מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אתם יכולים, כל אחד מכם (וזה פונה לכל מי שצופה בדיון ובא לו לשפוך קצת סוכר לכוס התה הזו), לגבות את דעתכם במספרים, או שלעד תמשיכו להתנצח באמצעות סיסמאות?
     
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לדעתי את העמדה שלי אתה מכיר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    פיירברג על אוסידון בישיבת מועצת העיר:
    ״מדובר באדם צנטרליסטי שלא היה יכול לקבל את העובדה שהוא צריך לשתף אחרים. היום כמובן הוא מחפש אשמים. אנחנו יודעים שרקדן שלא יודע לרקוד יגיד תמיד שהרצפה עקומה״.

    מאוד מעריך אותך מרים פיירברג ראש העיר שלי- הטובה ביותר שאני זוכר.
    את הבאת את האיש הזה, לא ברור על סמך מה, גם כשכולם ניסו להאיר את עינייך שהאיש גורם נזקים המשכת לתמוך בו באופן מוחלט- ואני מקווה שאת מבינה שאת זו שצריכה לנקות אחריו כי כנראה שאף אחד לא הולך לעשות את זה במקומך.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550

    התקווה האחרונה של נתניה?
    צריך לראות מספרים
    אם הגרעון של מכבי נתניה הוא בין 7-15 מיליון כמו שמדווח ובלי הפתעות נוספות אני חושב שהאוהדים יכולים לכסות אותו באמצעות קניית הקבוצה בתשלומים.
    לנתניה יש מעל ל20K אוהדים כפי שהוכח בגמר הגביע האחרון ואני טוען שמדובר בקבוצה החמישית מבחינת קהל בארץ. כמה מהם ישימו כסף זה משהו אחר. אפשרי מאוד לעשות את הפורמט בהפועל כדורגל - מספר קולות ההצבעה הוא תלוי כמה שמים בכפולות של 500 או 300 נגיד
    אבל לשמור על זה שלא תתקלקלו בהמשך כמו הפועל כדורגל.

    הבעיה העיקרית היא איך קבוצת אוהדים יכולה לתחזק את עצמה באמצעות הכנסות בלבד ויותר חשוב מזה ניהול ראוי כי לבנות על כסף מאוהדים לאורך זמן זה לא יעבוד
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הייתי אמור להשתתף באחת מפגישות העבודה הראשונות ולבסוף נבצר ממני להגיע ואני לא מכיר את הפרטים- מחכה לראות את התקנון- ממה שאני יודע נעשתה שם עבודה. הסיפור הזה החל להתגלגל בינואר. אני מקווה שדבקו בתוכנית המקורית כי לפי התוכנית המקורית לפני היציאה לקהל הרחב היו כמה מטרות חשובות שאני מקווה שהושגו- אם לא באופן מלא אז לפחות באופן חלקי.
    להבדיל ממה שאתה אומר אני מאוד מקווה שהמטרה היא לא לסייע בסגירת הגרעון. גם אם הגרעון רק 6-8 מיליון שקלים לפי השמועות(את ה 7.5 אני לא סופר כפי שלא הייתי סופר הלוואה שלי מהבנק במקרה שלא אני זה שמחזיר אותה- אלא ספונסר כלשהו)- לדעתי הקהל לא צריך וגם לא מסוגל להחזיר אותה. על הגרעון הזה אחראים לא מעט אנשים ואני הייתי שואף לכך שיתנו את הדין- והראשי הוא מי שגם עדיין הבעלים החוקי- אלי שגב. עד כמה שידוע לי אלי שגב לא פשט רגל(אשמח אם יתקנו אותי) והוא צריך לשלם על הבור שהוא יצר כפי שאני מניח שהיה עושה בכל עסק אחר שלו. עד כמה שאני זוכר אורליצקי היה רחמן בן רחמן עם שגב- שלא פדה כל מיני צ׳קים- כי חלקם היו מחשבון ששגב רוקן, וחלקם שייכים לאחותו וכל מיני סיפורים הזויים- על מחיר הביזיון הזה אנחנו רואים מי משלם... ואנחנו גם רואים מי עוד רגע מתפרק...
    בנוסף עירית נתניה צריכה לעמוד בכל ההתחייבויות וההבטחות שלה- כולל כספים מתורמים שלא הגיעו ובנו עליהם- זו אחריותה. את השאר צריך לפרוס ולדאוג לחסל בתוך תוכנית הבראה מסודרת תוך שנתיים-שלוש בתקציבים שפויים גם אם זה אומר לא לעלות ליגה תוך שנה למרות שלדעתי בתקציב שפוי אפשר להשיג את 2 המטרות. הכל עניין של ניהול ודרך.
    גם אני רואה בעיה בגיוס כספים מאוהדים על בסיס שנתי.
    אבל ככל שאנשים ירגישו חלק ממשהו גדול, נקי ושקוף שמתחולל והחיבור לקהילה בנתניה יהיה טוב, בנוסף לכמות האוהדים הגדולה שיש לקבוצה גם מחוץ לנתניה, בנוסף לאנשי עסקים, תורמים וספונסרים שיודעים את מקומם והרחבת המנויים והמעוניינים בחברות והשפעה ורצון להיות חלק מהקבוצה- אולי זה יכול לעבוד. מחכה לראות את התקנון ולא להתאכזב. נחכה ונראה מה ילד יום.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/4/16
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    כחובב כדורגל אנגלי אני מכיר בעיקר את מה שקורה שם ומה שקורה בארץ בקבוצות המצליחות- בעלים פרטי שמכניס למועדון את רוב הכסף(למרות שלא בכל הקבוצות באנגליה זה עובד ככה) וככל שהמועדון מצליח יותר הוא מצליח באופן טבעי להגדיל את ההכנסות שלו מקהל אם זה בדרך ישירה במכירת מנויים ואם בדרך עקיפה בהגדלת הפופולריות של המועדון- מה שמושך עוד ספונסרים, עוד כסף מזכויות שידור, ויצירת עוד ועוד נכסים. גם כשמועדון מצליח ויכול לכלכל את עצמו מה שקורה הוא שאותו בעלים פרטי מקבל עוד ועוד תאבון ומכניס עוד ועוד כסף ותמיד עצם זה שהוא הבעלים והוא זה שמביא את רוב הכסף הוא למעשה עושה במועדון כרצונו והסוף בהרבה מקרים רע. המודל הגרמני לדעתי נכון יותר והלואי שאפשר יהיה ליישם אותו בארץ. כמובן שיש דרך ארוכה מאוד. יש שיגידו שזה בלתי אפשרי וכל שנותר הוא לחכות לאותו מושיע שאולי יבוא ואולי לא... וגם כשיבוא- מי מבטיח שזה יהיה מיץ׳ או אלונה ולא יואב כץ או אלי טביב?
    אפשר וצריך לנסות משהו אחר. אני חושב שמכבי נתניה זה מועדון ״מעמד ביניים״ עם קהל גדול בעיר גדולה שהשקיעה במתקנים נהדרים שיכול להצליח לעשות את זה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/4/16
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  7. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    אני זוכר את הכישלון של העמותה וזאת הסיבה העיקרית שאני לא יכנס לדבר הזה.

    בנוסף אני נגד בלי קשר, ממש לא מתכוון להכנס לדבר הזה בלי שיש לי השפעה, דיברו שם על אינטרסים, הצחיק אותי ובלי קשר אני לא אוהב את התנהלות הקהל שלנו ואמרתי את זה לא פעם, הקהל שלנו פועל מהלב אבל מהמוח לא ממש וזה מוכח לי לאורך כל השנים, מה הפלא שיש לנו פילוג כל כך רציני בקהל כבר שנים.
     
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    האנשים שמובילים את המהלך זו קבוצה רצינית
    ומגוונת של אנשים. בכל קהל תמצא דעות שונות וזרמים שונים.
    עוד לא ראיתי את התקנון אבל אני יכול להגיד לך את האני מאמין שלי. העניין העיקרי הוא שכן תהיה לקהל השפעה על הנעשה- בטח לא בקביעת המאמן או השוער אבל בהחלט בקביעת מדיניות ברורה שגם תשפיע על בחירת המנהל והמנהל המקצועי של המועדון.
    אני לא יודע מה איתך אבל לי מאוד חשוב שתהיה שקיפות. כל עוד אין כאן אלונה או יענקלה רוב הכסף הוא ציבורי. אין שום סיבה שנתעורר בוקר אחד ואחרי שהושקעו בקבוצה מעל 10-15 מיליון ש״ח מכסף ציבורי(עיריה, התאחדות, טוטו, כרטיסים ומנויים) נגלה שאין כסף לשלם על מכונת כביסה!
    שקיפות שקיפות שקיפות זה אחד המוטיבים החוזרים אצל הבחור שלי יצא לדבר איתו שגם סיפר לי אתמול שיש טירוף סביב העניין.
    בראייה שלי העניין הוא לא רק כסף. הוא החזרת המועדון הזה לקהילה. מאז ימי לנד האב, ופריזנר המועדון הזה הפך למועדון סגור למקורבים והקהל הרחב חש תחושת ריחוק, ניקור ואפילו גועל. זה משהו שחייב להשתנות.
    אגב, העמותה הקודמת התחילה בסערה וכשלה מסיבות שאני מעדיף לא להיכנס אליהן. אני חושב שהפעם מדובר באנשים שונים. אגב, חלק מהעניין הוא שכולם באים מאהבה, אנשים עובדים, אנשים עסוקים- אך שילבו ידיים ותרמו מזמנם כדי לעשות משהו. אף אחד לא מחפש לעשות לביתו. אף אחד לא מחפש לעצמו ג׳וב. באים נטו מאיכפתיות, אהבה ורצון בהצלחת המועדון.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    תקנון ראשוני של עמותה זה תקנון ברירת מחדל, בדומה לזה בשינויי סעיפי המטרות, וקצת שינויי מספרים.

    אני בעלים שותף בקבוצת כדורגל, ואי אפשר לומר שיש שקיפות מטורפת וכל הנתונים נמצאים תמיד בהישג יד. יש פעם בכמה זמן דו"חות כספיים בקווים כלליים וחשבונאיים שלא תמיד תואמים לקווים שבהם מדברים על כדורגל. בוא נאמר שאני יודע יותר על מה שקורה מהבחינה הזו במכבי תל אביב על סמך הפרסומים בתקשורת, מאשר בקבוצה שלי.
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
  11. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    @henry1

    מה עם אוסידון ?
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הנרי נעלם.
    בטח מחפש רוכש.
    האמת שבניתי יותר על אבירם אבל הוא עסוק עם מבחנים באנגלית במקום לחפש פיתרונות[emoji39]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Drama2 אוהב/ת את זה.
  13. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    מה איתו?
     
  14. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לצערי הרב, אין שום פתרון קסם. האפשרות היחידה שמכבי נתניה תוכל להתקיים בכבוד (=קבוצת צמרת בליגת העל, שמתחרה על תארים) היא בעל בית יציב, שמוכן להשקיע בקבוצה גם כלכלית וגם רעיונית.
    בכל מצב אחר, מכבי נתניה יכולה להצליח נקודתית, אבל לא לאורך זמן וקיבלנו דוגמא לכך לפני כמה שנים, כשאחת הקבוצות המלהיבות שהיו בליגה בעשור האחרון התפרקה מנכסיה וירדה ליגה כעבור שנה.

    ובלי קשר, משהו שאני חופר עליו כבר שנים, להחליף את הצבע השחור בכל צבע שהוא לא כחול, כי אז לא עשינו בזה כלום.
     
  15. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    למה לא להחליף גם את ה"מכבי" על הדרך?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.