גביע המדינה 15/16 - הגמר ב24.5: מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏24/11/15.

  1. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    הגול שלכם לא חוקי של סכנין כן.
    טעויות שיפוט זה חלק מהמשחק.
    על פי הטענה שלך הייתם היום אמורים להיות עם 6-12 נקודות פחות בליגה בזכות טעויות שיפוט לטובתכם.
    לא זכות לי שביקשתם להוריד לעצמיכם נקודות על כך.
     
  2. Turgi Guest

    זו פעם שניה שאתה אומר שהשער שסכנין כבשה היה חוקי. אפשר הסבר?
     
  3. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    אני חושש שהאהבה למידת עשיית הבשר היא המכנה המשותף היחיד בנינו. טל בן חיים שחקן כנף מוכשר ובן אדם שלפחות לפי מעשיו, מצטייר כעמייאת רציני.
    נו, נקווה שבסוף הגלגל יסתובב לו..

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
     
  4. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    טעויות שיפוט זה חלק מהמשחק.
    אלא אם אתה רוצה שיורידו למכבי 6-12 נקודות שקיבלתם מטעויות שיפוט או לחלופין יביאו לנו את הנקודות הללו ואז זה יהיה כמו השער המדהים והסקסי של טב"ח שרק החזיר לסכנין בשער לא חוקי על הדרך.
    ועל פי זה אנחנו רחוקים מכם בטבלה ב7-13 נקודות.
    בעצם לא זה לא המקרה...
     
  5. Turgi Guest

    הבנתי. תודה

    Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
     
  6. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    בסך הכל, הגיע למכבי תל-אביב לנצח והם ניצחו בצדק, אבל בני סכנין צריכים להיות גאים בעצמם אחרי המשחק הזה.
    הדיון על טל בן חיים ועל השערים הלא חוקיים נטחן מספיק. סכנין שיחקה מצויין, וההתקפה שלה עשתה בית ספר להגנה של מכבי תל-אביב. היה תענוג לראות את השחקנים שפורחים בסכנין, כמו מוגרבי, שלומי אזולאי וז'ורז'יניו הנפלא. בכלל, אני חושב שסכנין היא קבוצה מצויינת לשחקנים שרוצים לעשות קפיצת מדרגה, לא מעט שחקנים טובים בליגה עשו את הפריצה שלהם במועדון שלנו, ואין לי ספק שיש לא מעט שחקנים השנה שהבטיחו לעצמם מקום בקבוצות יותר גדולות מסכנין.
    והכי חשוב, שאפו לקהל של סכנין שבא בהמוניו ועשה תפאורה מהממת. לבני סכנין יש משאבים דלים, בעיקר כלכליים, והמשאב הכי גדול וחשוב של הקבוצה זה האוהדים שלה, שכשהקבוצה צריכה אותם, הם יבואו במספרים שהקבוצות הגדולות בכדורגל הישראלי לא יכולות להביא.
     
    Nave אוהב/ת את זה.
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,854
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    ברגע שאנשי מכבי תל אביב, לא משנה אוהדים או צוות, חוזרים אחרי אותו משפט- המהלך היה חוקי. משפט שהוא מובן מאליו ואף אחד לא טען אחרת. .. אתה מבין שהם מתפתלים מאוד ואין באמת משהן חכם להוסיף.
    ( אגב אני זוכר שאלברמן בא בטענות לברדה בטרנר שהמשכנו מהלך למרות שהיה צהוב על הדשא, לא אותו מהלך והרבה פחות בעייתי, אבל איפה הייתה האג'נדה שלכם אז?)
    אפשר לשים סוף דיון לזה, אף אחד ממכבי לא יתנצל, לא צריך לצפות מהם להתנצל , אין באמת עמוד שדרה, אין באמת אני מאמין, שהם אנדרדוג הם פועלים בדיוק באותה הדרך, סתם התפתלות כדי לדפדף את המקרה, לא ייצא כלום מעוד 17 עמודים שאומרים אותו דבר. אפשר לסיים.
     
    oranfu, Telkiyski ו-עידן444 אוהבים את זה.
  8. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    לשם התזכורת, אני אוהד מכבי.
    לא אוהב את השער שנכבש, הייתי שמח אם היה נכבש בצורה אחרת, כי בסופו של דבר באים לראות ספורט. כן, אני אוהב שחקנים שנלחמים על כל כדור, וכן אני אוהב לראות שחקנים עם רעל בעיניים ושרוצים לנצח בכל מחיר. עדיין, הייתי מעדיף שידברו על הנצחון, ובמקום זה הפוקוס מוסת למקום אחר. זה ספורט, ולכן לצד השאיפה תמיד לנצח (ולנצח בגדול), הייתי רוצה לנצח אך ורק בזכות מהלכים ספורטיביים, וללא התערבויות שיפוט וכד'.
    אני לא חושב שאני צריך להתנצל על זה, או להתבייש בזה. יש דברים גרועים יותר להתנצל עליהם או להתבייש בהם, אבל לא. אני לא יכול להגיד שאני, באופן אישי, גאה בשער הזה.

    זה בשביל לא מעט כותבים פה, ובמיוחד בשבילך @itai . קצת סותר את התזה שלך ושל חלק מהכותבים פה.


    עם זאת, אם במשחק כמו שהיה אתמול, לא היינו עולים בסופו של דבר, על חודו של אותו שער לא חוקי של סכנין, ולאור המשחק ההתקפי הטוב של מכבי ויחסי הכוחות במגרש, אז ברור שהייתי מעדיף שיכבשו את השער הזה. בדיוק כמו שאני אעדיף לנצח 1-0 בדקה ה-96 מכדור שלא עבר במלוא היקפו את קו השער גם במחזור השלישי בשלב הבתים של גביע הטוטו אחרי שהבטחנו את המקום הראשון בבית ועלינו לאותו משחק עם ההרכב של נערים א'.
    מניח שאוהד של כל קבוצה כאן היה מוכן לנצח בכל העונה בצורה הנ"ל, מאשר לרדת ליגה למשל.


    אני לא מכיר באופן אישי מישהו שלא רוצה לנצח בכל משחק. וזה כולל גם את אותו 0-0 בדרבי בעונת הדאבל האחרונה של הפועל, ובאופן אישי, אני לא מכיר אנשים שלא היו רוצים לנצח גם את מכבי חיפה במחזור שקדם לו (אם כי אני יודע שהם קיימים).
    וכמובן שפה בפורום נתקלתי באוהדי מכבי חיפה שרוצים להפסיד בכל משחק, שזו בכלל תופעה חדשה ולא מובנת מבחינתי.



    עכשיו כשהוצאנו את זה מהמערכת, זה מוביל אותי לנקודה הבאה:
    יש פה אנשים שהשנאה (הספורטיבית כביכול) מעבירה אותם מדעתם. אנחנו בערב פסח, ויום כיפור עוד די רחוק, אבל שווה שתעשו חשבון נפש, אם השנאה הזו מעבירה אתכם על דעתכם.

    @Sir Alex Ferguson הבנתי את משל המנגל והברביקיו עוד כשמירי רגב השתמשה בו.
    כשאוהדי באר-שבע ואנשים אחרים פה (כולל כמה מאוהדי מכבי) הזדעקו פה (ובצדק מוחלט) על אותו כתב (אם אפשר לקרוא לו ככה) ממעריב שעשה הכללות ורשם ערימות של שטויות, אחת התלונות המרכזיות הייתה פה ההכללה והסטיגמה.
    אז להתייחס לכל אוהדי מכבי כחובבי ברביקיו זה לא פחות מצביעות, ולעשות את אותו הדבר שאותו כתב עשה (כמובן שבקנה מידה מצומצם בהרבה).
    למיטב זכרוני אני לא חשבתי שהגיע כרטיס צהוב לטל בן-חיים באותו משחק נגד הפועל כפר-סבא, אבל בטח שלא איחלתי לשופט לגמור את הקריירה, וגם לא חושב שהתבכיינתי על זה (אלא אם כן להגיד שאני לא חושב שזה צהוב היה נחשב להתבכיין). אני בעיקר זוכר שכעסתי על בוס יותר מאשר על השופט, כי זה היה ברור שבן-חיים יקבל צהוב, ובמצב שבו המשחק היה, הוא כבר היה צריך להיות על הספסל.
    גם ברור לי שהרבה פעמים יש מה שאפשר להגדיר כבכי - כל עוד החוקה מאפשרת במובן מסיוים לבזבז זמן, אז כל תלונה על זה היא בעיני בגדר בכי. זה קיים אצל מכבי, וזה קיים גם אצל כל קבוצה. זה ספורט, ויש אמוציות, רק צריך לוודא שהן בפרופורציות הנכונות.


    אני דווקא די מחבב את טל בן-חיים, יש בו חוצפה שאני אוהב. לא סותר את זה שהייתי שמח אם הוא היה נמכר בקיץ לאירופה, והיו מביאים תחליף אחר. יש מעט שחקנים שאני שונא, אבוקסיס היה מהבולטים שבהם, גם שי אבוטבול. לדעתי שי אבוטבול זה איש הספורט (אם אפשר לקרוא לו ככה) שהכי שנאתי בחיי. ובכל זאת, לא הייתי מאחל לו לשבור את הפיקה בברך. מה עובר על אנשים פה שאתם מאחלים לאנשים אובדן הכנסה? נכות? לא מספיקה האישה שאיתה הוא התחתן? ;)
    אני בטוח שלא כל החברים או המשפחה שלכם הם טלית שכולה תכלת, ושאולי אפילו אתם בעצמכם קצת לא מתחשבים בחבריכם (אם זו ההקבלה לחוסר ספורטיביות), מעגלים פינות כשאפשר. אם נלך קצת יותר רחוק, אולי אפילו עולים על ההגה כשאתם קצת שיכורים (או שיכורים מאוד). אתם עשויים אשכרה להרוג מישהו, או לגרום לו לנכות תמידית. זו עילה לכך שאנשים יאחלו לכם למות? או להיות מרותקים לכסא גלגלים לתקופה ממושכת? אז עם כל הכבוד, גם טל בן-חיים, ואפילו שי אבוטבול, ואלך רחוק יותר - גם איתן טייב ואבי דנן, צריכים לסיים את הקריירה רק כשהם יחליטו לסיים אותה.
    זו בסך הכל מכבי תל-אביב. לא השטן הגדול, וגם לא הקטן. ובטח ובטח שלא מקור כל הרוע במדינת ישראל והעולם.
    תיכנסו לפרופורציות.


    זה ספורט, ויש הרבה רגש, אבל בסוף - זה רק ספורט. והרבה יותר מדי מכם שכחו את זה.

    אאחל לכולם חג שמח, ומקווה שתנצלו את החג כדי להירגע ולהיכנס לפרופורציות. עושה רושם שצפויים לנו עוד 5 מחזורים וגמר גביע מותחים למדי.


    שהקבוצה הטובה ביותר תנצח, ואם אפשר, אז באופן ספורטיבי והגון (אבל אם לא, אז שזו לפחות תהיה מכבי. ואין כאן עניין של שחצנות או משהו כזה, לא מכיר מישהו שלא היה מאחל שהקבוצה שלו תזכה באליפות).
     
    orimor2212, WellNeverDie, לירן ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  9. אבי סנדור Member

    הצטרף ב:
    ‏24/6/05
    הודעות:
    921
    לייקים שהתקבלו:
    422
    כשסוארס נגע ביד מול גאנה, הייתה בי התחבטות מוסרית...פה אין בכלל דיון.יש מנהג שכולם מסכימים איתו, להחזיר כדור לאחר הוצאה לטובת טיפול.
    מכבי בחרה לא להתחשב במנהג וזו זכותה..במקום לבכות על חוסר ספורטיביות צריך לעשות משהו יותר אפקטיבי, פשוט שכל הקבוצות יצהירו שמול מכבי לא מוציאים כדורים לטיפול וגם לא מחזירים להם כדור שהם הוציאו..יד רוחצת יד.
     
    orimor2212, ייא, WellNeverDie ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  10. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    איפה חותמים? :)
     
  11. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    לפני שיגידו אחרת, עמיר פלג ממש לא ידוע כאוהד מכבי מדופלם, רחוק מזה. מציע לקרוא: ynet המתחסד אבוקסיס / על הסערה בסמי עופר - ספורט .


    מי שיגיד שהוא היה מעדיף לעוף מהגביע / להפסיד אליפות, מאשר לנצח, בין היתר, עם שער כזה, ובפרט במשחק שבו הקבוצה הייתה עדיפה על היריבה, משקר לנו. אני לפחות מקווה שהוא לא משקר גם לעצמו.

    ושוב אני אבהיר, הלוואי שזה היה אחרת, אבל מעדיף את זה מאשר להתבאס היום שהלך הגביע.
     
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לא ראיתי את כל המשחק, אבל כן ראיתי את המהלך שכולם מדברים עליו, כולל כמה דקות לפני.

    אני חושב שטוב עשתה מכבי ת"א כשחידשה את המשחק במהירות. כשקבוצה מסויימת מחזיקה בכדור בבטחה (נניח, כשהכדור אצל אחד הבלמים ואין אף חלוץ של הקבוצה היריבה בסביבה) ומחליטה להוציא אותו כדי לאפשר טיפול, אז היריבה שלה צריכה להחזיר לה את הכדור. במקרה של עלי עותמן, הוא ראה שהשחקנים של מכבי ת"א פרוסים טוב בלחץ על הכדור וראה את טל בן חיים מתקרב אליו במהירות, אז הוא החליט להוציא את הכדור החוצה בתקווה לקבל אותו בחזרה במצב נוח יותר, במקום להסתכן באיבוד כדור במקום מסוכן או בהרחקה לשום מקום.

    ברור לי שזה לא עבר בראש של אף שחקן במכבי ת"א, אבל במהלך הזה נמנע מלהיווצר תקדים שהיה מעצבן אותנו, הצופים, בהרבה משחקים אחרים.
     
    orimor2212, yakov_y ו-Turgi אוהבים את זה.
  13. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    רק רוצה להוסיף בהמשך להודעה הארוכה שלי ממקודם, שככל הנראה גם אני, וכל אדם חוטאים פה ושם בהכללות ושחצנות, ושאר דברים רעים, אבל צריך לשאוף להיות טובים מזה.
    במיוחד מי שסובלים מזה לעיתים תכופות.


    וחשוב לי להגיב ספציפית להודעה הזו:
    חלק מהתגובות פה כנגד מכבי ושחקניה הן תמצית מרוכזת של אלימות, חוסר סובלנות, רוע וכוחניות.
    אז או שאתה אוהד מכבי (ללא כוונה להעליב אותך, מתנצל מראש שכנראה תיפגע), או שמכבי היא לא המקור לאלימות.

    מה גם שכמי שהוא חלק מהקהל שלא הספיק לחלוף שבוע וכבר "חגג" (גם אם לא בצורה "מאורגנת" למיטב ידיעתי) את מותו של יוהאן קרויף (שכל פשעו מבחינת אוהדי הפועל היה שהוא הביא את ג'ורדי לעולם), שר שירים בגנות מני לוי, הבן של אובארוב, מוני פנאן, שולח את כל מכבי (והשבוע נודע לי שגם את בית"ר) לתאי גזים, והרשימה עוד ארוכה, קצת קשה לי לשמוע אותך בא בביקורת. כל אלה עוד לפחות מזוהים עם מכבי, יצר השטן, אבל מה לעזאזל אהובה תומר ז"ל עשתה?

    אה שכחתי, לא מייצגים את ישראל, ולכן זה החברה ה"הפועלית"...

    ולא, הקהל של מכבי לא עדיף בהרבה. אבל אני כן חושב שהקהל והמועדון עושה יותר כנגד התופעות הרעות אצלנו, מאשר שעושים בהפועל.
    אז אני בכל זאת אשאר בחברה הישראלית...
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,854
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אני בטוח שרוב מוחלט מהאנשים השפויים ואוהבי הספורט חושבים ככה. ובאמת באמת אני לא מבין מה היה קשה לייצר הודעה עם המשמעות הזו. כאילו זה ייפגע בכבוד שלכם? יוריד מערך הניצחון?

    לפחות יש פה 1 עם איזשהי יושרה פנימית או כבוד לספורט.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,203
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    ברגע שאתה נפצע בשריר הירך האחורי אתה גומר את המשחק. אני לא אומר שעותמאן עשה הצגה, אולי הוא הרגיש כאב קל, אבל היות שהמשיך לשחק טל בן חיים ההרגשה שלי היא שמגן סכנין סתם בזבז זמן. למה? רק הוא יודע. יותר מזה, אם כבר טענות אז השופט הוא הכתובת. מכבי ת"א היתה בפיגור ולכן האקט של בן חיים אולי לא יפה, אבל הוא לא עבר על חוקי המשחק. מה שכן, מכבי ת"א צריכה לקבל את הדין אם הדבר קורה נגדה.