם הרבה מזל, אבל הזמנים השתנו. השנתיים להבדיל מכמה עשורים, יש אלטרנטיבה למכבי ת"א, וקוראים לה הפועל ים עם היכל לא פחות מרשים, ניהול טוב יותר, תקציב גבוה והכי חשוב - קבוצה טובה יותר. אז אני בהחלט מכבד את מכבי ת"א כמועדון מפואר, אבל כולם יודעים למה מכבי שלטו כאן וזללו כמעט את כל התיארים בארץ כולל כמה אליפויות אירופה מפוארות. התשובה היא - כסף. ברגע שיש לך כסף וניהול נכון, השמיים הם הגבול.

    תהנו מהספורטיביות האמיתית סוף סוף שמכבי ת"א מקבלת במקום לזרוע רוע.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  9. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    כזה אידיוט בחיים לא ראיתי. לא מאמין שקראתי את זה עכשיו ולמרות זאת הוא רוצה לשחק נגד דאנטה רק עם שלושה כדרורים איזה אחד על אחד זה? לקחת את היתרון של דאנטה ולבטל אותו ואז להשוויץ בניצחון שאתה מגביל את היריב? מטומטם. כמובן שהוא לא יכול לנצח את דאנטה בשום דבר אבל בסדר.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @Nike2013 לא ממש הבנתי מי כאן זרע רוע? אם ארז אומר שירושלים קבוצה פח (והוא צודק) אבל היא פחות פח ממכבי (וגם כאן הוא צודק), אז לא הבנתי מה לא בסדר. את העובדה שאתם חרא של קבוצה, ראינו לאורך השנתיים "המהוללות שלכם". זה יפה שאתם נותנים נוקאאוט למכבי, אבל בפועל מול קבוצות חלשות בהרבה אתם אכלתם ועדיין אוכלים כאפות על ימין ועל שמאל. אז לפני שאתם רצים אל עבר מקפצת האלטרנטיבה, תמתינו קצת. זה כמובן לא אמור לעניין אתכם איך מכבי מתנהלת ואם אתם לוקחים אליפות על חשבון ניהול גרוע ומכת פציעות של מכבי זה בטח לא רלוונטי אליכם, אבל ישר לקבוע עובדות כמו ניהול טוב יותר אחרי בקושי שנתיים (שגם בהן לא עשיתם דבר מלבד ניצחון כפול על אילת) וכישלונות מביכים ביולב, וכשמנגד מדובר על קבוצה שנוהלה בצורה הכי טובה באירופה עד לפני 5 שנים, זה נראה לי דווקא קצת יומרני מצידכם.

    אין לי שום בעיה לפרגן לירושלים וזה מצויין שתגיע לכאן עוד קובצה שתיתן למכבי פייט, אבל עזוב שטויות, אתם מרמים את עצמיכם. השנה לאף אחת משתי הקבוצות הללו לא מגיע לזכות באליפות וזה לא שאתם טובים יותר כמו שאתם פחות גרועים. אני מבין שקשה לכם לקבל את זה, אבל זו האמת. והעובדה שגם הקבוצה שלכם מקרטעת, לא היתה מנחמת אותי בתור אוהד ירושלים. להיפך, זה רק היה אומר שאורי אלון חושב שהכל בסדר. אני גם לא חושב שיש משהו רע בלהגיד שהכל תלוי במכבי. אני מעריך ש-90% מחובבי הכדורסל שקצת מבינים משהו לא יחלקו על כך. הסיבה היחידה שמכבי נכשלו כל כך קשורה אך ורק להתערבות מקצועית של אנשים שלא מוסמכים לכך. בכל מצב אחר, גם קבוצה בינונית שלנו כמו ב-2012 היתה דופקת את ירושלים כשהיא בשיא. לא שחצנות, לא יהירות, פשוט עובדה. מכבי הגיעה לתחתית של התחתית ונכון להיום אתם טובים מאיתנו לא בדרגה, אלא בשלוש. ביום שהשפיות תחזור ליד אליהו, אתם תצטרכו קצת יותר משיפור של אלון כדי להיות בטופ.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  11. Nike2013 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/11
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    40
    לא התייחסת לשום דבר ממה שרמשתי, לכן גם אני לא אתייחס. ניפגש כאן בעונה הבאה באותה הנקודה, עד אז? שיהיה בהצלחה.
     
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,450
    זלזול...אתה מדבר עם המשתמש היחיד שברגע שאורי אלון נחת פה הודעתי קבל ועם ועדה שאנחנו הולכים להיות יוון 2 - עם שתי קבוצות שהולכות לזלול אליפויות ובטווח של 10 שנים יהיו פה 4-5 אליפויות לכל אחת. ממש כמו פנא ואולי'. וזה עוד לפני החתמת אליהו ודאנטה. אז אתה נובח על הבן אדם הלא נכון.

    ההבדל הוא שביוון היו קבוצות גדולות של פנא שלא יכלו לספאנוליס ואולי', והיו קבוצות מעולות של אולי' (עם פיני) שפשוט לא יכלו לנצח את אוברדוביץ'. אני חשבתי שהמצב יהיה זהה כאן. כלומר, זה כבר לא יהיה תלוי במכבי. כרגע, לדעתי, זה עדיין לא שם. כרגע כל קבוצה בינונית של מכבי מסיימת ראשון. תגיד, אם אתם כאלה גדולים - איך בדיוק זה מסתדר עם העובדה שאתם תסיימו כמקום ה-1 הגרוע בכל הזמנים (חולון עומדת עם 6 הפסדים בעונה בשיא, אתם עם 6 כשיש עוד כמעט סיבוב שלם. הפסד אחד ואתם הגרועה ביותר שסיימה בפיסגה). איך זה מסתדר עם 60 הפרש בגרן קנריה?. שאפו לכם על ניצחון כפול על אילת (תקציב שליש משלכם). האליפויות שלנו היה להם המון מהמניע הכלכלי - רק מה האליפות שלכם הייתה? הניצחונות על הפועל, ראשל"צ ואילת שביחד נושקות ל10 מיליון דולר שלכם, זאת לא אליפות של כסף? תתבגרו כבר.

    אני פשוט עדיין חושב שנכון להיום קבוצה סבירה של מכבי תחזור לזכות באליפויות מה שלא חשבתי שיקרה כרגע - ואולי זה עוד עתיד לבוא. הכוונה היא שבדיוק כמו שפנא מעמידה קבוצת טופ 16 ומעלה ועדיין לפעמים לא מצליחה להיות טובה יותר מיריבתה כך גם פה. יכול להיות שבעוד כמה שנים נדבר אחרת ומכבי תצטרך כל שנה לבנות קבוצה קבוצה רק בכדי לקחת את האליפות המקומית, שוב, כרגע אני לא רואה את זה. כל הכבוד לארינה ולקהל.....עם תקציב של 10 מיליון דולר הפסדתם את כל המשחקים באירופה לקבוצות נחותות ממכם כלכלית (חוץ מגאלא' בסיבוב הראשון). אני רואה כמעט את כל משחקי ירושלים ואני בהחלט מאמין שכללל קבוצה נורמלית בהיסטוריה של מכבי הייתה לוקחת את האליפות האחרונה ואז כולכם הייתם מדברים אחרת. מדהים מה שאליפות אחת עשתה לכם (אתה יודע שגם חולון, גליל וחיפה עשו את זה לפניכם?). הזלזול הוא מהצד שלכם - מכבי לצערי הרבה מזלזלת מדי פעם ואני שונא את זה, אבל הם עושים את זה אחרי 51 אליפויות ו5 גביעי אירופה. אתם עפים על עצמכם מאליפות אחת.

    וכמו שאתה אומר "חכה חכה שנה שעבר נשתפר נהיה יותר טובים וכו' וכו'" ככה גם אני אופטימי שמה שקורה פה בשנתיים האחרונות לא יחזור ושנה הבא, אשרי המאמין, תהיה פה קבוצה טובה. שוב, תהנו מהרגע אני מפרגן לכם מכל הלב. סבלתם הרבה . אבל אני עדיין בדעה שנכון להיום (ושוב, להיום) מכבי הרבה יותר מתרסקת מאשר שירושלים מתעלה. כמו שאמרתי, יכול להיות שבעוד 2-3 שנים גם קבוצה סבירה של מכבי לא תספיק מולכם. אני לא יודע מה צופן העתיד, כרגע, לדעתי, זה עדיין בסופו של דבר יותר קריסה שלנו מהצלחה שלכם. זאת דעתי.
     
    אלעד, Hapoel_Tel_Aviv ו-idans10 אוהבים את זה.
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני מכיר את הבחור מגיל קטן.

    אתה לא יכול לתאר כמה הוא טיפש.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    התייחסתי בדיוק למה שכתבת. אם אין לך איך לענות, זו כבר לא הבעיה שלי. וצא מזה, לא כל מה שכותבים נגד הקבוצה שלך בא "לזרוע רוע".
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @הרצליה עד המוות זה 6 גביעי אירופה, לא 5.

    @אלעד ברור שהוא טיפש גם מבלי להכיר אותו. קראתי את הראיון פעמיים לוודא שאני לא מחמיץ ציניות של הבחור.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.