עזוב את זה, העניין המדהים שאף קבוצה לא חושבת אפילו על טרנר כאופציה... נכון שזה רחוק אבל גם אופציה. וגם טדי אופציה לא רעה. אבל הם מתעקשים ללכת על נתניה ואצטדיונים אחרים. היה עדיף כבר ששתי התל אביביות יעברו לרמת גן ובני יהודה לוינטר וזהו. כן שני אצטדיונים מיושנים, אבל עדיף על הכאוס שיווצר...
קבוצות רוצות לשחק בקרבת האוהדים, שכנראה רובם מגיעים מהעיר אותה הקבוצה מייצגת. תתנחמו בזה שאין עוד קבוצות שמטנפות לכם את המגרש ושהדשא שלכם עדין נראה טוב. נתניה, המושבה הם אצטדיונים שהם יחסית במרכז הארץ וקל להגיע אליהם (ובלתי אפשרי לצאת), וכן הת"א-יות בוחרות באצטדיון הזה בלי לחשוב פעמיים. נניח ומכבי ת"א הייתה בוחרת בסמי עופר או טרנר, אתה מדמיין כמות של 10,000 אוהדים שנוסעת כל שבועיים עד לחיפה/ב"ש? ר"ג הוא לא אצטדיון ולא היה אצטדיון בשום תקופה שהיא, ממש לא אוהדים-פרינדלי.
יהיו 3 קבוצות בעונה הבאה בנתניה, וגם זה רק אם כפר-סבא גם תעבור לשם. השנה בבלומפילד יש 3 קבוצות. אי אפשר להניח שרעננה תגיע בוודאות לפלייאוף העליון, כמו שאי אפשר להניח שהפועל תל-אביב או בני יהודה לא יגיעו לפלייאוף העליון. מה אני מפספס?
העניין הוא שגם נגד רעננה וגם נגד כ״ס בנתניה זה משחק בית למכבי ת״א. בבלומפילד אולי אולי נגד בני יהודה(תלוי מה המצב של בני יהודה). נגד הפועל בלומפילד עוין לה. Sent from my iPhone using Tapatalk
טרנר היה יכול להיות אופציה לא רעה בכלל אם הייתה לנו מדינה נורמלית והיה לוקח 25-30 דקות לנסוע מת"א לב"ש ברכבות שנוסעות במהירות 200-250 קמ"ש, וכמובן אם הייתה לנו מדינה נורמלית אז גם הייתה תחנת רכבת באזור אצטדיון טרנר והיה גם BRT בבאר שבע ובשאר הערים הגדולות בישראל (אנחנו עדיין לא מספיק גדולים ועשירים כמו גרמניה בשביל לבנות רכבות תחתיות בכל עיר). אבל אנחנו מדינה לא נורמלית ואין אף אצטדיון שצמוד לתחנת רכבת (חוץ מהמושבה וטדי) וגם כשיש אצטדיונים צמודים לתחנות רכבת לא מפעילים רכבות מיוחדות עבור האוהדים ואחר כך כולנו בוכים על הפקקים ואי החניה (סטייל טדי אתמול - יש תחנת רכבת, אין רכבות לבאר שבע).
נסעתי מלונדון למנצ׳סטר(בערך 250 ק״מ) ואם אני לא טועה זה לקח מעל שעתיים...(זה היה די מזמן אבל לא נראה לי שמשהו השתנה)- לא כל העולם יפן. זה לא עושה אותנו מדינה לא נורמלית. Sent from my iPhone using Tapatalk