צבע ביציע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שלו, ‏9/12/10.

  1. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    הקהל של באר שבע מאוד "חי" את המשחק. בוז ליריבה וכד'.
    עידוד רציף וחזק ל-90 דקות הוא לא מנת חלקו, וקהלי חוץ של קבוצה גדולה בהחלט מרשימים יותר מהקהל המקומי בטרנר בלא מעט מקרים.
     
  2. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    מי ישמע כמה משחקים מגיע קהל שיכול לתת פייט. כשמכבי חיפה היו בטרנר במשחק הפתיחה הם לא התקרבו אלינו, גם אתם שלשום לא, גם הפועל ת"א לא למרות שהקהל שלהם עודד בצורה נהדרת (לדעתי יותר טוב משלושת הקהלים הקודמים שציינתי) והקהל היחיד שעוד איכשהוא זכור לי לטובה זה הקהל הבית"רי למרות שבטרנר המשחק היה דיי שלנו מבחינת תוצאה מההתחלה ועד סופו.

    "לא מעט מקרים".
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,205
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    הלכתי כמובן לקיצון, כשהיינו בפתח תקווה מול מכבי פ"ת זה היה משחק בית שלנו לכל דבר. וכשיש קהל ממול שבכלל לא מעודד אז גם אם תפתח את המיקרופון שלו כל המשחק עדין לא תשמע אותו כי מיקרופון לא יכול להפוך יציע שלא מעודד למעודד אבל מיקרופון פתוח במקום מסוים וסגור במקום אחר כן יכול לגרום בפרקים מסוימים ל - 1,600 אוהדי מכבי להשמע לא פחות ואפילו יותר מ14,000 אוהדי באר שבע שגם שלטו ביציעים כמעט לחלוטין כל 90 הדקות, אפילו אחרי הגול של מכבי היציעים שלנו עודד בטרוף.
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    אורן יוסיפוביץ' הוא תומך באר שבע מובהק שעושה הכל כדי להאדיר את הקבוצה ואת הקהל שלה. לא מישהו שהייתי מסתמך עליו שיהיה אובייקטיבי.

    ואנשים מדברים פה כאילו זו פעם ראשונה שלהם במשחק כדורגל. קהל חוץ זה קהל שונה לגמרי מקהל בית, וברוב המקרים קהל חוץ גם ישמע יותר חזק מקהל בית. כשבית"ר מגיעה לסמי עופר מול מכבי חיפה העוצמות שלנו מגיעות לשיא, כנ"ל בבלומפילד ובמושבה. בטלוויזיה שמעתי את אוהדי מכבי חזק מאוד, בתחילת המשחק למשל הם שרו את "העיר תל אביב" ושמעו את זה ברור מאוד. לקהל של באר שבע היו פיקים אבל היו גם דקות שקטות.

    והקהל של הפועל ת"א רחוק משל מכבי חיפה ושלנו מבחינת עידוד. קהל מונוטוני ומשעמם.לעומת זאת...:
     
    orimor2212 ו-amn אוהבים את זה.
  5. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    מאיפה אתה תמיד מביא את השטויות האלה? אורן יוסיפוביץ' פרו באר שבעי? אתה מציין את זה בתור עובדה וזה ממש מגוחך, לא פעם הוא גם קטל אותנו שהיה צריך. הוא אחד הכתבים היותר מאוזנים ואובייקטיביים בתקשורת הישראלית וזה תירוץ כל כך תלוש, על מי נסתמך באובייקטיביות אם לא עליו עליך?
    אתה זה שמדבר כאילו רק התחלת להגיע למשחקי כדורגל העונה, אני כל כך שונא את מאבקי האגו האלה ולא אוהב להשמיץ קהלים אבל איך אנשים כאן מעיזים לתת את בית"ר כדוגמא לעידוד עוצמתי? קהל ההצלחות הכי גדול במדינת ישראל שממלא את טדי ותומך בקבוצה שלו באופן מדהים כשהיא מנצחת אבל בתקופות קצת פחות טובות מביאים 3 אלף צופים שגם הם לא מפסיקים לקלל ולגדף כל גורם במערכת. כנראה אתה לא זוכר את התקופות העליזות שבית"ר נפלה לפלייאוף התחתון וגם אז אוהדי בית"ר הפגינו תצוגות כאלה? אני לא צריך להרחיב מה קרה. הקהל היחיד שגם בעונות הכי שחורות מעודד תמיד הם אוהדי הפועל תל אביב, בין אם היום ובין אם בעונת ההשארות עם שייע הם תמיד עמדו לצד הקבוצה ועודדו בכל הכוח עם תצוגות עידוד ותפאורות הכי יפות בארץ ללא תחרות, בנושאים האלה אני אפילו אומר שאין קהל יותר מגעיל מבית"ר שאף פעם לא עומד לצד הקבוצה בתקופות הקשות אלא רק יוצא נגד הקבוצה.
    אני פשוט לא מאמין שאתה חושב שאוהדי מכבי עשו בית ספר לאוהדי באר שבע בגלל ששמעת בתחילת המשחק מהטלויזיה את אוהדי מכבי שרים "העיר תל אביב", אלה מסוג הדברים שפשוט אין מה להוסיף. אני כמעט בטוח שאפילו אוהדי מכבי עם טיפת אובייקטיביות יגידו לך שזה לא נכון כי זה נוגד כל היגיון בסיסי, את הרעש ש-14 אלף אוהדים עשו בפתיחת המשחק אי אפשר להעביר לך במילים ובטח שלא מהטלויזיה, לא שמעו את מכבי באיצטדיון חוץ מבדקות הראשונות אחרי הגול וגם זה לווה בעידוד שלנו.
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    @South Boy

    יש פה בעיה למשתמשים שכשמבקרים את הקבוצה שלהם/קהל/וואטאבר, הם לוקחים את זה קשה מדי ומגיבים בהודעות שדי מבזות אותם ואת הפורום מבחינת שפה ורמת כתיבה. כשתתייחס למה שכתבתי, ולא תתלהם ותקח את הדיון למקומות לא קשורים בעליל , יהיה אפשר לדבר. לא להאמין איך רמת עידוד של קהל הפך לנאמנות, לא להאמין איך מקרה אחד שנתתי הפך בעצם למקרה שלפיו קבעתי שאוהדי מכבי היו יותר טובים, ולא צפייה ב-90 דקות של משחק. מה גם שהטענות שרשמת נגד בית"ר תופסות לגמרי לגבי הקהל של ב"ש (ואני בניגוד אליך כן יודע את הנקודות החלשות של הקהל שלי או לפחות מודה בהן).

    היו דקות שהקהל שלכם היה בשקט יחסי. לא משנה מה הסיבה, ולא חסרות סיבות נורמליות לכך, מה הבעיה לקבל את זה? למה בכל פעם שכותבים משהו נגד הקהל של ב"ש או נגד הקבוצה, אתה וחלק מאוהדי קבוצתך כאן מגיבים כאילו ירינו חץ לתוך הלב שלכם? כבודו, כולה כדורגל.

    וגילוי נאות, שלא תגידו שאני סובייקטיבי - אני לא אוהב את הפועל ב"ש. את מכבי אני מתעב.
     
    $zinedine zidane$, Turgi ו-amn אוהבים את זה.
  7. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אני לא מבין למה אתה חושב שאני לוקח קשה את מה שאתה חושב, אני לא מתווכח עם הדעות שלך שהן לגיטימיות לגמרי לא משנה כמה אני חולק עליהן אני פשוט לא מצליח להבין איך אתה מגיע אליהן ומפזר באוויר הרבה דברים שהם עובדתית לא נכונים (אורן יוסיפוביץ' אוהב את באר שבע? על סמך מה אתה אומר דבר כזה?).
    סך הכול כולם אומרים לך שאי אפשר לשפוט לפי טלויזיה, כולם אומרים לך שתמונת העידוד במשחק הייתה רחוקה ממה שאתה מתאר, אני לא ממציא שום דבר ובטח שלא מתלהם סך הכול מציין כמה שגוי מה שאתה מציין כעובדות ולא כדעה אישית שלך.
    אתה יכול לשנוא את באר שבע ואת מכבי ומי שבא לך זה ממש לא משנה לי, אתה אולי הבנאדם המאה כאן שקורא לי מתלהם בלי סיבה כי לא נשאר לו שום דבר להגיד למה שרשמתי לו כי סך הכול לא אמרתי שום דבר נגדך באופן אישי או גלשתי לפסים לא ראויים. הכי מעליב אותי זה שאתה חושב שאני מתרגש שאנשים כאן לא אוהבים את הקהל או הקבוצה שאני אוהד.
    בקיצור, כשיהיה לך משהו ענייני להגיד בלי להעלב מכל אחד שלא מסכים עם מה שאתה חושב אני אשמח להמשיך את הדיון, ואם הוא לא לרמתך ומבזה אותך זכותך המלאה להפסיק אותו כאן.
     
    Sir Alex Ferguson ו-gilad16 אוהבים את זה.
  8. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    בעוצמות עידוד מקסימלאיות כן.
    הרבה בגלל טדי לעומת בלומפילד וגם כי אצכלם ממה שיוצא לי לשמוע לוקחים כמה מאוד שירים ספצ' ושומעים רק אותם, אין שירי שחקנים או שירים קצת יותר מורכבים,
    אצלנו יש עוד הרבה שירים שלא תופסים ומורכבים והאלטראס מתעקש לשיר אותן או שנשמעים חלש מידי בנוסף לגישה של האולטראס של "לעודד בכל מחיר", לפעמים זה טוב ולפעמים בלי קשר למשחק ומה לעשות לא כולם יכולים לעודד במצבים מסוימים. (לא אומר לשרוק בוז, לא אומר לצאת לפני הסיום, יש מצבים שאני בהלם/או יותר בעונות האחרונות בעצב או אדישות וקשה מאוד לעודד כאילו כלום)

    אבל לצד זה הרבה פעמים אני לא שומע תקהל שלכם מבחינת עידוד, פחות מתייחס לטלוויזיה. (כי כמו שאמרו- ויותר לבלומפילד, גם כשאנחנו לא שרים, לדוג' ב0:0 העונה בבלומפילד היו פרקים שלא שמעתי אותכם לצד כל הפיקים)

    אבל הקהל שלנו גם יודע להטריף שצריך וזה מאוד תלוי תקופה, בשנתיים האלה באמת קשה לעודד ויש ירידה גדולה מאוד, בעונה הזאת עוד יותר.
    אני רואה שמתלהבים בזמן האחרון מכל מיני רימונים או מופעי אבוקות של ב"ש והכנסות רימונים ליציע של מכבי בזמן שהמלחמות האלה התנהלו אצלנו לפני עשור ובערך לפני כל דרבי קריטי היו עושים מופע פירו (ומופע זה אומר להשליך אבוקות בו זמנית מכל היציעים של הפועל, למשל בדרבי האחרון שניצחנו, דרבי 0:0 2010, דרבי 3:0 2007) לצד תפאורות שהמשטרה מונעת אותן. יש המון שירים מטריפים ישנים (החדשים גרועים) שהושרו והטריפו לצד מופעים מרשימים בפתיחת משחקים.

    הקהל של חיפה? הייתי בשני המשחקים בנתניה ולא שמעתי אותם בכלל (לא יודע מההיה בטלוויזיה), חוץ מבגולים שלהם ב3-0. הם עוד שמו כל מיני שירי אליפויות שלהם במשחק בית-רדיוס שלהם כדי לנסות להשתיק את הקהל שלנו בחימום.

    הכמות שלהם מרשימה מאוד אבל מבחינת עוצמות עידוד הם רחוקים ממכם וגם ממכבי וגם מאיתנו בעונות היותר טובות. (בשנתיים האחרונות מסכים איתך שהם עולים עלינו בזה.)

    מבחינת רצף עידוד לכל אורך ה90 דקות גם שכיום העידוד חלש יותר כי יש פחות שמעודדים אני לא חושב שיש קהל שמתקרב אלינו, וישבתי בשער 10 נגד עכו ושמעתי את שער 5 (אמנם חלש, ואמנם עכו זה לא מדד כי אין קהל שמעודד ממול) מעודד לכל אורך 90 הדקות.

    אם ידעו לשלב בחזרה את שער 7 וגם את 8 (דווקא ב8 יש כאלה שיותר מעודדים מ7) אז הקהל שלנו יחזור
    להיות כמו שהיה לפני עונת הדאבל מבחינת עידוד.

    במשחק חוץ זה נשמע יותר טוב כי רוב מי שבא הוא משער 5 , לא הייתי בטרנר אבל יכול להיות שזאת הסיבה שהוא שמע את הקהל שלנו יותר בזמן שהם שתקו.
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    נתחיל מכך שאם מאה אנשים קוראים לך מתלהם ואתה עדיין לא חושב שיש משהו בדבריהם אז כדאי שתתחיל לחשוב. כשלי העירו יותר מדי, ולא כאן דווקא, עשיתי חושבים עם עצמי. עדיין יש לי את היציאות שלי, אבל תאמין לי שכדאי להקשיב להערות של אחרים.

    אני לא הגבתי לך? במה לא הגבתי לך? היחידים שאומרים לי כאן שהתמונה שאני מציג שונה הם אוהדי באר שבע, ויסלחו לי רוב אוהדי באר שבע בפורום, אבל אני לא רואה מכם כל כך הרבה אובייקטיביות לגבי הקבוצה שלכם, וגם על זה אפשר לחלוק, אבל זו נקודת המבט שלי. אני חושב שביחס למשחק גדול ומלחיץ העידוד של שתי הקבוצות היה טוב, של מכבי היה שוטף ורציף יותר.
    דבר שני, לא רשמתי את המילה עובדה באף אחד מההודעות שלי כאן, אבל אם נסתכל על עמוד הפייסבוק של אורן יוסיפוביץ', נראה שמי שמקבלים שם הכי הרבה במה הם אוהדי הפועל באר שבע ו"עמה יעמיק" המטומטם מחד והמשעשע מאידך.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    הקהל שלכם הכי מרשים מבחינת רפטואר שירים, רציפות של כמות (כלומר ממוצעי קהל דומים בלי קשר להישגיות הקבוצה) ורציפות עידוד, אבל, העוצמה לא הייתה גבוהה בחיים, והאמת? אין לי מושג למה, אולי בגלל שאתם לא רגילים לחיות את המשחק.

    אני מאוד מעריך את הקהל שלכם בראייה אובייקטיבית, אבל המוניטין שלכם די ירד מאז החלו מלחמות פנימיות בקהל וגם הקצנתם את גישת "עידוד בכל מחיר".
     
  11. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    @EO11 - אז מי תרצה שיחלוק על דעתך בטענה הזאת לגבי הקהל בטרנר אם לא אוהדי באר שבע ה"לא אובייקטיבים"? יותר נכון, מי יותר מוסמך לתת דעה (עזוב אובייקטיבי/לא) בקטע הזה - אנשים שנמצאים מדי שבועיים בטרנר או כאלה שרואים את המשחק בטלוויזיה ושומעים דרך המיקרופונים של הטלוויזיה ש-ה' יודע היכן הוצבו ולאן מכוונים?

    אגב גם לגבי יוסיפוביץ' אני מסכים עם סאות' בוי - לא זיהיתי שום מגמה באר שבעית.
     
  12. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    בכנות, לא אכפת לי משום דבר שאף אחד כאן חושב עלי כאדם באופן אישי, לא רואה שום דבר מוגזם או מתלהם בהודעות שלי כאן כי אני לא מביא את הדברים האלה לפה, בשביל זה יש מגרשים.
    באירוע שאתה מדבר עליו נכחו אוהדי באר שבע ומכבי ולכן סביר שהם היחידים שיגידו לך שהתמונה שאתה מתאר היא שונה, לא משנה שעוד כמה אנשים שלא שייכים לשני המחנות אמרו לך שאי אפשר לשפוט באמצעות טלויזיה אבל גם אם אף אחד לא אמר כלום בנושא צריך לא יותר מהיגיון בריא כדי להבין שאף פעם 1600 אוהדים לא ישמעו כמו 14 אלף, לא בטרנר כשמכבי אורחים ולא בבלומפילד כשאנחנו אורחים. כשאתה אומר שאוהדי מכבי שהיוו 10 אחוז מיושבי האיצטדיון עשו בית ספר ל-14 אלף אוהדים זה מוגזם ומופרך קל וחומר שהתבססות היחידה שלך היא על הטלויזיה ואין שום סיבה שלא תשמע מאנשים שהיו שם שאתה טועה. לא בשביל האגו או בשביל הגאווה אלא כי אתה פשוט טועה.
    דרך אגב, היו הרבה משחקים העונה שדאגתי לציין כאן כמה הקהל שלנו היה חלש והעידוד היה במגמת ירידה, אתה מוזמן לבדוק ולחפש לפני שאתה אומר שאני או כל אוהד אחר כאן לא אובייקטיבי.
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    תקרא לפניי שאתה מגיב - כשהבחור אומר לי "כולם כאן אמרו לך שאתה טועה", אז כן, מבחינתי אם "כולם" זה אוהדי הפועל באר שבע שחלקם לא אובייקטיבים אז ברור שאני לא אסתכל על כך כאינדיקציה המושלמת אם אני טועה או לא. הבנת את הכוונה שלי?

    ותפסיקו עם הבולשיט של המיקרופונים. שני הקהלים ממוקמים במיקומים דומים, מאחוריי השערים, ולצד שניהם יש מיקרופונים. אם נניח אוהדי ב"ש היו יושבים במזרחי/מערבי ומכבי מאחוריי השער, הייתי מבין את הטענות הללו.

    בקשר ליוסיפון - סתם לדוגמה:


    בוא נדבר דוגרי, זה נתון שמעוות לטובת הפועל באר שבע וכבר דובר על כך באותו המחזור. ביחד עם הסדרה שהוא עורך על הקבוצה, והבמה שהוא נותן בעיקר לה בזמן האחרון בפייסבוק שלו, ברור שהוא נוטה לטובתה.
     
  14. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,589
    לייקים שהתקבלו:
    5,962
    מהיציע הצפוני בטרנר כמעט לא שמעתי את אוהדי ב''ש מלבד פעמים בודדות בהן כל האיצטדיון היה על הרגליים. מצד שני, אני מניח שהם לא שמעו אותי יותר מדי.
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    הנה, כולם אומרים פה שאוהדי ב"ש נתנו תצוגת עידוד אדירה. אה, רגע...